PDA

View Full Version : Tessa Virtue and Scott Moir

Tracoromana
31st March 2008, 18:23
http://www.virtue-moir.com/images/medals.jpg
Scott Moir
Date of Birth: September 2, 1987; Place of Birth: London Ontario Canada; Residence: Ilderton Ontario; Profession: student; Club: Ilderton Skating Club; Begin Skating at Age: 4; He currently lives and trains in Canton, Michigan, USA
Tessa Virtue
Date of Birth: May 17, 1989; Place of Birth: London Ontario Canada; Residence: London Ontario; Profession: student; Club: Ilderton Skating Club; Began Skating at Age: 6; She currently lives and trains in Canton, Michigan, USA

Coach: Igor Shpilband, Marina Zueva
Choreographer: Igor Shpilband, Susie McGrigor
Former Coaches: Carol Moir, Paul MacIntosh, Susanne Killing
Training RInk : Arctic Edge Ice Arena, Canton, MI
Skating Together Since: October 1997

Virtue and Moir began skating together in 1997, when, respectively, they were 7 and 9 years of age. They are the 2008 Canadian national champions, Four Continents Champions, and 2006 World Junior Champions. Tessa and Scott have won the silver medal at the 2008 World Championships! Earning the highest score in the free dance, Tessa and Scott have finished the competition with a total score of 208.80. Congratulations!

rocs_a
31st March 2008, 18:25
Buna initiativa Flavia de a face thread cu ei. Sunt iubiti pe aici, sunt buni, promitatori si frumosi!

Tracoromana
31st March 2008, 20:01
Tessa si Scott, "The Umbrellas of Cherbourg" FD Worlds 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=aOAAeXMjQhI

Les Parapluies de Cherbourg, (1964) a fost un musical de succes cu Catherine Deneuve, o poveste de dragoste emotionanta; Muzica - Michel Legrand; a castigat Palme D'or si 5 nominalizari la Oscar; atunci erau la moda musicalurile (Sound of music, Mary Poppins)

Cineva pe forum a criticat costumatia prea simpla a patinatorilor. Cred ca Tessa si Scott au luat ca model filmul si imbracamintea din anii '60.

Anisia
31st March 2008, 20:40
Eu cred ca tocmai asta i-a scos in evidenta, pe langa program. Au fost simpli, dar frumosi:)

whisper
14th April 2008, 19:03
Pics time:
http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/08010617.jpg
http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/08010612.jpg
http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/08010603.jpg
http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/08011058.jpg
http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/08010168.jpg
More: http://www.scratchspin.com/2008/worlds08/moir.html

florik2000
17th April 2008, 19:22
Un interviu de dupa mondiale::)

T essa Virtue was describing how she felt after she and ice dancing partner Scott Moir won the world championship silver medal.

"I don't know if I'll ever feel like that again," she said.

Moir leaned back and whispered, "Just wait."

We can hardly wait.

The skating darlings thrilled Canadians by capturing the silver at the ripe old ages of 18 and 20. Virtue turns 19 next month.

There was a time when ice dancers didn't reach prime, or weren't allowed to win, until they were much older.

With changes to the way the sport is scored, the best performances are rewarded. Virtue and Moir have had many best performances.

Virtue from London and Moir from Ilderton were home yesterday. They were doing promotions with the Bank of Montreal, a major skating sponsor.

They'll do three performances of Stars on Ice -- Hamilton, London and Toronto -- and at Carnival 2008 at Ilderton in a Viva Las Vegas show on Saturday and Sunday.

Then it's off a few weeks.

"We're going to find some sun," Moir said. "We have to make sure out body recovers and get ready for next year. So pumped up before you go, and training is not easy, but you know what you are skating for, it's very motivating, the world championship and then you come home and get off the ice and you're tired and it's tough to get it going. But we're breaking through that."

It's been a dream year. Virtue and Moir won the silver on the heels of a first-place finish at the Four Continents competition after they had won the Canadian title.

"We didn't know what we were going to get results-wise or what was going to be given to us," Moir said. "But we knew what was there and we just wanted to go there and skate the best we could."

"We definitely knew we had a shot at the podium and that was in the back of our minds the whole time," Virtue said. "We've been training for a while and we were so prepared and our confidence was high."

They've come of age in the world of ice dancing.

These are no longer the youngsters who would nervously meet the media after they competed. They now exude the kind of confidence that world champions are made of . . . a quiet confidence off the ice when talking about their accomplishments, goals and dreams, and an assuredness in their skating that leaves little question about future successes.

They found overnight success, as the saying goes, after 11-years of hard work.

They've got it together. Skill, personality, they are accommodating with the kind of niceness you don't often see among the world's top performers.

They are also mentally tough. They know what they want to accomplish and won't allow anything around them to deter them from that goal. It's that ice-water pumping through their veins that allows them to compete with the success they do.

"We just skated for ourselves," Virtue said. "Once you get into the skating, you tune out everything. It comes with experience. It helps that we're recognized as one of the top teams, it's not only a confidence thing but motivating. We want to work even harder."

Virtue and Moir continue to be referred to as kids in large part because of what they have accomplished so quickly. But they've grown far beyond that. They are shaking the walls which have enclosed the ice dancing world.

"We want to accomplish our goals when we are young and then move on to other things," Moir said. "We don't want to skate to anyone else's timetable. We know what goals we have. No one's going to tell us we have to wait around for what we want."

There's no big secret to those goals. They are staring at them. Moir and Virtue aren't afraid to talk about them. There's the world championships and the 2010 Winter Olympics in Vancouver.

"We talk about our goals all the time. We talked about our daily, weekly goals, long term goals. You have to do that," Virtue said.

Talking about where they are heading helps them.

"It's great to draw on when you have a tough day," Moir said.

As is our wont as a nation, come the Olympic year, the pressure on Moir and Virtue will be enormous. That's the way it is for Canadian athletes since we have so few of them that have a chance of gold and even fewer of them who respond to the pressure.

Moir and Virtue have the kind of temperament where pressure becomes a force they refuse to give into.

"This is the one line we always say," Moir said. "The expectations that everybody else has for us, is nowhere close to the expectations we have of ourselves. I think we have great opportunity the next three years and we're going to do everything we can to be on that podium. We'll see what happens. But we're going to have a lot of fun the next couple of years of our lives."

Anisia
17th April 2008, 20:28
Sunt ambitiosi, hotarati. Sper sa reuseasca ceea ce-si propun:)

irinaidu
17th April 2008, 23:36
florik mersi mult pt toate interviurile!!!

