PDA

View Full Version : Se poate intinde racordajul rachetei?



Dante
4th April 2007, 22:11
Vreau sa intind (rigidizez) racordajul rachetei. Este prea slab. Merge intins la masina de racordat si pus la ce tensiune vreau eu? Sau trebuie sa schimb racordajul?

delaparis
4th April 2007, 22:37
Din cate stiu eu si imi amintesc trebuie schimbat ...

dar poate ca azi sunt solutii diferite pentru problema asta

DJ Klaus
5th April 2007, 03:47
Racordajul odata pus nu mai poate fi intins. Doar daca pui altul. Recomand insa incepatorilor un racordaj mai moale fiind extrem de dificil pentru un amator sa loveasca cu o tensiune mare (peste 30 kg). Iti zic eu ca-ti blestemi zilele. In plus de asta se rupe mai usor cu o tensiune mare.

Dante
5th April 2007, 08:41
nu mai sunt chiar incepator. am jucat cu un Babolat Contest SI la tensiunea de 27 kg. Acum mi-am luat Babolat Aeropro Drive si vreau sa-l pun tot pe 27 kg deoarece racordajul este f slab, adica il pot misca cu usurinta cu degetul ceea ce la cea veche nu se intampla. Am o nedumerire klauss. Daca pe racheta scrie ca suporta 23-29 kg pot sa trec peste specificatii ? Adica cum ai spus tu- 30 kg sau chiar mai mult?

Optimistul
5th April 2007, 11:29
Daca Dj Klaus intirzie cu raspunsul datorita diferentei de fus orar imi permit sa-ti dau citeva sfaturi referitoare la tensiunea racordajului.
Pe scurt:
Avantajele unei tensionari slabe :viteza mingii din racheta este mare
-nu-ti rupe mina
Dezavantaje:pierzi din precizie
Avantajele unei tensionari puternice sunt pe inversul celor de mai sus.
Important :Incadreaza-te in parametri de tensionare pe care le da racheta.

Exista experti in lume care se ocupa numai de aceasta stiinta a racordarii !
De ce e atit de complicat ? Pt. ca in formula de racordare a unei rachete intervin multe variabile si trebuie gasita varianta cea mai optima :tipul rachetei,stilul de joc al posesorului,tipul racordajului,umiditatea aerului,temperatura exterioara ,suprafata de joc,greutatea si tipul mingii s.a.