PDA

View Full Version : Pariuri in Hochei 2006-2007



Pages : [1] 2

dj_jaxxx
3rd October 2006, 16:29
Deschid un thread pentru sezonul de hochei din NHL de anu acesta. M-ar interesa sa stiu daca sunt ceva amatori de hochei care vor scrie cate un pont din cand in cand pe acest thread. Pentru mine, hocheiul din NHL este sportul pe care pariez cel mai mult, dar daca nu mai e nimeni cu mine, atunci sa stergeti threadul asta si o sa scriu doar la mine la bilete.

Pentru inceput, cateva bilete pentru sfarsitul anului:

1. San Jose Sharks sa termine primii in conferinta de vest @ 8.00 - Pinnacle

miza:$100
castig eventual: $800
profit eventual: $700

2. Ottawa Senators sa termine primii in conferinta de est @ 2.77 - Pinnacle

Miza: $200
Castig eventual: $554
Profit Eventual: $354

3. Anaheim Mighty Ducks sa castige cupa Stanley @ 17.00 - Nine.com

Miza: $50
Castig eventual: $850
Profit eventual: $800

Sunt foarte sigur ca Ottawa vor termina primii in Est chiar daca au plecat Chara si Havlat. Tot au cea mai buna ofensiva si au luat portarul Martin Gerber care a fost excelent pentru Carolina anul trecut.

Anaheim au sanse bune sa castige cupa anul asta cu niste portari nemaipomeniti si cu sosirea lui Chris Pronger, care impreuna cu Niedermeyer, vor constitui un tandem redutabil. Va spun de acum ca over/under o sa fie joase la meciurile celor din Anaheim.

Numa bine! :)

jackall
3rd October 2006, 16:38
mai bine era un thread de hockey pe general nu neaparat nhl

dj_jaxxx
3rd October 2006, 16:41
Da, ai dreptate. Daca poate un moderator sa schimbe titlul, ar fi bine :)

Th3 Gam3 HHH
3rd October 2006, 19:06