PDA

View Full Version : I I'm a suporter of saint-etienne !

darkvert
10th July 2005, 01:28
good night I am for Saint-Étienne: the next team which will confront cluj!!!
you are going to be able to discover the stadium of Saint-Étienne which can contain 35000 places!!! :D :D :D

lupisor lupetto
10th July 2005, 01:33
First of all, you have to eliminate Neuchatel Xamas, especially that you'll play them away tomorrow. Anyhow, it should be interesting having CFR play in France and welcoming St-Etienne in Cluj. :)

t.b.
10th July 2005, 01:45
bienvenue dans notre forum!, tous le fans de U Cluj (l`equipe avec les plusieurs fans de cette cite) veulent que vous gagniez avec 5-0 dans le match avec cfr... Nous savons que votre equipe est une de la plus prestigiuese de France est vous avez notre respect...

ALLEZ "U", ALLEZ SAINT-ÉTIENNE

lupisor lupetto
10th July 2005, 02:06
t.b. , concernant les mots, c'est "bienvenue", "veulent", "votre", "prestigieuse". Pour les verbes, c'est "avez" à la place de "aves" et "gagniez" car c'est le subjonctif du verbe "gagner".

Comme tu vois, darkvert, il y a une grande rivalité entre l'Universitatea Cluj et le CFR Cluj, une rivalité qui deborde souvent et qui se transforme en haine.

En tout cas, allez CFR Cluj et le football roumain! :)

HIV
10th July 2005, 02:51
http://www.chinapage.com/word/woman.jpghttp://www.chinapage.com/word/beauty.jpg

roxana_cj
10th July 2005, 11:47
ALLEZ CFR! Allez allez!
A la victoire!

darkvert
10th July 2005, 13:18
I thank you for your warm-hearted welcome
and éspère that our team will earn today against neuchatel so that they can come in Romania to play against your team!!! :D :D :D :D

King of Hell
10th July 2005, 17:32
ma io nu stiu franceza da atat stiu si io...ca mi-am dorit din tot sufletu' sa elimine pe bilbao ca sa joace cu st etienne si sa ia un 10-0 asa in stil barbar!!!

don_denver
10th July 2005, 18:52
ma nici eu nu stiu limbi straine, dar dupa cum scriu unii se pare ca au "straini" prin cap, ce le flendure aiurea mintea. Nu stiu daca e vb de mintea cea de pe urma, dar ar fii fost bine sa o aiba si pe aceea.

HIV
10th July 2005, 21:11
ma nici eu nu stiu limbi straine, dar dupa cum scriu unii se pare ca au "straini" prin cap, ce le flendure aiurea mintea. Nu stiu daca e vb de mintea cea de pe urma, dar ar fii fost bine sa o aiba si pe aceea.

Nici limba romana nu o prea stii...

don_denver
10th July 2005, 23:13
Hiv tata...tratati-va...e boala grea...si aveti si altceva de facut in viata.

Angelina Jolie
11th July 2005, 00:06
bienvenue dans notre forum!, tous le fans de U Cluj (l`equipe avec les plusieurs fans de cette cite) veulent que vous gagniez avec 5-0 dans le match avec cfr... Nous savons que votre equipe est une de la plus prestigiuese de France est vous avez notre respect...

ALLEZ "U", ALLEZ SAINT-ÉTIENNE
Ma vad ca ai vrut sa te dai smecher cu cunostintele tale de franceza dar te-ai facut din nou de cacao. Loserule.
@darkvert It will be an honour for CFR Cluj to play against your team considering the fact that this is our first presence in a UEFA competition. I hope there will be a lot of Saint Etienne fans in Cluj-Napoca. You will find romanian hospitality here and I guarantee you won't be dissapointed. Don't mind the fans of the other team of Cluj-Napoca. They are currently playing in the second league and their frustration has reached a peak. They mean nothing these days.

andrei_cj
11th July 2005, 00:10
Darkvert welcome and we hope that we will se two beautifull matches between our teams and who is better will WIN!

HIV
11th July 2005, 00:37
@Darkvert do you have hoolygan fans? If you have I hope they will "teach" these bastards from cfr something as we ( "U" Cluj , Vecchia Guardia) do .

