7Isabelle DELOBEL / Olivier SCHOENFELDER5FRA
8Nathalie PECHALAT / Fabian BOURZAT5FRA
9Nora HOFFMANN / Attila ELEK6HUN
10Zsuzsanna NAGY / György ELEK6HUN
11Anna CAPPELLINI / Luca LANOTTE7ITA
12Federica FAIELLA / Massimo SCALI7ITA

peirsolgirl
12th November 2006, 15:19
Carolina Kostner nu e pe lista?As fi bagat mana in foc ca vine la TEB!
Oricum, nu conteaza, atata timp cat e Brian:rolleyes:

whisper
12th November 2006, 15:30
Eu asa am gasit.Oricum la fete prea putin ma intereseaza cine participa.Si ai dretate bine ca este Brian.Sper sa faca o figura frumoasa!:ok:

Jerry20cm
12th November 2006, 15:34
Shawn Sawyer va fi castigatorul la simplu-masculin ;)

whisper
12th November 2006, 15:38
:shock: Il cunosti!?! :ras-plans:

Jerry20cm
12th November 2006, 15:39
:ras-plans:
eu habar n-am de nicun patinator din lista aia, singurul de care stiu e pluschenko, dar vad ca el nu participa la trofeul asta:D:D

whisper
12th November 2006, 15:43
Ma gandeam eu...Mai treci pe threadurile astea si o sa devii mai informat.

irinaidu
12th November 2006, 15:48
o sa-l vedem pe brian http://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-191.gifhttp://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-548.gifhttp://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-251.gif
si cu siguranta brian va fi the number one boy!!!!!!
http://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-162.gif

si inteaga competitie se anunta a fi f interesanta cu multi oameni talentati!!!

whisper
12th November 2006, 16:02
/hello Mi-as dori si ca bulgarii sa ia locu 1.:D

peirsolgirl
12th November 2006, 20:04
/hello Mi-as dori si ca bulgarii sa ia locu 1.:D

Eu nu...:D Sa ia DelSchoes!Mai sunt si la ei acasa....dar cum lumea e lume, probabil or sa ia bulgarii:rolleyes:
Jerry, ai nimerit-o , Shawn e unul din favoritii mei, dar Brian va fi castigatorul!/hello

luma
12th November 2006, 20:34
Astia sunt preferatii mei:
Isabelle DELOBEL / Olivier SCHOENFELDER - dans
Maria PETROVA / Alexei TIKHONOV - perechi
La fete nu am preferinte; sa castige cine e mai bun :P
La baieti Brian Joubert - pt toate prietenele mele, fane Brian!!

peirsolgirl
12th November 2006, 20:40
Foarte bine Luma!:D ai gusturi alese!:P

whisper
17th November 2006, 15:25
ISU Grand Prix of Figure Skating: Trophee Bompard
16 Nov 2006 16:58

The 2006/2007 ISU Grand Prix of Figure Skating resumes this week with the Trophee Eric Bompard in Paris, France from November 17 to 19. Trophee Bompard is the fourth of six events in the series. While some skaters enter the series just now, others hope to assure their spot in the ISU Grand Prix of Figure Skating Final in St. Petersburg (RUS).

Competition in the Ladies promises to be tough. Reigning World Champion Kimmie Meissner (USA) will face Miki Ando (JPN) again, to whom she finished second at Skate America three weeks ago. Joannie Rochette (CAN), who won her home event in Victoria two weeks ago, and reigning World Junior Champion Yu-Na Kim (KOR) also want to secure a medal and their ticket to the Grand Prix Final. Other competitors to watch are 2005 European silver medalist Susanna Pöykiö (FIN) and World Junior bronze medalist Christine Zukowski (USA), who debutes on the senior Grand Prix.

In the Dance competition, reigning World Champions Albena Denkova/Maxim Staviski (BUL) are looking for another gold medal this season after winning Skate America. Isabelle Delobel/Olivier Schoenfelder (FRA) want to challenge the champions on home turf and are competing in their first event. Skate Canada bronze medalists Federica Faiella/Massimo Scali (ITA), reigning World Junior Champions Tessa Virtue/Scott Moir (CAN) and Skate America bronze medalists Nathalie Pechalat/ Fabian Bourzat are all hoping for another podium finish and a possible qualification for the Final. Other competitors include Anastasia Grebenkina/Vazgen Azrojan (ARM), Pernelle Carron/Mathieu Jost (FRA), 2004 World Junior silver medalists Nora Hoffmann/Attila Elek (HUN) and Anna Cappellini/Luca Lanotte (ITA).

