Page 1 of 14 12311 ... LastLast
Results 1 to 21 of 316

Thread: Ajutati-ma va rog sa-mi aleg racheta!!!!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    junior taranu_alin's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Timisoara
    Posts
    62
    Reputatie
    1

    Ajutati-ma va rog sa-mi aleg racheta!!!!

    Salut.
    Vreau sa-mi cumpar racheta de tenis, sunt din timisoara, si as vrea sa stiu care este mai buna.
    Am 2 optiuni:
    1. Racheta "Adler" (costa 1,2 milioane), parca sper sa nu gresesc, este din carbon, ..., si cam atatea detalii pot sa dau, ..., tin sa spun sa sunt ffff beginer la sportul asta.
    2. Racheta "Head Titanium" (costa 1 milion, METRO).
    Va rog sa-mi spuneti care ar fi mai potrivita pentru mine, tinand cont ca sunt incepator.
    Va multumesc mult,

    Alin

  2. #2
    Tennis Pro DJ Klaus's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    NCAA
    Posts
    2,092
    Reputatie
    1
    Alin, as vrea mai intai sa ne dai mai multe detalii despre tine cum ar fi :varsta , inaltimea, greutatea si ... cat de incepator esti ?
    Last edited by DJ Klaus; 20th May 2004 at 11:47.

  3. #3
    junior taranu_alin's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Timisoara
    Posts
    62
    Reputatie
    1
    OK ..., hai sa dau putinde detalii despre mine
    Am 25 ani, 1,75 m, cu greutatea stau cam prost ,..., dar lucrez la ea, 86 Kg.
    Am jucat putin tenis cand eram mic, ..., ff putin chiar, insa acuma as putea spune ca mi s-a pus pata pe tenis si as vrea sa-l practic intr-un mod serios(sa-mi fac timp cel putin o data pe saptamana sa joc).
    Am jucat destul de mult tenis de masa si chiar joc saptamanal in timpul liber, si asa putin ..., de altfel
    Cat despre tenis, chiar ma bate gandul sa iau niste ore.

  4. #4
    Tennis Pro DJ Klaus's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    NCAA
    Posts
    2,092
    Reputatie
    1