Sausage party - Chiar ok filmul, nu ma asteptam
Sausage party - Chiar ok filmul, nu ma asteptam
Red Dragon 7/10
The Pianist 8/10
A fost ok Sausage Party, dar din trailer parea mai misto. Tare finalul oricum
Memento 7/10
The Accountant 8/10 Bun rau Affleck
The Witch 5/10
Am vazut si eu pe 1 doua filme, care s-au nimerit sa aiba aceeasi intriga, o fetita este rapita... habar n-aveam ce trateaza fiecare dintre ele, desi tema celui de-al doilea e evidenta inca din titlu.
Primul a fost Tallulah, o drama cu mici reprize semi-comice, in care Ellen Page reuseste, surprinzator, sa fie simpatica, iar Allison Janey ruleaza fin, ca de obicei. (De obiceiul fiind de fapt cele aproape 7 sezoane vizionate din The West Wing). Na, concluzia (lor) e ca toti sintem cam fucked up, dar n-avem ce face, mergem inainte. Filmul, de vazut daca nu e nimic altceva in zona --- 6/10
A urmat, dupa un episod din mai sus mentionatul TWW, Sympathy For Mr. Vengeance, al lui Chan-wook Park, ala de facu Oldboy-ul. Bineinteles, fucked up e putin spus, cind am vrea sa caracterizam (cam toate) personajele, iar micuta rapita are o soarta putin diferita de a celei din Tallulah. Ma rog, Park asta si daca s-ar apuca sa faca un film despre un ***** in mijlocul desertului si cred ca ar scoate niste cadre fabuloase... in fine, cum ziceam, tema filmului se recunoaste direct din titlu, razbunare care vine din toate directiile posibile --- 9/10.
Si daca tot vorbeam de Park, am mai vazut zilele trecute si The Handmaiden, din 2016, nu dau detalii, zic doar ca trebuie neaparat vazut --- 10/10.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
Magnificent Seven - 8/10
Actiune, western, aceeasi poveste romantica si cateva faze amuzante. Nu stiu altii ce asteptau de la acest film, pentru ca daca schimbau povestea, nu mai era Cei 7 Magnifici.
Eu i-am dat doar 8 pentru ca nu mi-a placut faza cu multiculturalitatea grupului si unele faze au fost exagerate pentru a mari dramatismul. Desi, daca stam bine si ne gandim, prima era singura chestie la care puteau inova si au facut-o.
The Hateful Eight - 10/10
Un film superb, spectacol pur. Iar finalul...demential.
Western, mister, actiune, zero vrajeli si o coloana sonora de exceptie, marca Morricone.
Deadpool - 10/10
Comedie cu supereroi. Probabil singura comedie careia i-as putea da nota 10.
Eu din ce-am vazut in trailere, nu mi s-a parut foarte bine realizat. Erau multe faze din alea pur asiatice chiar si intr-un trailer de cateva minute.
Last edited by Doctor_Satan; 3rd January 2017 at 14:19.
Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/
Asa pare intr-adevar. Ceva de genul am zis si eu apoi m-am bagat la film cu japca ca s-a tinut mandra de capul meu si contrar asteptarilor chiar mi-a placut mult. Are ceva al lui.
Good Will Hunting 8/10
Misto ce au facut Damon si Affleck stiam ca au luat oscarul dar n-am vazut filmul pana aseara.
In ultimii ani cred ca am vazut mai multe chinezarii decat filme coreene. In afara de Oldboy si inca un horror vazut acum 100 de ani nu cred ca am mai vazut ceva si iti dai seama ca eram super sceptic cand am vazut ca e film cu zombilai de la ei. Eu zic ca e misto, acum ca nu iti place, pana mea...nu dadea , dar zic ca iti place. Sigur, cgi pe ici pe colo e comic, dar s-au vazut petarde d-astea si la filme mai mari.
Miss Peregrine's Home for Peculiar Chilldren --- 3/10
The Jungle Book --- 4/10
Alice Through the Looking Glass --- 3/10
Captain Fantastic --- 8/10
Ghostbuster --- 2/10
Finding Dory --- 4/10
Ice Age Collission Course --- 3/10
Hands of Stone --- 4/10
The Man who Knew Infinity --- 2/10
Nerve --- 3/10
The Girlon the Train --- 6/10
The Accountant --- 2/10
Trolls --- 2/10
Iancu si FC Timisoara, prima grupare mafiota care a primit o mica pedeapsa. FRF-DNA 1-0.
OTELUL GALATI SUPERCAMPIOANA 2010-2011!!!
Aici este criza economica a Romaniei: http://www.porcisme.ro/
Nu prea am de ales. A fost un an slab pentru filme. Inca astept sa prind "Arrival" si "La La Land".
You have it good, at least you can watch it when it comes on. I on the other hand am still waiting for Dr. Strange to appear in viewable quality.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
"Arrival" n-a fost la cinema-ul din oras. La "La la land" nu ma duc la cinema. Astept DVD.
Jack The Giant Slayer 7.5/10 - Foarte misto facute cadrele dinamice din bataliile cu gigantii. E chiar bun de vizionat cu o cana calda de cacao la purtator.
Warm Bodies - 7/10 - A fost misto, o mica semiparodie despre un zomby care se indragosteste de o sexoasa indragostibila si-si recapata simturile umane.
Aftermath: Popul.ation Zero - 8/10 Un documentar supermisto care aproximeaza ce s-ar intampla cu lumea daca oamenii ar disparea instant de pe planeta!
Pacific Rim - 7.5/10 - Tari de tot luptele intre megagodzilele alea si supercostumele robotice megaavansate ale omenirii disperate pt supravietuire.
Season of the Witch - 6/10
Lord of The Rings - toate 3 - 9.5/10!
Wrath of the Gods (acuma e la Antena 1, a 2-a oara azi) - 7/10
January Little Porn Pack - XX/10
Last edited by Johnny D; 14th January 2017 at 00:49.
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!
A reusit cineva sa vada filmul nou al lui Affleck, bazat pe perioada prohibitiei? Pare interesant din trailer, unul dintre putinele filme care ma pot scoate din casa in perioada asta
Visca Barca!!. Singurul club care conteaza!
The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
I know because I'M BOTH!