PDA

View Full Version : Sir Alex retires

Sir. Eko
8th May 2013, 11:40
“The decision to retire is one that I have thought a great deal about and one that I have not taken lightly. It is the right time.

“It was important to me to leave an organisation in the strongest possible shape and I believe I have done so. The quality of this league winning squad, and the balance of ages within it, bodes well for continued success at the highest level whilst the structure of the youth set-up will ensure that the long-term future of the club remains a bright one.

“Our training facilities are amongst the finest in global sport and our home Old Trafford is rightfully regarded as one of the leading venues in the world.

“Going forward, I am delighted to take on the roles of both Director and Ambassador for the club. With these activities, along with my many other interests, I am looking forward to the future.

“I must pay tribute to my family, their love and support has been essential. My wife Cathy has been the key figure throughout my career, providing a bedrock of both stability and encouragement. Words are not enough to express what this has meant to me.

“As for my players and staff, past and present, I would like to thank them all for a staggering level of professional conduct and dedication that has helped to deliver so many memorable triumphs. Without their contribution the history of this great club would not be as rich.

“In my early years, the backing of the board, and Sir Bobby Charlton in particular, gave me the confidence and time to build a football club, rather than just a football team.

“Over the past decade, the Glazer family have provided me with the platform to manage Manchester United to the best of my ability and I have been extremely fortunate to have worked with a talented and trustworthy Chief Executive in David Gill. I am truly grateful to all of them.

“To the fans, thank you. The support you have provided over the years has been truly humbling. It has been an honour and an enormous privilege to have had the opportunity to lead your club and I have treasured my time as manager of Manchester United.”

Fotbalul se schimba azi, nu o sa mai fie la fel.
Dupa parerea mea cel mai bun antrenor din istorie. Sir Alex se retrage azi.
Ce a facut pentru United omul asta...e pur si simplu incredibil. O zi trista chiar daca nu esti fan Man United.

El Pistolero
8th May 2013, 11:45
De acord cu Eko. Un antrenor fabulos. Tot respectul!

alexandru227
8th May 2013, 11:54
și acum întrebarea este cine îl va urma. Venirea lui Mourinho la Chelsea încă nu e sigură și acesta ar putea fi deturnat pe Old Trafford , mai ales că Sir Alex a spus de multe ori că îl apreciază pe portughez. Pe de alta parte iată un articol de pe 2 mai dintr-un ziar englez

Manchester United have put Jurgen Klopp at the top of the shop as Sir Alex Ferguson’s successor.

United’s hierarchy are impressed by the job Klopp has done at Borussia Dortmund and he is the hot favourite to take over from Fergie when he decides to step down.

Klopp has shot to fame in the last couple of years by winning the Bundesliga twice and now taking Dortmund to the Champions League final, with their exciting brand of football destroying Jose Mourinho’s Real Madrid.

The Red Devils are not jumping on the Klopp bandwagon as he has been earmarked for some time, with insiders revealing it is openly discussed among Fergie’s staff that he is THE manager in waiting.

Ferguson has no immediate plans to retire after coasting to a 20th title success and is busily working on targets for next season - and even looking to bring in some new scouts for the next generation.

But Klopp has emerged as the man most suited to seamlessly step in for Ferguson when the time is right - with his work at Mainz and then Dortmund proving his pedigree.

United are hoping that Klopp is not snapped up by any other leading club while they wait for Ferguson to pick is exit date. It would be a major problem if he was a target for a move this summer.

Ferguson will have a big say in his own abdication - and is also a certainty to be consulted on the next manager. He has made no secret of his admiration for the 45-year-old German too.

Shrewd Fergie tipped Dortmund as possible winners of the Champions League long before they became fashionable - and beat Real Madrid in the semis.

Insiders believe Ferguson approves of Klopp as the kind of candidate who would be ideal to pass the reins too - and consult him if he stays on in some capacity as seems likely.