World silver medalist Brian Joubert (FRA) kicks off his season at the Trophee Bompard. He will be challenged by teammate and Skate Canada bronze medalist Alban Preaubert and three contenders from Russia: Sergei Dobrin, Andrei Griazev and Ilia Klimkin. Reigning World Junior Champion Takahiko Kozuka (JPN) debutes on the senior Grand Prix. Also competing are Patrick Chan (CAN), Shawn Sawyer (CAN) and Jamal Othman (SUI).

Reigning world bronze medalists Maria Petrova/Alexei Tikhonov (RUS) headline the pairs event. The couple is entering their first Grand Prix event this season. Competition should come from Four Continents Champions Rena Inoue/John Baldwin (USA), Julia Obertas/Sergei Slavnov (RUS) and Elizabeth Putnam/Sean Wirtz (CAN). Also competing are Jiaqi Li/Jiankun Xun (CHN) and Dominika Piatkowska/Dmitri Khromin (POL).

The schedule of the Trophee Bompard is as follows:

Friday, November 17: Compulsory Dance, Men, Ladies, Pairs Short Program, Original Dance
Saturday, November 18: Men Free Skating, Free Dance, Ladies and Pairs Free Skating
Sunday, November 19: Exhibition Gala

whisper
18th November 2006, 14:08
ISU Grand Prix of Figure Skating - Trophee Bompard, Day 1
17 Nov 2006 23:00

The Trophee Eric Bompard in Paris, France opened Friday with the Compulsory and Original Dances, the Ladies, Men’s and Pairs Short Programs.

Compulsory & Original Dance
The ice dancers started today’s competition with the Compulsory Dance and came back for the Original Dance later tonight. Albena Denkova/Maxim Staviski (BUL) are in the lead with Isabelle Delobel/Olivier Schoenfelder of France following in second and Federica Faiella/Massimo Scali in third place.

The Compulsory Dance was the Westminster Waltz. Denkova/Staviski, who skated first out of the 12 couples, danced to the lead with an excellent performance of the Waltz. The reigning World Champions showed great unison and strong edges to score 38.32 points (19.48 element score/18.84 program component score). Delobel/Schoenfelder skated right after Denkova/Staviski. The 2005 European bronze medalists put out a very confident Waltz as well, technically solid and precise. The French earned 37.65 points (19.00/18.65).
Faiella/Scali came in third with a solid and expressive Westminster Waltz. The Italian Champions picked up 33.63 points (17.22/16.41). Nathalie Pechalat/Fabian Bourzat (FRA) were fourth at 31.53 points, and World Junior Champions Tessa Virtue/Scott Moir of Canada came in fifth (31.29 points). Anna Cappellini/Luca Lanotte (ITA), who debute on the senior Grand Prix, were less than one point behind at 31.18 and placed sixth.
In the Tango Original Dance, Denkova/Staviski put out an expressive and technically demanding performance to “Libertango”, earning a level four for their midline step sequence, the two lifts and the spin and a level three for their diagonal step sequence. The World Champions got 61.15 points (31.00/30.15) and now have a total of 99.47 points. Delobel/Schoenfelder produced a strong performance to “Tango Volver” by Maxime Rodriguez that contained intricate footwork and interesting lifts. The French picked up 59.25 points for this performance (30.00/29.25) and accumulated 96.90 points so far. Faiella/Scali danced a characteristic Tango with a level three diagonal footwork and two-level four lifts, but their combination spin received only a level two. The Italians were awarded 54.76 points (27.60/27.16) for their Tango and defended their third place with a total of 88.39 so far.
Their young teammates Cappellini/Lanotte moved up from sixth to fourth place with a very precise Tango at now 80.76 points. Pechalat/Bourzat (FRA) slipped from fourth to fifth. They had a unison problem with their twizzles in the side by side step sequence (80.76 points). Virtue/Moir dropped from fifth to seventh after he fell in the diagonal step sequence (76.37 points).
“It has been a long day. We practiced and slept, ate and slept, competed…. It felt like somebody woke me up in the middle of the night and I had to skate”, Denkova said, smiling.
Schoenfelder agreed. “The day was long. But we’re very pleased with our performance of the Tango. We prepared well for this event.”

Scali commented: “We’re happy, because our Original Dance wasn’t so good at Skate Canada” (Faiella fell).

Men, Short Program
To the delight of the home crowd, France’s Brian Joubert and Alban Preaubert went one-two in the Men’s Short Program. Ilia Klimkin of Russia came in third.

