PDA

View Full Version : Vreau o racheta, da' nu stiu de care!!!



Pushti
26th January 2007, 20:09
Salut!!
Sunt nou pe forum-ul asta (care cred ca e mai mult decat laudabil) si am vazut ca aici pot gasi raspunsul la numeroase intrebari. Sunt incepator in acest sport si as vrea sa-mi cumpar o racheta, una nu prea scumpa ptr inceput, cam pana in 2 milioane.
Am 22 de ani, 1.65m si nu prea multe kg :P
Racheta sa fie un HEAD, un WILSON , un PRINCE sau alta marca???
Dj Klaus :yeah:

Ady
26th January 2007, 20:16
uite niste sfaturi aici ajutati-ma sa-mi aleg racheta ! (http://www.onlinesport.ro/forum/showthread.php?t=3119)

am sa mut thread-ul asta in sectiunea "Secretele tennisului" (http://www.onlinesport.ro/forum/forumdisplay.php?f=257)

ps: bine ai venit pe forumul onlinesport :ok:

Pushti
26th January 2007, 20:28
Merci mult ady!!!
Am citit thread-ul "ajutati-ma sa-mi aleg racheta" mai de mult, dar tot nu sunt hotarat. Sa fiu putin mai exact; ce sa aleg intre:
Head Titanium
Wilson (impact, energy, tour pro 27 sau sting)
Prince

Ady
26th January 2007, 21:38
eu plec acum, dar cand ma intorc le caut pe net si imi dau si eu cu parerea despre ele ... pentru incepatori in general nu conteaza detaliile tehnice ale rachetei ci cum te simti jucand cu ea ... important este sa inveti loviturile in primul rand ...

DJ Klaus
27th January 2007, 01:56
Salut!!
Sunt nou pe forum-ul asta (care cred ca e mai mult decat laudabil) si am vazut ca aici pot gasi raspunsul la numeroase intrebari. Sunt incepator in acest sport si as vrea sa-mi cumpar o racheta, una nu prea scumpa ptr inceput, cam pana in 2 milioane.
Am 22 de ani, 1.65m si nu prea multe kg :P
Racheta sa fie un HEAD, un WILSON , un PRINCE sau alta marca???
Dj Klaus :yeah:

Mi-ai dat detalii mai outin unu care m-ar interesa ca sa-ti dau un raspuns apropiat asa ca te voi intreba eu:
Care-i nivelul tau de joc kiddo ?

Pushti
27th January 2007, 10:34
Sunt cat se poate de incepator; am jucat f putin, dar cu rachete antice de lemn :P