-
Filme preferate
M-am gandit sa inaugurez acest nou forum cu prezentul subiect. Va invit sa scrieti care sunt filmele voastre preferate all-time.
La mine pe locul 1 se situeaza la egalitate doua filme : Pulp Fiction & The Shawshank Redemption. Apoi urmeaza Forrest Gump, Gladiator si Fight Club.
Bineinteles nu puteau lipsi cele doua Lord of the rings-uri. Abia il astept pe al treilea. Cred ca va fi ceva incredibil.
-
sunt multe filme bune care imi plac, o ierarhizare mi-e destul de greu sa fac, totusi o sa incerc un top 10 care ar suna cam asa:
1. Nasul I si II (partea a III-a nu se ridica totusi la nivelul primelor 2)
2. Deer Hunt
3. Forrest Gump
4. A Bronx Tale; Casino; Good Fellas
5. Fight Club
6. American Beauty
7. The Green Mile
8. Lord of The Rings
9. Devil's Advocate
10.Braveheart
...si lista ar putea continua, cu mentiunea ca in afara de Nasul care este filmul preferat, in privinta celorlalte ordinea este mai mult aleatorie.
-
ok. hai ca incerc si eu un top 10.
1.Pulp Fiction
1.The Shawshank Redemption
3.Lord Of The Rings (1 & 2...ca 3 inca nu a aparut)
4.Forrest Gump
5.The Green Mile
6.A Bronx Tale
7.Donnie Brasco
8.Gladiator
9.Fight Club
10.American Beauty
In afara de locul 1 si la mine topul este relativ.
qristi, nu ai vazut The Shawshank Redemption ? (la noi s-a tradus prin Inchisoarea ingerilor). e tot dupa Steven King ...ca si The Green Mile. Si are acelasi regizor si anume Frank Darabont.
-
din pacate nu am vazut The Shawshank Redemption, insa daca zici ca e asa bun o sa incerc sa fac rost de el.
vad ca avem aproximativ aceeasi lista de filme preferate. si eu as fi putut aduga Pulp fiction, Gladiator, Donnie Brasco, doar intamplarea facu sa nu mi le aduc aminte pe moment.
-
Te asigur ca The Shawshank Redemption este nu bun....ci genial. Cunoscutul site de filme www.imdb.com il claseaza pe locul 2 all-time in topul celor mai bune filme. Iar pe locul 1 este Godfather (prima parte). :p
Uite aici !
-
din trilogia Nasul , prefer partea a II-a primeia, insa sa stii ca si Nasul "este nu bun...ci genial". zici ca Nasul este pe primul loc in topul alcatuit de imdb, buna alegere sa stii.atunci o sa incerc sa vad si locul 2. ;)
-
Eu sunt mai de noda veche: Amadeus, Once Upon a Time in America, Zbor deasupra unui cuib de cuci. Dintre cele noi, din ultimii zece ani, poate Fight Club.
-
Uite...ca si Vadim are gusturi bune. Il credem doar cu sportul. :p
Mi-a placut si mie foarte mult...Once upon a time in America. Mai ales faza cu baietzelul cand se duce cu prajiturile alea marfa la prostituata....iar pana la urma le mananca el. Foarte frumos acel tablou. Iar filmul zugraveste excelent mahalalele inceputului de secol, de dincolo de Ocean.
Evident ca imi place si One Flew Over the Cuckoo's Nest. Este clasat pe locul 11 all-time.
In Amadeus despre ce este vorba ? E ala cu viatza Mozart ?
Uitati aici lista completa a celor mai bune 250 de filme in viziunea celor de la imdb !
-
da, in regia lui Milos Forman.
-
Zbor deasupra unui cuib de cuci a fost mult timp cartea mea preferata si inca imi place foarte mult, poate de aceea pentru mine filmul nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor.
Filme preferate: Lord of the Rings si Remains of the day.
-
Un mic top al preferintelor,nu neaparat in aceasta ordine!
-Fight Club
-Seven
-Requiem for a Dream
-Usual Suspects
-Pulp Fiction
-Donnie Brasco(cred ca l-am vazut de aprox.20 de ori si tot nu m-am plictisit!)