Joubert had drawn to skate last. He excited the crowd with a dynamic performance to the James Bond soundtrack of “Die Another Day”, hitting a quadruple-triple toeloop combination, a triple Axel and a triple flip as well as fast spins. The World silver medalist was awarded 77.35 points (41.60 element score/35.75 program component score). “My goal was not to make any mistakes. I always have problems with the pressure here in France, although I’m confident in practice. I fought for the quad today, I was off balance, but I had a good reaction and I could do the triple toe (for the combination)”, Joubert told the press.

Preaubert put out an entertaining program to “Night on the Bald Mountain” and “Buzzy Bee” that featured a triple Axle, triple flip-triple toe combination, a triple Lutz and three level-four spins. The Frenchman got 71.38 points (39.28/32.10). “It is nice to skate at home (in France),but it’s also more difficult than at Skate America, because there is a lot of attention and expectations are high. I was a little stiff on my jumps, but I pulled them off. I’m proud to have done a program without mistakes and I hope I can skate as well tomorrow for the French audience”, the 21-year-old commented.

Klimkin opened his routine to a medley of music by Vanessa Mae with a triple Axel out of nowhere, but he went down on his quadruple toeloop. The Muscovite recovered to land a triple loop and showed strong spins to receive 64.80 points (33.30/32.50). “It was ok. After my injury problems I started to practice fully only about a month ago”, Klimkin revealed. “The triple Axel went well, but I tried too much to control the quad. I’m actually in a good shape now, but the competition comes a little too early for me. I think I’ll be in top shape by the time of Russian Nationals.”

Sergei Dobrin (RUS) finished fourth. He produced a nice triple Axel, but he stepped out of his quadruple Salchow and had no combination (62.85 points). Jamal Othman (SUI) is currently ranked fifth at 59.18 points, which was a new personal best for him. He delivered a solid program that contained a triple Lutz-triple toeloop combination.

Ladies, Short Program
Yu-Na Kim of Korea captured the Ladies Short Program, just edging out Miki Ando (JPN) by 0.20 points. Joannie Rochette came in third in what was an exciting event.

Skating to the “Tango de Roxane” from “Moulin Rouge”, Kim delivered an excellent program that included a triple flip-triple toe combination, a triple Lutz, a double Axel as well as beautiful spins and a level-four spiral. The reigning World Junior Champion was awarded 65.22 points (37.70 element score/27.52 program component score), and improved her previous personal best of 62.68 points. “I was nervous, and my warm up wasn’t so good, but while I was waiting I decided to give my best”, the 16-year-old said. “I don’t see a big difference between (her performances at) Skate Canada and here. The technical score was almost the same, but the program component score here was higher.”
Ando turned in an excellent program to “Sheherazade” by Nikolai Rimski-Korsakov as well. The Japanese produced a triple Lutz-triple loop combination, a triple flip, double Axel, and her spiral sequence, flying sit spin and combination spin were graded a level four by the Technical Panel. The 2004 World Junior Champion scored 65.02 points (36.70/28.32). “I felt so nervous, but I made no mistake, and I’m very happy about that”, Ando commented. “After Skate America, I was one week in Canada (at Skate Canada) and I came to Paris one week before the event, so I have no jetlag.”
Rochette, who skated first of the 11 Ladies, landed a triple flip-double toeloop, a triple Lutz, a double Axel and difficult spins to earn a new personal best score of 58.92 points (32.88/27.04). She had a one-point deduction for a timing violation. “I’m proud of this performance. It was better than at Skate Canada. There is still lot of room for improvement, technically. I got a deduction at the end. I held the positions in the last spin to get the level. I have to fix that when I get home”, the Canadian Champion explained.
Reigning World Champion Kimmie Meissner (USA) is standing in fourth place. She fell on her triple Lutz (52.56 points). Anne-Sophie Calvez (FRA) finished fifth. She nailed a triple toe-triple toe combination (50.96 points).

