Page 651 of 692 FirstFirst ... 151551601641649650651652653661 ... LastLast
Results 13,651 to 13,671 of 14521

Thread: Filme pe care le-am vazut in ultima vreme

Reputatie
    Excelente comentarii.
    PLM, acolo langa Ricky Jarvais la decernarea premiilor ar trebui sa te puna pe tine, translator in romana. Ca traduci mai misto decat zice el!

Asadar, deci si cu asta concluzionez...
    Passengers 2016 7.5/10 - Cu Star Lord si Mocking Jay. Un SF ce merita bagat in seama, mi-a adus aminte de Sunshine care e de 8/10 si pe care l-am vazut de 2 ori. Au lalait-o ei ceva p-acolo dar m-am bucurat de lalaiala lor. A mers bine cu urmatorul:
    Downsizing 2017 7/10 - Matt Damon tradat de sotie, de soarta si de viata intr-un SF simpatic. Mie mi-a placut rolul asta al lui de om bun dar cam natang si cu altii care profita de el. A fost o excursie frumoasa alaturi de bleg. Recomand ambele filme!
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Justice League- 6/10. Punct bonus pt Gal Gadot. in rest, vai si amar.

Reputatie
    Justice League 2017 7.5/10 - Quite the story invented for this thing! I mean prologue: amazons sacrificing themselves by the dozens to defend some weird multidimensional cube that looks like going critical mass? If that's not weird, nothing is. So The JustUs League is gathered, it was not a great start but it was a start.
    *As a side note, this Flash has a weird way of running, I've been used to the serial show one who seemed a bit more natural at it. This one looked like he would run in slow motion... if such a thing is logical. The point of it is to move freely while others are impaired, but he seemed to me a little affected by his own slowing down everyone else which is... not normal, why couldn't they make him move like the speedsters from X-Men for example? Those wore cool as freak.
    **The scene with Superman being able to see him move was aayt. But that was because Superman was focused. The same ideea goes for Flash too. Just as when Superman is really focused he can be really fast, about as fast as normal Flash, the same applies to Flash when he is really focused he can be so fast nobody can catch up with him, not even Superman. So it's all in the mind, and the motivation.
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Battleship - 1/10
    Ala cu Rihanna, marea actrita. O prostie de film, cu un scenariu de 2 lei. Daca blonda se dezbraca, lua nota 5.
    Totul este prost gandit si previzibil.
    Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
    OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
    Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/

Reputatie
    Singurul film bun cu Rihanna a fost This is The End pe care l-am vazut de 2 ori si-o sa-l mai vad ca e prea tare! Si acolo ea ce face? Care-i rolu ei in acel film? Sa cada-n magma/Iad de sus de pe pajistea frumoasa a bogatanilor americani! O face foarte bine, nota 10!

I've seen a bunch of movies lately but the latest would be the one I heard it just won the oscar! It's funny to hear about a good movie just after it wins the oscar! It's the 2nd year in a row after Manchester by The Sea. This time it's a fantasy (which says something about the quality of this fantasy as rarely one wins the oscar for best movie), The Shape of Water 7.5/10 . It's a good movie in the truest sense, but I can't see it as an oscar winner, it's forced even as nominee. I mean if you want to know how one can have sex with a mermaid man then this is a gem but I for one anticipated the process before the movie actually showed it, so... not so groovy. If you want a nice fantasy (with the bonus of horror and mysticism) I recommend the spanish Pan's Labyrinth (El laberinto del fauno - fauno is a mystic guy - yes, translations are bad, don't we know it? ). That's a great watch, a strong 8/10 no doubt, and it didn't win an oscar, was not even nomineed. That's what you get for not being an english language movie.

