Results 1 to 9 of 9

Thread: MP al Europei

  1. #1
    Ancient fia's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Pe pÔrtie
    Posts
    8,525
    Reputatie
    1

    MP al Europei

    Maine incepe weekend-ul Marelui Premiu de la Nurburgring. La doar o saptamana dupa Monaco, Formula 1 se intoarce.
    Oare Schumacher, cu orgoliul ranit va castiga fara drept de apel? Sau incepem sa asistam la era post Schumacher?

    P.S. Circula un znon ca Mika Hakkinen vrea sa se intoarca in Formula 1, dar surpriza nu la Mercedes, ci la BMW. Cel mai fericit de aceasta mutare a zis ca va fi Schumacher, deoarece in sfarsit va avea si el un adversar pe masura lui. Sa nu uitam ca Hakkinen e dublu campion mondial.... Sa speram ca si BMW va fi la inaltime la anul.
    [B][COLOR=DarkRed]C-asa sunt eu rapidist, c-asa sunt eu RAPIDist[/COLOR][/B]
    [B][COLOR=Silver]Niciodata nu sunt trist, niciodata nu sunt trist[/COLOR][/B]
    [B][COLOR=DarkRed]Si la bine si la rau, si la bine la si la rau[/COLOR][/B]
    [B][COLOR=Silver]RAPID este clubul meu, RAPID este clubul meu.[/COLOR][/B]

  2. #2
    nemuritoru` cipi13's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    bucuresti
    Posts
    1,224
    Reputatie
    1
    Cred ca schumacher este acum in pozitia ideala pentru orice pilot de formula 1. Alearga doar pentru a dobori recorduri, nu are nici un fel de presiune asupra lui, nimeni nu ii cere imposibilul. Anul acesta va iesi campion, fara discutie, va fi mai interesant anul viitor, daca evolutia buna a celor de la Renault si BAR va continua, iar McLaren si Williams isi vor reveni. Schumacher voia sa cistige toate cursele din acest an. A pierdut la Monaco, dar daca va cistiga toate cursele pina la finalul sezonului, oricum va fi un record greu de doborit....

    Chiar daca se intoarce Hakkinen o sa i trebuiasca citeva curse sa se obisnuiasca cu masina si asa ca o sa aiba un oarece handicap, ar trebui sa semneze un contract pe doi ani ca sa mearga totul bine....
    parerea mea.....

  3. #3
    sport legend Saber Rider's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    S.S.C.
    Posts
    1,356
    Reputatie
    1
    Se pare ca la cursele cu multe curbe, unde necesita mai mult pilotul decat masina, Schumacher nu mai e ce-a fost. Ori a fost o intamplare la Monaco, ori nu s-a concentrat strict la ce trebuia atunci, ori masina e mai slaba la multe curbe (unde conteaza foarte mult Demarajul si Frana - ceea ce exact i-au cam lipsit lui Schumacher, pana acuma in acest sezon nici un start nu l-a luat ca lumea si am vazut si frana aceea stupida in tunelul de la Monaco -sau defectiune-).
    Orice s-ar fi intamplat la Monaco, e clar ca abandonul o sa-l motiveze mai mult pe Schumacher. Asa e el. Ipoteza ca masina sau omul Schumacher nu se descurca prea bine pe multe curbe se va confirma sau nu la Hungaroring, unde e un traseu lent, cu destule curbe.
    Oricum, la aceasta cursa e favorit bineinteles Schumacher (poate s-o satura si el odata!).
    Last edited by Saber Rider; 27th May 2004 at 22:39.
    [SIZE=1][COLOR="Lime"]I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humour and when I die I expect to find Him laughing ...[/COLOR][/SIZE]