Traducere : ma astia va bat de va kkti pe voi . :degete:

darkvert
11th July 2005, 00:41
thank you for your welcome and I éspère as as will be numerous us has Cluj as this match and as I too will be numerous for the first leg has Saint-Étienne :D :D :D :D :D :D

t.b.
11th July 2005, 01:21
Ma vad ca ai vrut sa te dai smecher cu cunostintele tale de franceza dar te-ai facut din nou de cacao. Loserule.
@darkvert It will be an honour for CFR Cluj to play against your team considering the fact that this is our first presence in a UEFA competition. I hope there will be a lot of Saint Etienne fans in Cluj-Napoca. You will find romanian hospitality here and I guarantee you won't be dissapointed. Don't mind the fans of the other team of Cluj-Napoca. They are currently playing in the second league and their frustration has reached a peak. They mean nothing these days.

Ma` tu vorbesti, tu nici n-ai inteles ce-am scris io in franceza, recunosc ca nu cunosc limba la perfectie(stiu vb. da` cu scrisu` am probleme), n-am facut decat 4 ani in liceu franceza...

Tu ce studii ai ma ratatule? Ai terminat macar un liceu, ca bacu` sigur nu l-ai luat...

darkvert
11th July 2005, 01:50
sorry but I don't understand your language !! can you speak English or French please ??

darkvert
11th July 2005, 01:54
can you ???

t.b.
11th July 2005, 01:54
That was a message for a cfr bastard...
I`m glad that your team has won against neuchatel, and I hope you`ll teach those bastards a lesson... The entire Cluj is with you, don`t let us down...

ALLEZ "U", ALLEZ Saint-Etienne

darkvert
11th July 2005, 02:00
Thank you; you know that 12000 suporters of Saint-Étienne went in Switzerland to see match????
Of what do you think of it??

darkvert
11th July 2005, 02:02
but why you are also vulgar towards this supporter of CFR Cluj

t.b.
11th July 2005, 02:13
Unfortunately the capacity of the stadium of cfr is just 8.000, they were always the second team of this city...
They don`t have many fans so probably you will have the entire stadium at your disposal...

andrei_cj
11th July 2005, 10:38
T.B is a frustrated man darkvert...... CFR CLUJ is the FIRST TEAM OF THIS CITY BECAUSE THIS THEAM PLAY IN THE FIRST DIVISION AND THEIR TEAM PLAY IN SECOND DIVISION! So......don't give a shit on this little frustrated man!

sun
11th July 2005, 11:08
welcome to ONLINESPORT FORUM darkvert :ok: Cluj is one of the biggest cities in Romania , and it has a great rivality in football between CFR CLUJ and U CLUJ !

This is the biggest forum based on sport in Romania , and we have only a few foreign members. /hello

Angelina Jolie
11th July 2005, 14:07
Tu ce studii ai ma ratatule? Ai terminat macar un liceu, ca bacu` sigur nu l-ai luat...
Cu mandrie te anunt ca tocmai am devenit inginer diplomat terminand Fac de Automatica si Calculatoare. :degete: :degete:
Nu ma dau smecher ca stiu franceza, dar engleza o vorbesc la perfectie. Asa ca: Fuck yo"u"!
De fapt nici nu ar mai trebui sa ma obosesc cu tine ca esti mascariciul forumului. :happy :happy

Rila
13th July 2005, 11:47
Mai da chiar ca esti "tARE bOLNAV". De cand o aparut si retardatul asta de tb???? VA plictisiti la voi pe forum. Nu aveti pe cine jigni??? Da gasiti-va altceva mai bun de facut ca deja ma enervati. Nu va ma suport. Si mai aveti tupeul sa ziceti ca acest conflict dintre CFR si U e din cauza conducerii noastre. Cu asa gunoaie ca voi nici nu ai ce discuta. Faceti de rusine clujul cu prostia voastra. :rosu: :rosu:

andrei_cj
13th July 2005, 12:51
Zi-le RILA!

darkvert
14th July 2005, 13:42
i don't understand please speak in english
thanks!

King of Hell
14th July 2005, 13:54
Darkvert nevermind us, we're just argueing. I've heard that 500 St Etienne supporters will be here for the match. nice....will there be any official Hoolygans? (to beat the living day light out of the cfr supporters).

JEremie
14th July 2005, 19:20
Hello All. /hello
I'm a Saint-Etienne's supporter too (I excuse myself in advance for my bad English). Can you present to me your city (Cluj ^^) and the CFR Cluj please. I need you to help me to present your city and your club ( your team, your supporter ( Ultras ? .. ...) ) for my Web Site ( http://www.luniversdesverts.net )

darkvert
14th July 2005, 20:14
lu jeremie ; tu es le webmaster de luniversdesverts.net ?? si oui bravo et j'aurai une vidéo a te proposer il s'agit d'un montage vidéo d'un échantillodes buts de notre équipe de la saison passée voila merci de me répondre
cordialement Darkvert (présent sur le forum officiel (www.asse.fr)en tant que darkvert2 )

GeKuRA
14th July 2005, 20:38
FORZA CFR CLUJ !!! .

and for those that are not romanian with a romanian team - go in other country...