Pairs, Short Program
In the Pairs event, Russia’s Maria Petrova/Alexei Tikhonov took the lead with Rena Inoue/John Baldwin (USA) and Julia Obertas/Sergei Slavnov (RUS) finishing second and third.
Petrova/Tikhonov opened their lyrical performance to “Sarabande” with a triple twist, but then Petrova two-footed the side by side triple toeloop. The rest of the performance was smooth and featured a throw triple loop and a difficult one-armed lift with changes of position as wel as level-four death spiral and side by side spin. The reigning World bronze medalists received 61.64 points (32.88 element score/28.76 program component score). “It wasn’t so bad for the first competition of the season. We made a mistake on the triple jump, it was on two feet. We also made a mistake in the spiral sequence, Maria thought we were doing the spiral of the free skating. We were a bit nervous”, Tikhonov explained. “We kept the old music from last season, but we did a new program to it.”
Inoue/Baldwin completed a side by side double Axel, a level-four spiral sequence and a level-three side by side combination spin in their program to “Soul of Spain”, but she fell on the throw triple Axel. The Four Continents Champions scored 57.44 points for this performance (33.12/25.32).
“Considering the circumstances and what I’ve been going through it’s pretty good that we showed up and got through it”, Baldwin told the post-event news conference. “The doctor came at two in the morning and diagnosed me with shingles. I had heavy fever coming into this and walking into the arena. The doctor said you’re not skating, and I said, I came this far and I’m going to do it, because we’re a pair team, and I owe it to Rena.”
Performing to “Libertango” by Astor Piazzolla, Obertas/Slavnov hit their opening triple toeloop, but then she crashed on the throw triple loop. The couple rallied back to produce a difficult lift, a high double twist and pair combination spin that was graded a level four. The 2005 European silver medalists earned 55.30 points (29.34/26.96) and had one deduction for the fall. “This is our first competition of the season, and I think it was very good for that. We did have that unfortunate mistake, but it was still good”, Slavnov said. When asked about training with Petrova/Tikhonov in the same group, Obertas answered: “We have a very friendly relationship. They help us and we even can ask them for advice.”
Elizabeth Putnam/Sean Wirtz (CAN) are ranked fourth. Their triple twist was flawed, but they hit a side by side triple Salchow (53.48 points). Jiaqi Li/Jiankun Xu (CHN) finished fifth. The impressed with a high triple twist and throw triple loop and scored a new personal best of 51.02 points.

The Trophee Bompard continues Saturday with the Men’s Free Skating, Free Dance, Ladies and Pairs Free Skating.

Jerry20cm
18th November 2006, 14:18
adelino ia apucate si tradu ce ai postat acolo:D

whisper
18th November 2006, 14:30
Si tu pune mana pe o carte de engleza sau macar un dictionar:D Daca eu inteleg e de ajuns.Am promis cuiva ca o sa scriu ce se intampla la TEB dar nu am zis ca o sa si traduc ce gasesc :P Cine trebuie sa inteleaga va intelege :D E bine! You understand me :P Sau tre sa traduc ce am scris?

Jerry20cm
18th November 2006, 14:37
hmmmmmmmmmm
pai mie mi-e lene sa citesc atat si in romana, dar sa si traduc:D:D

whisper
18th November 2006, 14:45
Hai ca iti fac un rezumat ,ca vad ca esti interesat :ras-plans:
La proba feminina dupa programul scurt pe primul loc se afla Yu-Na Kim .
La proba masculina:BRIAN JOUBERT :)
La dans: Denkova/Stavinski :)
La perechi: Petrova/Tikhonov :)
E bine?

Jerry20cm
18th November 2006, 14:53
[QUOTE=whisper;913200] .
La proba masculina:BRIAN JOUBERT :)
[QUOTE]

ms pt. rezumat, dar oricum nu castiga francezul:P :D
bate canadianul:D , cum am spus eu:P

whisper
18th November 2006, 14:58
Mai esti tu asa sigur?Eu nu as fi in locu tau?Sau probabil esti un fel de Nostradamus?:rolleyes:

Jerry20cm
18th November 2006, 15:01
cam asa ceva:D
cand e proba finala?

luma
18th November 2006, 15:07
Julia Obertas/Sergei Slavnov sper sa termine pe doi.:)
:ok: Brian.

whisper
18th November 2006, 15:15
In seara asta este LP si maine Gala :D

luma
18th November 2006, 15:29
Da, am vazut, ca tot tu ne-ai dat programul.:D
Si acum ascult "you're beautiful" si mi-am adus aminte de Steph si ma gandesc ca mi-ar fi placut sa participe. :D
Eu tot vreau Obertas/Slavnov pe doi la perechi si Delobel/Schoenfelder pe primul la dans...:)

whisper
18th November 2006, 15:43
Intrebase Jerry si am zis sa ma conformez:happy
Si mie imi pare rau ca nu participa si Steph.Dar asa (in lipsa lui)pot sa ma bucur mai mult de victoria( :P ) lui BRIAN.La perechi stiu doar ca cei care sunt acum pe 1 sunt favoritii mei pe locul 2 nu prea ma intereseaza cine o sa fie .Iar la dans mi-i doresc castigatorii pe bulgari si abia pe 2 pe Delobel/Schoenfelder :D

luma
18th November 2006, 15:53
PETROVA / TIKHONOV sunt si favoritii mei. :)

whisper
18th November 2006, 16:17
Am tinut cu ei si cand erau cei mai buni Elena/Anton si Totmianina/Marinin.Poate ca acum vor reusi o medalie de aur si la CE :P

luma
18th November 2006, 16:26
Totmianina/Marinin... inainte de toate, ei.:) Mama este insa fidela perechii Petrova/Tikhonov. :)

whisper
18th November 2006, 17:18
Ah nu intelege gresit am tinut si cu ei-cred ca era mai bine sa zic:P
Desi dupa ce E/A au renuntat ma gandeam ca poate e timpul ca P/T sa devina cei mai buni si nu prea mi-a convenit ca au devenit altii mai buni.Dar si T/M mi-au placut foarte mult si inca imi plac.

