View Poll Results: Cine va fi campioana Wimbledon 2019?

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Simona Halep

3 50.00%
  • Ashleigh Barty

1 16.67%
  • Angelique Kerber

0 0%
  • Petra Kvitova

0 0%
  • Naomi Osaka

0 0%
  • Karolina Pliskova

1 16.67%
  • Kiki Bertens

0 0%
  • Sloane Stephens

0 0%
  • Serena Williams

0 0%
  • Venus Williams

0 0%
  • Aryna Sabalenka

0 0%
  • Belinda Bencic

0 0%
  • Marketa Vondrousova

0 0%
  • Caroline Wozniacki

0 0%
  • Elize Mertens

0 0%
  • Caroline Garcia

0 0%
  • Garbine Muguruza

0 0%
  • Victoria Azarenka

0 0%
  • Elina Svitolina

0 0%
  • Alta, numiti-o!

1 16.67%
Page 8 of 16 FirstFirst ... 678910 ... LastLast

Thread: WTA Grand Slam: Wimbledon 2019

Super Moderator
    Reputatie

Greu greu cu dopata aia

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by miril View Post
    The most impressive aspect of Coco Gauff’s amazing comeback victory on Friday was the emotional maturity she showed during the first hour of the match when things were going against her and it seemed she was going to crash out.
    She did not panic or allow her frustration to get the better of her. She just dropped her racket a couple of times, kept thinking about what she should be doing and kept believing.
    Most 15-year-olds would have slipped to a tearful defeat, but not Gauff. She proved once again that she is already close to the finished article. Indeed she is already a more complete player than most on the women’s tour.

Critically, as we saw on Friday, she never gives up, never stops trying to find the path to victory. Her tennis IQ is off the charts. The way she began to change the pace of her shots, to mix up the patterns of play was terrific. That tennis intelligence, the ability to figure things out when the pressure is on and you’re at full tilt is partly innate. But she has clearly been well taught, and must be open to the information she is given.
    There are a few technical improvements to be made, however. Her forehand can get a bit short and high, presenting a sitter to her opponent. She could hit the ball with more spin and pace on both wings. Her serve, which is already a real weapon, could be improved by using more spin, especially slice. Gauff has a good volley, which she could use a bit more, especially when opponents are just slicing from the back of the court, as Polona Hercog did on Friday.
    These are minor fixes. The most important thing is that as well as having a great team behind her and every opportunity, she has the body and mind to handle it all. It takes commitment to get up every morning, even when you don’t feel like it, and to give 100%. She has that.
    Having said all that, I do not expect her to win Wimbledon just yet and I doubt that she will be able to get past Simona Halep tomorrow.

Against Hercog, Gauff was troubled by the depth and pace of some of Hercog’s groundstrokes. She will find that Halep is far more accurate and that she hits hard to both corners. Halep is adept at driving players back and her backhand down the line is one of the best single shots on the tour.
    It will be fascinating to see how Gauff attempts to deal with Halep’s consistent excellence, but I expect Halep, who is mentally tough as well, to have too much for Gauff at this stage. Next year, it could be another matter and it should not be too long before we are acclaiming Gauff as a Grand Slam champion.

It has done Gauff no harm that she has instantly become the darling of the crowds at Wimbledon. Most of them were on her side against Venus Williams, the five-time champion who is coming to the end of her extraordinary career.
    I felt sorry, too, for Hercog. She had the opportunity of a lifetime to reach the second week at Wimbledon and she found herself up against a prodigy who has already generated more headlines than she can ever hope for, and she found herself cast as the villain who was denying the Centre Court crowd their wishes.
    The worst moment came on Hercog’s second match point, when she served a double fault and the crowd cheered. That was awful for her, and I know from my own experience that you can’t help taking it personally. We should wish Hercog well for the future. Gauff, meanwhile, needs only to keep doing what she’s doing and to keep her feet on the ground. Her future is bound to be bright and she has the chance to make history.
    Her mother, Candi, may, however, need a little help along the way. When I saw her on the player’s box, unable to watch, almost losing it, I thought: “Welcome to the game, Candi. You’ve got another 20 years of this.”

https://www.thetimes.co.uk/edition/s...tour-d0rgmvnqb
    s-a scremut rau de tot mirilul , treeeeeei articole si toate desfiintate de rumunca noastra. oare chiar nu doare deloc sa fii atit de t1mpit?

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by Cristi View Post
    Este absolut stupid ce se intampla in jurul lui Gauff. Numai lipsa de valoare din WTA a putut genera atata valva. Pana acum a invins-o pe ma-sa si 2 jucatoare de pluton si deja vorbim de noua Serena si 100M pe an??? Are 15 ani, nu cumva ar trebui protejata mai degraba decat expusa la toata dementa asta? Daca maine e umilita de Simona, si sunt sanse bunicele, ce urmeaza? :
    iote unu care stie ceva.

sport legend
    Reputatie
    bre da tremura astia aici rau de tot. nici sa articuleze vreo citeva cuvinte pe keyboard nu mai pot.

sport legend
    Reputatie
    o arde pavel chinezu rau de tot. the question is: poate mai mult de un set?

sport legend
    Reputatie
    cine zice? castiga simo taie brecu?

sport legend
    Reputatie
    ce arbitru de c4c4at . sa nu dea out . ma miram cum de poa sa fie asa de prost. stiu acum: e frantuz.

sport legend
    Reputatie
    hai cu asu

Reputatie
    Set Simona. Muncit setul.. De la mingi de 5 1 pt zhang. Hai și cu setul 2

sport legend
    Reputatie
    n-a fost as dar n-a contat.