U Cluj = Second League
CFR CLUJ = playing with St. Etienne and eliminate Bilbao.

nu va inteleg... :no:

apparte
14th July 2005, 21:02
Cluj Napoca (le nom officiel)est construit sur l'endroit d'une ville romaine(Napoca).Il est semblable a Saint-Etienne(vestiges historiques romaines et du moyen age),beaucoup des batiments de 18-19-ieme siecle.On dit que c'est la capitale de Transylvannie.Regardant les fans...je ne connais pas quelle est la situation maintenant.Quand j'etais etudiant,CFR jouait dans la second ou la troisieme ligue,U Cluj dans la premiere.U etait l'equipe de la ville,l'equipe des etudiants(U provenant de Universitatea-L'Universite),mais ont passe deja 10 ans et CFR a gagne des supporteres dans les derniers ans!Mais je pense que "U" a plus des supporteres.

be@
14th July 2005, 21:05
Allez C.F.R !Allez Roumanie !

King of Hell
14th July 2005, 22:17
Gek[ ]Ra omule io nu te jignesc spunand ca nu inteleg rivalitatea dintre Poli Iasi si Vaslui, eu o inteleg si o respect, asa ca te rog si tu sa respecti rivalitatea asta, macar atat.

PS For the ST Etienne supporters, listen here. U Cluj and CFR Cluj are rival teams. U Cluj has more fans and 50 years in the first league(divizia A), are founded in 1919 and have won a Romanian Cup. Cfr are founded in 1907 and have 10 years of Divizia A I think. At this moment CFR have money and are the better team, on the pitch I would say...little by little they are begining to build something, but U Cluj has the most fans, and is the representative team of the city. CFR is begining to win step by step image and fans but it must take a lot of years to surpass us.

JEremie
14th July 2005, 22:39
lu jeremie ; tu es le webmaster de luniversdesverts.net ?? si oui bravo et j'aurai une vidéo a te proposer il s'agit d'un montage vidéo d'un échantillodes buts de notre équipe de la saison passée voila merci de me répondre
cordialement Darkvert (présent sur le forum officiel (www.asse.fr)en tant que darkvert2 )

Yep.
Non je suis pas le webmaster, mais je fais parti de l'équipe, et je m'occupe notemment des news (Surtout les entrainements en fait :) ). Je ferais passé les compliments au webmaster. Pour ton montage video, pas de soucis, si tu veux me contacter --> Msn ^^ grminhoo@hotmail.fr

PerVersion
15th July 2005, 00:24
Ce le tot povestiti la francezi de rivalitate? Nu vedeti ca nu le pasa?! :drak:

King of Hell
15th July 2005, 00:53
cine stie cu ce bosorogi din franta tot povestim aici aiurea.

don_denver
15th July 2005, 09:46
Sau poate nu-i intereseaza decat clujencele, fie ele U-niversitare sau CFR-iste..:))...Oricum, mai bine decat sa fie pedofili deghizati in hooligans..:))

Yogi_vert
15th July 2005, 12:49
Hi boys !

Salut les copains verts !
First of all, congratulations for your victory against Bilbao, since you were not the favorite ones. Seems that this match in Romania will not be very easy...

This is really exciting for us in Saint Etienne to play against CFR Cluj, because we were wainting for our comeback in european competitions for 23 years !!!

Maybe have you heard about the magic period of the "greens" of Saint Etienne in the 70's.

Though we faced many difficulties, the public and the supporters never left the boat, and we are coming back !!!

A few word about our stadium, Geoffroy Guichard, nicknamed "le Chaudron" (the caldron) or "l'enfer vert" (the green hell) : this is a unique feeling to hear the songs and the noise of the 35.000 green supporters when our team enters the field. I will be in the stadium on July, 24th and I really advise you to come in France for this big moment, this is something you won't forget. We don't have hooligans in Saint Etienne, but we have crazy supporters who sing for 90 minutes without stopping !

I just want to add that I don't appreciate the behaviour of the agressive forumer calling himself a U Cluj supporter. We come on this forum to speak and exchange with other people, with respect, tolerance and fair play. We don't come to insult.

King of Hell
15th July 2005, 14:23
I just want to add that I don't appreciate the behaviour of the agressive forumer calling himself a U Cluj supporter. We come on this forum to speak and exchange with other people, with respect, tolerance and fair play. We don't come to insult.

