V for Vendetta- 8/10 , mi-a placut, dar a avut si unele puncte in minus...
V for Vendetta- 8/10 , mi-a placut, dar a avut si unele puncte in minus...
Joc Dota
Evident c-a avut, finalul! Era genul de film in care o trilogie n-ar fi fost de prisos!
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Ai dreptate, inceputul a fost foarte bun, dar a cam scartait la final.
Joc Dota
Jeune & Jolie --- 7.5/10
American Hustle --- 7/10
Exam --- 6/10
Fargo --- 7/10
Frozen --- 5/10
Jackass Presents Bad Grandpa --- 3/10
Magnolia --- 8/10 Uite, Johnny, mai multe roluri de astea trebuie sa faca Tom Cruise ca sa fie considerat actor
The Quiet Earth --- 6/10
Thor 2 --- 6.5/10
12 Years a Slave --- 8/10
Cashback --- 7/10
Vazut Rush, despre rivalitatea Lauda-Hunt in F1.
Mishtocutz dar in ciuda comentariilor super favorabile de pe imdb, a stadaniei lui Ron Howard si a densitatii de evenimente, mie mi s-a parut un pic cam lent pentru ce mi-as fi dorit de la un astfel de film. De fapt filmul e in ritm alert dar am senzatia ca patineaza, zboara prin scenariu fara sa te impresioneze, fara sa te traga si pe tine odata cu actiunea.
Remarcabil jocul si asemanarea celor doi actori principali cu 'originalele'. A fost haios sa revad cum se schimbau pneurile in acea vreme si cat de rapid se face acum treaba asta.
Un film agreabil pentru cei ce inteleg F1 si e posibil sa fi pastrat adrenalina pentru un film asteptat despre Senna si rivalitatea cu Alain Prost.
Altfel am revazut de curand Le Samourai, film noir din 1967 regizat de Melville si cu Alain Delon in rolul principal.
Film de referinta, minimalist, cu un Alain Delon impecabil in opinia mea si care mi-a placut la fel de mult ca si atunci cand l-am vazut prima data. De altfel am regasit in el secvente copiate sau imitate ulterior de multe alte filme.
Din aceeasi categorie dar mai comercial face parte Clanul Sicilienilor, 1969, r. Verneuil, cu Lino Ventura, Jean Gabin, Alain Delon.
Film cu mafioti sicilieni in Franta, referinta la fel ca si anteriorul, cu coloana sonora asigurata de maestrul Moriccone.
Multi ar fi tentati sa spuna ca e un Nasul remake in stil frantuzesc, numai ca Don Vittorio Manalese a aparut pe ecran cu vreo 2-3 ani inainte de Don Corleone.
Inclusiv temele melodice principale din cele doua filme sunt in opinia mea la fel de bune.
http://m.youtube.com/watch?v=NVVvqikHDZ0
Impresionant timbrul vocal al lui Ventura si Gabin, doi actori mari ai filmului francez.
Dupa astea doua filme mi-a venit chef de jazz, un coniac bun si un trabuc pe masura. E drept ca am bagat un pic in bucla si cele doua soundtrackuri din Clanul si Nasul.
Last edited by Utilizator; 1st April 2014 at 02:45.
"If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is: infinite." William Blake
O chestie de gust personal dar daca am judeca mai putin subiectiv, ca obiectiv nu o putem face, am putea spune ca lista ta, buna de altfel, nu poate fi catalogata decat ca o lista de actori la fel de buni ca si cei trei mentionati. La fel se poate spune si de reversul.
"The minority is sometimes right, the majority always wrong." - A Progres...sive Thinker
"If you support a team that fails to win the league for years, it does feel like a kind of cult'." - Salman Rushdie
http://cinemasalem.com/wordpress/wp-...ant_poster.jpg
Superb!! 10/10!
Rape a pregnant bitch and tell my friends I had a threesome
Anchorman 2: The Legend Continues . Nu ii la fel de bun ca primul, dar e amuzant si asta. Scena de bataie e destulde e epica(sub scena din prima parte totusi) Imi place tare mult Will Farrell
L-au facut si mai prost!? Extraordinar! Mie primul mi s-a parut slab, mai mereu m-am plictisit de moarte la el ca la "Hangover", deci exact ca la Hangover n-o sa ma uit la partea a 2-a! V-am recomandat sa va uitat la "Ip Man" sau "Yip Man" 1 si 2, nu e doar cu arte martiale, filmul e foarte bun si-l recomand si celor mai pretentiosi deoarece am mai discutat intre timp cu altii care l-au vizionat si au fost foarte impresionati, cele mai bune filme facute vreodata de Donnie Yen! Enjoy!
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Reno 911!: Miami. Am terminat serialu zilele astea asa ca m-am uitat si la film . Daca iti place serialu iti place si filmu
Daca s-ar fi dus, nu insemna ca are viata sociala Dar vazusem titlul in program si m-am gandit ca a ajuns acolo. Si "Jeune & Jolie" pe care l-am notat mai sus l-am vazut in program, dar n-am avut cum sa ajung la proiectie si l-am downloadat
Rape a pregnant bitch and tell my friends I had a threesome
Best man down - E un film ce se vrea mix: si drama si comedie. E ok-ish ca si comedie dar cam naspa ca drama. Adica nu e tocmai atmosfera ce-ti inspira o adevarata drama. Altfel e o incercare interesanta de altceva. 6.5/10
One flew over the cuckoo's nest - Nu l-am vazut pana acum pentru ca nu-mi place deloc Jack Nicholson. Dar avand nota pe care-o are e practic o "lectura obligatorie". Filmul e extrem de solid dar care nu ma impresioneaza sa-i dau nota maxima. Nicholson si alti indivizi care participa ca si roluri secundare sunt foarte buni din punct de vedere al prestatiei(Danny De Vito apare si el intr-unul din primele roluri ale sale). Este reliefata ingrijirea precara si tratamentele inumane la care sunt supusi oamenii cu probleme psihice in acea vreme. Asa cum am mentionat, desi rolurile sunt foarte bune, filmul nu reuseste sa inspire, cel putin in cazul meu, empatie pentru personaje sau nu reuseste sa construiasca sentimentul puternic de drama al acestor oameni. Poate ma insel eu sau poate asa am simtit in momentul vizionarii. 9/10
De magicus Federerus...
As falls Wichita/So falls Wichita Falls