PDA

View Full Version : Storm of the century, unul dintre cele mai bune filme vazute pana acum?



relansat
16th January 2007, 12:36
Abia acum mi-am adus aminte de acest film a carui durata a fost direct proportionala cu calitatea sa (4h si ceva, din cate imi aduc aminte). Un film pe care l-am vazut abia anul trecut desi el este facut in 1999. Made by Stephen King :D

Am deschis acest thread pt cei care au vazut filmul sa vad daca au fost impresionati de el. Sunt ceva amatori p-aici? :thinkso:

TaciAcolo
16th January 2007, 13:48
nu l-am vazut:D

Sasuke Uchiha
16th January 2007, 21:30
eu l-am vazut, mai demult in doua parti, nu a fost cine stie ce... pt mine cel mai bun film de Stephen King a fost Misery, chiar foarte tare si The dark half in colaborare cu maestrul george a romero si bineteles Secret Window un film de nota 10 cel putin, insa raman cu Misery

Elphax
17th January 2007, 09:32
da un link sa il downloadez si eu

relansat
17th January 2007, 11:15
Sunt surprins sa vad ca nimeni nu a fost interesat de acest film. Ori nu l-ati vazut, ori eu sunt singurul care a fost impresionat de el :)

Elphax
17th January 2007, 11:24
pai nici nu am auzit de el ...

phyxius
17th January 2007, 15:26
Sunt surprins sa vad ca nimeni nu a fost interesat de acest film. Ori nu l-ati vazut, ori eu sunt singurul care a fost impresionat de el :)

l-am vazut si eu. ai fost printre putinii impresionati de el ;). s-au facut o groaza de filme dupa stephen king, dar, desi nici pe mine nu m-a impresionat nespus de mult, The Shining a fost intotdeauna considerat printre cele mai bune (din cauza lui jack nicholson desigur).

Prome
17th January 2007, 15:50
l-am vazut si eu .... destul de bun .... dar si destul de lung

relansat
17th January 2007, 15:56
Jos palaria lui The Shining, meserias si asta :D

Ce gusturi mai am si eu daca sunt singurul caruia i-a placut acest film :P

White Shadow
17th January 2007, 16:53
Ce faci Relansat ?...vorbesti singur pe aici ? :happy