-Platoon
-Heat
-
Nimeni cu "tenovela" Matrix?
-
babau..inca unu cu gusturi bune. :D
La Requiem for a dream m-am speriat mai ceva ca la un film de groaza. L-am urmarit cu lumina aprinsa de frica ce imi era. Un film pe care ar trebui sa-l vada toti cei ce vor sa incerce drogurile.
Usual Suspect...alt film preferat de al meu. Cat de bun este Kevin Pacey pe final.
Mi-au placut mult si 7even si Heat....si Plutonul.
La filme de razboi preferatele mele sunt : Saving Private Ryan, The Thin Red Line si mai nou....Enemy at the gates.
Vadim,Matrix este o porcarie. Am incercat de doua ori sa vad prima parte..si mai mult de jumatate nu am rezistat. Matrix este pentru astia mai tineri....nu pentru noi,clasicii. :D
-
La Requiem for a Dream era sa ma buseasca plansul! :rolleyes: M-am abtinut era si colegul de camera cu mine! ;) Oricum am mai zis-o si pe "Da mai departe"este un film extraordinar!
Usual Suspects e un clasic iar Kevin Spacey nu mai are nevoie de comentarii
The Thin Red Line nu l-am vazut din pacate,dar il caut cu perseverenta :D !!!
Black Hawk Down si Platoon cred ca sunt filme de capatai pentru asa zisele filme de razboi....sunt fara eroi!
Enemy at the gates a inceput bine dar in afara scenelor de lupta s-a inchis intr-un banal hollywoodian(am auzit ca a fost facut de europeni)
Ceea ce vreau sa vad e Deer Hunt(Vanatorul de cerbi parca era traducerea in romana),cu Robert de Niro
P.S.Isi mai aduce cineva aminte de filmul 1984?
-
Pulp Fiction, Amnesia, Sleepers, Forrest Gump, Four Weddings and a funeral...
-
Tocmai am vazut American History X,impresionant film....si de analizat!
-
Din toate cate putin:
Beautiful Mind
Braveheart
Shrek
Forrest Gump
The others
Men of honor
-
as vrea sa va recomand unul din cele mai interesante si cutremuratoare filme pe care le-am vazut recent. se cheama "Das Experiment," un film german in regia lui Oliver Hirschbiegel, realizat in 2001. un grup de 15-20 de tineri si adulti accepta sa faca parte dintr-un experiment care isi propune sa studieze modificarile de comportament survenite in detentie. jumatate din acestia joace rolul "gardienilor" in timp ce restul sunt "detinuti." filmul surprinde foarte bine nu doar relatiile de supunere/dominare care se stabilesc intre participanti ci si alienarea si violenta indusa de putere. atentie: sunt scene care-l fac pana si pe Tarantino sa para mic copil. absolut ravasitor.
-
Unde ai vazut acest film, phil ? Presupun ca daca il iau de pe net nu gasesc traducere la el....iar eu nu inteleg germana.
--------
Da....Sleepers un alt film extraordinar. Imi place mult de Robert De Niro cum il joaca pe Father Bobby. Mai ales faza cu meciul dintre New York Knicks si Boston Celtics. Cand minte dupa ce jurase cu mana pe biblie. A spus ceva de genul : "mda..Boston au fost mai buni. nu am putut sa-l oprim pe Robert Parrish ! " .....si el nici nu vazuse meciul.
American History X....un alt film de geniu pe care l-am vazut de vreo 3 ori. Infiorator. Mai ales fazele din inchisoare. Sau aia cu bordura. Nu mi-o pot scoate din minte.
-
Am uitat: Pirates of the Carribean, Lord of the Rings, Harry Potter :rolleyes:
-
Eu nu pot compara o comedie cu o drama asa ca o sa le pun pe categorii. Ordinea e aleatoare:
Actiune:
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Fight Club
Comedii:
The Big Hit
As Good as It Gets
White Men Can't Jump
Filme artistice:
Rain Man
Forrest Gump
The Colour of Money
The Green Mile
Fictiune
Dogma
Gattaca
Blade Runner