  4. #4
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,205
    Reputatie
    1
    Monopostul Ferrari e cel mai fiabil si performant la ora actuala in F1. Se impune clarificarea ca la Monaco avem de a face cu un circuit foarte virajat, dar unde franele nu sunt principalul factor in compozitia unui tur bun, spre deosebire de Monza sau, mai corect, Montreal unde franele sunt masacrate, folosindu-se cele mai groase discuri. La Monaco conteaza cel mai mult tractiunea, fiind un circuit foarte lent si virajat, cum spuneam. Schumi a pierdut cursa in calificari, cu o clasare pe locul 5,. ceea ce nu l-a avantajat deloc! Totusi, odata ajuns in fruntea cursei a dovedit ca e cel mai rapid, stabilind si cel mai rapid tur de circuit, in mod repetat. Asadar afirmatia:
    masina e mai slaba la multe curbe (unde conteaza foarte mult Demarajul si Frana - ceea ce exact i-au cam lipsit lui Schumacher
    nu sta in picioare, zic eu.
    Sunt de acord insa cu faptul ca starturile celor de la Renault sunt cele mai reusite, "launch control"-ul celor de la Ferrari trebuind perfectionat.
    Last edited by RedBaron; 27th May 2004 at 23:41.

  5. #5
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    "launch control"-ul celor de la Ferrari trebuind perfectionat.

    da, doar ca asa ceva e interzis !


    lasand gluma la o parte, Schumi si-a aratat din nou valoarea. daca mai era cazul, reusind pole-ul cu numarul 60. recordul lui Senna sta sa cada.

    bravo pentru Sato, ca si pentru Trulli.


    cat despre Monaco, nici cauciucurile nu i-au fost de ajutor lui Schumi, Bridgeston-urile avand nevoie de cate tururi pentru a se incalzi la temperatura optima. unul din motivele pentru care Schumi a franat dupa safty car.
    Schumi? the only one!

  6. #6
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    cat despre cursa ??
    Schumi, nu mai e nimic de spus.
    Rubens, isi arata potentialul daca e pus sa joace pe postul pe care e cel mai potrivit : de salahor, fara sclipiri
    Button : noroc, dar constanta
    Sato ; un adevarat kamikaze, nu prea se putea efectua depasirea, dar dupa maturizare, va deveni mai bun decat Montoya, de exemplu
    cei de le Renault : nu au sclipit, ba mai mult, au scapat cate o pozitie printre degete. de remarcat insa clasarea amandurora in puncte.
    se pare ca Renault e masina de batut in acest campionat.
    bravo Webber si Fisico
    rusinica McLaren Mercedes, da e deja obisnuinta....poate de la Silverstone

    restu.........restu. pacat de Ralf, se va pierde in esecuri desi nu e un pilot rau. sta mai prost cu psihicul, acum si in divort.

    comentatorii ?? nu ma prea uit pe TVR, dar cat m-am uitat , am putut numara vreo 4-5 enormitati..............cel mai prost comentariu de anul acesta.
    Schumi? the only one!

  7. #7
    sport legend Saber Rider's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    S.S.C.
    Posts
    1,356
    Reputatie
    1
    Mda, chiar ca nu mai e nimic de spus despre Schumacher. Doar ca poate se lasa odata. Insa ciudate motoare au cei de la Mercedes in sezonul asta. De abia daca au terminat o cursa sau doua in sezonul asta. Ma asteptam la mai mult de la faimoasa Mercedes, care in trecut a stat destul de bine la capitolul asta.

    Nu pot sa nu remarc o greseala (care nu e de tipar) in comentariul OnlineSport pentru aceasta cursa:
    " Pe locul doi a terminat Barrichello, care a plecat cu multa benzina si nu a oprit decat de doua ori la boxe. Italianul a fost foarte aproape de a pierde a doua pozitie, cu 12 tururi inainte de final, cand a fost atacat de Sato."

    Barrichello este brazilian, nu italian. Nu se apropie nici Sato de statutul de italian.
    [SIZE=1][COLOR="Lime"]I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humour and when I die I expect to find Him laughing ...[/COLOR][/SIZE]

  8. #8
    nemuritoru` cipi13's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    bucuresti
    Posts
    1,224
    Reputatie
    1
    E de atita timp la ferrari ca lumea a inceput sa il creada italian......
    parerea mea.....

  9. #9
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,205
    Reputatie
    1
    PS= am scris "launch control" deoarece inca se mai foloseste acest termen, chiar daca nu mai semnifica exact acelasi lucru precum acu 1-2-3 ani.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •