• Nu

16 57.14%
  • imi e indiferent

7 25.00%
Page 2 of 12 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: Patrick Chan

Reputatie
    Ah! Sorry! Insanatosire grabnica!

Atunci a fost grav rau..de te-ai plictisit in asa hal, de ai cautat clipuri cu Chan
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."
    The Japan News, February 2014

Reputatie
    N-am cautat vids cu el ..am cautat cu olimpiada si am dat peste ele
    [B][I][CENTER]Zoltan Kelemen/Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat/Alena Leonova/ Anna Cappelini & Luca Lanotte/Florent Amodio/Aliona Savchebko & Robin Szolkowy/Alexander Majorov/[/CENTER][/I][/B]

[CENTER] Anybody can root for a winning side. It takes character to stick with the underdogs![/CENTER]

Reputatie
    Figure Skating: Chan blasts 'old' Plushenko
    Feb 10, 2010

Vancouver (AFP) - World silver medallist Patrick Chan on Wednesday dubbed his Olympic rival Evgeny Plushenko as 'old' as the Canadian teenager insisted his style of skating was the one of the future.

The 19-year-old found himself at the centre of a row amid allegations of North American lobbying against European figure skaters ahead of the men's figure skating event in Vancouver.

Chan is bidding for Canada's first men's figure skating gold but he is up against European rivals including Plushenko and Brian Joubert of France, who are renowned for their quadruple jumps which he does not possess as he focuses more on transitions and step sequences which are rewarded highly under the new judging system.

And allegations of American lobbying erupted after it emerged that Joe Inman, a veteran US Olympic level skating judge, sent e-mails to judges and officials reminding them to mark presentation scores accurately.

Inman sent the e-mails after he heard that Plushenko had said after winning a sixth European title that both he and former world champion Joubert do not have any transitions moves linking elements together because they focus on their jumps, implying how could they be awarded marks for something they do not do.

Chan refused to be drawn into the controversy, but said he believed that the style of skating of 27-year-old Russian Plushenko, who has returned to competition in a bid to defend his Olympic title, was out of date.

"For me the transitions are one of the most important things in a programme, otherwise it's very boring to watch," he said.
    - aici are dreptate

"Above all in a programme like the Phantom of the Opera which I do for the long programme. It's important to have good transitions to interpret the music with unique footwork.

"I love the new system, it's a great way to promote an all around skater especially a skater like me," said Chan.

"He's (Plushenko) confident that the quad will really help him, that he doesn't need transitions. He's old, I can't tell him it's not good.

"I think we'll start seeing more skaters like me in future generations."

Chan believes that Plushenko and Joubert will try and intimidate him with the quad in practice ahead of the competition.

"Of course they'll (Plushenko and Joubert) do it in practice and will nail it on front of me," he said.

"It's totally normal that's why the Olympics are so special. I'll only use that to feed the fire and focus on what I can do.

"It's going to be exciting to see what Plushenko has up his sleeve.

"We're all a bunch of great skaters. It's whoever who can grasp that moment on that Tuesday and Thursday."

ea/dj10

© AFP, 2009-2010
    "Cand simt nevoia de maretie, la Yagudin ma intorc."

Reputatie
    E bine ca s-a luat si de Plushy

He's old, I can't tell him it's not good
    Oh! yes, u can!
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."

Reputatie
    Cine vorbeste frate de Plusenko, unu care a castigat de unul singur nationalele cu un punctaj care te face sa rosesti ?
    Cat medalii are asta micu' la CM si JO pana acum ?
    Zbor pana la stele.

Reputatie
    Pai are o medalie de argint la mondiale anul trecut si e prima oara cand participa la JO.
    dar are destule sanse sa ia o medalie.

Reputatie
    Anul trecut s-a luat de Brian...si la mondiale i-a dovedit ca a avut dreptate..ca se poate lua medalie si fara quad.
    Acum are ce are cu Plushenko...si parca vad ca-l bate pe Plushy. Nu-mi place Chan...dar mai bine el decat Plushenko
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    Poate ca anul trecut la Mondiale Chan a castigat o medalie fara quad dar la JO nu cred ca se poate acest lucru.
    Oricum stilul lui Chan de a se lua tot timpul de ceilalti patinatori mi se pare f enervant si deranjant, iar el ca persoana mi se pare insuportabil deci daca ar fi sa aleg dintre el si Plusenko clar l-as alege pe Plushy!

Reputatie
    @Mihai: Ar fi super!

@Jojo: Mie imi pace ca are curajul sa se ia de patinatori mai cu experienta decat el. Daca mi-a placut cand s-a luat de Brian...acum cu atat mai mult

Reputatie
    Dupa cum ziceam, eu cu Chan nu am nimic. Doar ca mi se pare rusinos ca o tipa bagata pana peste gat in treburile ISU si care tine arbitrilor seminarii despre cum se jurizeaza tranzitiile si elementele de coregrafie sa fie coregrafa lui Chan si a lui Lysacek. Hau ce coincidenta!!!! Cred si eu ca Chan si-a luat-o in cap, ca doar cunoaste pe cine trebuie, de asta il si ironizez de fiecare data cand am ocazia.

Reputatie
    vai, nu stiam ca s-a facut un asa mare efort de a-i face thread lui chan...m-am mirat sa vad asta tocmai ade-chan nu stia de threadul cu chan

ba, a zis ca asculta nirvana, red hot chili peppers etc. ce sa zic, bune gusturi macar la muzica e bun eu nu cred ca e un baiat asa de rau, doar ca e un rau patinator
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    Chiar asa, Ade..sa nu stii tu de efortul meu de a-i deschide thread

Si nu e nici un patinator rau...

Reputatie
    Cum ati putea sa nu-l iubiti???

http://i41.tinypic.com/334pzqq.jpg

Reputatie
    Adevarat Chan nu e baiat rau, bine ca patinator e mediocru, dar orice ar face mie tot nu-mi place deloc de el.
    Dar oricum merita si el un thread al lui, nu sa pomenim despre el doar asa in treacat pe threadurile altor patinatori.
    Simona, poza e criminala!
    "Că ai căzut nu are importanță deoarece numai modul în care te ridici contează" Nelson Mandela

"Figure skating needs to be aesthetic" Stephane Lambiel
    Echipa de Gimnastică a României-Simply the best

Reputatie
    frate chan, tell me what do you see when you see yourself ? how can you resist without killing yourself ?

nu i-a zis si lui nimeni sa nu mai zambeasca ? nu are si el familie, prieteni, rude sa-i dea sfaturi ?

bine ca i-ati facut thread! il facem ceva de genu' emanuel sandhu, ca tot s-a retras asta si nu mai stim nimic de el. nu-i nimic, apar altii, n-o sa ne plictisim niciodata
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    Simona vad ca ti-ai luat in serios rolul de "fan" al lui Chan si ai inceput sa pui poze cu el.
    Prima e senzationala, am ras in hohote cand am vazut-o.
    "Că ai căzut nu are importanță deoarece numai modul în care te ridici contează" Nelson Mandela

Reputatie
    Va urma, stati linistite.

Reputatie
    Ma bucur si astept cu nerabdare continuarea.

Reputatie
    that picture made my day
    Doamneeeee, eu il aveam in minte pe Brian! Ce dur m-am trezit la realitate.
    Ade, treci un pic pe threadul lui Sandhu ca am pus niste poze speciale pentru tine

Reputatie
    Simona ce ne-ai facut cu Chan, noi ne gandeam la Brian si ne-am trezit uitandu-ne la Chan dar vorba unui vecin "viata e dura".