Tracoromana
17th April 2008, 23:45
Ati vazut programul prezentat de Tessa si Scott la Gala noastra virtuala? Programul e din 2005, ei aveau 15 respectiv 17 ani si sunt deliciosi.

florik2000
18th April 2008, 13:49
florik mersi mult pt toate interviurile!!!
cu mare placere....Ps.numele meu este Florina;)

irinaidu
18th April 2008, 22:35
ma gandeam eu ca trebuie sa fie ceva pe acolo . atunci mersi florina!!!

mikeyy
4th September 2008, 12:07
Un articol despre Tessa si Scott: http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/INDEX.PHP

http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/Header.jpg

http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/2.jpg

http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/3.jpg http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/4.jpg

http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/5.jpg

Anisia
4th September 2008, 12:13
Sunt foarte dragute pozele:) Mersi mikeyy. Nu stiu daca sunt sau nu, dar ar fi un cuplu chiar potrivit:)

irinaidu
4th September 2008, 14:35
niste draguti. sper sa aiba un program la fel de frumos ca cel de anul trecut.

whisper
4th September 2008, 19:38
Multam Mihai! Superbe poze :)

praf_de_stele
21st October 2008, 19:27
wow...eu ca de obicei, nu stiam de threadul asta :D
super pozele...mie imi place mult de ei...

nu stiu ce are ca nu pot sa accesez linkurile de pe site`ul lor oficial :| poate merge doar cu IE

irinaidu
21st October 2008, 20:17
uite aici un montaj cu ei pe care l-a facut o eli de pe bjdg.
http://www.youtube.com/watch?v=5Qu6kTu1XI4

praf_de_stele
22nd October 2008, 17:34
mersi :floricica: imi place :)

Tracoromana
22nd October 2008, 19:01
Imi place montajul. Iar Tessa si Scot imi plac din ce in ce mai mult. Sunt f. f. expresivi; sunt diferiti de ceilalti dansatori. Indiferent de tehnica lor vor smulge multe puncte de la arbitri pe chestia asta.

Iulya
23rd October 2008, 21:28
Virtue, Moir withdraw from Skate Canada
Canada's top pair will miss first Grand Prix assignment

Very few people, apparently. And those that did must be very good at keeping big news under their hats.

That's why it came as such a surprise when Tessa Virtue and Scott Moir, Canada's world ice dance silver medalists, announced their withdrawal from next week's HomeSense Skate Canada International.

It seems Virtue has not been on the ice since she underwent surgery in mid-September to repair painful injuries in her shins. After suffering with the condition called chronic exertional compartment syndrome for almost a year, she could no longer avoid seeking permanent relief from the pain which had intensified over the summer. "I'm so pleased and so happy that it was something that was fixable. The surgery should be great and I should be back on the ice in no time, so I'm lucky in that sense," Virtue said in a telephone interview with icenetwork.com.

"It should be all fixed now. They just cut right through the fascia all the way down my leg around the muscles. Now my muscles should be able to expand and I should be able to build myself up and get going again," she added, noting that today was her first physiotherapy session.

The surgery came right after the couple had created such a buzz at the Canadian team's high performance camp in Vancouver with their new free dance set to music by English rock band Pink Floyd. What wasn't reported at the time, however, was that Virtue and Moir were capable of performing the routine only in short sections rather than running through the entire routine at once, because of Virtue's painful condition.

The couple's coach Marina Zoueva said they had originally hoped Virtue could have recovered in time to compete at the Grand Prix event in Ottawa. In the end, they decided it was best not to rush her return to the ice, Zoueva said, citing Russian ice dancer Maxim Shabalin's over-anxiousness to return to the ice last season which ultimately forced him and partner Oksana Domnina out of the World Championships.

Moir has continued to train on his own, Zoueva reported, saying that they still hope to be able to compete at the last event in the Grand Prix series -- NHK Trophy in Tokyo. Virtue isn't making any promises before she has a chance to evaluate how quickly she recovers.

"If we're in top shape by then [end of November] and we feel we can compete, then we'll do our best to be there [in Tokyo]. It's too bad we had to miss Skate Canada. We're both really disappointed, but it comes with the territory of being an athlete, and we both have to stay positive. NHK is in the back of our minds, but I don't want to rush it. I want to make sure I'm completely healed, but it's definitely something I'll be pushing for."

Virtue's injury is believed to have been caused by new skate boots she got about a year ago. She has since changed boots, but the damage was done.

"It got to the point that I couldn't do nearly as much skating as I wanted to. I know I wouldn't have been able to complete the season without the surgery so better this year than next year and the timing of it is something I'll have to deal with," Virtue said.

Zoueva will still make the trip to Skate Canada as coach to U.S. contenders Meryl Davis and Charlie White and part-time coach of Ryan Bradley. Virtue has not yet decided if she will make the relatively short trip to Ottawa from her home in London.

praf_de_stele
23rd October 2008, 21:48
cand se spune ca eurosport transmite competitia, ai mei favoriti se retrag :(
sper sa se faca bine

Tracoromana
23rd October 2008, 22:02
ce pacat! :(

irinaidu
24th October 2008, 01:47
eu deja sunt isterica. mai e cineva care patineaza anul asta???? ce naiba se intampla???

Iulya
8th December 2008, 12:54
Ice dancer Tessa Virtue recovering from leg surgery
Virtue withdraws from Skate Canada

Ice dancers Tessa Virtue and Scott Moir of the Arctic Figure Skating Club in Canton showed their determination in March when they won the silver medal at the World Figure Skating Championships in just their second season as a senior team.

For the next few weeks, though, the reigning Canadian champs will have to embrace another trait: patience.

Virtue, 19, is home in London, Ontario, recovering from surgery to repair a painful condition in her shins called chronic external compartment syndrome. The team has withdrawn from Skate Canada -- next week's second ISU Grand Prix event of the season -- and Moir said Friday that it's possible the team will cancel its trip next month to Japan for the NHK Trophy if Virtue isn't fully recovered.

"January is our main focus right now," he said.

Virtue said her condition was the result of overtraining. She said she tried to skate through the pain, but it only worsened.

"My shins bothered me a lot last year, but in the summer it intensified," Virtue said by phone from London, where she began physiotherapy Wednesday. "Lucky for me, I have something that's fixable. I need to take time and make sure I'm healthy. I'm really positive about it -- better this year then next year."

Although Virtue underwent surgery several weeks ago, the skaters kept mum until they were comfortable talking about it and were certain that Virtue would make a full recovery, Moir said.

Virtue and Moir, along with U.S. silver medalists Meryl Davis and Charlie White, are the top-two ice-dance teams in Canton since the departure last spring of 2006 Olympic silver medalists Tanith Belbin and Ben Agosto to Pennsylvania.

Virtue and Moir hope to be ready to defend their title at their national championships Jan. 13-18 in Saskatoon. The team, which has been training with coaches Igor Shpilband and Marina Zoueva since 2004, is expected to contend for an Olympic medal at the 2010 Winter Games in Vancouver, British Columbia.

The Grand Prix season began Friday at Skate America in Everett, Wash. Several local skaters will compete next week at Skate Canada in Ottawa, including ice dancers Davis and White, and Jennifer Wester and Daniil Barantsev of the Detroit SC, and ladies singles skater Alissa Czisny of the Detroit SC.

http://www.freep.com/article/20081025/SPORTS18/810250369/1048/sports

irinaidu
8th December 2008, 16:44
of, of, le doresc multa sanatate.

Iulya
8th January 2009, 23:43
Virtue, Moir to make comeback next week
Canadian ice dancers will return at Canadian championships

http://web.icenetwork.com/images/2009/01/08/2OBGApsf.jpg
(01/08/2009) - Blessings-in-disguise. A pierced navel. Pink Floyd. And sand bags.