Klopp claims he is committed to Dortmund for next season despite losing a star player or two and that takes the pressure off any clash that would would mean United miss out in the short term.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-united-want-jurgen-klopp-1866268

Dennis
8th May 2013, 11:54
Fan Arsenal, dar tot respectul pentru Sir Alex. A fost si sustinut de club, dar sa stai 26 de ani la carma unei echipe spune mult mai multe despre un antrenor decat orice trofeu, si sa nu mai vorbim ca omul asta a luat 38.

On a different note:
"Bookmakers have made Everton manager David Moyes odds-on favourite to take over at Old Trafford.
The Scot is out of contract in the summer at Goodison Park having delayed talks on a new deal until the end of the season."

Mourinho?
Moyes?
Klopp?

Eu cred ca va fii o mare surpriza vara asta si Mourinho va ajunge pe Old Trafford.

Cristyniku
8th May 2013, 12:00
Am citit azi-noapte putin dintr-un articol de pe The Guardian cum ca ar putea pleca si azi a venit si confirmarea :(. E trist...intr-adevar, fotbalul nu va mai fi la fel. Tot respectul pentru ceea ce a realizat el: longevitate, o munca enorma(nenumaratele trofee spun asta), devotament, rabdare, vointa. Si mai mult decat atat, s-a realizat ca om. Si-a asigurat un loc in istorie. E o legenda.

alexandru227
8th May 2013, 12:16
Problema lui Moyes este că nu are experinață la un club de nivelul lui United și nu a câștigat nici un trofeu important în carieră, in afară de locul 1 în championship. În PL maxim locul 5, plus o eliminare rușinoanasă din Uefa cu Dinamo.

miril
8th May 2013, 12:23
Un antrenor fabulos, un caracter, din pacate, indoielnic. MU va fi un altfel de club fara el.

Cristy RVD
8th May 2013, 12:29
Respect enorm pentru antrenorul SAF, dar faptul ca omul SAF iese din fotbal nu face decat sa ma bucure.

miril
8th May 2013, 12:35
Cel mai bun antrenor din istoria fotbalului britanic, da, si unul dintre cei mai mari din lume, da, dar nu mai mult.

SwedishMafia
8th May 2013, 12:40
daca as decide la man utd l-as lua pe klopp. e un antrenor fff bun.mourinho ar atrage multa antipatie fata de echipa.moyes isi asteapta de multi ani sansa de-a antrena pe man utd,insa nu stiu daca e antrenor pentru nivelul man utd.

Vadim
8th May 2013, 12:53
Cel mai bun antrenor din istoria fotbalului britanic, da, si unul dintre cei mai mari din lume, da, dar nu mai mult.

Ce ar putea sa fie mai mult? Astronaut la NASA? :)

EonLockz
8th May 2013, 12:59
Ce ar putea sa fie mai mult? Astronaut la NASA? :)

Se referea la caracter.:rolleyes:

ducus
8th May 2013, 13:01
Multumim, Fergie, pt. toate momentele de aur pe care ni le-ai daruit alaturi de titanii tai! :) Eu pe Moyes il vad doar ca o solutie temporara, pana se va gasi un antrenor de calibru, cu realizari, gen Mourinho (sunt convins ca ar avea succes mult mai mare decat la Real), Ancelotti, Trappatoni, Capello, Rijkard, etc.
Sunt de parere ca odata cu retragerea lui Ferguson si Giggs apune o epoca, la fel cum s-a intamplat cu Milan dupa retragerea lui Costacurta si Maldini. Din pacate, dupa aia n-a mai fost la fel pt. Milan, sper sa nu se intample idem cu Manchester. Daca ar veni niste seici ca la City sau PSG si ar baga o caruta de bani si ar aduce nume de calibru si cu experienta, ar rupe tot ani buni de acum inainte. Altfel, doar vor alterna la titu cu City sau Chelsea. E usor sa ajungi in varf, dar foarte greu sa te mentii acolo. Ferguson a inteles asta si a pastrat mereu un echilibru intre jucatorii batrani si cei nou-veniti, garnitura de viitor.

