Page 671 of 692 FirstFirst ... 171571621661669670671672673681 ... LastLast
Results 14,071 to 14,091 of 14521

Thread: Filme pe care le-am vazut in ultima vreme

Reputatie
    Am revazut Platoon 1986 8/10. Stia cineva ca Johnny Depp a jucat in filmu asta!?
    LOL Filme de pe vremea cand nu cunosteai actorii!
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Am vazut Greyhound, un film despre primul convoi de nave americane ce a trecut Atlanticul cu ajutoare pentru britanici.
    https://www.imdb.com/title/tt6048922/

Tom Hanks (si scenarist) conduce convoiul si distrugatorul american Greyhound in lupta cu parsivele U-boat-uri.

Filmul nu se incurca in artificii narative, si cu excetia unei foarte scurte introduceri cu iz vag romantic e precum un documentar al bataliei de pe ocean.
    Insa e misto facut si pentru 90 de minute te simti la comanda lui Greyhound alaturi de sef Tom. Amatorii de filme despre WW2 il vor aprecia cu siguranta.
    "If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is: infinite." William Blake

Reputatie
    Uti Uti, acu vad in premiera The Big Red One si o sa revad Born on the forth of July, nu-s fan neaparat la filme de razboi dar acu au venit la rand, la revedere. Si cand mai prinzi cate unul nou bun, si mai bine!
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    The Big Red One 1980 6/10 - "Griff: I just can't murder anyone! The Sergeant: We don't murder; we kill. Griff: It's the same thing. The Sergeant: The hell it is! You don't murder animals, you kill them!" And that's about it, the rest is useless compared to common 2020 knowledge; but that little dialog of how a sergeant convinces his soldier to do his job is brilliant. Nowadays we kill hundreds of millions of animals yearly! And it's not even war time, we're just fat greedy fucks!
    Platoon 1986 7.5/10 - Well... it's good enough.
    Born on the Fourth of July 1989 8/10 - Even better than I remember! The older you get, the better it is; similar to wine, with the exception that wine gets better with age, while this movie gets better the worse you get (old)!

LE: Leon 1994 10/10 - Jean Reno was ok in all of his movies, never brilliant, never bad, except for this one. This role of a brilliant cold blooded "cleaner" as well as a half wit at everything else, was a class original never to be approached again at this level! He fucking owned it! Bestiality of a movie! Love it! Also, I never quite liked Gary Oldman as much as in this movie ever again too, although unlike Reno, he did a lot of awesome roles in his tumultuous career.
    Last edited by Johnny D; 14th July 2020 at 20:01.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    V for Vendetta 2005 8.5/10 - Anthological movie. 1st half of this movie is a masterpiece, it could have been a complete masterpiece if the 2nd part would have concentrated a little more on a sequel than the symbol of the main hero which left me with a dry mouth - just because I understand it, doesn't mean I want it. They didn't want to make a sequel, but even so, I would have enjoyed it more with room for it. The movie is better if you don't watch Lord of The Rings or Matrix before, as V's voice is perfect for the role, but less perfect if you think behind the mask might be Lord Elrond or Agent Smith. ^^'

PS: Yes, this is the 3rd time I've seen this movie.

LE: Her 2013 9/10 - Such a beautifully sad movie! I've seen it once before, like half a decade ago, but I feel I forgot quite a bit out of it. And I didn't notice the main role was played by Joaquin Phoenix at that time, because he hadn't done Joker yet so he wasn't all that noticeable, and because in this movie he wears a mustache, covering his upper lip mark that makes him so easily distinguishable. The topic of AI is a complex topic, and I would have anticipated any AI from the moment of it's creation till the moment it leaves us behind would be a fascinating existence, and it would take the briefest of times between the 2 moments. This is a movie one should not miss, might that one be a boy or girl, a man or a woman.

Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    Platoon 1986 7.5/10 - Well... it's good enough.
    Born on the Fourth of July 1989 8/10 - Even better than I remember! The older you get, the better it is; similar to wine, with the exception that wine gets better with age, while this movie gets better the worse you get (old)!
    My favorite part is when Dafoe tells Cruise "You weren't even there, man!", talking about war, then they both fought in their wheelchairs. lol Dafoe was right about Platoon, he was there but Tom wasn't.
    Last edited by Johnny D; 20th July 2020 at 08:02.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    multe filme misto listate de Ionel,n-am vazut inca Her pen' ca nu m-a atras perspectiva unui bazmuc indragostit de sistemul lui de operare/AI.
    Insa e de vazut, subiectul nu mai e de mult o utopie si pare preferabil pitzipoancelor indragostite de propriile silicoane si botoxuri.

am vazut How about Adolf? aka Der Vorname (pe HBO Go)
    https://www.imdb.com/title/tt7477310/

