PDA

View Full Version : Partener tenis



dan1234
2nd June 2008, 18:20
Salut
Sint incepator si caut partener de tenis in bucuresti. Ma puteti contacta la tel. 0727 242 872

Ramon0090
4th June 2008, 01:08
salut! si eu sunt amator!

dan1234
4th June 2008, 12:15
Pai atunci da-mi un telefon. Poate jucam zilele astea, chiar azi daca ai timp.

Sartoris
26th June 2008, 23:38
si eu sunt amatoare

ma gasiti la sartoris4@yahoo.com

joc mai mult in zona militari-dr taberei-apaca

maxroger98
7th July 2008, 12:16
OFER PARTENERIAT TENIS PENTRU COPII 10 ANI.EU AM 10 ANI , NIVEL AVANSAT, FOSTA LOCUL 1 LA 10 ANI , DETALII :maxroger98@yahoo.com

printulmiskin
7th July 2008, 12:26
de unde esti mai "fosta nr 1 "??poate faci un meci cu baiatul meu..

maxroger98
8th July 2008, 09:11
As Dori Dar Cred Ca O Sa Fie Destul De Dificil , Pentru Ca Locuiesc Cam Departe De Slobozia,sunt Din Alba Iulia, Am Auzit Despre Sorin, Chiar Mi-ar Place Un Joc Cu El.poate La Un Viitor Turneu Unde Ne Vom Intalni Von Face Si Un Meci De Tenis

maxroger98
8th July 2008, 09:14
Poate Stie Cineva Niste Adresa De Email Pentru Turnee De 10 Ani In Afara Romaniei.va Rog Sa Ni Le Impartasiti Si Noua

printulmiskin
8th July 2008, 12:18
http://www.juniortennis.com/Tournaments/ETA/ETATournaments.php

Vezi pe aici daca gasesti ceva..La 10 ani nu prea sint concursuri,din cite stiu eu,in afara celui din Croatia(care a fost luna trecuta) si a altor citeva prin Franta si Italia....Insa under 12 cred ca sint mai multe..Multe succese !(Daca esti fetita,din Alba Iulia si ai fost nr.1 la 10 ani,cred ca stiu stiu cine esti-pastram legatura)..

maxroger98
8th July 2008, 15:38