Are you talking about me? :D Agressive forumer calling himself...well I actually am a U Cluj supoporter, I don't just call myself that. You'll have to get used to it. Since we are rival teams you wouldn't supose I'd come here with flowers and white doves.

PS Si daca vad confrati de-ai mei uisti ca tot zic alles st etienne bla bla eu nu zic asta pentru simplu motiv ca nu pot tine cu o echipa care dupa ce ca e din Franta mai are si culoarea verde, culoarea unei etnii foarte "iubite" la noi in tara. oricum inevitabilul se va produce si cfr va pierde.

In translation..."CFR don't stand a chance against ST ETienne"

GeKuRA
15th July 2005, 14:58
Gek[ ]Ra omule io nu te jignesc spunand ca nu inteleg rivalitatea dintre Poli Iasi si Vaslui, eu o inteleg si o respect, asa ca te rog si tu sa respecti rivalitatea asta, macar atat.

n-am vrut sa te jignesc ... faza e ca nici eu nu inteleg ce au Vasluienii cu Iesenii ... in afara de faptul ca ii batem tot timpul :D:D:D probabil la voi e alta treaba .
dar totusi ...iesim in Europa, romani suntem cu totii ...

Yogi_vert
15th July 2005, 15:22
Ok king of hell, I understand what you mean since we also have a rival team in Saint Etienne (Lyon) and we don't like them very much. But we french supporters have come to talk with our future adversaries, so please use another post to express your love to CFR Cluj :)

When do the romanian championship starts ? French championship begins et the end of July, so Intertoto matches are for us preparation for the french championship.

TZEFERU
15th July 2005, 19:27
Saint Etienne supporters are VERY WELCOME here. We are HONOURED hosting you on this forum as our teams will play "face-to-face" on Sunday.

We don't have to forget that all this Intertoto game first of all is about participation, about community and sharing of being outdoors and enjoy a game. If 500 St. Etienne fans will show up in the stadium on Sunday...hey man, thats something. Just seeing St. Etienne supporters on the streets in Cluj...thats a great event by itself.

Also as you know the main reason of this forum is to let people express their opinions. There will be "supporters" who will express their frustration only...unfortunatelly. I guess we have to live with that but if you can please don't be rude to anyone. (special request for U Cluj fans)

Our team CFR Cluj had never participated in any european competition, cups or whatsoever until this season. As we are the so called "2nd team of Cluj" we are even happier because it is the result of hard work....and CFR Cluj fans remember our motto: Honour for the Hard Work!!!

I remember Saint Etienne of the 70's and 80's very well, that was a great team for sure....but I can see you are comming back...thats life ups and downs.

Regarding the game on Sunday....personally I don't think we have too many chances against Saint Etienne (I just want to be realistic here)....but you know soccer is also about the "fight of the day". If we can win with 1-0 that would be a good start for us...hmmm but that will be an effort, if not then a 0-0 could leave some chances on our side as well....
Any good result in this game (or total) will "skyrocket" our image...for you it is more like a normal result....we are the little baby here. Who knows we may be able to do that "Cinderella Story"... :ok:

More information about the city of Cluj at this link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca#History

Have a good fun in Cluj!!!! /hello :yeah:

darkvert
15th July 2005, 20:50
I consists of what you want to tell but it is possible that your team beats our good that I not the éspère not but check your team really beat Bilbao!!!!
warmly darkvert

King of Hell
15th July 2005, 21:00
traiasca toti francezii cu engleza lor de balta cu tot!

darkvert
16th July 2005, 01:26
here is a small video of goals of Saint-etienne of last season!!!
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=0P23IZGZHIQ6Y37YR12I0MCBUB

King of Hell
16th July 2005, 01:38
here is a small video of goals of Saint-etienne of last season!!!
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=0P23IZGZHIQ6Y37YR12I0MCBUB

darkvert I wanna see some of this sunday on Gruia Stadium. :ok:

darkvert
16th July 2005, 02:07
I does not consist of what you want????

Angelina Jolie
16th July 2005, 10:40
I hope too see a full stadium on Sunday and thousands of SE fans on the streets of Cluj-Napoca. I hope that the people from Cluj wil appreciate our great performance against Bilbao and they will come to the stadium rather than stay home.
I am sure we will win in Gruia! At least 1-0.