O comedie germana (ceea ce la prima vedere pare un non-sens) cu un scenariu inteligent si realist.
    Un film de televiziune, bine facut si interpretat, despre formalismul relatiilor familiale si despre ce se intampla atunci cand un subiect provocator ii forteaza pe toti sa iasa din conventionalism si sa isi spuna sincer parerea.
    "If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is: infinite." William Blake

Reputatie
    Asa e, Uti. Iti aranjeaza e-mailurile in cateva secunde si tu doar vorbesti cu ea ce-ai chef! Foarte misto ideea. De asemenea ideea ca creierul ei e de miliard la puterea miliard la puterea miliard mai capabil decat al tau si progresul ei fata de al tau e geometric. Ba nu, tot exponential ca si creierul, geometric e prea putin.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Wasp Network
    https://www.imdb.com/title/tt6760876/

Pe baza cazului real din anii '90 cand Cuba a infiltrat imigatia cubaneza din SUA pentru a preveni eventuale atacuri.
    Cu Penelope Cruz si Ana de Armas printre altii.

cazul real e incitant, filmul e facut echidistant si la nivel decent si agreabil in ciuda notei mici pe imdb.

Nu comentez mai mult ca sa nu dau spoilere, altfel as face-o.

Reputatie
    Bone Tomahawk - 7/10
    The Hills Have Eyes varianta western. Nu-i rau, dar nici la fel de sangeros. Actiunea te prinde, chiar daca sunt faze fortate.

The Autopsy of Jane Doe - 7/10
    Nu ma asteptam sa ma impresioneze, dar a fost un film chiar reusit. La cinema ar fi fost mai impresionant si ar mai fi primit un punct.
    Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
    OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
    Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/

Reputatie
    ad astra - 5/10, maxim. n-am reusit sa "rezonez" cu filmul asta, nicicum. iar cand a trecut prin inelele lui neptun cu un scut in mana, a pus capac.
    imitation game - 9/10 - un nou film jucat excelent de cumberbatch.
    assassins creed - 2/10 - o mizerie. atat.
    gunman - 6/10. merge cu o bere si niste alune...
    gangster squad - 8/10 - destul de fain, trio-ul brolin/ gosling/ ribisi - super fain! era sa nu-l recunosc pe robert patrick
    Pun multe virgule, fara sens!
    Doar sa'ntrebe semidoctul, crescut, de, Google, de, ce!

Super Moderator
    Reputatie
    Quote Originally Posted by Ess View Post
    ad astra - 5/10, maxim. n-am reusit sa "rezonez" cu filmul asta, nicicum. iar cand a trecut prin inelele lui neptun cu un scut in mana, a pus capac.
    De accord aproape de 90%. Eu am notat cu 2/10, de aici diferenta.
    Sigur ca scutul contra particulelor care te izbesc cu viteza de 70 km/secunda este ilarant. Absenta de zgomot in scena pe Luna cand trag unii in altii pare aproape de realitate. O problema vine cand rulezi la mare viteza cu 4/4 rover si sari peste pietre acolo. In mod normal orice reactie a suspensiei te trimite in spatiu la forta aia

O sa ma uit la imitation game . L-am scapat pe asta
    Sportul darama barierele rasismului !!!
    Cel care cade dar se ridica este mai puternic decat cel care nu a cazut niciodata.

Reputatie
    Eu l-am vazut dar cred ca-l mai vad o data ca nu mai tin minte mare lucru din el, dar p-asta l-ai prins?

Warrior 2011 8/10 - Now that's a fucking good movie!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    The Imitation Game 2014 9/10 about the real life of Alan Tuning during WW2, the real inventor of the computer. Such a beautiful movie, I've seen it a few years back but I don't know why I didn't like it as much then, as now. Strange... Maybe it's because of the subtlety of the english language that you can't grasp reading a half-baked romanian subtitle: "Sometimes it is the people no one imagines anything of, who do the things that no one can imagine." This is said 3 times in the movie, completely opposite of being redundant, each time it's said, the better it sounds. Brilliant made.

