PDA

View Full Version : Ajutati-ma va rog sa-mi aleg racheta!!!!



Pages : [1] 2

taranu_alin
20th May 2004, 10:12
Salut.
Vreau sa-mi cumpar racheta de tenis, sunt din timisoara, si as vrea sa stiu care este mai buna.
Am 2 optiuni:
1. Racheta "Adler" (costa 1,2 milioane), parca sper sa nu gresesc, este din carbon, ..., si cam atatea detalii pot sa dau, ..., tin sa spun sa sunt ffff beginer la sportul asta.
2. Racheta "Head Titanium" (costa 1 milion, METRO).
Va rog sa-mi spuneti care ar fi mai potrivita pentru mine, tinand cont ca sunt incepator.
Va multumesc mult,

Alin

DJ Klaus
20th May 2004, 10:40
Alin, as vrea mai intai sa ne dai mai multe detalii despre tine cum ar fi :varsta , inaltimea, greutatea si ... cat de incepator esti ? :)

taranu_alin
20th May 2004, 10:57
OK ..., hai sa dau putinde detalii despre mine
Am 25 ani, 1,75 m, cu greutatea stau cam prost ,..., dar lucrez la ea, 86 Kg.
Am jucat putin tenis cand eram mic, ..., ff putin chiar, insa acuma as putea spune ca mi s-a pus pata :D pe tenis si as vrea sa-l practic intr-un mod serios(sa-mi fac timp cel putin o data pe saptamana sa joc).
Am jucat destul de mult tenis de masa si chiar joc saptamanal in timpul liber, si asa putin ..., de altfel :(
Cat despre tenis, chiar ma bate gandul sa iau niste ore.

DJ Klaus
20th May 2004, 11:34
Eu iti recomand un Prince din grafit/carbon daca gasesti pe undeva si sa aiba suprafata cat mai mare ! Nu trebuie sa fie nici foarte usoara nici foarte grea ! Trebuie sa o simti totusi in mana ! Grafitul este mai rezistent si da loviturii un "sound" aparte ! In plus nu prea se rupe usor daca o mai dai de pamant :) ! Suprafata mare a rachetei te va ajuta sa nimeresti mingea mai usor pentru inceput atat pentru loviturile de dreapta si rever cat si pentru serviciu si voleu ! Cei drept dezavantajul ar fi ca nu ai foarte mult control cu o suprafata mare dar pentru inceput e taman buna ! cred ca poti gasi prin Hypermarketuri o astfel de racheta in jurul unui pret de 2 mil lei !