Destul cu dăstrăbălul, ca nu suntem la Concordia - Poli Iasi, sa revenim la subiectul thread-ului.
Baby Driver 2017 6/10 - A fost ok, escapadele cu masina au fost singurul moment interesant al filmului.
The Darkest Minds 2018 6/10 - Merge, insa putea sa fie mult mai bun la ce propune ideea.
Peeping Tom 1960 3.5/10 - O porcarie care se vrea mare scula, poate la vremea respectiva la care oamenii erau mai plictisiti ca vagoanele de tren, sa fi fost. Genul de film pe care nu poti sa-l vezi pana la capat fara FF pe telecomanda.
Deep Dark 2015 6.5/10 - Mah, mie mi-a placut cat de cat desi n-a fost tocmai horror, mai degraba sexo-suspans cu peretele. Te-ntrebai daca o lasa insarcinata la un moment dat si mai iese de-un perete! O futi de vreo 4-5 ori si-ti iese de-o casa gratis, nu e tocmai cel mai nasol mod de-ati construi o locuinta!
Jacobs Ladder 1990 6.5/10 - Tim Robbins pe la inceputuri, eh, poate n-a fost rau pt anii 90, azi insa e semi-plictisitor. Merge de-o vizionare totusi.
Selma 2014 7/10 - Il mai vazusem, negrotei luati la pumni si bate pe degeaba. E veche dar functioneaza.
Headshot 2016 5.5/10 - Impuscatu in cap asta nu prea m-a impresionat, sincer, filme din astea cum se rup unii pe altii parca pe degeaba ma cam plictisesc, nu mai e cum fu odata.