Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Sasha Cohen

Reputatie
    in calitate de mega fana Maria Sharapova imi place ceea ce citesc aici

Reputatie
    Quote Originally Posted by Laura1985 View Post
    in calitate de mega fana Maria Sharapova imi place ceea ce citesc aici
    hi there!oki,ma bucur k sharapova are asa de multi fani pe-aici,dar se presupune k asta-i un topic dedicat sashei cohen,okis?

http://www.onlinesport.ro/forum/atta...5800693:yes::D
    Attached Images Attached Images
    [B][SIZE="4"]Idiot wind blowing every time u move ur teeth,Ur an Idiot babe;It's a wonder u still know how to breath(pt cine se simte[/SIZE][/B]...)

Reputatie
    ce draguta eeeee!
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    Quote Originally Posted by skater girl View Post
    dap,imi place demult sharapova...cam de cand a castigat finala la wimbledon,datorita ei am inceput sa urmaresc tenisul..l-am remarcat pe fede apoi,am fost fana lui o perioada de timp...asta pana cand a aparut nadal,he's my no 1...iar sharapova imi place atat pt stilul de joc cat si pt personalitatea ei!!steph,nadal si sharapova...my all time favourites
    atunci te-astept pe threadul Mariei la tenis. daca vrei... mai afli noutati...alea...alea

scuze de off
    [B][COLOR="Black"][SIZE="3"][I]I don't believe in God, I believe in Roger Federer[/I][/SIZE][/COLOR][/B]

Reputatie
    Quote Originally Posted by skater girl View Post
    hi there!oki,ma bucur k sharapova are asa de multi fani pe-aici,dar se presupune k asta-i un topic dedicat sashei cohen,okis?

http://www.onlinesport.ro/forum/atta...5800693:yes::D
    no problem mi-a placut replica de dinainte cu'' foarte classy'' de asta am raspuns ..sorry pt off-topic

Sasha parca era balerina micuta si rotativa de la cutiuta muzicala

Reputatie
    ce dragutzzz,"balerina micutza si rotativa la cutiutza muzicala",nice comparison,urmaresti si tu patinajul,Laura?
    ade,te iert pt offtopic...o sa intru si pe threadurile de tenis
    [B][SIZE="4"]Idiot wind blowing every time u move ur teeth,Ur an Idiot babe;It's a wonder u still know how to breath(pt cine se simte[/SIZE][/B]...)

Reputatie
    desigur ca urmaresc cu conditia sa nu se suprapuna cu sportul alb, de indata ce intra gladiatorii pe teren, muzica se opreste si dansul inceteaza

Sasha era preferata mea la feminin, unul dintre motive fiind exprimat mai sus
    fiindca citesc destul de des acest frumos forum ( desi voi nu ma vedeti ) am ajuns la concluzia ca rivalitatea dintre Lambiel si Joubert este mai tare decat cea dintre Federer si Nadal nu sariti mie imi plac amandoi patinatorii in mod egal

Reputatie
    ma bucur ca-ti place si patinajul, Laura! si eu sunt ca si tine. cand e tenis, dau la tenis si las patinajul, cu exceptia lui Lambiel pe care-l urmaresc oricand si oriunde. sincer, ai dreptate cu rivalitatea dintre Steph si Brian. este f mare, dar cred ca mai mare este cea dintre fani. ne certam pe-aici de multe ori, aparandu-ne favoritul, uneori chiar exageram.
    totusi, Lambiel is the best!! veti vdea! tot el a fost si pana acum. bine, sa nu-l uitam pe Plushenko...dar el este acum un frumos apus de soare. sa se duca la culcare, ca nu-i mai merge. e expirat!

Delia, iarta-ma!!! stii tu de ce! totusi, vb despre patinaj! si bucura-te ca-l laud peste tot pe Steph!

Reputatie
    las` k nu se supara skateritza noastra!:ras-plans:
    E ft adevarat ca uneori exageram, dar...ce sa facem..?!ata ete..
    on:
    http://i88.photobucket.com/albums/k2...an1/leah16.jpg
    http://i161.photobucket.com/albums/t...SashaCohen.jpg
    http://i40.photobucket.com/albums/e2...2989/sasha.jpg
    http://i41.photobucket.com/albums/e2...3/a832dde5.jpg
    P.S.: Sry pt marimea pozelor
    [FONT="Trebuchet MS"]There's no point in being grown up if u can't be childish sometimes.[/FONT]

Reputatie
    Bine ai venit Laura! Si sa stii ca eu te-am vazut si ma bucur ca ai inceput sa si scrii pe aici
    Si mie imi plac ambii patinatorii si imi place si tenisul...sunt fana Nadal
    On topic :http://figuristka.org/images/sashacohen.jpg
    http://figuristka.org/wallpapers/sashacohen2.jpg
    http://figuristka.org/wallpapers/sashacohen.jpg

Reputatie
    e o papusica!