King of Hell
16th July 2005, 14:10
Valy explica-i la francezu asta prost ca deja is stresat de engleza de balta pe care o vorbeste. nici cum nu ma pot intelege cu el.

darkvert
16th July 2005, 19:48
the second left video will be soon online on
www.vive-le-rock42.skyblog.com

GeKuRA
16th July 2005, 19:51
@darkvert :
ALLEZ CFR CLUJ !!! :ok: :ok: :evil: :evil:

King of Hell
16th July 2005, 20:16
GeK[ ]RA vezi ca iara raspunde darkvert ceva total aiurea incomprehensibil. Francezi lameri.

darkvert
17th July 2005, 15:27
we will win !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

King of Hell
17th July 2005, 15:36
we will win !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sigur! (sure!) :D hope so!

TZEFERU
17th July 2005, 17:40
Jesus Christ !!!! We missed a penalty kick....

...and now its 1-1....of course....

King of Hell
17th July 2005, 17:49
Jesus Christ !!!! We missed a penalty kick....

...and now its 1-1....of course....

hai pronosticuri baiete, io zic un 1-4.

darkvert
17th July 2005, 17:57
we are the betters

don_denver
17th July 2005, 18:57
darkvert..if cfr CLUJ PLAY LIKE TODAY...i THINK THE MATCH WILL DECIDE AT THE penalty kicks ...(ps...sorry for my english)..

King of Hell
17th July 2005, 19:05
Don Denver e evident ca si un elev de clasa a 5 a vorbeste o engleza mai fluenta ca francezu' asta...nu tre sa faci glume subtile..si vezi ca francezii sunt recunoscuti pentru faptul ca urasc sa vorbeasca engleza..o "mica" rivalitate intre astea 2 tari..Franta,Anglia..

TZEFERU
17th July 2005, 19:16
We had the chance of 2-0....what a chance.... a 2-1 could've been better..anyways...or 3-1...pffff
Now we have to score again...this is the good part the guys just have to push it....They will keep pushing it....
.. well we still have some chances...I would say....In other words ...its not over yet.... :evil: NOT YET....

Angelina Jolie
17th July 2005, 19:22
Ba da care a avut ideea bannerului ala beton cu "CFR DOMINA CLuJuL!!!!"? Cum va venit ideea ca-s tare curios? Sa fie oare o preluare a senzationalei mele semnaturi care o am de vreo 10 luni?
HAI CFR!

King of Hell
17th July 2005, 19:56
bine ma, franarii doar sa copieze stiu.

Virus
18th July 2005, 11:17
Deci bannerul acela l-am avut de mai mult timp. Am sa ma interesez mai exact ce si cum, ca eu am cam uitat de cand s-a facut. Stiu ca si la meciul cu Steaua l-am avut. Nu cred ca are legatura cu semnatura ta...

PerVersion
18th July 2005, 14:05
Pacat de rezultat, ce bun ar fi fost un 3-1.. daca ar fi inceput meciul cu Turcu in locul lui Dan Florin si cu Vasiie in locul lui Toma, cred ca ar fi fost mai multe faze de gol, poate si rezultatul ar fi fost altul.
Oricum, nimic nu e pierdut inca, ramane sa vedem ce se va intampla duminica.
Hai CFR !!! /hello

GeKuRA
18th July 2005, 14:08
se inmultesc suporterii CFR-ului.. :D

Rila
18th July 2005, 14:20
Asa s-ar parea...

PerVersion
18th July 2005, 14:27
heh .. sa moara st"u"dentii de ciuda .. :drak:

King of Hell
18th July 2005, 14:54
RA']se inmultesc suporterii CFR-ului.. :D

nu se inmultesc, pe stadionu' ala is doar spectatori, ori care tin cu U si CFR ori care merg la meci ca sa nu stea acasa, cfristi pur sange nu is mai multi de aia care i-ai vazut ca o mers la aeroport sau in piata avram dupa meci, in jur de 100 maxim.

PerVersion
19th July 2005, 03:32
Lasa ca la voi pe stadion, la fiecare meci superb din spectaculoasa Divizie B, sunt cate 10.000 (zece mii) de suporteri u-isti pur sange.
Anul trecut am fost la voi la meciul cu Olimpia (CFR juca in deplasare) iar meciul de la voi conta pentru fruntea clasamentului (pentru Olimpia desigur).
Am vazut superba voastra galerie, din care dupa pauza au ramas vreo 15-20, restul au plecat deoarece au mirosit blatul ..
Asa suporteri.. asa echipa.. meritati sa fiti impreuna pana la desfiintare.