Those were just four of the topics in an eclectic mix of subjects that Tessa Virtue and Scott Moir chatted about Thursday as they contemplated their comeback at the 2009 BMO Canadian Figure Skating Championships next week in Saskatoon, Saskatchewan.

Canada's world ice dancing silver medalists were forced to pull out of Grand Prix Series this past fall after Virtue underwent surgery in early October to repair painful injuries in both shins. The condition, called chronic exertional compartment syndrome, had been hampering her training for almost a year. When the pain intensified over the summer, Virtue knew she had no choice but to seek relief. The surgery involved cutting the overly tight sheath around the muscles to allow them to expand normally when she skates.

"Obviously, our fall wasn't how we planned it to go. We hit a couple of little speed bumps here, but now I think we're just excited to get to nationals and be back training again. Everything seems to be going really well, so we're just pumped for next week," said the 21-year-old Moir.

Virtue, 19, conceded she will likely have more butterflies than usual when they step on the ice in Saskatoon, because they have not been able to put the usual mileage on their programs.

"Coming back from an injury like this, it's natural to be apprehensive and a little bit nervous, but it's really comforting to know [Scott] will be by my side," Virtue said, noting that she is close to 100 percent recovered.

Despite the setback and the challenge of making their season debut in January, the young couple has not altered its expectations for the big events still to come.

"Onward and upward" is how Moir put it, confirming their intention to be in the fight for the world title in March in Los Angeles.

While Virtue attended to her recovery through physiotherapy, Moir continued to train on his own through October and November. In early December, Virtue returned to the ice for short periods of time, gradually increasing the length of their training sessions to about an hour and a half each day. That is still only about half the hours the couple would usually log.

Reflecting on the time he spent on the ice alone and the hours Virtue put into her recovery off-ice, Moir said, "There was no lack of motivation for either of us. The clock is ticking [to the 2010 Olympics]. Vancouver is always in the back of our minds, so it was a little bit of a different start to the season.

"But it was a blessing in disguise at the same time, because sometimes you forget how much you appreciate your skating partner or how much fun it is to ice dance with somebody until it's not there for a little while. We're definitely rejuvenated and really excited."

Virtue added with a chuckle, "You should all see Scott do our programs by himself, because it's fabulous ... For me, it was tough [getting back to training] just knowing how much further I needed to go, not only because I needed to get back to the level I was, but because Scott had improved so much because he was working so hard. So, I really had to ramp it up."

Moir revealed that his coaches, Marina Zoueva and Igor Shpilband, were very creative in helping him simulate having a partner in his arms while he was training.

"A lot of my [strength] training was done off-ice as well, because I was not lifting Tessa every day. So, I was substituting for that with various items on the ice and off. It was quite interesting," he chuckled, noting a sand bag and core-strengthening balls filled in for Virtue on various occasions.

Virtue and Moir's free dance is set to music by the famous English rock band, Pink Floyd. French world champions Isabelle Delobel and Olivier Schoenfelder, coincidentally, made the same musical choice.

"We seem to be interpreting it very differently, so I think it will add some excitement," Virtue said, looking ahead to the couples' expected meeting at the 2009 World Championships in March.

"It was kind of mixed emotions," said Moir about the prospect of dueling Pink Floyd programs. "Obviously, you don't want to skate to the same music as anyone else. It was kind of interesting when both teams went in such different direction and ended up at the same music, which is very uncommon."

Virtue and Moir's season debut will take place in the building where they made their Canadian championships debut in 2003. That year, the youngsters (then just 13 and 15 years old) finished seventh in the junior ice dancing event.

Getting her belly button pierced is one of the things Virtue recalls most about that week six years ago.

"I'm just trying to think of something else crazy I can do in Saskatoon," she said, laughing.

It is unlikely any other Canadian couple will come close to challenging Virtue and Moir for the national title. With Canada having only two berths for ice dancers at the 2009 Worlds, Vanessa Crone and Paul Poirier and Kaitlyn Weaver and Andrew Poje will likely be the ones battling for the second ticket to Los Angeles.

Tracoromana
9th January 2009, 00:19
Ce dragut e Scott:
"But it was a blessing in disguise at the same time, because sometimes you forget how much you appreciate your skating partner or how much fun it is to ice dance with somebody until it's not there for a little while."

Daca Delobel/Schonfelder se refac pana la mondiale, o sa fie interesant ca si Virtue/Moir sa danseze pe aceeasi muzica a lui Pink Floyd. Deocamdata depinde si de cum vor decurge Camp. Nat . ale Canadei. Sa fie sanatosi!

mikeyy
9th January 2009, 00:35
Important e sa fie sanatosi. Imi plac si sper sa reuseasca sa revina si sa se lupte pentru tiltul mondial. Oricum cel mai important concurs va fi Olimpiada de la anul de la ei de acasa.

Mai sunt vreo 2 luni pana la Mondiale...sper sa le ajunga timpul ramas!

Nu cred ca vor fi probleme la Nationale. Presupunand prin absurd ca vor iesi pe 3, este clar ca tot ei au prioritate pt mondiale, nici nu se pune problema

irinaidu
9th January 2009, 01:48
eu le doresc sa se insanatoseasca si sa ne arate un program superb. tessa si scott si cealalta pereche Vanessa Crone si Paul Poirier imi sunt tare dragi.

Cristinush
9th January 2009, 18:20
Yeee! :D In sfarsit o veste buna printre atatea retrageri!! :D

praf_de_stele
9th January 2009, 18:25
eu cu ei voi tine de acum incolo la dans :)

mikeyy
7th February 2009, 12:27
http://www.cbc.ca/gfx/images/sports/photos/2009/02/05/virtue-moir-get-090205-306.jpg

Canada's Tessa Virtue and Scott Moir put themselves in position for a second straight Four Continents ice dancing title with a stellar original dance Thursday in Vancouver.

Virtue, from London, Ont., and Moir, from Ilderton, Ont., scored 60.90 points with their Charleston routine, giving them a total of 97.30 points heading into Friday's free dance final.

"I think we're pleased. We're very happy," Moir said.

American champions Meryl Davis and Charlie White, who train together with Virtue and Moir in Canton, Mich., scored 60.42 to remain in second with a score of 95.65, and Emily Samuelson and Evan Bates of the U.S. are third, with 59.48 points for a total of 90.89.

Vanessa Crone of Aurora, Ont., and Paul Poirier of Unionville, Ont., are fourth, scoring 56.36 points with their Ragtime performance for 88.79 points. Kaitlyn Weaver and Andrew Poje of Waterloo, Ont., sit fifth, earning a season's best 53.33 points for a total of 83.95.

Virtue and Moir, who successfully defended their Canadian championship last month in Saskatoon, are making their season debut against international competition just six weeks before next month's world championships in Los Angeles.

They skipped the Grand Prix season in the fall and early winter because Virtue was recovering from surgery to relieve pain in her shins brought on by chronic exertional compartment syndrome, a condition that stems from overtraining.

The 19-year-old is still not fully recovered, and planned to spend Thursday evening icing and receiving acupuncture.