Reputatie
    superbe poze!!thx girlsade,draga nu-ti face probleme,n-o sa ma supar k-l lauzi pe steph,din partea mea poti face asta oircand si oriunde ...si intr-un supermarket dak ai tu chef,anytime...nu-i absoult nicio problema,ma bucur k esti sigura de izbanda lui stephyshor in sezonul urmator,de azi inainte te desemnez oracolitza din balcesti,sau de la coltz de forum,k sa fim in tema
    ooops,offtopic IAR!!!(sorry,tocami eu amfitrioana threadului sa fac una k asta,deh....makr vorbim de patinaj,am o scuza

Reputatie
    i-auzi...oracolita din balcesti... si da, eu-s sigura.

Reputatie
    si eu sunt sigura de izbanda lui

Reputatie
    Scuze Delia de offtopic..dar chiar ma intrebam pe unde esti...

Reputatie
    OLYMPIC SILVER MEDALIST SASHA COHEN TO HEADLINE THE EMMY AWARD-WINNING SMUCKER’S® STARS ON ICE®
    Tuesday, July 31, 2007

Smucker’s Stars on Ice is proud to announce that Olympic Silver Medalist and United States Champion, Sasha Cohen, will join the tour for the 2007-08 season. Cohen will headline the all-new Smucker’s Stars on Ice production, which will play 40 shows throughout the U.S. between November 24, 2007 and April 12, 2008. The perennial crowd favorite will be joining America's premier figure skating production full-time, after skating as a guest performer in nine shows in 2007. Sasha’s exquisite talents will complement an amazing cast of Olympic and World Champions in the show founded and produced by skating icon Scott Hamilton.

Consistently one of the top skaters in the world, Sasha Cohen has placed among the top three in 20 consecutive figure skating competitions. Her trophy case bears testament to that impressive streak, as Sasha owns an Olympic silver medal; three World medals (two silver and one bronze); one U.S. title and four U.S. silver medals. Cohen’s heavy medal performance has clearly struck a chord, leading to film and TV appearances, as well as endorsement deals with many of the most recognizable brands in the world. Despite not skating competitively in 2007, Sasha’s po****rity continues to rise as evidenced by a recent Harris Poll that lists Cohen among the top ten female athletes in the United States in all sports.

"Sasha Cohen is one of the greatest artists in the history of the sport,” said Scott Hamilton. “She consistently mesmerizes audiences with her extraordinary ability and on-ice presence. She may be remembered in the same league as Janet Lynn, as one of the few to ever grace the ice with that level of spirit and beauty. Smucker’s Stars on Ice, and our loyal fans, are fortunate to have her as part of our ever-growing family."

Reputatie
    suuuper articolul!!ms!,"sasha is one of the gr8est artists in the history of sport",ce draguuutz!!i like it!!!

Reputatie
    About Sasha Cohen
    Olympics Silver Medalist Figure Skating Champion

Figure skater Sasha Cohen was born Alexandra Pauline Cohen on October 26, 1984 in Westwood, California. Her parents are Galina and Roger Cohen, and she has a sister Natasha, a dog and two cats. An Olympic silver medalist in figure skating in 2006, Sasha was also the gold medalist at the U.S. Figure Skating Championships in 2006, and placed third at the World Championships. She lives in Orange County, California and is coached by John Nicks. Her 2006 Olympics programs were Dark Eyes, and Romeo and Juliet.
    According to the a Harris Poll conducted in 2006, Sasha Cohen is one of the top 10 female athletes in the U.S. But her notoriety is not limited to ice skating -- she will be appearing in 2007 in the independent film "Moondance Alexander", as well as a future episode of CSI: NY, and a number of advertisements and commercials. Known also for her elegance and costume design, Sasha is also sought after for modeling and fashion design.

The past few years, Sasha Cohen has been competing at the U.S. Nationals figure skating competitions and Worlds Championships, and skating with the Champions on Ice figure skating show tour every spring and summer along with Michelle Kwan and other Olympic medalists in figure skating. If you want to sit close to the ice and watch Sasha demonstrate her elegance on ice right in front of you, you may want to get your Champions on Ice tickets as soon as they go on sale. She is not to be missed!

and some pics
    Attached Images Attached Images
    Last edited by skater girl; 19th August 2007 at 19:58.

Reputatie

Reputatie
    f frumoase. sasha e frumoasa in toate pozele. cum sa nu ne placa?
    eu am avut o profa de geografie pe care o chema sasha. de fapt, n-o chema...asa ii ziceau...

wow...are piercing in buric?

Reputatie
    dlagutze pozele

ade, unde vezi u k ar avea piercing in buric?
    [FONT="Book Antiqua"][COLOR="SeaGreen"]When you leave, my colors fade to grey, Every word of love I used to say, now I paint it everyday....[/COLOR][/FONT]