Oh yeh, not to forget, I've seen just last week Darkest Hour with Gary Oldman as Winston Churchill prime minister of England in the dearest times of this island's rich history. Superb movie 8/10. My favorite scene was right at the end when Viscount Halifax, his greatest enemy from the english parliament (as in the ideology to approach the Hitler menace - Halifax believed peace talks could be a positive outcome while Churchill knew Hitler would not respect any treaties even if engaged by both parties) was asked a simple question after Churchill's enthralling parliament speech.
    *some random guy from the parliament* - What just happened?
    *Viscount Halifax* - He just raised the whole english tongue to war!
    Meaning the americans too, without whom's involvement there would have been no victory over Hitler.
    Yep, after that speech americans went to war to defend what was left of Europe and ultimately the world. It's no way they couldn't. Pearl Harbor helped, true. Stupid/arrogant japonese saved the world. :laugh: (That was the most stupid error ever of strategy in the history of mankind. USA should have been left alone and after Germany won the war, they could have easily defeated and conquered USA together. The goal should have been for them to keep USA out for as long as possible, not engage it while the fronts wore multiple.)
    Pearl Harbor was just the last drop USA needed to do what was right, but at great expense. We, the rest of the world should never forget it.
    But if you ask me, USA would have joined the war regardless of Pearl Harbor happening or not (with a better fleet to boot ). With just a matter of weeks in delay. It's only as much as someone could stay in the sidelines having a great army while others are being slaughtered by the millions for a shared just cause.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Ca zici de Shape of Water ca-i bun, aici e un articol simpatic despre subiect:
    http://www.piticigratis.com/2018/03/...aturi-exotice/

Atentie! NSFW
    Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.

Reputatie
    The Disaster Artist 5/10 - un film prost, despre un film prost. am inteles acuma de ce facea Hugh Jackman tot felul de fete la globuri( parca) cand a luat Franco pt comedie/musical. Nu am vazut filmul cu HJ si nici nu o sa il vad, fiind musical, insa, asta a fost inclus la comedie desi razi de doua ori in aproape doua ore. Ori mi-am pierdut eu simtul umorului, ori nici umorul nu mai e ce era odata.

PK 9/10- film indian. SF, romance, drama, comedie, un pic musical, super film.

3 Idiots 8/10- alt film indian de calitate.

Dangal 9/10- alt film indian . Inspirat din realitate.

Reputatie
    SF-ul ala indian e din ala cum era filmul cu tipul care se invartea pe loc cu tractorul si-i rupea pe adversari improscandu-i naprasnic cu noroi?

Reputatie
    nu stiu despre ce tractor e vorba. partea SF e ca aterizeaza un extraterestru in India, e jefuit si nu mai poate pleca la casa lui. in rest nu e nimic SF

Reputatie
    Anihilation 6/10 film bun pt johnny d

Reputatie
    Quote Originally Posted by messi19 View Post
    nu stiu despre ce tractor e vorba. partea SF e ca aterizeaza un extraterestru in India, e jefuit si nu mai poate pleca la casa lui. in rest nu e nimic SF
    Era unul care joaca-n filme de actiune SF. Era o faza in care facea drift pe loc cu tractorul intr-o balta cu mult noroi si improsca vreo 10 care-l inconjurasera.
    Si cadeau aia de parca-i lovea Chuck Norris.
    Cred ca le gasesti pe youtube daca dai o cautare cu "best indian action films" sau ceva de genul.

The Purge 7/10 si The Purge - Elction Year 8/10
    Un film simpatic, cu o idee interesanta.
    Totusi, un film cu o astfel de idee mergea sa fie un pic mai brutal.
    Cea de a treia parte (ca pe a doua n-am nimerit-o) a fost ceva mai buna, cu personaje principale mai putin enervante.

P.S.
    Uite c-am gasit scenele cu ala care-i mai tare ca Chuck Norris.

https://www.youtube.com/watch?v=6QZ8o25u3Xo
    https://www.youtube.com/watch?v=vBlFCH0d3o4
    Last edited by Doctor_Satan; 20th March 2018 at 11:32.