Reputatie
    Gladiatorica noastra, de la 4 mingi de 1-5, revine si castiga 7-6! Set si serva pt Simonica!

Alina, pregatite emotiile? Ti-am zis ca de-acuma incep emotiile cu adevarat.

Quote Originally Posted by mihaidascalescu View Post
    s-a scremut rau de tot mirilul , treeeeeei articole si toate desfiintate de rumunca noastra. oare chiar nu doare deloc sa fii atit de t1mpit?
    Bai! Taci sau te tac eu? Nu te-a invatat maa-ta sa te comporti in societate? :|
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

sport legend
    Reputatie
    arbitru asta e prooost rau. devine din ce in ce mai francez.

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    Gladiatorica noastra, de la 4 mingi de 1-5, revine si castiga 7-6! Set si serva pt Simonica!

Alina, pregatite emotiile? Ti-am zis ca de-acuma incep emotiile cu adevarat.

Bai! Taci sau te tac eu? Nu te-a invatat maa-ta sa te comporti in societate? :|
    nu. maaa-ta mea n-o vrut.

Reputatie
    Atunci te rog invata-te singur, si ai respect fata de oamenii care isi expun o parere bine conturata pe forum, chiar daca va fi sa fie pe dos peste o zi. Numai daca esti Dumnezeu poti prevedea viitorul, in rest, ghicesti!

Ce ciocane a trimis Zhang de la 15-30 in primul game la serva a chinezucei pentru cele 3p la rand! E foarte periculoasa din colturile terenului, si pe redirectionare de mingi in corss scurt atat cu dreapta cat si cu reverul, si cu bastarci in lung de linie! Simo trebuie sa joace inteligent, cum a facut-o in primul set, cu mingi inalte, lungi, pe centru "fortand" nefortatele!

2-1 Simona totusi, avantajul servei e mentinut si presiunea va creste pe chinezuca!
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    4-1 Simonica, a facut 5 game-uri excelente in setul 2, unul l-a pierdut doar pe jocul fabulos al adversarei, cea mai constanta jucatoare din circuit, de departe! Si cu valoare incontestabila! Gladiatorica noastra va fi iar in semifinale la Wimbledon! N-a fost mai sus, dar de ce nu acum?
    I know because I'M BOTH!

sport legend
    Reputatie
    Atunci te rog invata-te singur, si ai respect fata de oamenii care isi expun o parere bine conturata pe forum, chiar daca va fi sa fie pe dos peste o zi. Numai daca esti Dumnezeu poti prevedea viitorul, in rest, ghicesti!

Ce ciocane a trimis Zhang de la 15-30 in primul game la serva a chinezucei pentru cele 3p la rand! E foarte periculoasa din colturile terenului, si pe redirectionare de mingi in corss scurt atat cu dreapta cat si cu reverul, si cu bastarci in lung de linie! Simo trebuie sa joace inteligent, cum a facut-o in primul set, cu mingi inalte, lungi, pe centru "fortand" nefortatele!

2-1 Simona totusi, avantajul servei e mentinut si presiunea va creste pe chinezuca!
    ba, n-am nimica cu ghicitorii. tu de exemplu, esti la pamint cu "previziunile" tale cica studiate. iti dau in cap cum te prind, tu zici sarumina si merem mai departe. mirilul asta vine si se screme si studiaza. ba, trei articole a studiat si tot in bara o da. cum ma intersectez cu el mereu o da in bara. de aia respectu se subtiaza.

haleapa a inceput the long march for victory.

Reputatie
    N-ai cu cine.

5-1 Gladiatorica a inchis meciul scurt in setul 2!
    I know because I'M BOTH!

sport legend
    Reputatie
    N-ai cu cine.
    o
    exact asta am spus mai sus. mersi pt confirmare

Reputatie
    BRAVO Simona

Hai ca poate iese și Serena

Reputatie
    Quote Originally Posted by mihaidascalescu View Post
    exact asta am spus mai sus. mersi pt confirmare
    Nimeni nu te forteaza sa ai respect in discurs, doar sa nu jignesti!
    Doar pentru ca nu ai respect fata de cineva sau de ceva ce-a spus, nu inseamna ca trebuie sa te comporti ca un birjar cu 2 clase si jumatete. Baga bine la cap treaba asta!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Yaaaaas!!! Emotii maxime azi, dar sunt mandra de ce am vazut azi la Simo!!! Nu se opreste aici!!!!