PDA

View Full Version : Recomandari racheta Wilson



radubv
4th September 2008, 15:27
Sper sa nu va agasez, dar am citit ( cred ) toate posturile vis a vis de recomandari pt rachete si nu m-am lamurit 100% fapt pt care am deschis un nou topic asemanator cu altele mai vechi.
As dori si eu sa fac un upgrade la racheta actuala. In prezent joc cu o racheta Wilson n'rival si as dori sa urc putin stacheta.
Am 34 ani 67 kg si 176 inaltime. Sunt la nivel incepator - intermediar, dar m-a prins cam tare sportul asta si as vrea o racheta OK pentru un nivel intermediar - avansat deoarece nu vreau sa am ca si acum impresia ca ma trage racheta in spate.
Problema este ca nu am unde incerca alte modele ca sa vad care ar fi mai OK.
Eu am studiat putin K Blade 98, dar nu stiu daca nu e putin cam mult pt mine.
Am jucat vreo 2 ore si cu un Babolat Pure Drive Team + si mi s-a parut destul de OK, dar am eu o afinitate pt Wilson.
In principiu as vrea o recomandare pt. o racheta Wilson - intermediar / avansat - midplus - max. 290-300 g neracordata - nivel mediu la forta - mediu la control - care sa transmita vibratii cat mai putine in mana deoarece am umarul fisurat - pretul 150-200 Euro.
Multumesc

printulmiskin
4th September 2008, 18:58
Prietene,iti recomand eu cu caldura 2 rachete din care sa alegi :
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCDUNLOP-DAG300.html
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCHEAD-MGP.html

Eu unul am senzatia cind joc ,mai ales cu Headul ,ca pur si simplu nu pot gresi loviturile de baza..Sint un pic mai grele,dar feelingul este grozav..Incearca-le si alege..

radubv
4th September 2008, 20:31
Multam pt. sfat . Intradevar Head-ul pare interesant si review-urile despre el sunt OK.

monica91
7th November 2008, 20:17
salut.sunt noua pe forum si am si eu o intrebare:e recomandata o racheta wilson titanium3 pt un jucator ibncepator?precizez ca am 17 ani si joc tenis dfe 5-6 ani dar de antrenament m-am apucat de 3 luni
va multumesc.

sarky
21st November 2008, 23:01