PDA

View Full Version : www.Arte-Martiale.Ro



nicu-capusneac
8th May 2004, 21:38
Buna tuturor membrilor.
Sunt nou pe aici sper sa deprind rapid modul de functionare al forumului.
Specialitatea se vede la denumirea subiectului.
Cine doreste info despre arte martiale romanesti puteti vizita directorul [alcatuit de mine]
www.arte-martiale.ro (http://www.arte-martiale.ro)
.
De asemeni mi-ar placea sa discut cu simpatizanti sau practicanti ai artelor martiale in general si in special KickBoxing.
BBL

nicu-capusneac
10th May 2004, 00:28
Buna .
Sunt ceva amatori /privitori ai galelor :headbang: 'Local Combat'ProTV ;'Gala Gladiatorilor'Antena1 ?
Ce parere aveti?
Sunt de vii :confused: tor ca sport?

florinrkowa
29th June 2004, 09:57
cred ca este o inititiativa f buna promovarea artelor martiale prin aceste gale. Cred ca mai sunt inca sportivi f buni care nu sau prezentat inca la aceste gale.

florinrkowa
29th June 2004, 09:58
:evil: aveti idee de urmatoarele gale?

nicu-capusneac
1st July 2004, 15:08
Buna.
Da este o initiativa care era necesara,va cresta calitatea acum odata cu competitia televiziunilor.
Mai sunt multi sportivi de valoare care nu au avut inca sansa sa apara in galele respective.
Voi anunta aici cand va apare o noua gala 'la orizont' :ok:
succes pe poate planurile :cool:

nicu-capusneac
8th July 2004, 13:51
salutare.
amatori de arte martiale,directorul 'Portalul ArteMartialeRo'
www.arte-martiale.ro/index.html
a fost actualizat,noi site-uri,forum kendo nou ,etc.

iulian-wkc
16th September 2004, 16:57
luptatori romani sunt buni dar ne "finisati"!!!si asta decide competitile la care sunt invitati! momentan cei de la wushu sunt cei mai calificati luptatori si reprezentativi ca grup!

Tudy
19th October 2004, 16:40
Wow. Site-ul e super util mai ales pentru cei interesati. Ffff mult am cautat asemenea site cu linkuri dar n-am gasit.... merci ca ne-ai zis . Succes in continuare !

qwan
7th October 2006, 11:04