PDA

View Full Version : Antrenor de tenis...



Pos74
29th August 2005, 22:02
Raspund la orice fel de intrebari legate de tenis...

Andrey1
30th August 2005, 16:15
Caut antrenor de tenis si teren in Bucuresti. Locuiesc in zona Ion Mihalache (fost 1Mai), si mi-ar conveni ceva nu foarte departe. Sunt nivel incepator, foarte putin peste zero.

Pos74
31st August 2005, 16:29
Imi pare rau, eu am antren la Polivalenta si Lia...

Andrey1
31st August 2005, 17:07
La sala polivalenta as ajunge destul de usor cu metroul, desi nu e aproape. Ceva detalii, despre program, costuri, etc imi poti da?
Multumesc

Pos74
31st August 2005, 17:14
Bineinteles.

Pai tarifele sunt cam asa...
Terenul
-220.000 pana in 1
-120 dupa 1 pana 16 parca...
-320 seara..

antrenament individual teren+200.000
deci dupa ora 13:00 antrenament individual: 320.000/h

alexbucur
31st August 2005, 17:48
salut. Cat este ora la Polivalenta cu un antrenor? nu am inteles bine din postul tau. Adica seara cu un antrenor ajungi la 320+200??

Pos74
2nd September 2005, 15:13
iup.
Dar oricum, alte intrebari in afara de tarife?....

Andrey1
2nd September 2005, 17:35
Am gasit un perete in incinta strandului Tineretului (ala dintre parcul Herastrau si Agronomie), unde e pe gratis. Tot acolo sunt vreo 10-12 terenuri de inchiriat. Dar peretele este drept, nu curbat cum am vazut in alte locuri. Cum e mai bine sa fie?
As mai vrea sa stiu cum sa ma antrenez la perete, la distanta sa stau, cat de tare sa dau, etc

Pos74
2nd September 2005, 18:01
Pai peretele curbat e in principiu mai bun pentru ca trtimite mingile un pic mai "focalizat".
In legatura cu distanta, ea este diferita in fuctie de nivelul de pregatire tehnica. Incepe de la minim 2,5m si pana la 10-12m.
La perete poti antrena orice lovitura: dreapta, rever, (lift/slice) voleu, smeci, serviciu.
Peretele are tendinta de a schimba efectul: loviturile cu efect slice se vor respinge lift, si invers...