luma
18th November 2006, 17:57
Dar nu sau retras? Adica, nu participa la profesionisti? Parca asa au anuntat...sau asa am inteles eu. :thinkso:

whisper
18th November 2006, 18:35
Da dar imi plac in sensul ca daca vad un program al lor.

peirsolgirl
18th November 2006, 18:37
In sfarsit! Ieri n-am reusit sa ma loghez de nici o culoare!
Exact in momentul asta Brian e pe gheata pentru programul liber!!
Allez Brian!!/hello

whisper
18th November 2006, 18:45
Ce veste Alex !/hello Nu am stiut!Mersi!
Abia astept sa aud rezultatul final :)

peirsolgirl
18th November 2006, 18:49
Si eeeu!/hello

peirsolgirl
18th November 2006, 18:57
1 Brian JOUBERT FRA 153.73 80.13 73.60 7.55 7.10 7.40 7.35 7.40 0.00 #11
2 Alban PREAUBERT FRA 140.34 73.64 66.70 6.60 6.30 6.75 6.75 6.95 0.00 #6
3 Sergei DOBRIN RUS 130.65 66.95 63.70 6.55 6.00 6.45 6.25 6.60 0.00 #9
4 Ilia KLIMKIN RUS 122.36 58.66 63.70 6.55 6.25 6.40 6.30 6.35 0.00 #7
5 Patrick CHAN CAN 122.10 63.10 61.00 6.15 6.00 6.10 6.15 6.10 2.00 #8
6 Takahiko KOZUKA JPN 121.81 65.01 57.80 6.15 5.60 5.70 5.70 5.75 1.00 #5
7 Andrei GRIAZEV RUS 121.28 63.18 58.10 6.10 5.45 5.90 5.85 5.75 0.00 #1
8 Shawn SAWYER CAN 120.97 58.97 62.00 6.30 5.95 6.30 6.10 6.35 0.00 #2
9 Yasuharu NANRI JPN 116.71 59.71 58.00 6.05 5.55 5.85 5.75 5.80 1.00 #3
10 Jeremie COLOT FRA 110.08 56.38 53.70 5.55 5.10 5.45 5.40 5.35 0.00 #4
11 Jamal OTHMAN SUI 99.84 43.54 57.30 5.75 5.70 5.75 5.80 5.65 1.00 #10

Felicitari BJ!!/hello /hello /hello

whisper
18th November 2006, 18:57
ALLEZ BRIAN!http://yelims1.free.fr/Amour/Amour74.gif
http://yelims1.free.fr/Alphabet/G.gifhttp://yelims1.free.fr/Alphabet/O.gif http://yelims1.free.fr/Alphabet/B.gifhttp://yelims1.free.fr/Alphabet/J.gifhttp://yelims1.free.fr/Alphabet/!.gif

whisper
18th November 2006, 18:59
Mersi Alex pt rezultate!http://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-251.gif

peirsolgirl
18th November 2006, 19:07
Irina, stai linistita ca lui Brian ii merge bine;)

whisper
18th November 2006, 19:17
Oficial "ii" Merge Bine!In secret ii e dor de tine!http://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-251.gifhttp://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-543.gif

peirsolgirl
18th November 2006, 19:39
Adelina ma faci geloasa...:D

oana88
18th November 2006, 21:14
BRIAN E CEL MAI TARE!!!!!! :great:Sunt atat de fericita ca a castigat (in sfarsit) TEB-ul /OLE/(cred ca Jerry20cm e dezamagit acum:P ). Acum astept cu nerabdare sa puna cineva programul lui liber pe fsvids, pana nu vad programul nu ma pot intoarce linistita la invatat:no: Sper din tot sufletul ca sezonul acesta sa fie si in continuare la fel de bun ca inceputul pt Brian:D

peirsolgirl
19th November 2006, 10:37
Ole Irina!!Banner-ul nostru a aparut la TV!!Sunt atat de fericita!!/hello /hello /hello /hello Nu mai respir, nu mai gandesc, acum mi se descarca programul, abia astept sa-l vad!!/hello
Allez Briaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn!!

