PDA

View Full Version : Steel-Pool



Cristian
18th February 2007, 13:04
Inscrieri pentru pool... doritorii se pot inscrie aici.... atentie pentru sceptici, stati linistiti ca aici nu joaca profesionisti :D Deci va puteti inscrie linistiti. Haideti sa facem un campionat puternic.

starsteel
18th February 2007, 13:21
Eu sunt amator la inscris.....palmaresul meu pe yahoo pool e 24 de meciuri jucate 11 victorii. Parca asa e, sper sa nu gresesc.

Cristian
18th February 2007, 13:39
:D Eu sunt ciuca batailor, da in curand voi avea contracandidat la retrogradare :happy

starsteel
18th February 2007, 13:56
M-am uitat acum pe Yahoo nr. victoriilor e 11 al infrangerilor insa 21 deci am 32 partide jucate si 11 victorii.
Cristi lasa ciuca batailor ca am jucat un amical si ai castigat cu 5-3.
Parerea mea ca era mai frumos daca se scria pool pt. galateni astfel erau mai multi posibili jucatori.....pt. mine nu e problema eu ma simt otelar chiar daca nu 100% in acceptiunea voastra.

otelulgalati
18th February 2007, 16:56
Da vreau sa ma inscriu si eu!!!!

Cristian
18th February 2007, 17:50
Deci suntem 4 pana acum: starsteel, Cristi_Galati, otelulgalati, bada_otelul... mai asteptam si alti doritori

starsteel
18th February 2007, 17:51
Dupa ce ne strangem facem regulamentul....ar fi culmea sa copiem vreunul existent, discutam ne punem de acord si dupa aceea jucam.

starsteel
18th February 2007, 18:03
Am gasit numele....jucam steel-pool sau pool-steel. Cum vreti? :yes:
Dr. Satan vrem numele threadului schimbat in una din cele 2 variante.

Cristian
18th February 2007, 18:07
Indiferent de nume, sa mai vina otelarii... la inscrieri

starsteel
18th February 2007, 18:12
Indiferent de nume adica steel-pool sau pool-steel orice varianta e valabila sa vezi ce-si freaca mainile steelman cand va vedea, insa ii ofer o surpriza....promit sa-l bat! :D
P.S. Surpriza e doar promisiunea despre victorie ramane sa vedem. :P

WOLF_ULTRAS
18th February 2007, 18:33
Va sparg pe toti ma inscriu :D

Cristian