raducubengosu
19th July 2005, 14:50
Arad-Timisoara
Iasi-Vaslui
Cluj-Cluj(timisorenii cu aradenii si noi cu vasluienii mai inteleg de ce suntem rivali.....dar voi? din acelasi oras...si sincer sa va zic voua suporterilor de la U Cluj..nu prea cred ca o sa mai aveti sansa sa promovati pentru ca intr-un oras de provincie nu cred ca se pot tine 2 echipe in divizia A(dupa cum tin eu minte Ploiestiul a reusit cateva sezoane iar acum nu mai are nici o echipa de A) oricum bafta (ati adus ceva jucatori sa trageti la promovare?)

andrei_cj
19th July 2005, 15:16
Nu au adus nimik....ba din contra...cred ca o sa si vanda! Ma rog treaba lor ceea ce conteaza e ca CFR-ul sa se califice in SEMIFINALELE CUPEI INTER TOTO!

raducubengosu
19th July 2005, 22:20
Daca va duceti si bateti in Franta....jos palaria...o sa fie super greu pt ca astia nu mai joaca cu rezervele ca bilbao. Oricum e un pas inainte faptul ca ati ajuns pana aici...bafta in continoare.

Pleaca pana la urma Anca??

andrei_cj
19th July 2005, 23:49
Multumim si Doamne Ajuta' :P

HIV
20th July 2005, 13:37
Arad-Timisoara
Iasi-Vaslui
Cluj-Cluj(timisorenii cu aradenii si noi cu vasluienii mai inteleg de ce suntem rivali.....dar voi? din acelasi oras...

O fi rivalitate ca asa a dat dumnezeu...taceti dracului odata cu nedumeririle astea ca sunteti penibili

raducubengosu
20th July 2005, 18:08
cum zici tu...oricum de obicei "vina" e a clubului mai mic

Virus
20th July 2005, 19:48
Daca le dadeam un 2-0 sec nimeni nu mai zicea nimic. Oricum francezii au jucat cu prima echipa si au aratat ca pot fi batuti. CFR are sanse ca sa se califice mai departe. Ajunge un 2-2!

King of Hell
20th July 2005, 20:27
Virus mic, atunci dati voi 2 goluri in Franta cand o sa castige cfr campionatu'.

PerVersion
20th July 2005, 23:17
Si daca da CFR 2 goluri duminica banuiesc ca o sa iti editezi postul, nu? :D

King of Hell
20th July 2005, 23:37
nu va fi cazul.

Virus
21st July 2005, 16:06
Stai calm ca nu mai e mult pana ia CFR CLUJ campionatul!!!

Angelina Jolie
22nd July 2005, 01:34
Deci bannerul acela l-am avut de mai mult timp. Am sa ma interesez mai exact ce si cum, ca eu am cam uitat de cand s-a facut. Stiu ca si la meciul cu Steaua l-am avut. Nu cred ca are legatura cu semnatura ta...
Ma da e identic si faza cu :"CLuJuL!". Da no fie cum zici tu. Io oricum stiu ca am avut primul ideea asa ca sunt mandru.

Virus
23rd July 2005, 21:09
Deci m-am interesat exact de banner si bannerul a fost ceva de moment. Seful galeriei a venit cu ideea ce sa scrie iar cel care a facut bannerul care imi este prieten foarte bun a fost cu ideea sa scrie cu u micut si cu trei semne de exclamare. Deci cred ca e o coincidenta foarte mare. Bannerul l-am facut dupa meciul cu Apulum de ne-au batut jucatorii G"u"NOAIELE!!!

Pentru cei de la "u".
Doamne da sa se numeasca "B" Cluj si sa joace in divizia U !!!

Angelina Jolie
24th July 2005, 04:27
Ciudata coincidenta. Oricum eu am semnatura de prin toamna deci v-am luat.
HAI CFR!

King of Hell
24th July 2005, 13:24
Da, oricum cea mai penibila faza a voastra o fost cand ati facut ceva mesaj spurcat de genu "steaua te urasc dar nu ca pe U"...plagiat pe fatza dupa celebrul nostru "mama te iubesc dar nu ca pe U" combinat cu alt mesaj inteligent al nostru "steaua cfr te urasc", mesaj care se referea la echipa cfr strict , ea intr-o anumita perioada a existentei sale efemere a avut si acest nume grotesc, nicidecum la echipa steaua bucuresti nu ne refeream...hai ca puteti face si voi un singur mesaj original! keep up the good work.

darkvert
24th July 2005, 14:28
a star engraved on our pennant!
what will never arrive on that of Lyon!!

don_denver
24th July 2005, 15:07
allez cfr ce soir!

sun
24th July 2005, 15:11
never say never darkvert :ok:

King of Hell
24th July 2005, 16:50
sun nu mai vorbi ca sa te afli in treaba! Allez St. Etienne!!!