"It's definitely not the same pain I felt before the surgery, it's just the after-effects," Virtue said. "I'm putting a lot of pressure on them now but it's exciting that soon I'll be skating without that pain, It's not that bad.

"Sometimes, footwork is tough because of the deep edges and knee bends, but we're trained so it was more just fun to be out there and adrenalin really helps so I didn't really even notice."

Virtue and Moir won the Four Continents last year in South Korea, then went on to take silver at the world championships in Sweden.

Sursa: cbc.ca

Acum cateva poze de la 4CC:

http://www.fourcontinents2009.com/portals/6/gallery/fd/fd_06.jpghttp://www.fourcontinents2009.com/portals/6/gallery/od/od_08.jpg
http://www.fourcontinents2009.com/portals/6/gallery/cd/cd_08.jpg

mikeyy
28th February 2009, 14:10
Am mai gasit cateva poze cu Tessa si Scott:

http://www1.pictures.gi.zimbio.com/ISU+Four+Continents+Figure+Skating+Championships+R CzZzjhxLH0l.jpghttp://www1.pictures.gi.zimbio.com/ISU+Four+Continents+Figure+Skating+Championships+Y a25igoQ_vel.jpg

praf_de_stele
3rd March 2009, 14:32
multumim :)

a 2`a e super :rolleyes:

mie nu`mi place rochia asta e tessei :groggy: e gen caro :D

emiii03
3rd March 2009, 15:15
cand ii vad, mereu imi aduc aminte de perechea din 'the cutting edge 2'....nu m-a impresionat filmul, dar mi-a placut iarasi, viata background a patinatorilor
bineinteles Tessa si Scott patineaza mai bine decat cei din film :P

emiii03
15th March 2009, 21:33
aveti aici cateva poze f frumoase...
http://relish.myraklarman.com/ice-dancing-champs

irinaidu
17th March 2009, 17:16
si tessa e frumoasa dar scott e si frumusel si cu aer de smecheras, a total hottie.

emiii03
17th March 2009, 17:17
ce sa mai zici....au stofa de campioni nu? ei cred ca da :D

Iulya
18th March 2009, 20:14
Virtue, Moir say winning worlds is "a great possibility"
Canada's reigning world silver medalists are excited heading to L.A.

(03/18/2009) - Ice dancers Tessa Virtue and Scott Moir head to next week's world championships in Los Angeles with top-dog status, following the withdrawal of the defending world champions, France's Isabelle Delobel and Olivier Schoenfelder. Canada's reigning world silver medalists, however, said they don't feel like they have a target on their backs.

Virtue, who is still recovering from the surgery she underwent on her legs early last fall, noted, "It's tough to say where we rank [globally], and being out with an injury is a tough thing. Coming back, you're never sure where you might fit in."

Moir said, "I don't know if I feel like we're the team to beat. There's a lot of good teams at the top of the world. I think it's going to be a great competition next week."

He added, "We kind of have to keep tunnel vision and worry about our skating and looking to go and skate our best and, hopefully, get some great results."

Despite their abbreviated season, Moir said that ending up on top of the podium at the Staples Center is still "a great possibility."

"We're actually sad the Pink Floyds didn't go head-to-head this year," Moir noted, referring to the fact that Delobel and Schoenfelder had also chosen the unorthodox music selection for their free dance. "It's always fun to go to a competition and know everyone is at their best. It seems that hasn't been the case for a couple of top teams this year, but obviously we wish her [Delobel] a speedy recovery and look forward to competing against them next year."

Virtue and Moir missed the 2008 Grand Prix Series after she sought relief from the debilitating pain in her legs early in the fall. When they returned to competition in January, they easily defended their Canadian title and then claimed silver at the ISU Four Continents Championships, just behind their Michigan training mates, Meryl Davis and Charlie White.

Virtue reported, "My shins are feeling much better. We've been training really well. Things are feeling really strong, and we've definitely made leaps and bounds and huge improvements since Four Continents."

Virtue said she has learned a lot about pain management through her ongoing recovery. Pain-wise, she said, her down days are not nearly as bad as they were previously, and the ups are even better.

"This has certainly been our toughest season so far. It's so cliché to say it makes us stronger, but it's really true. We've learned so much about each other, about our partnership, that this [competition] will mean a lot. Both competitions we've competed in so far have been huge milestones. Just to get through those knowing we can do it with such little training and under the circumstances, I think it sets us up really well for anything else that might come our way," Virtue suggested.

Moir said that the training time since Four Continents has allowed them to gain more power and strength in their programs.

"I think that we're starting to skate the programs and skate a lot more like you've come to know Tessa and Scott skate -- really loving every moment," he said.

Moir described these world championships preceding the 2010 Olympic Games as "huge."

"Worlds at any time is huge, and this will be only our third world championship, so it's very exciting for us to be competing with the best skaters in the world... . I think it really sets the stage for next season, so we're going to be going to L.A. and be ready for three strong performances."

Virtue said there will be "a little more pressure and extra butterflies" competing at these pre-Olympic worlds, but she believes it will be a good experience for them to learn how to deal with such an intense competitive environment.

"We're coming in aggressively and optimistic about the results of how things might go, and we're definitely just going to attack everything," she said.

http://web.icenetwork.com/news/article.jsp?ymd=20090318&content_id=62614&vkey=ice_news

emiii03
23rd March 2009, 12:20
e de mai mult dar mi-au placut mult pozele
http://www.ifsmagazine.com/archive/2008/OCTOBER/INDEX.PHP

irinaidu
23rd March 2009, 21:02
eu nu stiam articolul, sau daca l-am stiut l-am uitat. tare mult imi plac !!!

Cristinush
29th March 2009, 18:14
http://relish.myraklarman.com/ice-dancing-champs poze cu cei doi:D sper ca nu a mai fost postat :)

emiii03
29th March 2009, 22:55
un program de gala original, asa vreau sa vad si in seara asta :D un fel de donmisoara si vagabondul, tare cute ;)
http://www.youtube.com/watch?v=y4bVYRkA-uk&feature=related
i just love them

alyosha_87
29th March 2009, 23:01
si mie mi-au placut foarte mult acum la CM :D
sunt copii muncitori si au foarte mult potential :)

irinaidu
30th March 2009, 15:50
sunt superbi. mi-a placut si gala de anul asta :D

emiii03
5th April 2009, 00:29
nu stiam exact unde sa pun asta

nu stiam ca Scott e chiar asa un glumet
de la gala CM 2008
http://www.youtube.com/watch?v=asGjucszFX8&feature=related

irinaidu
5th April 2009, 01:34
antrenamentele de la gala cm 2008 au fost geniale. antrenoarea lui kris b a fost cea cu ideea pt gala. iar baietii si patinajul sincron si panglicile roz au facut deliciul celor cativa spectatori veniti acolo. anul asta cand ma uitam la gala numai la asta ma gandeam, oare cat de fun trebuie sa fii fost la repetitii. iar scott a fost unul dintre cei mai amuzanti.

asta e singura poza cat de cat funny care mi-a iesit si mie binisor. uita-te la fata lui scott.

emiii03
5th April 2009, 14:20
tare se plictisea:groggy:

emiii03
6th August 2009, 15:48
Virtue and Moir are about to begin work with a Spanish dance instructor for their Flamenco original dance. Their coaches, though, aren't ready to reveal the team's music choice for their free dance.