oana88
19th November 2006, 12:06
Tocmai am vazut programul si sunt incantata:great: :yeah:

whisper
19th November 2006, 14:51
Sigur ii e dor si de tine Alex:D
BRAVO!BRAVO! BRIAN!/hello
Inca nu am luat programele dar abia astept sa le iau si eu sper ca voi reusi cat mai curand!

peirsolgirl
19th November 2006, 18:10
Cu siguranta ii e dor de mine....http://yelims1.free.fr/Amour/Amour59.gif

whisper
19th November 2006, 23:35
Ce smilie mishto nu l-am mai vazut pana acum :)
Daca nu s-o inteles pana acum :BRIAN RULEZ!

luma
19th November 2006, 23:43
Adelina si favoritii mei ce au facut? :)

whisper
19th November 2006, 23:51
Au am uitat sa ma uit hai ca intru acum:P

whisper
20th November 2006, 00:00
Perechi: PointsFSPlNameNationFinal ResultMaria PETROVA / Alexei TIKHONOVRUS174,27111Rena INOUE / John BALDWINUSA164,73222Julia OBERTAS / Sergei SLAVNOVRUS153,55333Elizabeth PUTNAM / Sean WIRTZCAN151,71444Jiaqi LI / Jiankun XUCHN134,95555Dominika PIATKOWSKA / Dmitri KHROMINPOL125,91666Adeline CANAC / Maxima COIAFRA117,98777Melodie CHATAIGNER / Medhi BOUZZINEFRA108,85888Tatiana VOLOSOZHAR / Stanislav MOROZOVUKRlast update:19.11.200600:17:20:
Dans:ResultAlbena DENKOVA / Maxim STAVISKIBUL197,251111Isabelle DELOBEL / Olivier SCHOENFELDERFRA194,622222Federica FAIELLA / Massimo SCALIITA176,623333Tessa VIRTUE / Scott MOIRCAN160,125844Anna CAPPELLINI / Luca LANOTTEITA159,776455Nora HOFFMANN / Attila ELEKHUN155,367676Nathalie PECHALAT / Fabian BOURZATFRA153,304587Pernelle CARRON / Mathieu JOSTFRA151,939768Anastasia GREBENKINA / Vazgen AZROJANARM143,258999Allie HANN-McCURDY / Michael CORENOCAN132,7310101010Xintong HUANG / Xun ZHENGCHN126,7011111211Zsuzsanna NAGY / György ELEKHUN123,1612121112last update:19.11.200600:17:20
Ladies:Yu-Na KIMKOR184,54111Miki ANDOJPN174,44222Kimmie MEISSNERUSA158,03443Joannie ROCHETTECAN151,52354Susanna PÖYKIÖFIN148,81835Valentina MARCHEIITA129,73766Christine ZUKOWSKIUSA123,59677Anne Sophie CALVEZFRA123,26588Nadege BOBILLIERFRA109,88999Sonia RADEVABUL95,74111010Candice DIDIERFRA91,68101111last update:19.11.200600:17:19
Scuze ca nu am mai aranjat dar cred ca o sa intelegi:P

luma
20th November 2006, 00:09
Aha!
La perechi am:
1. Maria PETROVA / Alexei TIKHONOV
si
3. Julia OBERTAS / Sergei SLAVNOV
...si la dans
2. Isabelle DELOBEL / Olivier SCHOENFELDER
Bun, bulgarii sunt primii...ei, asta e!
Felicitari pt Brian. /hello

whisper
20th November 2006, 00:14
Imi pare rau pt tine Luma dar eu is bucuroasa ca la mine e :great: pe toata linia:P

luma
20th November 2006, 00:24
Ei, ii am pe Maria si Alexei pe primul loc...este ok.:)

whisper
20th November 2006, 00:32
Dap si Denkova/Stavinski /hello

luma
20th November 2006, 00:33
Eu ii vroiam pe francezi pe primul...

whisper
20th November 2006, 00:42
Sorry again:(

luma
20th November 2006, 00:53
Nu-i nimic. Si doi e bun. :) Nu-i decat inceputul sezonului...

whisper
20th November 2006, 01:20
Asa e !Tot e bine cand iti mai ramane speranta :ok:

oana88
20th November 2006, 21:25
Si mie imi plac francezii, noul lor program liber e super dupa parerea mea :great: Daca ma intrebati pe mine, pe ei as vrea sa-i vad campioni mondial si europeni sezonul asta, dar nu cred ca asta e foarte probabil. Oricum, le doresc sa ia medalii atat la Europene cat si la Mondiale pt ca sunt preferatii mei :D

whisper
20th November 2006, 22:01
Medalii pot sa ia de argint:D Dar atat timp cat bulgarii vor concura nu as vrea sa le o ia altcineva inainte :P