Barton Fink 1991 8.5/10 or a slice from the life of the mind, how I'd like to call it. It's an objective 8.5 but for me it's a 10/10. Best movie Turturro has ever done and likely he'll ever do. I liked it even when I was young, but I adore it now. It gives you a graphic description of the struggles a beginner writer can have. 5 things:
    1. You create for a living. Even if most people don't give a shit, understanding less than that.
    2. Viewers might remember actors and directors, but actors, directors, producers and owners remember writers. Writers are the real people who create most out of everything that gets refurbished and compiled upon by the actors, producers and directors into the final piece that the viewers enjoy.
    3. I can relate, because I'm an amateur writer myself writing a poem here, a new scene out of my God of Pain scenery there, whenever I get the time and mood to get into the dream-like state (almost a voluntry psychosis) of pain that helps you create; that's why I love Barton Fink - the movie and the character, it tells you about the fears and hopes of the amateur writers as much as about the professionals, he being at the crossroads of both.
    4. The scene where he goes to celebrate his new born screenplay from the struggle of his loneliness, screaming "I create for a living!" while the sailors who were just there to have a good time before returning to their sea jobs spat on him, not giving 2 shits about what he's done or about what he has to say is my favorite. I scream internally too, for a shotgun and a shell to shoot them in their ballz, because a Barton Fink can do 50% of what a sailor does if hired on a cruse ship, but the whole God damn fleet of 100.000 sailors+marines can't do 10% of what a Barton Fink can if hired to write! And they can just suck his lonely d*ck. <<Epic scene for a person with a highly active life of the mind!>>
    5. You never know how your work might be received, a screenplay, a book or a poem is the hardest thing to judge. You could think it's stellar and be received as shit, or you could think it's mediocre and be one of the best of the year.
    Last edited by Johnny D; 27th July 2020 at 19:51.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Quote Originally Posted by delaparis View Post
    O problema vine cand rulezi la mare viteza cu 4/4 rover si sari peste pietre acolo. In mod normal orice reactie a suspensiei te trimite in spatiu la forta aia
    imi esti tare simpatic cand spui prostii.
    pai sa vedem: bunul meu simt ingineresc este ca rover-ul ala cantereste 1 tona pe pamant (la 9.8m/s2). a-ul pe luna este 16% din a de pe pamant, deci roverul are 160kg pe luna. viteza de invingere a gravitatiei pe luna este de "doar" 2.4km/s (asa numitul mev - adica moon escape velocity)
    F=m*a=m*(v/t) = 160 kg * (2400 m/s /1 sec) = 384000 newtoni. un arc elicoidal pe o masina de clasa b (cam astea au 1 tona) are o forta medie de compresie de cca 200 n. 200 x 4=800n (asta daca printr-un miracol toate cele 4 roti trec in acelas timp peste o piatra) , deci 800n este <<<<<<<<<<<<< decat 384000n, deci nu zboara nicaieri un rover de pe luna, din cauza arcurilor.

sa papi tot din farfurie!
    Last edited by Ess; 27th July 2020 at 22:16.

Super Moderator
    Reputatie
    Foarte dificil sa te facem sa vorbesti inteligent. Deci bravo ... mie
    Cel care cade dar se ridica este mai puternic decat cel care nu a cazut niciodata.

Reputatie
    Quote Originally Posted by Ess View Post
    imi esti tare simpatic cand spui prostii.
    pai sa vedem: bunul meu simt ingineresc este ca rover-ul ala cantereste 1 tona pe pamant (la 9.8m/s2). a-ul pe luna este 16% din a de pe pamant, deci roverul are 160kg pe luna. viteza de invingere a gravitatiei pe luna este de "doar" 2.4km/s (asa numitul mev - adica moon escape velocity)
    F=m*a=m*(v/t) = 160 kg * (2400 m/s /1 sec) = 384000 newtoni. un arc elicoidal pe o masina de clasa b (cam astea au 1 tona) are o forta medie de compresie de cca 200 n. 200 x 4=800n (asta daca printr-un miracol toate cele 4 roti trec in acelas timp peste o piatra) , deci 800n este <<<<<<<<<<<<< decat 384000n, deci nu zboara nicaieri un rover de pe luna, din cauza arcurilor.

sa papi tot din farfurie!
    Urata limba e maghiara....

Scrie, bai, romaneste ca nu traiesti la Budapesta!!!
    P$D iti vrea binele...nu-l lasa sa ti-l ia!

Reputatie
    Quote Originally Posted by Hingherul View Post
    Urata limba e maghiara....

exact... daca nu erau ungurii, romanii si acum se stergeau la cur cu brusturele.

Reputatie
    Prima data citisem -Cu bursucul-

Super Moderator
    Reputatie

traduc pt tine. Becali castiga Cupa indiferent de matematica fizica. "Rover-ul ala cantereste 1 tona pe pamant" deci are bani pt arbitri, comisie si tot ce reprezinta stiinta in ziua de azi

Reputatie
    Face pipi nea Gigi pe roverul ala. El e cu maibacu

Atata vorbarie pentru nimic

Reputatie
    Prima data citisem -Cu bursucul-
    da, da...

stiinta si cultura la romani.
    pana si domnul adrian, acest demn urmas al lui gica petrescu este consternat ca rade si somalezu cu pwla de acest popor cretin covid.jpg