"I will say that it's classical -- and very unique," Zoueva said.

http://www.freep.com/article/20090719/SPORTS17/907190464/1048/RSS03

Iulya
31st August 2009, 18:18
Virtue and Moir in Prime Form for Olympics
http://www.goldenskate.com/articles/2009/083009.shtml

irinaidu
31st August 2009, 22:21
mersi de link iulia !
astept sa le vad programele !!!

emiii03
31st August 2009, 23:30
eu am reusit sa vad FD-ul lor nou, si sincera, am fost dezamagita....nici nu se compara cu cel de sezonul trecut
as fi vrut sa ma uit inca odata, stiind si povestea background, dar vid-ul a fost sters de pe youtube :(

emiii03
1st September 2009, 15:39
pt cei care nu au vazut inca, am gasit totusi ceva
http://www.youtube.com/watch?v=2jGC-xXHFd4

irinaidu
1st September 2009, 15:53
emi, eu astept sa ii vad la teb. stii cum e, daca nu e filmarea k lumea impresia poate fi f gresita.

emiii03
1st September 2009, 16:56
Irina, vii la TEB??????

irinaidu
1st September 2009, 17:18
emi, ziceam ca stept sa ii vad la teb in sensul ca sunt sigura ca o sa se transmita undeva.
sincer nu cred ca o sa vin la teb chiar daca mai am o scateie de speranta pe undeva.

emiii03
1st September 2009, 17:21
ahaaa, eu sper sincer sa faca ceva schimbari, ca asa FD e boooring

Iulya
16th October 2009, 23:25
Poze TEB

de la cd
http://cache.daylife.com/imageserve/02jWdvbbyrflL/610x.jpg
http://cache.daylife.com/imageserve/0gCs3C35VF6nW/610x.jpg

de la od
http://cache.daylife.com/imageserve/06rDgZy2I97Q7/610x.jpg
http://cache.daylife.com/imageserve/0dmy1gPfnD6wF/610x.jpg
http://cache.daylife.com/imageserve/0fEp797cFi17e/610x.jpg

praf_de_stele
17th October 2009, 15:48
wow, ce eleganti suuuunttt :rolleyes: imi plac mult rochiile, in special cea de la od :cool:

dissim
17th October 2009, 17:19
OD
http://www.youtube.com/watch?v=XMDbRIy_Wv8&feature=channel

si mie imi plac :), cred ca cel mai mult in momentul asta. Tinerei si talentati :P

praf_de_stele
17th October 2009, 18:39
mersi mult de link. mie, de obicei, nu`mi place competitia de dans, dar programul asta e superb. adica pe gustul meu asa. ei si fratii kerrr ce`mi mai plac la dans :P

si mai zic o data : superba rochie :D

Iulya
20th October 2009, 01:07
Nu stiu daca ati vazut pozele astea - scuze daca s-au mai postat:
http://relish.myraklarman.com/ice-dancing-champs\

http://relish.myraklarman.com/images/296.jpg
http://relish.myraklarman.com/images/297.jpg
http://relish.myraklarman.com/images/298.jpg
http://relish.myraklarman.com/images/299.jpg
http://relish.myraklarman.com/images/300.jpg

irinaidu
20th October 2009, 01:13
dar le mai putem vedea o data pt ca sunt frumoase !

Iulya
3rd January 2010, 04:58
fO4henuk-k0

TpnQigGA0sY

mikeyy
2nd February 2010, 11:03
Cateva poze cu Tessa si Scott

http://relish.myraklarman.com/images/628.jpg

http://relish.myraklarman.com/images/638.jpg

http://relish.myraklarman.com/images/635.jpg

http://relish.myraklarman.com/images/625.jpg

praf_de_stele
3rd February 2010, 16:34
woooooooaaaaaa, deci sunt superbe !!!! pe gustul meu!!!! bestial!

ice_girl
3rd February 2010, 16:48
sunt f frumosi amandoi, sper sa castige aurul la Olimpiada!

Geografu
3rd February 2010, 17:08
Superbe pozele, ei sunt doi frumosi si se potrivesc bine impreuna. Mi-ar place sa castige aurul la ei acasa, daca nu patineaza Isa si Oli, dar fara magarii ! Sunt convins ca arbitrii canadieni de abia asteapta greseala cuplurilor adverse.

irinaidu
3rd February 2010, 22:22
superbe !!!

mikeyy
22nd February 2010, 11:14
Part 1 - CD (programul impus)

http://cache.daylife.com/imageserve/03Ox2su6bIaZq/610x.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/0ePD3fucsT5bo/610x.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/08oQejX5grgJE/x610.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/054T3vX3Dn1Nx/610x.jpg

Va continua :)

andreeas
23rd February 2010, 16:24
foarte frumosi amandoi.:)

praf_de_stele
24th February 2010, 22:57
draguta rochie !!!

mikeyy
25th February 2010, 21:25
http://i47.tinypic.com/2eahrw0.jpg

andreeas
30th April 2010, 01:57
http://www.tsn.ca/figure_skating/story/?id=319827

andreeas
10th July 2010, 13:54
http://www.skatecanada.ca/en/news_views/news/2009_2010/10july_07.cfm

ice_girl
4th September 2010, 11:13
Am vazut pe Facebook ca Scott are o relatie cu Jessica Dube:P. Mie imi place tare mult de amandoi asa ca le doresc sa fie fericiti impreuna:ok::)

Tracoromana
13th September 2010, 00:27
Olimpici si mondiali.

http://www.sports.ru/images/object_62.1266938304.8795.jpg http://www.sports.ru/images/object_20.1269647907.87658.jpg

irinaidu
13th September 2010, 16:47
dar pana la urma ei participa sezonul asta?

ice_girl
14th September 2010, 20:15
Da participa, iata si confirmarea:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73033856.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhjqvaKITXsesrjcxDP6nrUCbcGNoQ

mikeyy
15th September 2010, 21:38
Tessa Virtue & Scott Moir @ International Figure Skating
Paginile scanate cu articolul despre ei: http://community.livejournal.com/ontd_skating/777593.html
Si eu alt articol: http://apps.pjkwong.com/blog/?e=53581&d=08/31/2010&s=Catching%20up%20With%20....Tessa%20Virtue

http://i56.tinypic.com/16adsfb.jpghttp://i51.tinypic.com/2vv4djo.jpghttp://i53.tinypic.com/16c2dxl.jpg

