Page 662 of 692 FirstFirst ... 162562612652660661662663664672 ... LastLast
Results 13,882 to 13,902 of 14521

Thread: Filme pe care le-am vazut in ultima vreme

Reputatie
    As we are on the oldies but goodies chapter, The Abyss 1989 8.5/10, haven't seen it in more then a decade and you have to look at this masterpieces with adult eyes, they will reveal better aspects in some respects! This movie is overall well made with the exception of 2 scenes: one that may be the best resuscitation scene ever and the 2nd that's the epic ending. James Cameron simply can't do wrong in a movie, especially if he's also written the script.

Batman: The Killing Joke 2016 7.5/10 - Latest movie I've just seen out of the american animated cartoon series of Batman movies! For me it was nice, the dialog was well written and you generally felt entertained. There's no more intelligent and adrenaline pumping rivalry to my mind that this one between Batman and The Joker, so I'm always biased when judging it, and the last joke wasn't half bad.

Sphere 1998 7/10 - If you see The Abyss, you need to see more of it's kind like The Sphere. It's not that great, not that bad.
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Pai si Mad Max?

Reputatie
    Niciodata n-am avut chef sa-l revad pe ala.

As prefera Lethal Weapon daca tot aduci vb de Mel Gibbon.
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Huoooo!

Plus ca si Fury Road e belea.

Reputatie
    Huooo!

In caz classic de oldies but goodies.

Reputatie
    Quote Originally Posted by Numero Dieci View Post
    Huoooo!

Plus ca si Fury Road e belea.
    Pai da, e cel mai bun din serie!

Quote Originally Posted by Numero Dieci View Post
    Huooo!

In caz classic de oldies but goodies.
    Da, dar aici scriu ce-am vazut. Daca nu ma uit la el, n-am cum sa-l scriu.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    IT cap 2 - 10/10
    A fost reusit, chiar daca a omis multe lucruri din carte. Multe faze realizate frumos, demne de tinut minte.
    Scena vizitei la batrana a fost una dintre cele mai bune.
    Totusi, au fost cateva mici scapari, cum ar fi spre exemplu
      Spoiler: {option} 
    faptul ca Bowers era intr-un institut de psihiatrie dar la camera n-avea gratii.

Iar sotul lui Bev avea un rol chiar important in carte dar aici nu i-au dat prea mult timp pe ecran.
    Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
    OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
    Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/

Reputatie
    Baga-mi-as pl-n toate filmele alea care nu exista pe net in format HD cel putin sa-mi bag, doctore!

Dark Phoenix 2019 7/10 - I don't agree with this and I'm sure many X-Men fans don't! It's completely off the rails with the original story. But the fights made up for it into a good, enjoyable movie.

Hellboy 2019 8/10 - Now I've been reticent in watching this but I like the general idea so I gave it a try. I'd enjoyed the original Ron Perlman's Hellboys saga, and I've read some reviews written by the fans of the original story and they didn't like this one. But you never know until you give it a try yourself! And it's been worth it! Just 2 things are below the quality of the original: the hand looks fake, looks like a glove and this actor doesn't have Perlman's charm but the rest is at least at the same lvl if not better! This Hellboy is far more graphic than the original, the script allows Hellboy to be even funnier (very good writing), he is much less invincible and the hell demons were cool, executing people on a roll in a fashion dedicated to their own curse/specialty. Didn't think Milla Jovovich would ever decay enough to play a good witch, but seems like she did.

A little copy dialog:
    Hellboy: You made me a goddamn weapon.
    Professor Broom: I just wanted to help you become the best you.
    Hellboy: If you, uh, loved me, maybe you could talk to some of your human friends that would want to see me dead, rather than unleashing me to slaughter my brothers and sisters! [demons and monsters]
    [he storms out the room]
    Professor Broom: What?
    Alice Monaghan: Just solid parenting.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    World Trade Center 2006 7/10 - Impressive, Cage(y) stuff. Almost 3k people dead in the infamous terrorist attacks at the World Trade Center 11.09.2001, the so called 9/11. From the nearly 3k people trapped under the buildings, only 20 were found and rescued. Definitely worth a looksie.

