Page 1 of 35 12311 ... LastLast

Thread: Diverse 2015

Reputatie

Diverse 2015

A venit si 2015! La multi ani tuturor si un Nou An cu multa sanatate, bucurie si realizari pe toate planurile.

Au mai ramas 12 luni pana vom intra in anul olimpic. Sanatate si putere de munca gimnastilor nostri.

Cele mai importante competitii ale anului 2015:

13 - 19 aprilie: Campionatul European Individual, fete si baieti (Montpellier, Franta);
    12 - 18 iunie: Jocurile Europei - prima editie (Baku, Azerbaidjan);
    26 iulie - 01 august: Festivalul Olimpic al Tineretului European (Tbilisi, Georgia);
    23 octombrie - 01 noiembrie: Campionatul Mondial de gimnastica artistica, fete si baieti (Glasgow, Scotia).

Sa ne auzim/citim cu bine
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    "Că ai căzut nu are importanță deoarece numai modul în care te ridici contează" Nelson Mandela

"Figure skating needs to be aesthetic" Stephane Lambiel
    Echipa de Gimnastică a României-Simply the best

Reputatie
    Quote Originally Posted by mikeyy View Post
    A venit si 2015! La multi ani tuturor si un Nou An cu multa sanatate, bucurie si realizari pe toate planurile.

Au mai ramas 12 luni pana vom intra in anul olimpic. Sanatate si putere de munca gimnastilor nostri.

Sa ne auzim/citim cu bine
    Sa ne auzim/citim/vedem cu bine
    "Cand simt nevoia de maretie, la Yagudin ma intorc."

Reputatie
    Quote Originally Posted by Tracoromana View Post
    Sa ne auzim/citim/vedem cu bine
    Da! Salutari Flavia si trebuie sa vorbim unde ne vedem anul asta!
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    Flavia, mondiale anul asta? Ce zici?

sport legend
    Reputatie
    ia uite cum putem sa avem antrenori de paralele. trebuie sa fie mai buna de ce avem acum.

My brothers and I have been taking gymnastics at Arete Gymnastics in Lindon for the last three years. Eighteen months ago, the owners of the gym, Dan and Jana Coleman, hired some new coaches to help their boys’ team excel. They hired Coach Laura Cutina Licaciu and Coach Daniel Licaciu. Coach Laura has an interesting background story.

Laura is from Romania. In Romania, Laura did gymnastics at six years old. Instead of having her parents take her every day, Laura lived at the gym. The gym was eight hours by train away from her home. She did have school, but the gym was connected to the school, so Laura did more gymnastics than school. She was away from her family, and she could have quit at any time.

Laura said, "It was rare when I got to see my family.” Every other Sunday one parent could visit Laura. So one week her mother would do the eight-hour train ride to the gym, then her father would come in two weeks. Laura had eight hours of gymnastics and two hours of school Monday through Saturday. On Sunday she only had two hours of gymnastics.

When preparing for the Olympics, there was a lot of stress. Laura wasn’t quite old enough to be in the Olympics, so Romania changed her birthday. If you google Laura Licaciu, then three different birthdays will come up. Her favorite event in 1984 was the uneven bars. When I asked Laura what her favorite skill was she said, "All of the routines, I have no favorite skill."

Laura competed in all of the events in the Olympics. She felt nerves before doing her routines. So, before doing her routine, Laura would close her eye, and would imagine the whole routine in her mind. Then when she opened her eyes, there was only her and the skill. One of her highlighted skills was a Yurchenko tucked full off the vault.

I asked her, "If you could do the Olympics would you do it again?" Laura answered, "Oh yes, I loved that.” Laura won the gold with the team two times in a row. She was also the silver medallist for two years. I asked her if she had her medals with her and she said, "No, when I moved here, my medals were lost, and I don’t know where they are."

Today, Laura loves teaching gymnastics. When working with the girls her favorite event is uneven bars or beam and coaching the boys on the high bar. Laura said, "Gymnastics is a complicated sport, and you learn how to move your body. You also work with your brain and perfection.”

When Laura says you also work with your brain, she means you overcome fears. When she says you work with perfection, she means you learn how to pay attention to the little details. I asked her if gymnastics helped her life. Laura responded, "Yes, gymnastic, taught me more about my self.”

Reputatie
    Federatia Romana de Gimnastica a publicat calendarul competitional, inten si international, pe anul 2015: http://www.romgym.ro/?p=25449
    www.fangymnastics.com

sport legend
    Reputatie
    de publicat o analiza a situatiei gimnasticii pe anii trecuti si ce masuri vor lua pt imbunatatire au publicat?