Reputatie
    Mary and Max 2009 8/10 - O animatie cu grafica mai ciudatica, chiar oribila pe alocuri. Dar se potriveste parca perfect pe drama superba, o drama extrem de realistica, ba mai mult ca e facuta dupa evenimente reale, si as paria pe faptul ca aceste evenimente sunt cu repetitie.
    Nu si comentariul!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    L-am vazut, asadar sa adaptam si comentariu la mai mult de 3-4 cuvinte. Ii dau 6.5/10, putea usor sa obtina 7 dar mereu a fost senzatia ca ceva-i lipseste filmului asta, destul de bun dealtfel. Ursuletele ala modificat genetic spre simpatic cu vocea sa originala a fost starul filmului, bravo lui!

Quote Originally Posted by Doctor_Satan View Post
    The Purge 7/10 si The Purge - Elction Year 8/10
    Si eu am vazut tot doua intre ele, dar sigur prima parte si cred ca si partea a 2-a: Anarchy, care a fost sub prima parte ca valoare.
    Din ce vad acolo partea a 3-a Election Year pare sa fie mai buna, trebuie s-o scot. N-ai pierdut mare lucru ca n-ai vazut partea a 2-a.

Vad ca o sa apara si The 1st Purge prin iulie, in stilul clasic dupa o trilogie apare si un prequel! Cu evenimente ce-au condus la The Purge.
    Last edited by Johnny D; 21st March 2018 at 13:54.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Se pare c-au avut succes daca ajung deja la nivel de franciza.
    Imediat ajunge la numar seria Wrong Turn.

Reputatie
    Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    L-am vazut, asadar sa adaptam si comentariu la mai mult de 3-4 cuvinte. Ii dau 6.5/10, putea usor sa obtina 7 dar mereu a fost senzatia ca ceva-i lipseste filmului asta, destul de bun dealtfel. Ursuletele ala modificat genetic spre simpatic cu vocea sa originala a fost starul filmului, bravo lui!

serios?? il incluzi pe asta la categoria bun?? tu, care ai nevoie sa se intample o gramada de chestii in filme ca sa iti placa??

Reputatie
    Pai tu mi l-ai recomandat! Acum nu-ti mai place nici daca-mi place ce-mi recomanzi? Filmul a fost bunicel, supramediu ar fi 6/10, bun 7/10, deci sa zicem bunicel dar mi-a placut ursuletele, simpatic foc. De nu era el, era un film mediocru de-a dreptul.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    era o gluma, desteptule. e un film in care nu se intampla mare lucru si de asta am zis ca e bun pt tine.

Reputatie
    Si atunci de ce i-ai dat 6/10? Si aia era o gluma? Se pare ca tu esti din categoria "critic de film"! Categoria aia selecta care are asteptari mari si trebuie sa fie multe intamplari si nu oricum, ci de mare calitate si reverberatie sa dati o nota decenta unui film, si normal!
    Vezi ca e pe cale de extinctie categoria asta, Eddy n-a mai intrat p-aici de mai bine de juma de an!
    Last edited by Johnny D; 23rd March 2018 at 13:20.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    pai daca nu se intampla mare lucru, nu inseamna ca automat e foarte prost. doar ca e lent. mediocru si cam atat. adica, 6/10. si 6/10 e o nota decenta . uite, m-am uitat la filme indiene de la care nu aveam asteptari prea mari, ba chiar eram un pic circumspect, avand in vedere ca erau indiene, dar le-am dat note mari.

Reputatie
    Alea 3? Le scot si eu daca imi dau seama de unde si sa vezi atunci ce notatii facem!
    Filme indiene... indi-nene poate!

Te uitai circumspect... dar cum ai ajuns sa te uiti la asa ceva in primul rand? Asta e misterul!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    eu le-am luat de pe filelist.

pai apareau pe IMDB la niste recomandari si am zis sa incerc Dangal. dupa aia, incurajat de succesul avut am zis sa mai incerc.
    s-a dovedit ca trebuie sa dau o sansa oricarui gen de film, indiferent de tara.
    chiar daca in celelalte doua se mai si canta, merita vazute.