PDA

View Full Version : Discutii despre GRUPPO MAXIMA



Zapada
16th December 2004, 19:14
noi cei care locuim in alte tari putem face parte din "Gruppo Maxima" ?

hai Stinta!

uti2102
16th December 2004, 20:23
Eu ashtept nishte informatzii de contact sau ceva, ca am nishte cunoshtintze "olteneshti" pe la facultate care ar putea fi interesate. Oricum, o idee buna ar fi sa facetzi ceva reclama prin campusurile studentzeshti din Bucureshti (Regie mai ales), cred k sunt multzi amatori.

EDMOND_
16th December 2004, 20:50
@zapada, din grupare fac deja parte doi suporteri craioveni care actualmente isi desfasoara activitatea in Canada si SUA , dar am hotarat ca in aceasta faza sa fim foarte atenti in ceea ce priveste primirea de membri.
@ alpopa , in acest stadiu al gruparii noastre nu alergam dupa membri, dar nici nu suntem o grupare inchisa.Deocamdata primim membri doar cu recomandarea unui membru deja existent. Cei care doresc sa afle mai multe sau sa faca parte din grupare trebuie sa ne contacteze... deocamdata prin intermediul acestui forum , sau pe forumul oficial al suporterilor. Suntem in stadiu de organizare , iar rolul acestui thread este de a oferi amanunte despre grupare si activitatea ei tuturor celor interesati.
Iti multumim oricum pentru disponibilitatea ta ...

uti2102
16th December 2004, 21:07
Aha, am intzeles. Poate ca asha e mai bine, membrii trebuie intai "filatzi" :D

Zapada
17th December 2004, 11:55
[QUOTE=EDMOND_]@zapada, din grupare fac deja parte doi suporteri craioveni care actualmente isi desfasoara activitatea in Canada si SUA , dar am hotarat ca in aceasta faza sa fim foarte atenti in ceea ce priveste primirea de membri. QUOTE]


Eu sint interesat de a face parte din grupare.
La vara vin la Craiova deoarece am vreo 2 prieteni consilieri la primarie si sint nascut si crescut nu departe de Craiova

EDMOND_
17th December 2004, 12:10
Vorbim atunci...probabil o sa fim si mult mai avansati ...

Zapada
26th December 2004, 14:06