Page 2 of 162 FirstFirst 12341252102 ... LastLast

Thread: The Pub - Probably The Best Thread On OLS

Reputatie
    Quote Originally Posted by Andrei_23 View Post
    Ca tot a adus Celso vorba pe un alt thread...pe voi nu va enerveaza comentatorul Ioan Viorel de pe Eurosport2 ? Eu unul imi vine sa dau sonorul pe mut cand il aud ce banalitati zice, si o seriozitate apasata, cu o gravitate in glas de zici ca-i C.T. Popescu... De la un timp s-a tampit si Gradinescu, repeta acelasi si acelasi lucruri meci de meci: explica aproape meci de meci ce-i aia "rabona", zice la fiecare partida a lui Everton ca Arteta e coleg de bloc cu Xabi Alonso, cand e vorba de Anelka o baga pe aia ca "Daca il saluti primul pe Anelka dimineata el iti va raspunde, daca astepti ca el sa te salute, trece pur si simplu pe langa tine" si multe altele, nu-mi vin in cap acum...
    De la o vreme a venit alt crispat, un pustan dupa voce, imi scapa numele...are ala o monotonie in comentarii de te apuca somnu'.

Singurul cat de cat mai normal imi pare Bgdan Ever (cred ca asa il cheama).
    nu il suport frate,mai ales ca toti sunt subiectivi:| ...mai da si lectii de tactica, cum ar face el...ca nu fac bine unii antrenori...ca ce prost a tras ala...ca nu se trage asa...

2. 10th February 2009, 22:23

Reputatie
    Daca tot ei vor comenta Bundesliga la anu...

Reputatie
    http://www.youtube.com/watch?v=Bqotf...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sXktZD4wj10&NR=1 (HD se vede superb)

http://www.youtube.com/watch?v=usoos...eature=related

Cea mai frumoasa competitie din lume se intoarce pe 15 august ,adica fix intr-o luna .
    Sunt singuru caruia ii este dor sa vada un meci ?Abea astept urmatorul sezon :d

Reputatie
    Categoric, nu esti singurul.

Reputatie
    Si ca sa incepem balu...mama masii de cioara ce a putut sa ii faca lui van Persie(asta ca thread opener...eu nu ma mai bag...inainte cu tupeu)
    "My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their f*****g perch. And you can print that!" - Sir Alex Ferguson

"In 1969 I gave up women and alcohol; it was the worst 20 minutes of my life." - George Best

Reputatie
    ^Iti dai seama....

Reputatie
    Asta a fost un apropo pentru certaretii de pe celalalt thread , nu ? Sa mute discutia aici

edit: acum am citit si dincolo. foarte bine ati facut

Reputatie
    Aici e scris tot ce trebuie pentru un final al discutiei

By STUART WATSON Well what a weekend and another game full of incident and drama to keep us talking all through the week.

The game up in Manchester was always going to be difficult. Personally I thought if we got a draw out of the game then that would be a good enough result, unfortunately it wasn’t to be.

I won’t draw too much on the game itself, poor defending and an inadequate goalkeeper cost us the game. We went too “gung-ho” at 1-1 and that was what cost us the match.

Mr Adebayor has certainly made all the headlines for himself, with the alleged stamp on van Persie and then his celebrations after scoring City’s third goal.

What Adebayor seems to forget is that Arsene Wenger plucked him out of obscurity at Monaco where his career was going nowhere, and he has showed real disrespect towards the club.

Adebayor was given the chance to shine alongside Thierry Henry at Arsenal; he’s playing a better standard of football and Arsene kept faith with him, even after he only scored infrequently during his first season and a half at the club.

After Henry departed the club he came into his own with an explosive 2007-8 season, including the goal of the season away at Tottenham. The fans adored him, he got his own song that we didn’t stop singing for the whole of the second half away at Fulham in January 2008 and he says he loves the club and the fans and all is good.

Unfortunately Adebayor’s head was turned by the attention of clubs such as Barcelona and AC Milan. Arsene said he didn’t want Adebayor to leave but he demands his wages to be doubled to £110,000 a week to stay at the club. This rightfully angered many fans who see this as holding the club to ransom for more money.

In recent newspaper interviews Ade has cited that Cesc Fabregas has said he would like to play for Barcelona one day, yet never recived any stick from the fans. The difference between Cesc and Adebayor is that Cesc never demanded his wages to be doubled just to stay at the club after other clubs showed interest. Nor did he sulk and swagger lazily around the pitch for half the season.

Did you see how fast he sprinted towards our section on Saturday? I don’t think I ever saw him run that fast in his three years at Arsenal.