Reputatie
    Lista participantilor la American Cup, 7 martie: https://usagym.org/pages/post.html?PostID=15322
    www.fangymnastics.com

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by mikeyy View Post
    Lista participantilor la American Cup, 7 martie: https://usagym.org/pages/post.html?PostID=15322
    Acum am vazut-o si eu. Nu pot sa spun ca-mi pare rau ca nu am trimis vreo fata acolo, la ce arbitraj am vazut ca este.
    Sper in schimb sa trimitem cat mai multe fete la cat mai multe concursuri, cred ca experienta le va fi de folos...

Tare-s curioasa care vor fi cele 4 care vor merge la europene
    Eu cu sanse la medalii le vad pe Larisa, Diana (sper ca s-a refacut), Andreea M. la barna, si pe Andreea I (ce bine-ar fi sa ia medalie la paralele, poate cu Lari impreuna, ca tot si-o doreste, si sa inceapa lumea sa spuna ca ne-am revenit la aparatul asta... visez eu, dar chiar se poate - iar Andreea mai poate si la barna), poate, cine stie, pe Ocolisan la sarituri, dar nici pe Laura Jurca sau pe Stefi nu le-as lasa acasa.

Sunt sigura ca Mihai Dascalescu nu e de acord, dar toata lumea sanatoasa, cu Iridon si Jurca + Iordache si Bulimar paralelul nostru chiar are valoare mondiala.

Reputatie
    Line-up-ul de anul acesta nu pare prea interesant. In afara de Biles restul sunt gimnaste "average" pentru o competitie de individual compus. E ok ca nu participam, lasam pentru la anul.

3 luni pana la Europene, ne apropiem din ce in ce mai mult de concurs.
    www.fangymnastics.com

Reputatie
    e clar ca paralelul va fi biletul de intrare in echipa Romaniei daca se intorc cele doua.
    Asa ca deocamdata o vad doar pe Iridon in calcul, daca Sandra si Cata rusesc sa se autodepaseasca pe 3 aparate.
    Sper sa nu le demotiveze pe fetitele nascute in 2000.. , pe Ama Porgras clar a demoraliat-o. N-ar fi trebuit, dar...e greu sa tii motivatia sus.

sport legend
    Reputatie
    Wow foarte interesant! Sa fie oare acea ratare din finala de la BB motivul incercarii de a reveni? Personal cred ca este benefica reintoarcearea ei la Izvorani, cu cit sint mai multe gimnaste valoroase cu atit mai bine.

Reputatie
    oops sorry typos

sport legend
    Reputatie
    Ce veste revenirea Catalinei! Mai e mult pana la alegerea echipei, insa nu pot sa nu-mi imaginez ce barne si soluri am alinia in finala pe echipe cu Cata, Sandra, Lari, Andreea M si chiar Diana
    Si ce potential am avea in EF
    Bafta Cata!

sport legend
    Reputatie
    Quote Originally Posted by iulia_p View Post
    Sunt sigura ca Mihai Dascalescu nu e de acord, dar toata lumea sanatoasa, cu Iridon si Jurca + Iordache si Bulimar paralelul nostru chiar are valoare mondiala.
    ar fi excelent daca doar mihai ar zice, dar cind toata suflarea gimnasticii o zice ar cam trebui sa luam nota nu sa bagam capul in nisip.

cit despre cata, m-a lasat masca. sint atitea posibile negative ca nici nu stiu de unde sa incep. este in urmarirea vreunui record?

junior
    Reputatie
    http://www.prosport.ro/alte-sporturi...marca-13769599

Cat despre Cata nu-i doresc decat sa fie sanatoasa.

sport legend
    Reputatie
    Citiți articolul și veți vedea :

Poate... Dacă.... Dacă..... Poate.... Poate.... Speram.....

Cum naiba sa castige organizarea cu așa neorganizare decât doar ca aia sa fie inconștienți.?

Reputatie
    Quote Originally Posted by Marty R. View Post
    Mult succes, Cata! Abia astept sa o vad din nou la lucru

http://www.sportnews.ro/ponor-despre...ne-142317.html
    Nu stiu daca ati aflat pana acum dar mie mi se pare f trist ce s-a intamplat http://www.sportnews.ro/soc-sportul-...un-137267.html
    "Că ai căzut nu are importanță deoarece numai modul în care te ridici contează" Nelson Mandela

"Figure skating needs to be aesthetic" Stephane Lambiel
    Echipa de Gimnastică a României-Simply the best

sport legend
    Reputatie
    E nemaipomenita treaba asta cu revenirile in gimnastica romaneasca, ma gandesc ca daca Nadia si Daniela Silivas ar reveni am rezolva si pb paralelelor.
    Totusi, ca sa mai diminuam din entuziasm ar fi bine sa citim acest articol si sa reflectam intens, caci somnul ratiunii stim ce naste:http://thegymter.net/2015/01/16/the-...ian-comebacks/