PDA

View Full Version : Am avut o majoritate: PDL - (PSD+PC)



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Bancaru
8th December 2008, 16:46
Ce pareri aveti?

Balaci
11th December 2008, 11:10
Sa ne traiasca, sa infloreasca!

Cristian
11th December 2008, 14:48
Intr-o exprimare cruda: "rahat amestecat"

Vladek
11th December 2008, 14:51
Avem o majoritate de jeguri imputite si o opozitie de jeguri la fel de imputite. Initialele in sine sunt complet irelevante.

Elphax
11th December 2008, 15:45
Bancarule te-ai grabit, momentan avem doar un premier desemnat ...

Cristian
11th December 2008, 17:32
Bancarule te-ai grabit, momentan avem doar un premier desemnat ...

Nu s-a grabit deloc, avem un premier desemnat in persoana lui Teodor Stolojan care va urma sa fie "aprobat" in parlament. Cu alte cuvinte puteti fi siguri ca cei de la PD cu cei de la PSD isi vor imparti ministerele.

Elphax
11th December 2008, 17:35
Nu s-a grabit deloc, avem un premier desemnat in persoana lui Teodor Stolojan care va urma sa fie "aprobat" in parlament. Cu alte cuvinte puteti fi siguri ca cei de la PD cu cei de la PSD isi vor imparti ministerele.

asta nu e sigur pana in ziua votului :)

sa nu uitam ca prima oara se voteaza presedintele senatului, apoi cel al camerei deputatilor si abia a doua zi se voteaza propunerea de guvern :D

Bancaru
11th December 2008, 17:50
Eu am spus ca ar fi cea mai mare farsa din istoria politica romaneasca si totodata cea mai mare cacealma. Nu cred ca Geoana anunta ca merge cu PDL iar Boc nu cred ca zicea ca fac alianta cu PSD. Raspunsurile lor sunt ceea ce in engleza este final decision. Nu poti sa o iei fara sa ai o baza. Decat daca esti prost. Deci majoritatea exista.

YoYoyOi
12th December 2008, 00:55
un mare bulsit a ajuns toata politica asta... traiasca FSN-ul :headbang:

six
12th December 2008, 21:50
la fraierii astia le dau maxim....06 luni de "prietenie" :happy

miril
13th December 2008, 09:37
Mai aveti putintica rabdare, stimabililor.

Charon