The Dead Zone 1983 8/10 - A classic I didn't hear about till yesterday - again: oldies but goodies! Probably the best Christopher Walken movie I have ever seen. And he's the good guy! I enjoyed how natural he seemed in this role, no forcing or overacting whatsoever. I think from this movie derived that famous question: "Would you kill Hitler if you could, before he came to power?", but there's an addendum people missed "Especially if it'll cost you everything, including your life." Now that's the complete question! Would you now?
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Lajko - un tigan in cosmos - 9/10. o comedie neagra ungureasca dementiala, recomand cu caldura
    https://hbogo.ro/filme/lajko-tigan-in-cosmos
    Pun multe virgule, fara sens!
    Doar sa'ntrebe semidoctul, crescut, de, Google, de, ce!

sport legend
    Reputatie
    Joker a fost senzational. abia acum am ajuns acasa de la cinema si pe tot parcursul drumului m-am gandit numai la filmul asta. sala neasteptat de plina pentru marti seara (la 19:00 a inceput filmul), iar reactiile au fost majoritatea pozitive. Joaquin Phoenix a fost zeu in rolul asta, baaa zeu. interpretari top 10 of all time ? poate chiar top 5 ? nu exagerez deloc, e la nivel cu interpretarea lui Heath Ledger, pe alocuri mai bun, dar e impropriu sa-i comparam. am zis candva ca trebuie inviat Ledger pentru a interpreta rolul de Joker, pentru ca nimeni altcineva nu ar putea sa o faca mai bine, iata ca mi-a dat peste tastatura Joaquin Phoenix. ca sa nu intru prea mult in spoilers, filmul e despre cum Joker devine Joker bazat pe character development. nefiind un comics nerd, mi s-a parut foarte tare cum au povestit originea lui Joker. tin minte ca in Batmanul lui Burton, Joker a avut un accident chimic si de aia devenit asa, asta dupa ce a fost un gangster. in The Dark Knight nu se spun prea multe despre originea lui Joker. filmul asta ii da un nou meaning Jokerului, aflam de ce a ajuns asa si ce ii determina actiunile, te face chiar sa empatizezi cu el. 2019 ofera doua filme absolut colosale prin Once Upon A Time In Hollywood si Joker. sunt niste capodopere rare..... go watch it now !!!! 10/10
    [SIZE="2"][FONT="Times New Roman"]Chestia haioasa la aceasta semnatura este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit[/SIZE][/FONT].

Reputatie
    Stiam ca asa va fi. Insa nu pot sa-l vad ca n-am cinema!

Parerea mea chiar dinainte sa-l vad e c-ar trebui sa primeasca 10 oscaruri pentru scenariu, buget 76 de milioane si realizare de miliarde! Scenariul a facut diferenta! Si JP binenteles!

KKT! NU EXISTA INCA FORMAT VIZIONABIL NICI MACAR LA "Once Upon A Time in Hollywood"!

OT: Climax 2018 4/10 - French movie, the 1st dance was nice, that's why I gave it a 4. The rest is an absolute piece of shit! Don't!
    Last edited by Johnny D; 10th October 2019 at 09:52.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Fa si tu o plimbare la Cluj, ca ajungi fix la intrarea de la Vivo si faci o ora.
    Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
    OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
    Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/

Reputatie
    Sunt sarac, n-am bani nici de benzina, daramite de bilet.
    Daca ar fi prin zona, as face cumva, m-as imprumta pe la vecini pana-n 15 la salar!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    into the wild (2007) - 8.5/10 - un film cult despre eliberarea unui adolescent din ghearele parintilor, in salbaticie. cand ajunge la blue bus (o fi vreo analogie la "the end"-ul lui jim morrison - the blue bus, will take in us) - isi gaseste sfarsitul.
    "when you forgive, you love" - in film
    "to forgive is to suffer" - schuldiner

m-am gandit mult la acest film, dupa ce l-am vazut.

recomand cu caldura!
    Last edited by Ess; 11th October 2019 at 00:31.