SimonaB
17th September 2010, 09:46
Dragute pozele, multumim!!!:ok:

http://i55.tinypic.com/30rqtck.gif

andreeas
23rd September 2010, 21:03
Shall we Dance on Ice
http://www.youtube.com/user/mysticjade5#p/u/6/E3Y2G4GkuNU

ice_girl
28th September 2010, 10:57
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73269401.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhgPa1yHI0f49YFvC5ouc_BeXcxoAA

andreeas
13th October 2010, 14:46
http://sportsillustrated.cnn.com/2010/more/10/12/olympic.champ.ice.skaters.to.miss.skate.canada.ap/

ice_girl
13th October 2010, 17:50
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73571442.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhg8XVSBllHRyp2i-jfrMILHahuDw
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73584675.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhdG4NpaRuJBbCfbG0_u2UFf6_7GQ

ice_girl
15th October 2010, 14:25
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73586650.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhibDTzpskyXL1BRF5KD11cUAFkVpg
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/73593263.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhgrnCxwQeQ3TIJz-BicGAXKR56BvA

ice_girl
14th December 2010, 12:48
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/74840742.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhgWjhWPyijJZtv1Nh26T7Ku5OUWSQ

andreeas
22nd December 2010, 02:16
votati pentru tessa/scott
http://www.lfpress.com/news/london/2010/12/17/16593936.html#/news/london/2010/12/16/pf-16577261.html

ice_girl
14th January 2011, 23:15
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/75386638.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhiGtAn0Ddxcpff47W06TCT52X8prw

emiii03
15th January 2011, 00:09
sper ca Scott isi revine pana la mondiale....de-abia astept sa-i vad

ice_girl
19th January 2011, 00:02
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/75493211.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhj8T7FnG8mIR04z1meVOTm6tw6h3Q

Tracoromana
23rd January 2011, 10:10
Tessa/Scott nu participa la nationale, dar se pregatesc pentru 4CC in 15 Februarie, deci probabil si pentru mondiale.
http://www.windsorstar.com/sports/Virtue+Moir+need+more+time+perfect+figure+skating+ routine/4149576/story.html

http://www.windsorstar.com/sports/4150273.bin

ice_girl
7th February 2011, 11:09
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/76496610.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhh5b85LkC2lsY2NBcNfR3O4VOI1Jw

Tracoromana
7th February 2011, 19:29
Scott Moir si Tessa Virtue, isi fac debutul sezonului la Campionarul 4CC in Taipei.
http://www.cbc.ca/sports/blogs/scottrussell/2011/02/golden-dance-revival.html

Sunt foarte curioasa de programul lor.

ice_girl
18th February 2011, 13:06
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/78800185.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhgsSbj9M4p2QGjtVRoIVAgBlUxp5g

ice_girl
22nd February 2011, 23:54
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/79877471.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhj4omaVXfd8DUvUXnr_9Yk91Z_-wA

Tracoromana
23rd February 2011, 23:10
Articol - The Globe and Mail
http://www.theglobeandmail.com/sports/more-sports/tessa-virtue-is-on-the-mend/article1914760/

Definition,
"Chronic exertional compartment syndrome is an uncommon, exercise-induced neuromuscular condition that causes pain, swelling and sometimes even disability in affected muscles of your legs or arms."
"People most at risk of developing chronic exertional compartment syndrome are those who engage in exercise that involves repetitive motions or activity. Young female athletes may be at particular risk, for reasons unknown. "
http://www.mayoclinic.com/health/chronic-exertional-compartment-syndrome/DS00789

ice_girl
21st April 2011, 15:29
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/92273244.html&usg=ALkJrhi1dID6z2Uo_ZnnuDSLUzz0PF2xaw

Tracoromana
4th May 2011, 00:40
Medley of Latin Dances; Campionate mondiale Moscova 2011; medalie de argint;

hip-hip! chin-chin!

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lkkbk3ihqs1qhf86vo1_r1_500.gif

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lkibddiFQ31qc5l9co1_500.jpg http://27.media.tumblr.com/tumblr_lkh9kaAxEX1qajwlgo1_500.jpg
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lkh9frg6ni1qajwlgo1_500.jpg http://24.media.tumblr.com/tumblr_lkh9bkEYg11qajwlgo1_500.jpg
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lkh97bLIp51qajwlgo1_500.jpg http://30.media.tumblr.com/tumblr_lkhto9lTJr1qajwlgo1_500.jpg

ice_girl
4th May 2011, 23:14
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/94094335.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhicxfUcVVHWGvrvW2FNDRRGssZJ5Q
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/94099953.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhUJ1TwfJK2i6PomRjiyY4xkdL_0w
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/94101543.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhoq8kPm2ZF565cXMTHoZdMCVr36A
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/94441285.html&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhjFLr1WsYhkEun1k49cpcEDXUv2SQ

Cromatic
8th May 2011, 23:36
Ia sa postez si eu niste fotografii in thread-ul asta.

http://i53.tinypic.com/15xwd93.jpg

http://i53.tinypic.com/23vi1bk.jpg

http://i56.tinypic.com/2ldaeeo.jpg

http://i54.tinypic.com/2mzgk91.jpg

http://i55.tinypic.com/25tgm5t.jpg

http://i56.tinypic.com/nn1nxj.jpg

http://i55.tinypic.com/25je72p.jpg

http://i54.tinypic.com/2a5m2og.jpg

http://i56.tinypic.com/1z3v69h.jpg

Cromatic
23rd May 2011, 21:21
Pentru fanii celor doi care ar dori sa le vada SD-ul din alt unghi. Este o filmare cu videocamera personala. Vazandu-le dansul mai de aproape, cred ca ar mai fi fost lucruri de imbunatatit si aici, dar linia de pasi mediana este un vis.

http://www.youtube.com/watch?v=Xw1eV6Z6XWY&feature=channel_video_title

Si niste fotografii facute de o fana din Russia care le-a dat si cadouri.

http://i56.tinypic.com/2r6l3ya.jpg

http://i55.tinypic.com/2e0qve9.jpg

http://gallery.ru/watch?a=FHz-gC4s#feature=mainlist

N-am gasit vesti despre ei exceptand faptul ca Scott urma sa se duca in Mexic la nunta fratelui sau - pe a carui sotie o cheama...Tessa:)) - iar Tessa urma sa-si petreaca vacanta la Barcelona. Antrenamentele vor incepe in iunie.

Cromatic
21st June 2011, 21:43
Un interviu cu Tessa si Scott din februarie 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=Vvvty-7zV9s

N-am stiut ca relatia dintre ei s-a degradat dupa prima operatie a Tessei, in asemenea masura incat au avut nevoie de consiliere psihologica pentru a si-o recladi.

Tracoromana
22nd June 2011, 21:26
se intampla la cuplurile care stau atat de mult impreuna sa apara o criza;

mie mi s-a parut scott un pic mai obosit si mai distant fata de tessa anul asta la CM, fata de cum eram obisnuiti. Dar nu stiu cum reusesc pe gheata, dar sunt forte credibili in ceea ce vor ei sa exprime. mie mi-e de ajuns si atat.

Cromatic
23rd June 2011, 00:18
se intampla la cuplurile care stau atat de mult impreuna sa apara o criza;

Absolut, iar Elena si Nikita chiar s-au despartit la un moment dat, ajunsesera sa se certe tot timpul.:( Si cand ma gandesc la atatea perechi/echipe care s-au despartit definitiv anul asta, imi imaginez ca motivul principal a fost incapacitatea de trece peste tensiunile altfel inerente si inevitabile in orice cuplu. Cu exceptia situatiei in care el sau ea s-a indragostit de altcineva, cum s-a intamplat in trecut cu Ilia Averbukh care a parasit-o pe Anissina pentru Lobacheva.