The celebration in itself didn’t anger me that much, in fact I wasn’t even that surprised when he did it. But what it showed to me on a whole was disrespect to not only Arsenal fans but Arsenal as a club.

I understand he was booed by some sections of the Emirates Cup in August last year, but Adebayor should have been made to understand that a pre-season friendly isn’t always attended by the people that go week in, week out to support the team. I’m unaware of much (if any) booing by the fans when the season started properly.

The fans that he ran towards were the type that paid towards his doubled wages and sang his name all over England and abroad. Yes they were abusing him during the game, but if Ade had not made all the comments during his transfer and the build up to the game, it would have not been as bad.

Secondly it showed real lack of class towards Arsene Wenger, the backroom staff and the board who paid for his services, and propelled his career skywards.

Mark Hughes said that Adebayor “was caught up in the moment.” Well you might want to try telling that to the stewards and police who had to battle to keep the Arsenal fans from entering the pitch. I do wonder if Greater Manchester Police will be having a word with City to explain Adebayor’s actions.

We then come to the stamping incident with Robin van Persie, quite how Adebayor said this was accidental was beyond me. Firstly the tackle was rash from Robin and deserved a yellow card. However to deliberately move your foot towards his face, and not only scrape your studs down his face, but to then stamp on his hand is way out of line.

You only had to watch Match of the Day on Saturday night to see that van Persie wasn’t play acting as blood streamed out of his head.

The F.A have said they will hold an inquiry into both incidents, which I would hope to see Adebayor receive a three-match ban for the stamp and then an extra game for the celebration.

You can certainly expect there to be a lot more talk around our home fixture with City than normal when they visit in late April. But who else would put money on Adebayor being left out of the team or squad completely How sweet would it be if a victory over them would stop them qualifying for the Champions League!

This week we look forward to the start of our Champions League campaign away at Belgian club Standard Liege who we defeated 7-1 en route to the Cup Winners Cup in 1994. This is followed by a visit from Wigan at Ashburton Grove on Saturday in the Premier League.

I would be looking to see us gain maximum points from both games to get our season back on track.

Reputatie
    Quote Originally Posted by Tazz View Post
    Asta a fost un apropo pentru certaretii de pe celalalt thread , nu ? Sa mute discutia aici

edit: acum am citit si dincolo. foarte bine ati facut
    Pai imi vreau gold staru la sfarsitu lunii pentru moderatoru model
    "My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their f*****g perch. And you can print that!" - Sir Alex Ferguson

"In 1969 I gave up women and alcohol; it was the worst 20 minutes of my life." - George Best

Reputatie
    Ai votul meu, sa stii

Reputatie
    cioara,necioara,e un super fotbalist
    [I]...sufletul meu a fost întotdeauna împăienjinat de acea ușoară melancolie a firilor prea simțitoare, așa simțitoare, că până și mângâierile le fac să sufere, până și plăcerea le rănește.
    [/I]
    [SIZE="1"]M. I. Caragiale, Craii de Curtea-Veche[/SIZE]

Reputatie
    fratilor, care sunteti din cj?...iesim la o bere dupa ce incepe faculta?

discutam despre BPL live
    We wont be out-tanked!!!

Reputatie
    Quote Originally Posted by condreacata View Post
    cioara,necioara,e un super fotbalist
    posibil...da stii cum e,cand te paraseste nevasta pt ca tu o inselai ...apari si zici...eeee,si asa era o curva.asa si fanii astia a lu arsenal.dupa ce ala a dat atatea goluri pt arsenal si i-a tinut acolo sus si acuma a plecat la cetateni...eee,era doar o cioara afurisita.

sunt 99% sigur ca daca ade era la arsenal si il calca pe fata pe ronaldo cat a fost la man.utd unu ca gooner ar fi zis ca bine i-a facut

Reputatie
    din pacate ai dreptate
    [I]...sufletul meu a fost întotdeauna împăienjinat de acea ușoară melancolie a firilor prea simțitoare, așa simțitoare, că până și mângâierile le fac să sufere, până și plăcerea le rănește.
    [/I]
    [SIZE="1"]M. I. Caragiale, Craii de Curtea-Veche[/SIZE]

Reputatie
    Quote Originally Posted by messi19 View Post
    posibil...da stii cum e,cand te paraseste nevasta pt ca tu o inselai ...apari si zici...eeee,si asa era o curva.asa si fanii astia a lu arsenal.dupa ce ala a dat atatea goluri pt arsenal si i-a tinut acolo sus si acuma a plecat la cetateni...eee,era doar o cioara afurisita.

