PDA

View Full Version : Totul despre tacuri (de biliard)



Birdy83
14th September 2006, 13:16
Cred ca ar fi o discutie interesanta sa vorbim despre tacuri:
- ce firma credeti ca produce cele mai bune tacuri?
- cat ati fi dispusi sa dati pe un tac?
- credeti ca tacul poate sa-ti imbunatateasca jocul?


Deocamdata ca atat!
Stiu ca vorbesc de unul singur si ca la 99,9% li se rupe de subiectul asta, dar la fel pot sa zic si eu de ei!
Legat de firmele producatoare de tacuri cred ca peste ocean sunt cele mai diversificate si mai bune marci de tacuri. In Europa e foarte slaba miscarea, sunt doar cateva firme gen Longoni(cea mai cunoscuta), Artemis, BCE(face mai mult pt snooker)etc. In schimb in State sunt mai multe categorii de tacuri:
-intre 25-50$ gen Rage, Blizzard care sunt bune pt incepatori si pt cei cu bugete reduse, oricum nu se compara cu mizeriile de tacuri din cluburi;
-intre 50-100$ gen Action, Players, Hampton, Viper, Fury, Dufferin, Mayhem tacuri f bune care sigur vor creste nivelul de joc al oricui indiferent de nivel
-intre 100-200$ gen Lucasi, Scorpion, Vintage, Cuetec, Meucci care deja sunt peste bugetul romanasilor de rand.
-intre 200-1000$ Viking, Mcdermott, Predator, Shon, Joss, 5280, Pechauer. Aceste tacuri sunt pentru elita si pt cine isi permite. Sigur inchizi gura oricui cu asemenea tacuri si cred ca ii numeri pe degete pe cei care le detin in Romanisoara noastra ignoranta.
-intre 500-5000$ in acesta categorie intra tacurile facute pe comanda la producatori gen Espiritu, Omen, Samsara, Bill McDaniel, Schuler, Jacoby, BalabushKa, QPerfect, Capone, Parrot, Kenny Murrell, Scott Whisler, Paul Mottey, Keith Josey, Scruggs, Ed Prewitt, Andy Gilbert, Skip Weston, Carmelli, Wiley Woody, Rick Phillippi, Bobby Hunter, Jensen, Ned Morris etc. Aceste tacuri sunt opere de arta si nu cred ca sunt prea multi in tara asta sa fi auzit macar de ei.