Angelina Jolie
24th July 2005, 17:19
HAI CFR!
Am inteles de la niste francezi ca ei acasa fac o atmosfera senzationala si creeaza o mare presiune asupra adversarilor. Dar ma gandesc ca dupa ce le puscam un gol rapid or tacea din gura.
NE CALIFICAM SI NU FUZIONAM!

don_denver
24th July 2005, 17:35
HAI CFR!
Am inteles de la niste francezi ca ei acasa fac o atmosfera senzationala si creeaza o mare presiune asupra adversarilor. Dar ma gandesc ca dupa ce le puscam un gol rapid or tacea din gura.
NE CALIFICAM SI NU FUZIONAM!
sa dea domnul..ca ratez o invitatie la o bericioaica sa vad meciul..:D

desdemona
24th July 2005, 18:36
Hai CFR! /hello

vlad1607
24th July 2005, 19:15
sa dea domnul..ca ratez o invitatie la o bericioaica sa vad meciul..:D
lasa ma ca potzi sa bei si dupa...:D

PerVersion
24th July 2005, 19:25
E pauza si avem 1-0 !!! CFR Lupta CFR !!! /hello

sun
24th July 2005, 19:31
sun nu mai vorbi ca sa te afli in treaba! Allez St. Etienne!!!

kingule , vorbesc cat si ce vreau ( oricum tu nu vei citi acest post pt ca orgoliul tau te va tine departe de OLS mult timp dupa calificarea CFR-ului in semifinale :) )

HAI CFR /hello HAI CFR /hello

:rosu: TUTUROR SUPORTERILOR CLUJENI CARE SE AFLA DE PARTEA GRESITA A BARICADEI FOTBALULUI ROMANESC DIN CAUZA UNOR ORGOLII STUPIDE

King of Hell
24th July 2005, 21:12
ma Sun omu vorbea de faptul ca Lyon nu o sa fie niciodata ceea ce este St Etienne, cum nici cfr nu va fi niciodata ceea ce este U Cluj sau orice alt exemplu. Putin respect pentru darkvert asta iti ceream. Pe mine nu ai decat sa ma injuri.

don_denver
24th July 2005, 21:13
cfr a facut un meci superb...merita calificarea...bafta mult a mai departe

sun
24th July 2005, 21:40
unde te-am injurat ? Te-am facut doar Orgolios. :D

si eu iti cer un pic de respect pt suporterii lui CFR cluj :ok:

Angelina Jolie
24th July 2005, 22:50
Lasa ma ca el e baiat bun de fapt, dar acum sufera. N-ai cei face.
Darkvert maybe next year we will paly against each other in the Champions League.

GeKuRA
24th July 2005, 23:02
Allez a votre maison, FRANCEZI NUisti !!!

Angelina Jolie
24th July 2005, 23:41
Lasa ma ca au fost super de treaba. Cel putin aia cu care am baut eu in Cluj au fost de senzatie.
HAI CFR!

GeKuRA
25th July 2005, 00:12
pai au fost de treaba ca ti-au dat de baut ...
dar mie ce mi-au dat ?! nik... da-i incolo, nu ne vor in UE.. is perversi...

raducubengosu
25th July 2005, 00:13
Un meci FORMIDABIL.Un public FORMIDABIL.O echipa FORMIDABILA-CFR Cluj.Bravo voua baieti.Cinste lor cinste lor cinste CFR-istilor.

MULTUMIM CLUJ PENTRU O SEARA ASA FRUMOASA. Rare sunt serile astea la noi in Romania...bv voua

raducubengosu
25th July 2005, 00:15
care e ala care zicea ca daca da CFR-ul 2 goluri la aia acasa face nush ce..??

Angelina Jolie
25th July 2005, 00:17
RA']pai au fost de treaba ca ti-au dat de baut ...
dar mie ce mi-au dat ?! nik... da-i incolo, nu ne vor in UE.. is perversi...
Da scuza-ma cine a zis ca mi-au dat de baut? Am zis ca am baut cu ei, mare diferenta. E drept ca mi-au dat un tricou de joc cu SE dar si eu le-am dar un fular cu CFR. Super oameni. DIn brigada Green Angels. Fanatici baietii.

King of Hell
25th July 2005, 00:20
Virus mic, atunci dati voi 2 goluri in Franta cand o sa castige cfr campionatu'.

no asta este..cfr sampion...