Dar nu stiu cum reusesc pe gheata, dar sunt forte credibili in ceea ce vor ei sa exprime. mie mi-e de ajuns si atat.

Pana acolo incat foarte muti refuza pur si simplu sa creada ca nu au o relatie si in afara ghetii.;)

mie mi s-a parut scott un pic mai obosit

Poate ca ai dreptate desi Tessa ar fi trebuit sa para mai obosita fiindca la urma urmei ea s-a operat din nou.

Uite ce a spus Evgeni Platov despre ei.

Among those who'd like to see Olympic ice dance champions Tessa Virtue and Scott Moir stick around for another Olympics is Evgeni Platov, a two-time Olympic ice dance champion for Russia with Oksana Grishuk.

Now a coach, Platov has been a huge fan of the Canadians since seeing them at the 2005 world junior championships and telling friends they'd be Olympic champions one day.

“To stay another four years, that's when you're learning who you really are,” said Platov...."It will be great if they stay another four years until Sochi. Then they will be recognizable as super champions.”

Platov had predicted before the free dance at the worlds that endurance would be an issue for Virtue and Moir, who did seem to flag towards the end in winning a silver medal behind Americans Meryl Davis and Charlie White...

“The free program, I'm telling you, was not easy to skate,” he said, adding he thinks Virtue and Moir have a great future ahead if they continue skating.

“You have to really have some guts to win with no mistakes at the Olympics. We've all seen many people don't have that strong mind. I think they're amazing. They've got amazing abilities and great style.”

http://thestar.blogs.com/olympics/2011/05/patrick-chan-versus-dwight-howard-no-mismatch.html

V/M vor participa la un spectacol al Yunei in luna august.

http://www.lfpress.com/sports/2011/06/21/18316411.html

Tracoromana
23rd June 2011, 13:25
Absolut, iar Elena si Nikita chiar s-au despartit la un moment dat, ajunsesera sa se certe tot timpul.:( Si cand ma gandesc la atatea perechi/echipe care s-au despartit definitiv anul asta, imi imaginez ca motivul principal a fost incapacitatea de trece peste tensiunile altfel inerente si inevitabile in orice cuplu..

elena are un alt temperment decat tessa; e mai apriga, nu zambeste, si pare ca nu cedeaza in situtii mai dificile. Se va maturiza si ea...

Cromatic
5th July 2011, 21:52
Am gasit aceste fotografii artistice pe un forum rusesc si m-am gandit ca poate fanii de aici ai celor doi nu le-au vazut inca.

http://i55.tinypic.com/1idg60.jpg

http://i52.tinypic.com/2psktut.jpg

In legatura cu viitorul sezon, despre ei nu stiu decat ca isi vor transforma FD-ul de la CM in short dance avand in vedere tema latino. Evident ca au toata sustinerea mea./hello

Tracoromana
5th July 2011, 22:14
sunt superbi; multumim.

ice_girl
28th July 2011, 18:04
Cateva poze cu Tessa si Scott:

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284163_10150253944611485_512221484_7994491_8385873 _n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/254753_10150253944376485_512221484_7994490_4272440 _n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/254628_10150253944046485_512221484_7994489_7217453 _n.jpg

Cromatic
5th August 2011, 20:15
Am descoperit ca Marina si Igor urmaresc concursurile de dans si se inspira.

http://www.youtube.com/watch?v=6FLzVxeU7bA

Iar aceasta Elena Grinenko este consultanta lor pentru dansurile latino.

http://www.youtube.com/watch?v=NRxRC8FMyzI

Superbe femei si Yulia si Elena.:cool:

Si o fotografie ca sa mai luminez postarea.

http://i51.tinypic.com/j6sako.jpg

Ce urat se uita Scott la mine.;)

Nu stiu inca pe ce muzica vor patina FD-ul si nici fratii Shibutani nu au anuntat nimic. Paul/Islam vor dansa pe melodia Tonight a lui Elton John, se pare.

Cromatic
11th August 2011, 17:25
O fotografie recenta de a patinoarul unde se antreneaza.

http://i55.tinypic.com/20g0hau.jpg

Sunt niste scumpi.:D

Tracoromana
11th August 2011, 20:25
Am descoperit ca Marina si Igor urmaresc concursurile de dans si se inspira.

http://www.youtube.com/watch?v=6FLzVxeU7bA

Iar aceasta Elena Grinenko este consultanta lor pentru dansurile latino.

http://www.youtube.com/watch?v=NRxRC8FMyzI

Superbe femei si Yulia si Elena.:cool:

Nu stiu inca pe ce muzica vor patina FD-ul si nici fratii Shibutani nu au anuntat nimic. Paul/Islam vor dansa pe melodia Tonight a lui Elton John, se pare.
Foarte bine fac Marina si Igor, coregrafiile de la aceste concursuri pot fi sursa de inspiratie. Vad ca si AnnaTrebunskaya s-a implicat in patinaj, poate Evan i-a sugerat si i-a deschis niste usi.

ice_girl
11th August 2011, 20:49

Ce bronzati sunt amandoi:P iar Tessa pare f schimbata:D
Cateva link-uri cu programe:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3 DYEu4M3aFNh0&h=tAQATRxV1AQDymxKshsQVQbMKVMMQEsdDdZ59bf9-saZTJA ( FD de anu asta imi place din ce in ce mai mult:ok:)
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3 Daz_hR74ESJg&h=EAQB-5xjeAQBBSpivFD2S4nA5hspXuWhy3QNQzqghRjQJkQ
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3 DxeRVabbPYno%26feature%3Drelated&h=HAQAWaB-ZAQBrdnasjJ6LfC6LUAk7zlQlPAyB4v_qf5qyRw
Plus un articol:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ro&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=en&twu=1&u=http://www.sports.ru/others/figure-skating/115317500.html&usg=ALkJrhhVRhDMb6_mszwf45u2MtncTEtqkw

ice_girl
11th August 2011, 21:24
Cateva poze cu Tessa si Scott:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/262452_258326550844831_100000024646444_1030597_773 4526_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/185413_258326380844848_100000024646444_1030594_349 932_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252180_258325964178223_100000024646444_1030593_673 5249_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252132_2327873115782_1218321667_32838678_7946898_n .jpg

:)) http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/281689_233841493318769_100000787595567_682936_6342 670_n.jpg

nevruta
11th August 2011, 22:34
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252414_112927168794854_100002327158137_126390_2318 497_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/253425_115091195245118_100002327158137_143217_3770 975_n.jpg

Cromatic
11th August 2011, 23:43
Foarte bine fac Marina si Igor, coregrafiile de la aceste concursuri pot fi sursa de inspiratie. Vad ca si AnnaTrebunskaya s-a implicat in patinaj, poate Evan i-a sugerat si i-a deschis niste usi.

