Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread: Grand Prix de vara:" Cupa celor 4 natiuni"

Reputatie
    Buna saritura austriacului Koch..parca 131,5 m Bravo!
    Si Vasiliev a sarit bine 130m
    Sarbatoritul de azi Primosz Pikl 128,5m
    Kornilov 130m
    Harri Olli 132,5m
    Martin Schmitt 129..binisor
    Kofler 135m...........GREAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!Ast a-i Andreas nu ala de aseara
    Record dupa record Damjan 137m
    Spaeth 133m
    134m Kuettel
    Potter 136,5m

Loitzl 138m
    Gregor 133m putin

Malysz 139,5m
    Last edited by whisper; 25th August 2007 at 22:13. Reason: consecutive
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."
    The Japan News, February 2014

Reputatie
    Malysz
    Suntem cei mai buni din MOLDOVENI
    Suntem IESENI
    Si intotdeauna vom striga
    POLITEHNICA

LLEYTON HEWITT

ANA IVANOVIC

Reputatie
    Thomas doar 137m isi revine el dar cred ca tot Malysz o sa castige
    "We believe Hanyu could win the gold because Daisuke Takahashi, the ace in Japan’s men’s figure skating, paved the way to the world for the other Japanese figure skaters."

Reputatie
    Concurs frumos, am vazut sarituri foarte reusite, ca stil si lungime.
    Sunt curios daca va cadea recordul trambulinei, Malysz cu 139,5 m fiind la numai o jumatate de metru de el.

Reputatie
    Viteza saritorilor a scazut ceea ce confirma impresia ca elanul a fost scurtat cu cel putin o sectiune. De altfel si sariturile au devenit mai scurte, de unde cred ca ne putem lua ramas bun de la ideea unui nou record al trambulinei.

Reputatie
    Adam Malysz castiga pe teren propriu cu sarituri de 139,5 m si 133,5 m, inaintea a doi austrieci Thomas Morgenstern si Wolfang Loitzl.

Sportivii germani au obtinut locuri totusi modeste: Späth 10, Neumayer 13, Schmitt 15 si Hocke 22.

In clasamentul general conduce pe mai departe Mogenstern, inaintea lui Malysz si Schlierenzauer.

Urmatoarele concursuri: 8 si 9 septembrie Hakuba (Japonia), 3 octombrie Oberhof si 6 octombrie Klingenthal (Germania).

Reputatie
    Felicitarii lu' Malysz si sustinatorilor lui
    Si eu cred ca s-a coborat bara de start..parca au fost prea scurte sariturile in a doua mansa...as fi vrut sa vad sarituri la fel ca in prima..chiar daca sarea Malysz 140m
    De fapt cand sunt sariturii asa bune nici nu mai conteaza cine e saritorul Bine nu intotdeauna

Reputatie
    Adam Malysz shocked all of the journalists at the press conference after the second event in Zakopane stating that his jumps are never perfect. The grand winner of today's competition and one of the most widely recognised Polish sportspersons claims that: 'I'm never fully satisfied with my jumps. There's always something that can be done better, something to improve. Of course I have my better and worse days and therefore better and worse jumps. This evening I've been in rather good disposition and I'm more or less satisfied with my performance, though these jumps were definitely far from perfect'.

The final fight of this year's edition of SGP is surely going to thrill between Thomas Morgenstern and Adam Malysz. Both of the athletes despite representing different countries, they jump for the Red Bull Team and so their rivalry is mellowed by the mutual friendship. 'We both jump for Red Bull and we're good friends. It's not the case either me or Thomas. It's a great privilege to be able to compete in such a tight schedule and knowing we're both out there to win. There's still a whole month to go, so we'll just live and see.' - finished Malysz.
    Si sa incerc si o traducere aproximativa :
    Adam Malysz a socat jurnalistii prezenti la conferinta de presa ce a avut loc dupa a doua sesiune de la Zakopane spunand ca sariturile sale nu sunt perfecte Castigatorul de azi(n.m.-ieri) si unul dintre cei mai cunoscuti sportivi polonezi a spus :" Nu sunt pe deplin satisfacut de sariturile mele.E intotdeauna ceva de imbunatatit,de improvizat Bineinteles ca am zile bune si zile proaste si astefel sarituri bune si sarituri proaste In aceasta seara am avut o dispozitie buna asa ca sariturile au fost mai bune dar departe de a fi perfecte."
    Ultima batalie din SGP se va da cu siguranta intre Thomas Morgenstern si Adam Malysz.Ambii sportivii,chiar daca reprezinta tarii diferite,fac parte din echipa Red Bull asa ca rivalitate e transformata in prietenie(ei nu era chiar asa..dar..traduceti voi mai bine )" Amandoi sarim pentru Red Bull asa ca
    suntem bunii prieteni. Mai e luna intreaga asa ca vom trai si vom vedea cine va castiga." spune Malysz.

Va rog sa scuzati daca sunt multe greseli de traducere..dar engleza mea nu e chiar pefrecta

Reputatie
    Malysz
    Suntem IESENI
    POLITEHNICA

LLEYTON HEWITT

ANA IVANOVIC

Reputatie
    Tu apari pe aici doar cand castiga Malysz?

