PDA

View Full Version : racheta tenis / de unde comandam



Anubis
24th January 2009, 21:48
In primul rand, as vrea sa-i salut pe toti cei prezenti pe acest forum. Acesta este primul meu post.
De curand am inceput si eu sa practic tenisul... sunt in momentul de fata incepator. As vrea sa imi comand o racheta si intrebarile mele ar fi urmatoarele:
De unde pot fi comandate rachete pe internet... ce site-uri ati folosit in acest sens? Cautand pe net am gasit site-ul http://www.tenisonline.ro/ ... a comandat cineva de-aici vreodata? Mentionez ca as vrea sa comand de pe un site romanesc racheta...
In al doilea rand... inca nu m-am decis ce racheta sa-mi iau... instructorul mi-a recomandat o racheta de aproximativ 300 grame... manerul L3... cap de 100 ... si cam atat... a zis a alte caracteristici sunt irelevante...
Am vazut in schimb, in momentul in care vrei sa comanzi... ca iti cer o serie de alte detalii... ce tip de racordaj... tensiunea de racordare... si sunt complet in ceata. Ajutati-ma si pe mine cu un sfat in acest sens...
Mentionez ca am 28 de ani, 1.78 inaltime, 75 kg... si sunt incepator absolut in momentul de fata. As vrea o racheta pe care insa sa o folosesc multa vreme...si dupa ce voi invata mai bine sa joc.
Multumesc anticipat pt ajutor.

printulmiskin
24th January 2009, 21:54
Situl mentionat de tine este de incredere,eu am cumparat de acolo..Asculta sfatul antrenorului,si daca ai posibilitatea sa incerci mai multe tipuri de racheta inainte de a le cumpara,ar fi perfect.Nu te stresa cu tipul racordajului si tensiunea acum,ca nu sint foarte relevante pentru nivelul tau de joc.Ele vor capata importanta peste ceva timp ,cind vei evolua ...Ti-as recomanda Wilson kBlade Team ..

Anubis
24th January 2009, 22:30
Pai la fiecare racheta exista o serie de tipuri de racordaj din care trebuie sa aleg unul daca vreau sa comand... din moment ce nu e important... il aleg pe cel mai ieftin de acolo?
Modelele de la Head sau Dunlop cum ti se par?
Multumesc inca o data.