GeKuRA
25th July 2005, 00:45
Da scuza-ma cine a zis ca mi-au dat de baut? Am zis ca am baut cu ei, mare diferenta. E drept ca mi-au dat un tricou de joc cu SE dar si eu le-am dar un fular cu CFR. Super oameni. DIn brigada Green Angels. Fanatici baietii.

Normal ca-s fanatici daca au venit pana la Cluj ...:D
Probabil ai intalnit niste oameni mai deosebiti... :ok:

darkvert
25th July 2005, 00:46
your team earned congratulations but one more time chance was not for our part!!!!

King of Hell
25th July 2005, 00:52
your team earned congratulations but one more time chance was not for our part!!!!

sau ce vrea sa zica darkvert: CFR you lucky bastards!

Angelina Jolie
25th July 2005, 00:58
Lucky sau unlucky important e ca suntem BETON!
HAI CFR!

07Ex
25th July 2005, 01:05

Dude, I don't think it's a matter of chance here. Why not admit that CFR played an awesome game and won. Congratulations CFR!

lupisor lupetto
25th July 2005, 03:12
True, especially considering the game in Cluj where CFR could have scored at least 2-3 more goals. Anyhow, your team has terrific fans. Good luck in L1. :)

PerVersion
25th July 2005, 04:23
Am terminat si cu :bere: pe ziua de azi :)
Bravo baietii !!! I-am eliminat si pe francezi, cu lituanienii nu cred ca vom avea probleme, din cate am vazut eu sunt mai slabi decat Vetra, cei pe care i-am eliminat in turul I. Nu-mi explic prezenta lor in semifinale decat prin faptul ca au avut un parcurs usor, nu cred ca au intalnit vreo echipa puternica pana acum. Se vor opri probabil la Cluj, si isi vor vedea de campionatul lor :drak:

Angelina Jolie
25th July 2005, 04:31
Asta e cert. E clar ca jucam finala. Pe estia ii batem si daca joaca satelitul. :happy :happy

Virus
25th July 2005, 11:19
Tocmai de asta imi este frica. Acum sa nu se increada baietii si sa zica ca trec usor si sa ne facem de cacao cu o echipa mai slabuta. Cred ca si aici trebuie sa ii ajutam moral pe baieti. Am intales ca miercuri se joaca, turul fiind la ei acasa. Orice s-ar intampla avem o echipa mare care a intrat in istorie prin eliminarea lui Athletic Bilbao si Saint Etienne. Si nu cred ca mai are nimeni de comentat pt ca francezii au jucat cu prima echipa care a terminat pe locul 6 la ei in campionat.

PerVersion
25th July 2005, 11:50
Nu cred ca Doriel va lasa echipa sa trateze meciul asta cu mai putina seriozitate decat in meciurile cu Bilbao si St. Etienne. Se vede clar ca s-a schimbat mentalitatea echipei de cand a venit, si stie el bine ca in fotbal se poate intampla orice, mai ales daca una dintre echipe se crede invingatoare inainte de meci.
Sper ca vor sta bine si fizic, totusi sunt 2 deplasari in 3-4 zile.

Galushca
25th July 2005, 12:04
Felicitari pentru tot ce au realizat...ca o sa ii batem si pe restu nu se pune...da faptul ca am ajuns aici...mare lucru...eu cred ca ei au vizionat meciurile din retur :drak: acolo am jucat cel mai bestial posibil :yeah: Multa bafta baietii pe mai departe...clujul e cu voi!!!

darkvert
25th July 2005, 13:41
when I speak about chance jje speak about the red card and about the penalty

King of Hell
25th July 2005, 14:41
Darkvert, that wasn't chance, that was just the fault of your stupid player...making an obvious hent, preventing the ball from going into the net. C'est la vie.

TZEFERU
25th July 2005, 17:25
Well I beleived that CFR will play well, but this is somewhat beyond my expectations. People here say that CFR played better than in Bilbao. We still have things to fix...sometimes there are some holes in the defence ...and on top of that...there is a lack of focus on the game... like after the 90th minute when Saint-Etienne scored. Personally I expected St-Etienne to play like in the first 10 minutes in the second half, but CFR played pretty organized this time and they stricked back quickly. We had 4 clear chances to score, not too many but we scored in 50% of the cases. The last 2 goals of the game were kinda' lucky (1 for CFR, 1 for St-Etienne), but this is soccer.

HAI CFR!!! :yeah:

andrei_cj
31st July 2005, 09:33
Nu mai conteaza astea Tzeferule tot ceea ce conteaza este ca CFR a invins pot sa tot zica gurile rele ca am avut noroc si toate astea important este ca ne-am calificat si GATA!