PDA

View Full Version : Combat Sport



AL1N
4th July 2005, 23:54
Sunt pe aici amatori de asa ceva?
Practicanti sau spectatori.

K-Dogg
5th July 2005, 10:38
Sunt.

Sharkie
5th July 2005, 12:20
Si io ma mai uit.

Mihai
5th July 2005, 12:37
Da sharkie am inteles ca te uiti... insa nu trebuie sa postezi ca sa confirimi ceva, trebuie sa-ti exprimi o idee, sa spui ceva nu doar 3 cuvinte intr-un post. Sa vedem poti sa te ridici mai mult decat postul anterior? Invata-ne si pe noi ceva despre combat sports daca tot postezi aici!
Eu unul nu prea ma pricep si sper sa poti sa-mi ghidezi pasii spre acest sport :ok:
Deci ia zi tu ce ai invatat de la TV despre acest sport:
ai cuvantul:

AL1N
5th July 2005, 20:53
Am vazut ca mai este un subiect ceva mai de demult si anume Fan K-1.
Eu propun sa discutam aici despre practicarea acestor sporturi despre antrenamente,scoli de arte martiale.Despre competitiile TV se discuta la subiectu sus amintit.
Despre acest sport se invata foarte foarte putin de la tv.
Ca sa inveti cate ceva dspre acest sport ar trebui sa intram neaparat intr-o sala de antrenamente.
Si fotbal vedem la tv dar daca am si jucat cand eram mici prin curtea scolii sau in parc parca cu alti ochii privim.
Eu zic ca cel mai bun pas care trebuie facut este sa incerci sa intelegi chiar la fatza locului si de la oameni avizati.
Un prieten de al meu, tenismen, nu vroia sa auda de aceste sporturi.Nu ii placea sa priveasca asa ceva.
Mai trecea pe la mine pe la sala din cand in cand in vizite.La un moment dat observase el ca l-ar ajuta crosheul (nu ma intrebati la ce ca nu ma pricep la tenis) si m-a rugat sa-l invat sa dea la sac crosheul.
Dupa crosheu au mai urmat cateva tehnici simple de picior si o directa si uite asa a inceput sa se uite si la galele televizate.Nu e mare fan dar accepta si spuna ca nu il mai plictisesc aceste gale.

AL1N
5th July 2005, 20:57
Daca intri in sala si incepi sa inveti o sa vezi ca diferenta e mare.
Poti avea o surpriza placuta.