Jerry20cm
20th November 2006, 22:04
da, deci a castigat francezu ala.
se mai intampla si surprize, oricum nu merita sa castige, canadianul a fost cu mult peste el, dar ca si in fotbal si in patinaj observ ca se fura:D

luma
20th November 2006, 22:20
Hm hm Adelina...dar cred ca, francezii vor fi...daca nu mai participa Navka/Kostomarov. :D

whisper
20th November 2006, 22:41
http://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-655.gifhttp://yelims.free.fr/IPB/Invision-Board-France-383.gifNu zice asa ceva ,mie chiar imi plac bulgarii:P

luma
20th November 2006, 22:47
Si mie...pe locul doi...:D
Hai, te rog nu plange... :kiss: :D :D

Jerry20cm
20th November 2006, 22:51
moooaamaaa, ce e asta?
thread xxx, interesant:D

whisper
20th November 2006, 22:53
http://yelims1.free.fr/Amour/Amour35.gifhttp://yelims1.free.fr/Amour/Amour37.gifhttp://yelims1.free.fr/Bisous/Bisous15.gifBine!Cei mai buni sa castige:ok:

Jerry20cm
20th November 2006, 22:57
adica oricine in afara de francezu ala .
Fortza Pluschenko, traiasca mama rusia:happy :happy :happy :happy

whisper
20th November 2006, 23:01
Mother Russia!Fie cum zici tu mai ales ca Yagudin este tot rus:P
Da' ce ti-o facut tie francezu'?

Jerry20cm
20th November 2006, 23:03
pai dak fura, a furat trofeul asta, toata lumea a vazut
si mai sunt unii care-l compara cu pluschenko, asta e o kkfonie curata:D:D

luma
20th November 2006, 23:06
adica oricine in afara de francezu ala .
Fortza Pluschenko, traiasca mama rusia:happy :happy :happy :happy
Jerry, pt ca sunt fana Jenia...:kiss:
Curat XXX sau "adult", cum ar spune Delaparis...:D Sa vezi, daca vine "Ardealul" si vede asta...:evil:

pai dak fura, a furat trofeul asta, toata lumea a vazut
Eu nu am vazut...

whisper
20th November 2006, 23:07
Si tu furi semnaturi.Ai grija ca nu ii frumos si nici macar sanatos:D
Mai il crezi vreun Borcea?:D

Jerry20cm
20th November 2006, 23:10
nici chiar borcea( ai un :kiss: pt. asta:D)

peirsolgirl
21st November 2006, 14:34
Si mie imi plac francezii, noul lor program liber e super dupa parerea mea :great: Daca ma intrebati pe mine, pe ei as vrea sa-i vad campioni mondial si europeni sezonul asta, dar nu cred ca asta e foarte probabil. Oricum, le doresc sa ia medalii atat la Europene cat si la Mondiale pt ca sunt preferatii mei :D

Oana , si mie la fel!Bonnie&Clyde mi se pare super tare !Pe bune, mai ales partea a doua, dupa ce moare ea....masterpiece:yeah:
Nu contest valoarea Denkovei si a lui Staviski, dar francezii sunt mai aproape de sufletul meu:)

peirsolgirl
21st November 2006, 19:45
Adelina, am zis de multe ori pana acum ca ii prefer pe francezi:rolleyes:
De ce esti surprinsa?

whisper
21st November 2006, 22:26
Da asa e ,dar mai speram ca te mai schimbi :happy

peirsolgirl
22nd November 2006, 12:44
Never:P

oana88
22nd November 2006, 19:40
Adelina, si mie imi plac bulgarii, dar francezii sunt favoritii mei:D (cred ca am o slabiciune pt francezi: Anissina&Peizerat, Delobel&Schoenfelder si bineinteles Brian:P ) Programul bulgarilor cu care au castigat titlul mondial mi-a placut foarte mult, dar programul lor liber de anul asta mi se pare o variatiune pe aceeasi tema ca anul trecut, parca as fi preferat ca programul lor sa fie ceva mai original. Exact acelasi lucru pot sa-l spun si despre Dubreuil&Lauzon.

anag_2209
22nd November 2006, 19:43
Si mie imi plac frantzuzii(Briam e tare simpatik ca 007) da fara suparare la baieti mi se pare cel mai tare PLUSHENKO

oana88
22nd November 2006, 19:48
O sa vezi ca in viitor Brian va fi cel mai tare:P

anag_2209
22nd November 2006, 19:57
dupa retragerea lui Plus...:) Sunt de acordk tipu patineaza din ce in ce mai bn- imi place sa o tina tot asa si vedem la olimpiada viitoare

a_n_c_a
23rd November 2006, 18:23
Sper ca in 2010 brian sa ia locul 1 la olimpiada..isi doreste asta asa mult saracutzu de el:)

whisper
23rd November 2006, 18:27
Si eu imi doresc asta:P

peirsolgirl
23rd November 2006, 19:14
Cu totii ne dorim:D

whisper
23rd November 2006, 19:16
Cu toatele:P !

peirsolgirl
23rd November 2006, 19:17
Lasa ca si Jerry isi doreste:D , nu vreau sa discriminez pe nimeni:drak:

whisper
23rd November 2006, 19:25
Sigur ca da,si marmota invelea ciocolata in staniol :D
Nu prea as crede! :happy

peirsolgirl
23rd November 2006, 19:32
Apropo de marmota, nu vi s-a parut ciudat costumul Tinei Arena, de la gala?Funda aia imensa.....:rolleyes:

whisper
23rd November 2006, 19:41
:cry: Nu am vazut!?! :cry:

peirsolgirl
23rd November 2006, 19:46
Nu?pai de ce?
iti dau eu, imediat.off-topic dar vroiam sa te anunt ca poti vedea live pe site la eurosport sarituri cu schiurile!acum sunt calificari

peirsolgirl
23rd November 2006, 19:49
ex1 cu Tina Arena
http://www.filesend.net/download.php?f=085c692c6f9ddac4215e9db42668d164
ex2: o combinatie ciudata dar inaltatoare:rolleyes:
http://www.swoopshare.com/file/99d026bb107ce183abc10d0ab7ebc7a8/2006+TEB+-+Joubert+EX1+%28HQ+Asahi%29.avi.html
ex3:
http://en.swoopshare.com/file/79949b232db49550ce429a1279c48bd2/2006+TEB+Brian+Joubert+Gala+Encore.avi.html

whisper
23rd November 2006, 19:51
Mersi!/hello
Offtopic: Nu pot sa ma uit dar daca poti scrie rezultatele pe threadul "Sarituri cu skiurile" :D

irinaidu
25th November 2006, 02:14
felicitari cu intarziere pt baietelul nostru numarul unu!!!!!!! tot asa!!! si ca sa folosesc o expresie dubioasa : " fara numar, fara numar ". hi,hi!!!

irinaidu
25th November 2006, 02:43
fetele, va rog lamuriti-ma si pe mine unde e partea a treia de gala despre care am citit. ca eu am vazut o bucata cu panalonii negri si camasa alba si una cu tricoul negru ( mortal in ambele ipostaze, dar muzica nu prea mi-a placut ). care-i a treia si ce titlu are pe fsvids ca s-o iau, sau cine a postat-o? fiti blande cu mine ca incerc si eu sa ma lamuresc ce si cum.
pup

peirsolgirl
25th November 2006, 11:58
Pai Irina , nu vezi ca le-am pus eu pe pagina trecuta?

irinaidu
25th November 2006, 12:58
ups, mai greu pana imi revin toate functiile la normalitate. mersi, acum ma uit!!!

peirsolgirl
25th November 2006, 13:15
Cu placere:D

irinaidu
25th November 2006, 13:52
gata am vazut! aoleu ce bine arata!!!

peirsolgirl
25th November 2006, 19:35
Stiiiuuu:D

irinaidu
3rd December 2006, 15:38
Ole Irina!!Banner-ul nostru a aparut la TV!!Sunt atat de fericita!!/hello /hello /hello /hello Nu mai respir, nu mai gandesc, acum mi se descarca programul, abia astept sa-l vad!!/hello
Allez Briaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn!!

acum am citit posturile astea si am fost f placut surprinsa sa vad ca vorbeati cu mine cu toate ca eu nu eram aici, dar stiati ca mi-as dori. multi pupici!!!

peirsolgirl
3rd December 2006, 21:12
He, he, Irina, si acum imi amintesc cat de fericita eram....super fericita!As fi fost in stare sa vorbesc si cu mortii ! :ras-plans:

irinaidu
3rd December 2006, 21:34
si eu care ma credeam speciala, bine macar ca totusi sunt in viata!!!! hi,hi,hi!!!

peirsolgirl
3rd December 2006, 21:37
Aoleu, dar esti!Era un mod de a-mi exprima fericirea:D In ultima vreme cred ca ma gandesc cam mult la morti si la ...morga...:ras-plans:

irinaidu
3rd December 2006, 21:41
:ras-plans: :ras-plans: :ras-plans:

whisper
3rd December 2006, 23:08
:ras-plans: :ras-plans: :ras-plans:
Ca sa fiu in ton;)