Reputatie

Kohei Uchimura - noua stea a gimnasticii japoneze^_^

Sper ca e locul potrivit pentru un astfel de thread
    Daca nu , ii rog pe Ioana si Mihai sa il mute unde vor ei

Kohei Uchimura

http://www.jiji.com/news/photos/phot...iew7106240.jpg

Data nasterii: 03 - 01 - 1989
    Locul nasterii: Nagasaki (Japan)
    A inceput gimnastica la 3 ani in clubul sportiv detinut de parintii sai.
    Se antreneaza cu Naoya Tsukahara - campionul olimpic de la Atena.
    A castigat aurul la sol in cadrul competitiei de la Tianjin (mai anul acesta) si medalia de argint la individual compus - JO 2008 Beijing.

Cateva articole:
    Uchimura surges to silver medal, surpassing Tomita as Japan's gymnastics star
    EmailWritten by Okinawa on Aug-15-08 2:24am
    {mosgoogle right}
    BEIJING (AP) -- The silver medal around Kohei Uchimura's neck might seem misplaced to many Japanese. They likely expected that Hiroyuki Tomita, the team's top all-around gymnast, would be the countryman up on the Olympics podium.

Tomita, the 2005 world champion, finished fourth, while his teenage teammate with little international experience wound up second to China's Yang Wei.

Although the margin between Yang and 19-year-old Uchimura was the gymnastics equivalent of a canyon -- 2.6 points -- that doesn't detract from Uchimura's performance.

Uchimura built up to the silver after a horrendous pommel horse routine earned him just 13.275 points, by far his lowest mark. That score was almost a point lower than what he managed in Saturday's qualifying.

"I think I was in a very bad situation," he said through a translator. "I thought, `I won't be able to get a medal.' Therefore, at that moment, I didn't think anything except for continuing the competition."

Which he did stylishly. And steadily, until he had overcome South Korea's Yang Tae-young and Russia's Sergei Khorokhordin to grab the silver by nailing his parallel bars and high bar routines.

"Now that I've won the silver medal," he said, "I feel very happy."

His parents left Wednesday and missed his big day. But it was no less exciting.

"Whether my parents are here or not, it will not affect my performance," he said.

Uchimura has never even been to a world championships. The youngest member of the team, he was second in the Japanese nationals this year.

By contrast, the veteran Tomita won a team gold medal with Japan in 2004 and also was second at the 2006 worlds to Yang. He clearly seemed the strongest medal threat from Japan when the games began.

Asked if he would like to succeed Tomita as Japan's leader and become a role model in his nation, Uchimura smiled widely.

"I'm only 19 years old," he said.

"He is my idol. He is very strict with himself during training and he won't give up easily on small details. He will try his best to overcome his obstacles.

"I adore him."

And all of Japan will surely now adore Uchimura.
    Not only Japan

Gymnast Uchimura takes silver in men's individual combination
    EmailWritten by Okinawa-Japan on Aug-15-08 7:13pm

BEIJING -- Gymnast Kohei Uchimura captured the silver medal in the men's individual combination at the Beijing Olympics on Thursday, becoming the first Japanese medalist in the event in 24 years.

Uchimura, 19, achieved the feat in his first ever Olympics following Koji Gushiken, gold medalist in the event at the Los Angeles Olympic Games in 1984 and the current manager of the Japanese men's gymnastics team.

Although Uchimura fell twice during the pommel horse, he recovered in the later components and performed perfectly on the horizontal bar.

"I kind of thought that I might get a medal, but I cannot believe (that I really did)," said the boyish Uchimura.

"Sooner or later, Uchimura will have his era, not only in Japan, but also in the world," said Mitsuo Tsukahara, general manager of the Japanese gymnastics team and an Olympic gold medalist.

Uchimura started gymnastics at age 3. He became a member of Japan's national team when he was a high school student and is participating in the Olympics as a sophomore at Nippon Sport Science University.

While more gymnasts in the world nowadays have given up on mastering every aspect and concentrate on particular components, Uchimura said, "I want to stick to the six components. From now on, I want to lead Japan's gymnastics."

Japan's favored gymnast in the men's individual combination, Hiroyuki Tomita, finished a disappointing fourth.
    Voi incerca sa le si traduc

Ce credeti va reusi sa se impuna la urmatoarele jocuri olimpice? Stiu ca e un pic cam devreme pentru o astfel de intrebare..dar ne putem da cu parerea nu
    Sau va fi o stea care va apune la fel de repede precum a rasarit ?

PS: Sper sa pastrati threadul.Promit sa mai trec pe aici^_^
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."
    The Japan News, February 2014

Reputatie
    Asked if he would like to succeed Tomita as Japan's leader and become a role model in his nation, Uchimura smiled widely.

"I'm only 19 years old," he said.

"He is my idol. He is very strict with himself during training and he won't give up easily on small details. He will try his best to overcome his obstacles.

"I adore him"
    wow...idolul lui e TOMITA ..are gusturi bune...
    vezi ade? zice si el ca tomita e foarte serios si sobru...si ambitios

mai pune poze, ca eu nu prea am gasit inclusiv aia de la avatarul tau

iar de apus, nu cred...are multe de spus in gimnastica, are talent...sper totusi sa imparta medaliile cu tomita
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    O sa mai caut si eu poze...deocamdata poza de la podiumul de premiere de ieri:
    http://i281.photobucket.com/albums/k...ica/AA_men.jpg

http://i207.photobucket.com/albums/b...dac07/mag8.jpg
    Last edited by mikeyy; 16th August 2008 at 00:49.
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    Imi place foarte mult acest gimnast,are o tinuta atit de frumoasa!