Avion
8th May 2013, 13:12
http://www.oddschecker.com/football/football-specials/man-utd/next-permanent-manager

Daca vine Moyes, sansele sa zboare Rooney sunt de vreo 70%.

koko88
8th May 2013, 13:13
probabil starea lui este putin mai grava decat cea prezentata. se spune ca o sa ramana director si ambasador al clubului, macar atat. niciodata nu am fost un fan al lui dar e imposibil sa nu ii apreciezi valoarea: 38 de trofee e ceva incredibil, ceva demn de jocurile de manager. sunt curios cine vine, nu cred ca e mourinho. prima varianta care imi vine in cap ( fara sa citesc posibili inlocuitori ) ar fi fostul elev steve bruce de la hull.

ducus
8th May 2013, 13:23
Era sa spun si de Pep, insa pe urma am vazut pe wikipedia ca vine la Bayern din vara, asta e :(

miril
8th May 2013, 13:53
prima varianta care imi vine in cap ( fara sa citesc posibili inlocuitori ) ar fi fostul elev steve bruce de la hull.

MU nu a ajuns intr-un asemenea...Hull. Eu cred ca antrenorul este deja pregatit si, intern, se stie mai demult. Daca vine Mourinho, un lucru este sigur, nu-l va ajunge batranetea la MU.

laurdog
8th May 2013, 13:56
Ma incearca sentimente contradictorii, ma bucur pentru ca este rivalul nr.1 al lui Liverpool, regret pentru ca fotbalul pierde un corifeu al fotbalului.
Respect Sir Alex si multa sanatate!

eventHorizon
8th May 2013, 14:19
MU nu a ajuns intr-un asemenea...Hull. Eu cred ca antrenorul este deja pregatit si, intern, se stie mai demult. Daca vine Mourinho, un lucru este sigur, nu-l va ajunge batranetea la MU.

Avem deja datele sigure:
- Atat inainte, intre si dupa intalnirile ManUtd si Real, SAF si Mourinho s-au gratulat mai mult decat era necesar :D
- Mourinho a spus la conferinta de dupa returul cu Dortmund ca se va duce in Anglia unde e sigur iubit
- Varianta Chelsea e improbabila pt Mourinho avand in vedere cearta mare dintre el si Abramovich odata cu plecarea portughezului de la Chlesea
- SAF nu e genul care s-o lase pe ManUtd in mainile oricui, mai ales ca ramane in continuare in cadrul clubului
- Succesorul trebuie sa aiba deja cunostinte din interior de cum merge treaba la ManUtd
- SAF are nevoie de un om puternic pe banca care sa impuna respect, mai ales in fata arbitrilor :drak:

DECI:
Mourinho va fi noul antrenor :D

laurdog
8th May 2013, 15:08
Au aparut si glumele dupa retragerea lui Sir Alex. Cea mai inspirata mi se pare asta: Interesant ce va face Howard Webb, se va retrage si el sau isi va onora ultimii doi ani de contract.:D

corello
8th May 2013, 15:48
Gata, e David Moyes. S-a stabilit cica deja

Dennis
8th May 2013, 16:01
Se va anunta in urmatoarele 48 de ore mai concret, deocamdata sunt doar speculatii, dar Moyes e in pole-position.

Apropo de bancuri :D:

"Sir Alex Ferguson was the best manager I have played under" - Howard Webb
"Sir Alex Ferguson actually retired in 2002. Since then we've been in Fergie Time"
"Sir Alex Ferguson: 26 Years, 13 Premier League Titles, 10 Community Shields, 5 FA Cups, 4 League Cups, 2 European Cups, 1 Piece of Chewing Gum"

Iaco
8th May 2013, 17:13
Dupa mine: Klopp, Moyes, Mourinho, Ole

Srdjan
8th May 2013, 17:16
Moyes nu mi se pare un inlocuitor bun al lui Fergie. Klopp all the way

El Pistolero
8th May 2013, 18:09
Moyes va fi mai mult ca sigur.

