Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: Scandal la FIFA: Sase membri ai Comitetului Executiv retinuti in Elvetia

Reputatie
    Un CM in Columbia ar crea isterie...Ganditi-va doar la tipele din tribuna...Totusi, nu prea ar fi bine pentru traiul alora ca tara sa guverneze un CM.Ganditi-va ce s-a intamplat la brazilieni.

Mexicanii sunt tari si ei.Si ei au gagici misto.Au si infrastructura calumea.Plus ca sunt si mai civilizati decat sud-americanii.Ar fi varianta ideala zic eu.Canada sper ca e exclusa din start.Nu inteleg de ce o tara care probabil o sa piarda toate meciurile la cel putin 3 goluri isi doreste sa organizeze un CM

Australienii nu incearca nimic?Ei n-au echipa asa rea si sunt intr-un continuu progres.Plus ca tara lor e bestiala...

Reputatie
    Faptl ca Canada poate pierde toate meciurile nu e un criteriu pt. organizare, sa fim seriosi! Poti sa fii marea Brazilie si sa faci un mare *****, dupa cum s-a vazut in 2014&2010, asa ca...
    Da pe goarna si iesi pe plus folosind codul Z2G79TTW

Reputatie
    Canada a organizat CM U-21 in 2007 iar anul asta organizeaza Campionatul Mondial Feminin, incepe in 6 iunie.
    beleafer

Reputatie
    beleafer

Super Moderator
    Reputatie
    Alegeri la FIFA: Blatter sau printul Ali?
    Dupa primul tur Blatter e in balotaj favorabil. Turul doi are loc acum si vom afla rezultatul in jurul orei 22.
    Sportul darama barierele rasismului !!!
    Cel care cade dar se ridica este mai puternic decat cel care nu a cazut niciodata.

Reputatie
    Are deja 133 de voturi din 209 posibile.E castigator...

Super Moderator
    Reputatie
    In primul tur ii trebuia doua treimi. De asta nu a fost ales. In al doilea ii trebuie jumatate plus 5.
    Cel care cade dar se ridica este mai puternic decat cel care nu a cazut niciodata.

Super Moderator
    Reputatie
    Nu mai e niciun tur pana la urma. Ali Bin al-Hussein s-a retras si Blatter e ales automat pt al cincilea mandat presedinte FIFA.

Reputatie
    I call on sponsors to help reform the beautiful game The Sunday Times Prince William

http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/...L_1153555k.jpg
    On the attack: Prince William and Greg Dyke of the FA at yesterday’s Cup Final at Wembley (Mike Egerton)

AS A football fan and the impartial president of the FA, I always look forward to the cup final with huge enthusiasm and this year has been no exception.

I sincerely believe that the FA Cup represents all that is good in this beautiful game and the cup final is always a fitting celebration of the joy, passion and unity that the game can bring.

I don’t wish to bring down the tone of this party too much, but if I may I would like to say some words about events [last] week in Switzerland.

There seems to be a huge disconnect between the sense of fair play that guides those playing and supporting the game, and the allegations of corruption that have long lingered around the management of the sport internationally.

The events in Zurich represent Fifa’s Salt Lake City moment, when the International Olympic Committee went through a similar period of serious allegations. Fifa, like the IOC, must now show that it can represent the interests of fair play and put the sport first.

Those backing Fifa, such as sponsors and the regional confederations, must do their bit to press these reforms — we are doing football and its fans no favours if we do not.

I have no doubt that when Fifa reforms, its mission to spread the benefits of the game to more people, especially those in developing countries, can only be enhanced.

At this juncture, if I may, I know I join with all of you in commending David Gill for his decision to stand down from the Exco, and to lead by example by doing so.

Our own game in this country has been taking a critical look at itself under Greg Dyke’s leadership. As we all know in this room, to improve, to better represent the modern game, we must take tough decisions. We must ensure that the quality and the richness of the game at the highest levels is shared more generously at the grassroots; we must ensure that home-grown talent is better nurtured; and we must continue to kick out racism for good from our game.

I feel we need to ensure that we become the gold standard of sporting governance. A modern, transparent and inclusive organisation — representative of the broad and diverse society who play and love our game. Over the next few years, if we want credibly to influence the debate on reform in Fifa, we must continue to strive for excellence in our own organisation. It’s not easy to do so, but it is worth it and, to that end, I commend the process you are on, and I’ll be watching it closely.

http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/...cle1562989.ece
    "The minority is sometimes right, the majority always wrong." - A Progres...sive Thinker

"If you support a team that fails to win the league for years, it does feel like a kind of cult'." - Salman Rushdie

Reputatie

Cool Sepp Blatter a demisionat!

Sepp a plecat dupa doar 2 zile, dupa ce ancheta a ajuns la aghiotantul sau cel mai apropiat, mana a doua.
    Urneaza in august un congres extraordinar pt. noi alegeri!
    Bravo Blatter, respect ca nu te-ai tinut de scaun!

Reputatie
    El e capul, sper sa ajunga dupa gratii. O adevarata organizatie mafiota a creat.

Reputatie
    Cel mai scurt mandat din istorie Sa-l agate si pe Hayatou neaparat, ca i-a agatat si pe fostii sefi CONCACAF si CONMEBOL! Mafia la puscarie! Curatenie pana la capat!

Super Moderator
    Reputatie
    A demisionat Blatter dupa doar 3 zile de la alegeri.

Reputatie
    e si normal era prea mare presiunea...daca continuua risca un precedent periculos
    Dinamo , Manchester United , Bayern Munchen , Borussia Dortmund , Juventus , FC Barcelona

Reputatie
    Normal ar fi fost sa nu mai candideze
    beleafer

Super Moderator
    Reputatie
    Credea ca se scoate dar azi nr 2 francezul Jerome Valcke a fost implicat in ancheta. Aici si-a data seama ca ii va veni randul deci salveaza ce poate din imagine.

Reputatie
    un fel de Mitica de nivel mondial.
    beleafer

Super Moderator
    Reputatie
    In orice caz se anunta un bulevard pt Platini. Sa vezi ce sarim din lac in put

Reputatie
    serios?
    poate vine un presedinte fifa neasteptat, un Burleanu de prin Liverpool ori Marsilia Sau poate Ali ala
    beleafer

Reputatie
    E culoarul perfect pentru Figo.
    [I]În timp ce Luceafărul brânzei își revarsă lumina hepatică la televizor, Steaua se stinge ca o lumânare, în cel mai tragic priveghi public pe care l-a cunoscut sportul românesc[/I]

Reputatie
    A ajuns DNA-ul si la FIFA ? A dracu” baschetbalista...
    Jucatorii de tenis se impart in doua categorii, PETE SAMPRAS si restul.