Results 1 to 16 of 16

Thread: O intrebare despre racheta!

  1. #1
    incepator T.Andrei's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Tulcea
    Posts
    32
    Reputatie
    1

    O intrebare despre racheta!

    Salut,as vrea sa va intreb ceva.Ma gandesc serios sa imi cumpar o racheta de tennis noua si ma gandeam sa aleg ori un wilson [k] strike ori wilson exclusive blue ceva de genu.In momentu de fata am o racheta fisher inovation attack de 305 gr. si nustiu` mi se pare cam grea la lovitura de drepata...imi solicita tare bratul...avand in vedere ca sunt incepator am doar 1 luna de jucat tennis,as vrea sa vad niste pareri daca se poate .Multumesc anticipat!

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Cluj-Napoca
    Posts
    871
    Reputatie
    0
    Păi eu cred că ar trebui să-ți cumperi una de 290 sau 295 de grame! Cu cât e mai grea cu atât lovești mai puternic, dar la tine, dacă te-ai apucat doar de-o lună prioritățile sunt altele. În plus trebuie să ai antrenat antebrațul pt. o greutate mare.
    Eu joc cu Head Flexpoint FXP Prestige, e ok, dar dacă nu ești calat neapărat pe Wilson poți încerca Head, Babolat...
    Important e ca să scrie pe ea L4 și mânerul să-ți fie bun ca grosime.
    După ce-o să progresezi oricum o să tot schimbi la mărci și tipuri de rachete până dai de cea potrivită!

  3. #3
    incepator T.Andrei's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Tulcea
    Posts
    32
    Reputatie
    1
    Quote Originally Posted by ask View Post
    Păi eu cred că ar trebui să-ți cumperi una de 290 sau 295 de grame! Cu cât e mai grea cu atât lovești mai puternic, dar la tine, dacă te-ai apucat doar de-o lună prioritățile sunt altele. În plus trebuie să ai antrenat antebrațul pt. o greutate mare.
    Eu joc cu Head Flexpoint FXP Prestige, e ok, dar dacă nu ești calat neapărat pe Wilson poți încerca Head, Babolat...
    Important e ca să scrie pe ea L4 și mânerul să-ți fie bun ca grosime.