Reputatie
    L-am vazut, e ala cu rulota? Slabist... M-am plictisit maxim la el.
    Ce-i drept nici The Doors-ul tau ala genial nu m-a prea satisfacut.
    Ala cu Freddy Mercury a fost peste d.p. meu d.v. si nici ala nu l-as recomanda.

OT: The Lion King 2019 7/10 - Hmm... wasn't bad but expected better. It's a bit too childish for mature audience and a little too death and savagery for children. When you watch The Jungle Book from 2016, similar movie, you feel it's for everyone while The Lion King seems to be for no one in particular. That being said, there's a thing I liked when his father spoke to him about the circle of life: "We eat herbivores, we die, we become grass than the herbivores eat us." Bit funny, never seen it that way.
    Last edited by Johnny D; 11th October 2019 at 09:00.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    L-am vazut, e ala cu rulota? Slabist... M-am plictisit maxim la el.
    Ce-i drept nici The Doors-ul tau ala genial nu m-a prea satisfacut.
    Ala cu Freddy Mercury a fost peste d.p. meu d.v. si nici ala nu l-as recomanda.

era o jignire sa-i placa unuia care da note mari "realizarilor" marvel.

Reputatie
    ti-am zis ioane ca o sa te tot trimita oamenii la culcare? ti-am zis

Jessica Ellen Cornish brilliant performance https://www.youtube.com/watch?v=FaBAFRMwSgE

Reputatie
    Quote Originally Posted by Ess View Post

era o jignire sa-i placa unuia care da note mari "realizarilor" marvel.
    Plicticoseniile alea cu morti cerebrali trebuie sa placa cuiva, altfel ar disparea din existenta.

Quote Originally Posted by Novac View Post
    ti-am zis ioane ca o sa te tot trimita oamenii la culcare? ti-am zis
    Novacel, ar fi fost o jignire din partea unuia care da note mari la productii cu caractere in moarte cerebrala, daca nu m-ar fi trimis la culcare dupa ce le-am criticat!
    De fapt, cineva atent ar vedea ca nu le-am criticat, doar am zis ca m-au plictisit. Asta nu e o critica, n-am zis c-ar fi rele, doar ca pentru mine sunt degeaba. Asta nu inseamna ca sunt degeaba in general. Moartea aia cerebrala a lor are si ea o explicatie artistica, oricat de mult m-ar plictisi pe mine si inutil mi-ar fi mie sa vorbesc despre ea. Deci ma opresc.

Quote Originally Posted by Ess View Post
    Lajko - un tigan in cosmos - 9/10. o comedie neagra ungureasca dementiala, recomand cu caldura
    Iti dai seama ca la asta nici nu pot sa ma uit! Cine dracu se uita la asa ceva?

Uite, cel care apare pe IMDB si s-a uitat pe numele sau Habus, review intitulat: Give me Back One Hour of my Time Please
    12 July 2019 | by Habus "I said one hour, because I haven't finished watching this. I usually finish watching movies, but in this case I couldn't. Felt like torture. The gags in this comedy are either cheap, lame, cliché or simply not funny at all. The production is good though, the idea had a potential, but the overall execution made this a pure time waster without any value. Do yourself a favor and skip this one."

Sunt sigur ca Habus nu m-ar trimite la culcare. Si ca el sunt cu milioanele.

Novacel, uita-te la filmele lu Ess cu note mari si apoi vorbeste!
    Jos palaria in fata ta daca ti-au placut!
    D.p. meu d.v. ar fi o tortura bine-meritata pt tine! Prove me wrong, I dare you!
    Last edited by Johnny D; 12th October 2019 at 13:59.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Parasite 2019 7.5/10 - Corean shit. It was good enough. I expected more: an action movie after the anime with the alien hand parasite, lol.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    Parasite 2019 7.5/10 - Corean shit. It was good enough. I expected more: an action movie after the anime with the alien hand parasite, lol.
    De ce te-ai asteptat sa fie actiune ca nu inteleg.
    Also, funny cum Parasite(film foarte bun) i-ai dat 7.5 si la mizeria de Hell Boy 8. Hell Boy a fost o abominatie.

Joker e bun