Nadalfan
8th May 2013, 18:55
Ordinea preferintelor mele e asta:
1.Kloop
2.Mou
3.Ole Gunnar

Pe Moyes nu-l vreau.Totusi tinand cont de relatie foarte buna pe care o are cu Ferguson probabil el va fi viitorul antrenor.

Xaviesta
8th May 2013, 18:55
http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/05/08/3963140/its-moyes-manchester-united-to-name-sir-alex-successor?source=breakingnews&ICID=HP_BN_1

Nadalfan
8th May 2013, 18:57
http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/05/08/3963140/its-moyes-manchester-united-to-name-sir-alex-successor?source=breakingnews&ICID=HP_BN_1

Mda...exact ce nu voiam.

Acum probabil ca Rooney va pleca.Toata lumea stie ca nu sunt in cele mai bune relatii dupa ce Moyes l-a dat in judecata.

Vadim
8th May 2013, 19:02
Moyes nu are nici un titlu, dar e scotian si se intelege cu Sir Alex, mai mult sigur ca el va veni, toata presa straina il anunta. Se stie.

Srdjan
8th May 2013, 22:17
Sir Alex il va ajuta pe Moyes cat de cat, asta e clar

delaparis
8th May 2013, 22:28
Retragerea sa este o pierdere pt fotbal in general. In epoca asta agitata unde se schimba antrenori in medie la fiecare 6 luni in campionatele importante (mai putin Anglia totusi) SAF este un reper interesant. Este un pariu castigat in timp.
A cunoscut vremuri dificile, a castigat ulterior, a ratat multe dar a revenit de fiecare data si in final ... Manchester are perioada cea mai prolifica dpdv trofee cu el la conducere.
Nu cred ca vom mai avea o cariera asa lunga la un club. Wenger e mic copil ;)

aLLiin
8th May 2013, 22:52
Stiam ca la un moment dat va veni si aceasta zi amara cand SAF se va retrage. Dar speram sa mai pacaleasca cativa ani timpul si sa ne mai bucure cu trofee. Dar momentul retragerii este inspirat! Tot respectul pentru intreaga cariera!

aLLiin
8th May 2013, 23:00
Eu mi-as fi dorit sa incercam cu Giggs. Vorbesc serios!.

Vadim
8th May 2013, 23:41
Sir Alex il va ajuta pe Moyes cat de cat, asta e clar

Ramane intr-o functie de conducere, ideea a fost alegerea unui om care sa se inteleaga bine cu Sir Alex.

aLLiin
8th May 2013, 23:49
Sa vedem cat ''credit'' va primi Moyes. Spun asta pentru ca va rmunanfaraTrofee...sau ma insel si United va mai merge un an din automatismele create de SAf?

Iaco
9th May 2013, 23:15
Deci Moyes oficial noul manager...good luck David:))

delaparis
9th May 2013, 23:35
La ce lot are sezonul viitor sunt sigur ca va debuta cariera la ManUtd cu un titlu de campion.
SAF nu a avut sansa asta la inceput.

YoNuTzz
9th May 2013, 23:44
va fi foarte greu la anul pentru man utd...si din cauza ca va fi acest soc: fara ferguson, si pentru ca sunt sigur ca chelsea si city vor baga bani seriosi in vara...plus ca e posibil sa vina si mourinho...

DanutBM
27th October 2013, 16:08
Si uite ca acum realizam noi ce geniu a fost SAF , ce a reusit el sa faca cu un lot de mijlocul clasamentului e uimitor :D .

DanutBM
27th October 2013, 16:11
Ce spuneai Delaparis ca Moyes va debuta cu un titlu de campion :happy .