Reputatie
    Am fost si cand a terminat pe 2,3...oricand
    Suntem IESENI
    POLITEHNICA

LLEYTON HEWITT

ANA IVANOVIC

Reputatie
    Sigur..asta-iarna da in vara asta..nu sau cel putin nu ai scris

Reputatie
    Jan Mazoch, who was a special guest of this year's Summer Grand Prix events in Zakopane, appeared at a press conference last Friday to speak in length about his life and rehabilitation process after his terrible accident in January this year. The 22-year-old Czech decided to travel to Poland to express his gratitude towards Polish fans of ski jumping, who had been supporting him throughout the past months when he was facing his biggest ordeal in life.

Joining Mazoch at the press conference was his grandfather, the former ski-star and an Olympic medalist from Grenoble - Jiri Raska, along with Jan Baier - Mazoch's manager.

Asked about his current health-condition, Jan Mazoch provided a simple answer: 'I really don't have any problems now. I've already started some basic physical and endurance trainings, as well as simple downhill skiing and I hope to make my first jump after the accident as soon as possible.'

Mazoch pronounced himself ready to come back to competitive ski jumping, adding however that he was wisely advised to prepare psychologically beforehand and therefore he still wants to take some time and not rush too quickly towards entering ski jumping events.

Jiri Raska shared his own stories with the press, stating that in the course of his career he faced many serious injuries, mostly connected with his knees and feet, and so he never, not even for a second, thought about discouraging his grandson from coming back to sports or doubted Jan's ability to fully recover from acquired injuries.

The athlete, who is now a father of a 2-month-old baby girl, admitted he has now a totally different view on and of life and that the accident along with fatherhood helped him enter real adult world and take responsibility for own actions. He also stated that in any ways, he doesn't blame the organizers or the jury of the fatal World Cup event in Zakopane last January for putting his life at stake:

'I don't think it's anybody's fault. It was just an accident. Something that could happen to any ski jumper. I truly believe that there are people out there at the hill, and they simply know their job. There're but few accidents at the hills. I don't think ski jumping is too dangerous a sport. I just had bad luck.' - Mazoch finished.
    E cam mult de tradus..asa ca pt cunoscatorii de limba engleza am postat interviul intreg pentru ceilalti voi incerca sa rezumez

Jan Mazoch a fost prezent la conferinta de presa care a avut loc la Zakopane vineri..ca invitat special el a vrut sa multumeasca tuturor pentru ca au fost alaturi de el,dupa accidentul suferit in ianuarie .
    Intrebat cum se simte Mazoch a spus:"Chiar nu am nici o problema .mi-am inceput antrenamentele si abia astept sa incerc primele mele sariturii dupa accidentul suferit.
    Mazoch spune ca e gata sa se intoarca in competitii si ca a fost sfatuti sa se prepare psihic inainte si nu vrea sa se grabeasca .
    Sportivul care e tatal unui bebelus de 2 luni spune ca accidentul cat si faptul ca a devenit tatic l-a ajutat sa se se maturizeze..si nu da vina pe nimeni pt accidentul suferit .
    "Nu cred ca e vina cuiva.A fost un accident.I se putea intampla oricariu saritor.Nu cred ca ski-jumpingul e un sport prea periculos.Am avut doar ghinion." -incheie Mazoch.

sport legend
    Reputatie
    cred ca anul acesta cu revenirile lui Uhrmann si Neumayer .... Germania va depasi alte natiuni care in anii precedenti au surclasat`o si aici ma refer la Finlanda si Norvegia ...iar Neumayer si Uhrmann vor termina in top 7 ... cam astea sunt pariurile mele pt sezonul urmator...dar totusi nu bag mana in foc pt Uhrmann care s-ar putea sa rateze primele etape, desi am inteles ca are mari sanse sa fie recuperat pana la startul sezonului... cat despre Schmitt zic eu ca e posibil sa produca niste surprize placute anul asta

Reputatie
    As vrea si eu..ar fi bine...sa castige vre-o etapa doua mai multe..campionatul...

sport legend
    Reputatie
    si mai cred ca sezonul urmator va fi castigat de W.Loitzl chiar daca pare o gluma ceea ce zic mi se pare un saritor excelent din toate punctele de vedere... numai malysz ii poate pune probleme dar mai greu sezonul asta

Reputatie
    Quote Originally Posted by whisper View Post
    Sigur..asta-iarna da in vara asta..nu sau cel putin nu ai scris
    Daca te uiti cu 2-3 pagini in urma vei vedea ca am scris dupa ce Malysz a terminat pe 2 in prima etapa...chiar tu ai raspuns
    Suntem IESENI
    POLITEHNICA

LLEYTON HEWITT

ANA IVANOVIC

Reputatie
    I know..dar doar atunci
    Avem subforumuri noi Pacat ca nu pot sta acus sa le aranjez

Reputatie
    da de ce sunt doua topicuri cu acelasi nume? (sporturi su schiurile)?
    Short on money,
    But long on time,
    Slowly strolling in the sweet sunshine,
    And i'm running late,
    And i don't need an excuse,
    'cause i'm wearing my brand new shoes.

Reputatie
    Quote Originally Posted by ioanav88 View Post
    da de ce sunt doua topicuri cu acelasi nume? (sporturi su schiurile)?
    Tu ai dreptate, colegul whisper va modifica cu siguranta, topicul trebuie sa se numeasca "Sarituri cu schiurile"

Reputatie
    Colega whisper dupa cum a zis..nu poate schimba..si am vazut si eu de ieri asta..i-am zis lui Vadim..sper sa schimbe