PDA

View Full Version : Superbowl Picks



Seahawk
13th September 2005, 10:36
Pe cine alegeti voi sa mearga at the "big dance", si de ce? hai sa facem o discutie asa la inceput de sezon.

eu din AFC ii aleg pe Indianapolis. Daca defense'ul lor joaca bine, sau macar pe jumatate cum au facut-o cu Ravens ei or sa'l si castige.

deocamdata din NFC chiar nu pot sa dau o candidata, oscilez intre mai multe echipe, una dintre ele ar fi Falcons dar nu am incredere in their passing game.
ramane de vazut, o sa dau raspunsul mai incolo.


voi cine credeti?

NY_giants05
13th September 2005, 21:32
Hmmm..bun thread :ok:
Yo deocamdata sunt incepator in d-ale NFL-ului, shi nu stiu dak ce zic yo e bine..da' dak gresesc, ma putetzi corecta
Din cate am vazut shi pe forum shi pe NFL..hm..din AFC yo cred k in finala va ajunge Pittsburgh Steelers..ar mai fi shi Pats shi Colts..da' presimt k otzelarii vor avea un sezon bun ( nu cred k la fel de bun k shi anul trecut ) shi vor ajunge in finala la Super Bowl.

Iar din NFC...Dallas cred k are sansele cele mai mari..shi de ce nu ar putea fi shi Giants, asta dak joaca cum au jucat cu Arizona sau chiar mai bine...N-au mai fost de mult gigantzii intr-o finala..din cate am vazut, cik in istoria echipei au fost de 3 ori in finala shi de 2 ori au castigat :ok:
Si de ce nu shi Seahawks shi Rams au ceva sanse...
Da' cred k akum e prea devreme sa zicem cine va ajunge in finala, dupa vreo 4-5 etapa, atunci putem spune exact..
Parerea mea !

Akum mai apuc shi yo sa scriu pe forum, k la inceput e mai usor, da' dupa-aia o sa fie mai greu cu scoala :mda:

CAMATARU 9
13th September 2005, 21:37
go dolphins /hello /hello pats sant mai buni ca sezonul trecut cand au rupt pe steelers si eagles :rosu: imi plac si coltzii dar nu am incredere in peyton deloc :evil: sant fins crazy dar e prea devreme sa dau un pronostic :D revin dupa tgday ...GO FINS !!!!

Seahawk
13th September 2005, 22:08
imi plac si coltzii dar nu am incredere in peyton deloc :evil: