PDA

View Full Version : Ncaa 2004-2005



Nexus
18th November 2004, 21:39
Daca mai sunt amatori de discutii despre NCAA deschid subiectul asta.

Eu sunt in Lexington KY deci UK este echipa mea.
Avem o echipa cam noua , cu doar 2 strateri din sezonul trecut cind am intrat in Madness de pe locul 1 dar am pierdut lamentabil in turul 2.
Sa vedem ce o fi anul asta. Tubby Smith este cel mai bine platit antrenor din NCAA sunt tare curios ce noutati a adus in aceste 6 luni de pregatire.In fiecare an apar baieti noi si foarte buni.
Go big blue !

thekobe
18th November 2004, 21:58
mie imi plac maieurile
in rest :D

Baccardi
19th November 2004, 00:51
nu cred ca gasesti amatori, oamenii se chinuie sa vada un meci de NBA d-apai NCAA, sorry. Oricum mie NCAA mi se pare overrated, doar de aici a inceput celebra si geniala strigare a americanilor: Deeee-Fense, geeeeeee parca tocmai ar fi iesit de la sapoca.

rasheedkpenny
19th November 2004, 09:26
Tubby Smith este cel mai bine platit antrenor din NCAA sunt tare curios ce noutati a adus in aceste 6 luni de pregatire.In fiecare an apar baieti noi si foarte buni.

Hmm... credeam ca antrenorul de la Duke e cel mai bine platit! Coach K - Mike Krzyzewski... parca asa au numit si arena unde isi disputa Blue Devils meciurile! Nu?

Nexus, ca sa facem lucrurile mai interesante, spune-ne cum e organizat NCAA-ul... cred ca aici multi avem niste lipsuri mari. :D

Pe de alta parte, nu stiu cum sta treaba in State, dar la noi despre NCAA nu se stiu prea multe... probabil in US e over-rated, dar aici sigur nu e! :drak: Noi nu vedem deloc baschet de calitate, doar f. rar - derby-urile din campionatul intern si rezumate de 30 de secunde din NBA pe CNN. :(
Era o vreme cand aveam Fox Sports si mai vedeam acolo meciuri... ce imi placea era devotamentul, spiritul de echipa, faptul ca jucatorii respectivi jucau fara menajamente, in dorinta de afirmare... si poate de draftare in NBA. :ok:

MadSkillz
22nd November 2004, 16:06