Este tinar,talentat si ambitios,fara sa para incrincenat;eu il vad in viitor impartind podiumul cu Flavius.

Stie sa se bucure,e ca un copil si probabil multi micuti japonezi il vor lua drept exemplu.

Reputatie
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."

Reputatie
    multam fain...super
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    Cred ca de la Vitali Scherbo incoace nu pot sa spun ca am avut un gimnast preferat (in afara gimnastilor nostri binenteles,care sint nr.1),dar acest copil ma cucerit definitiv, este un scump, tehnic, elegant gratios chiar.La urmatoarele competitii pe linga gimnastii nostri il voi sustine si pe el.

Reputatie
    e f bine pus aici threadul, whisper si-ti multumesc si tie si lui ade ca intrati si contribuiti si la gimnastica...daca as avea si eu habar de patinaj, as comenta si eu acolo.

Reputatie
    Quote Originally Posted by ioanavol View Post
    e f bine pus aici threadul, whisper si-ti multumesc si tie si lui ade ca intrati si contribuiti si la gimnastica...daca as avea si eu habar de patinaj, as comenta si eu acolo.
    Niciodata nu-i prea tirziu!
    Cu simtul tau estetic poti comenta linistita,chiar daca nu te stii la partea tehnica,totul e sa-ti permita timpul sa urmaresti competitiile.

Reputatie
    pai nici eu nu ma pricep la gimnastica la tehnic, dar imi place mult sa urmaresc acest sport si n`o fac doar cu ocazia olimpiadei...eu urmaresc orice competitie, fie mondiale, europene, nationale, cupa mondiala

Reputatie
    Cred ca de la Vitali Scherbo incoace nu pot sa spun ca am avut un gimnast preferat (in afara gimnastilor nostri binenteles,care sint nr.1),dar acest copil ma cucerit definitiv, este un scump, tehnic, elegant gratios chiar.La urmatoarele competitii pe linga gimnastii nostri il voi sustine si pe el.
    Si la mine e cam la fel...bine eu nu il stiu pe Scherbo..dar in afara de gimnastii nostri nu cunosteam pe nimeni.
    Ma bucur ca si-a castigat cativa fani pe aici.

@Ioana: nu iti face griji...crezi ca eu le am cu tehnica(nici la gimnastica si nici la patinaj:hide: ) Ne poti vizita fara probleme...si ne-ar face mare placere sa te avem printre noi

Alte poze:
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_11.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_12.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_13.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_14.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_15.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_16.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_17.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_18.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_19.jpg
    http://i52.servimg.com/u/f52/11/72/92/47/kohei_20.jpg
    Attached Images Attached Images

Reputatie
    Multumim pt poze Ade!!!
    Poate o conving eu pe Ioana sa ne viziteze pe la patinaj...macar la marile concursuri
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    Cu placere!
    Sper sa reusesti

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by ioanavol View Post
    Crede-ma seamna foarte mult cu gimnastica: castiga cine vor arbitrii

Reputatie
    doa:xfelicitari lui Kohei e asa de simpatic si de scumpsi vice campion olimpic la individual compus la doar 19 aniasa e....rade tot timpu

Reputatie
    Asta micu ar trebui sa ii dea niste lectii de smiling lu' Tomita (^.~)
    Sorry mi-a fost cam lene in ultimul timp sa caut poze si articole despre el...si ce aveam prin pc am pus
    Dar am un clip pentru voi...ar trebui sa cititi comentariile sunt asa funny unele
    http://www.youtube.com/watch?v=bPExLbkSkRE

Reputatie
    ^thanks il stiuTomita e barbatasta e adolescent si dupa moaca cand rade il dai de copildeci Tomita e mai

Reputatie
    eu am in pc clipul ala...daca il vrea cineva de descarcat, il pun aici...

cred ca toti fanii lui uchimura sunt si`ai lui tomita si invers...observ la toata lumea aceasta asociere tomita-uchimura

oare tomita rade la glume ? cred ca uchimura ar fi pe jos

Reputatie
    ^e cred ca radedar fiind mai mare si liderul echipei trebuie sa fie mai sobrupune-l pune-le mentorul lui Kohei ca sa zic asa deci cred ca de aici asocierea
    Last edited by Cristyniku; 20th August 2008 at 20:11.

Reputatie
    Daca-l ai Ade..ma mir ca nu l-ai postat pana acum
    Cred ca rade si Tomita-san...dar totusi nu asa ca si Kohei-kun. Asta micu e mai nestiutor asa, inca nu stie ce grea e viata

Reputatie
    Quote Originally Posted by whisper View Post
    Asta micu e mai nestiutor asa, inca nu stie ce grea e viata
    e ca mine
    da` las ca l`am vazut eu si pe tomita de multe ori razand

acum am dat upload la video

gata
    http://www.mediafire.com/download.php?uqodpykiywe
    Last edited by praf_de_stele; 21st August 2008 at 16:01.