PDA

View Full Version : Dau un regat pentru un cameraman



bog_tom
15th November 2004, 20:05
Iata o povestire reala de la un bun prieten... merita citita si nu e propaganda electorala !

------------------------------------------------------------------------------
Eu sunt un cameraman amator. Filmez ce-mi place mie, filmez nuntile prietenilor, dar nu castig bani in urma acestei activitati. Insa am un amic care e cameraman profesionist. De el se leaga parte din aceasta povestire.