PDA

View Full Version : FIFA 2007 Tricks



DR. LITTO
14th March 2007, 13:36
sunt un mare amator de fifa 2007.. mai acusi 2008 ;) vreau doar sa stiu daca ma puteti ajuta cu alte cateva trick-uri ...aici nu ma refer la cheaturi ...ca nu-mi9 plac cheaturile ...vreau doar ceva scheme ...
stiu cateva ..si o sa vi le impartasesc ..

primul trick ( mai stiu si altele ) apasati " A - D " repede din propria jumatate de teren si mingea se va duce cu foarte mare viteza spre poarta adversa

stefy_deva
14th March 2007, 13:55
q + w scarita

Prome
14th March 2007, 14:10
sunt un mare amator de fifa 2007.. mai acusi 2008 ;) vreau doar sa stiu daca ma puteti ajuta cu alte cateva trick-uri ...aici nu ma refer la cheaturi ...ca nu-mi9 plac cheaturile ...vreau doar ceva scheme ...
stiu cateva ..si o sa vi le impartasesc ..

primul trick ( mai stiu si altele ) apasati " A - D " repede din propria jumatate de teren si mingea se va duce cu foarte mare viteza spre poarta adversa

:happy :happy :happy
nu esti amator de cheaturi? pai asta ce e prietene ? doamne cum sa fie trick e cel mai ordinar cheat posibil

DR. LITTO
14th March 2007, 14:11
Z+d suteaza plasat ....
A+S fenta de sut ...poti pacali potarul si se arunca

DR. LITTO
14th March 2007, 14:13
:happy :happy :happy
nu esti amator de cheaturi? pai asta ce e prietene ? doamne cum sa fie trick e cel mai ordinar cheat posibil


Trick nu e egal cu Cheat .....asa ca cand vei face diferenta atunci sa scrii despre asta .. ok ???

razwan_vs
14th March 2007, 14:37
ala ii bug :D

Prome
14th March 2007, 19:02
Trick nu e egal cu Cheat .....asa ca cand vei face diferenta atunci sa scrii despre asta .. ok ???

de cand e egal trick cu ce zici tu ? este un bug al jocului cu ajutorul careia poti da gol fara ca adversarul sa poata reactiona... daca asta nu e cheat.... asa ca documenteaza-te tu mai bine inainte de a vorbi pe aici tot felul de porcarii

trickuri erau la WC 2002 cand tineai pe picior etc nu ce insinuezi tu

kerosene
14th March 2007, 19:06