am vazut After Life, o mini-serie nataflix de 6 episoade scurte cu Ricky Gervais in postura de Sergiu Nicolaescu: autor, regizor si actor principal.
pe scurt o gasesc un pic amara dar misto.
despre un tip pe la varsta a doua, intr-un orasel minuscul din UK, redactor la fitzuica locala, caruia ii moare sotia si se trezeste brusc singur cu cainele, cu taica'su-n azil si fara chef de viata.
Iar treaba asta il face sa fie direct si dur cu cei din jur.
Foarte bine conturate si celelalte personaje.
O gramada de situati super haioase.
Buna si referinta insistenta la Kevin Hart, foarte probabil in relatie cu rolul de gazda al Oscarurilor.
"If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is: infinite." William Blake
Van Helsing. Un fel de Walking Dead cu vampiri. Ca bonus, vampirii vorbesc din cand in cand in fraze romanesti traduse prin google translate.
Daca va place TWD, s-ar putea sa va placa si asta.
Last edited by JJ; 14th March 2019 at 23:30.
Last edited by Johnny D; 14th March 2019 at 21:34.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Am inceput 24, deja-s spre mijlocul primului sezon! Foarte bun!
Last edited by Johnny D; 18th March 2019 at 08:31.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Loudermilk- Am gatat si sezonul 2. Nu ma intereseaza drama asa de mult dar comedia e buna.
Kitchen Confidential - Asta trebuie vazut pentru toate pasarile gatite de Brad Cooper.
De magicus Federerus...
As falls Wichita/So falls Wichita Falls
Pai eu nu-l revad, il vad in premiera!
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Adica toate serialele de actiune sunt comparate cu 24, peste tot vezi: "are aproape la fel de multa actiune ca 24.." "e la fel de tras de par ca 24.." si nu te-a macinat pana acum curiozitatea?
Eu nu l-am vazut niciodata! Acum urmaresc O Negocio.
MEREU SUPERIORI !!!
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Ai vazut Boston Legal? Favoritul meu.
Si incepe practic cu ultimul sezon din The Practice, sezonu 8. Ca e un fel de continuare.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Haideti sa dam cate un top 10 personal.
MEREU SUPERIORI !!!
Incep eu cu cateva. Primul loc nu se discuta cu siguranta mai am si altele dar astea imi vin in minte prima data.
1. True Detective
2. Dr. House
3. Peaky Blinders
4. Dexter
5. Casa del Papel
6. House of cards
7. Billions
8. Mindhunter
9. Unabomber
10. Two and a half men
11. Familia Bundy
12. Sherlock - varianta britanica
Last edited by Clau7_D; 20th March 2019 at 14:41.
Am o lista cu toate anime-urile pe care le-am vazut, dar nu am cu serialele pe care le-am vazut. Asa ca probabil o sa omit cateva pe care nu mi le amintesc la momentul asta.
In ordine aleatorie:
Seinfeld
Star Trek: The Next Generation
Game of Thrones
Breaking Bad
The Sopranos
The Twilight Zone
Narcos
Rick and Morty
Fringe
Silicon Valley
Cu mentiunea ca doar vreo trei dintre ele ar avea loc in top 10 daca as include si anime-uri
Academia Rapid infiintata de catre generalul de securitate Vasile Malureanu supranumit €žtatucul politiei politice ceausiste €
Top 10
House of cards
Game of Thrones
Breaking Bad
Narcos
Friends
Peaky Blinders
Versailles
The Sopranos
Dexter
Shameless
MEREU SUPERIORI !!!
Top 3
1. Prison break
2. Game of Thrones
3. Seinfeld
Amestec un pic din astea mai noi / vazute mai recent cu amintiri de demult:
MASH - un clasic. Pur si simplu superb.
Breaking Bad - Bun scenariu, bine regizat, bine jucat. "I am the one who knocks!"
Dexter - Cel mai impresionant final de sezon, cele mai bine jucate personaje rele.
NCIS - Cel mai bun serial clasic politist. Gibbs si Abby sunt simpatici bre.
Twin Peaks - Pentru mine primul serial din asta in care nu prea intelegi ce se intampla si cine ce a facut. Nu imi mai aduc aminte cine a omorat-o pe Laura, dar stiu ca mi-a placut.
Sherlock (BBC) - Bine jucat, bine filmat, cu umor britanic de calitate.
Fauda - E altceva, sunt putine seriale venite din partea aia a lumii care sa ajunga cat de cat cunoscute international.
A-Team - actiune si comedie, personaje cool... si mai era si ala cu motociclistu' si cu indianu', tot pe Tele7abc, cam in acelasi stil, dar nu-mi mai aduc aminte cum se numea...
Married with children - sa fie si un al doilea sitcom pe lista.
Dallas - practic primul serial pe care l-am urmarit. Si n-a fost deloc rau. Plus cel mai tare cliffhanger din istoria televiziunii.
GoT nu e pe lista, ca nu l-am vazut (inca).