sunt 99% sigur ca daca ade era la arsenal si il calca pe fata pe ronaldo cat a fost la man.utd unu ca gooner ar fi zis ca bine i-a facut
    Gandesti prost. Hai sa o luam invers. Arsenal si Wenger l-au ajutat pe Adebawhore sa devina ceea ce e acum, el a luat bani de la club.....nu cred ca a facut el mai multe pentru Arsenal decat a facut Arsenal pentru el. Iara incepi cu dume de copil retard " sunt 99% sigur ca....bla bla" nu mai fi sigur pe niste chestii in care sunt implicat eu, ca nu ma cunosti. Dupa 3,4 posturi tu cunosti omul....mama te-or baga astia la FBI ca profiler, imediat imi spui ce mananc si ce muzica ascult. Nu m-am bucurat cand Diaby l-a facut KO pe Terry in schimb m-am bucurat ca Gallas nu l-a lovit pe Rooney cand fanaticu' sarea cu capu inainte la mingi la semi-inaltime (app. imi place fff mult Rooney). Trebuie sa fi cretin sa te bucuri la gesturi precum a fost cel a lui Adebawhore. Dar la ciumpalaci d'astia ca tine care numai din spatele tastaturii is smecheri, d'astia as bate zi si noapte.

Edit: Daca esti prieten cu engleza, citeste articolul asta: http://the-cannon.com/2009/09/13/man...remier-league/ . Poate-ti ramane si tie ceva-n cap

Reputatie
    am zis 99% deci nu inseamna ca te cunosc.
    si nu era o duma
    siiii...il faceai cioara pe diaby cand l-a accidetat pe terry???vreau dovezi .

siii...e ceva aiurea aici.zici ca eu ma dau smecher din spatele tastaturii(sa imi arati de unde reiese asta)...insa tu imi zici ca ai bate de astia ca mine zi si noapte.asta fara sa te gandesti ca poate dai peste unu ca Bakkies Botha
    deci pana acum mi se pare ca tu esti ala care se sparge in figuri din spatel tastaturii

Reputatie
    Quote Originally Posted by messi19 View Post
    am zis 99% deci nu inseamna ca te cunosc.
    si nu era o duma
    siiii...il faceai cioara pe diaby cand l-a accidetat pe terry???vreau dovezi .

siii...e ceva aiurea aici.zici ca eu ma dau smecher din spatele tastaturii(sa imi arati de unde reiese asta)...insa tu imi zici ca ai bate de astia ca mine zi si noapte.asta fara sa te gandesti ca poate dai peste unu ca Bakkies Botha
    deci pana acum mi se pare ca tu esti ala care se sparge in figuri din spatel tastaturii
    In imaginatia ta esti frate cu Ernesto Hoost si amic bun cu Bute, nu ?
    Eu am spus toate astea dupa ce tu comentezi mult prea mult subiectele aparute in jurul lui Arsenal si mereu esti "anti-Arsenal" ca sa spun asa. Esti ca si cersetoru' ala la care ii dai 2 lei si iti macere....mai da 2 mai da 2 mai da 2. Am inteles. Esti anti-Arsenal, Adebawhore a facut un gest normal si Wenger e fiu de curva....ce mai vrei ?

Tu: "Vreau dovezi" .....prietene, te crezi in tribunal, sau ce ?

Reputatie
    Gonner, e normal sa fie anti-Arsenal din moment e e fan Spurs

Reputatie
    nu stii cine e bakkies botha probabil de ai trecut la bute
    si nu am nimic cu arsenal.doar s-au nimerit sa fie doua faze care sa aiba legatura cu arsenal.
    voi astia fanii arsenal simpatizati si pe rapid???ca si aia se dau victime daca incepe sa ploua afara.si zic ca a dat D-zeu ploaie asa de-a dracu...ca sa ii ude pe ei.
    ca si lu eko i se parea ca are cineva ceva cu arsenal.
    si eu nu vorbeam de gestul lui ade...nici macar nu am vazut faza.eu vorbeam de reactia ta...cum a fost si cum ar fi fost daca inca era la arsenal.
    nu stiu daca wenger e fiu de curva...nu cred ca e.de ce???stii tu mai multe???

si nu ma cred in tribunal.doar in pub

Reputatie
    andrei....nu e normal.aia din londra e normal sa fie.eu nici macar nu am trecut prin londra,apai sa stau acolo...deci atata timp cat nu mi-au facut nimic nu ma intereseaza.
    ce vrei daca chelsea,liver sau united nu fac nimic special???totul se invarte in jurul lui arsenal.deci nu e normal ca lumea sa vorbeasca despre ei???

Reputatie
    Chelsea face si tace Intr-un fel ai dreptate, oricat de mult urmarim noi meciurile si suntem la curent cu ce sa intampla la ei, daca nu esti de acolo n-ai cum sa simti rivalitatile si antipatiile dintre cluburi.