Traco, dar n-am spus-o ca pe ceva negativ, dimpotriva, cred ca asa se lucreaza profesionist cand este vorba despre ballroom dance si alte dansuri care au un specific anume. De exemplu, fratii Shibutani vor include in FD-ul lor si partea numita Chatanooga Choo Choo - se gaseste pe youtube - unde vor face pasi de step. Pai cine sa le arate lor pasii de step daca nu un profesionist pentru ca n-am auzit ca Marina sau Igor sa stie sa danseze step.:)) Cu atat mai mult cu cat dansul se invata mai intai pe uscat si dupa aceea se pune pe gheata de catre coregrafii de patinaj.

La fel, Elena si Nikita isi vor face FD-ul pe Ave Maria aranjament modern si se presupune ca va fi o versiune hip-hop fiindca unii au informatia ca cei doi ar fi lucrat cu coregrafi de pe Broadway pentru stilul hip-hop. Absolut normal avand in vedere ca Morozov nu este cunoscut ca specialist al hip-hopului.:)) Iar influentele din concursurile de dans pe parchet sau diverse spectacole de dans sunt inevitabile.

Cat despre Anna Trebunskaya, nu ai nevoie de Lysacek ca sa ajungi la ea sau la alti coregrafi/dansatori de acest gen, iti trebuie pur si simplu bani:)). Da, dansul pe gheata a devenit foarte costisitor.

Mersi pentru linkuri si fotografii.:)

Tracoromana
12th August 2011, 06:31
Tessa se face pe zi ce trece mai frumoasa.

Nu ma omor dupa muzica din programul lor FD (Fany Face), e prea retro. Sa vedem ce-o sa scoata din asta.

ice_girl
13th August 2011, 16:30
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295503_232037706838141_100000957413239_622052_5701 54_n.jpg

mikeyy
13th August 2011, 17:46

Sigur e recenta poza asta? Mi se par foarte tineri aici. Nu ca in prezent nu ar fi tot tineri (:D), dar sunt mult mai maturi in ceea ce priveste infatisarea :)

ice_girl
19th August 2011, 19:59
Poze cu Tessa si Scott:

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/27782_394653386295_648656295_4622790_6239049_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653391295_648656295_4622791_392348_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653396295_648656295_4622792_4096603_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653406295_648656295_4622793_1177429_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653921295_648656295_4622814_1037926_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/27782_394653936295_648656295_4622815_2037308_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653946295_648656295_4622817_8204878_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653956295_648656295_4622818_1171870_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27782_394653966295_648656295_4622819_5773753_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/30182_396409476295_648656295_4668813_1944477_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:04
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/29282_397743046295_648656295_4703568_2713689_n.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/04hDbZfgh19yR/610x.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/29718_1434122424026_1561895681_1099032_5711285_n.j pg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/299597_237943746241877_100000787595567_695526_8274 581_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/31948_10150178267495162_705530161_12863252_3642382 _n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/29082_401269901295_648656295_4805270_1274418_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/31948_10150178892700162_705530161_12880331_7376101 _n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/29082_401772271295_648656295_4822251_1046975_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/30232_401975196295_648656295_4830552_1249951_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/30232_403096846295_648656295_4859053_2124332_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:08
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/26671_403763091295_648656295_4876707_7232441_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/26671_403763101295_648656295_4876709_8066090_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/26671_403763946295_648656295_4876788_1787443_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/26671_403879956295_648656295_4880355_5294202_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/32442_403967976295_648656295_4884186_2106518_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/35868_403403523194_512058194_4375025_4213445_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/35354_411821189717_512909717_4258016_1330477_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/35354_411821204717_512909717_4258019_3523968_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/35354_411821194717_512909717_4258017_537971_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/35185_414767906295_648656295_5177054_1354806_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:13
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/35309_416122611295_648656295_5210418_2531928_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/35309_416122606295_648656295_5210417_1092478_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/36789_10150214708920162_705530161_13953968_1355782 _n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/39228_10150230882585263_890965262_13924103_3986896 _n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/39843_419102411295_648656295_5295471_2358666_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/40233_423919827481_563012481_4700433_1548180_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/45928_428466661295_648656295_5541755_3919947_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/45167_433852537481_563012481_4951555_5315847_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/45167_433852547481_563012481_4951557_3370870_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/48031_433852692481_563012481_4951560_7960055_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:17
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/61667_468065025900_679465900_7207757_1922802_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/60505_440481852481_563012481_5085042_1983104_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/60031_434456901295_648656295_5671257_6114412_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/61140_444830317481_563012481_5175826_6626487_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/58174_446753432481_563012481_5212262_6495765_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/33714_440003616295_648656295_5788020_1411084_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/33577_476271650900_679465900_7381300_4883837_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/39572_441120541295_648656295_5808951_8320663_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/40718_442726696295_648656295_5839774_3707342_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/67337_444314396295_648656295_5866285_3710432_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:23
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/76435_459490389721_512599721_5184142_1627619_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/68187_479839017481_563012481_5714882_5184429_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184070_10150401874100263_890965262_17305439_789815 4_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/182765_10150091444606296_648656295_6767683_3214172 _n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/183691_10150187225733146_529568145_8934778_680827_ n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180064_10150091995226296_648656295_6772284_3526943 _n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180104_10150099543644718_512909717_5978139_3308439 _n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180104_10150099543634718_512909717_5978138_5456543 _n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183702_10150110239742482_563012481_6314518_5936856 _n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180086_10150413792340072_856840071_17435667_787203 2_n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:27
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181621_10150413792915072_856840071_17435672_311774 5_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185973_10150413794565072_856840071_17435687_520122 8_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180053_185486134821165_100000793400229_377338_1110 548_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180095_1912402693223_1336576174_2294355_4020256_n. jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189763_10150420261520072_856840071_17516354_314958 3_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190587_10150420264840072_856840071_17516427_746518 3_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185771_10150420269440072_856840071_17516513_326224 1_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/217377_10150152273161296_648656295_7099015_8077257 _n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/226515_10150179227882482_563012481_6804998_4806585 _n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/221634_10150172032384718_512909717_6525740_448424_ n.jpg

ice_girl
19th August 2011, 20:35
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/222565_10150172036009718_512909717_6525806_4714888 _n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/230490_10150172037164718_512909717_6525826_6454424 _n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/226462_10150172055719718_512909717_6526125_4256505 _n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/264937_132372246842895_100002103626073_274726_4718 16_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/269675_10150232816056296_648656295_7809684_707205_ n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263393_1468521931030_1773052230_705015_6521867_n.j pg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/228933_1469804563095_1773052230_707137_5390688_n.j pg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294005_10150265189231296_648656295_8122202_6033996 _n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/294446_10150265907221296_648656295_8130960_3326297 _n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/294403_10150267567181296_648656295_8146195_6663403 _n.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 18:13
Poze cu Tessa si Scott:

http://img.pixs.ru/storage/1/7/1/skott2jpg_5613132_657171.jpg

http://relish.myraklarman.com/images/657.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/0fWM1aZ0lcgDG/610x.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/08ZicRoaEW0FU/610x.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/07gpc4r6Lf51e/x610.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/008JgAqgB1dUm/x610.jpg

http://s07.radikal.ru/i180/1006/a9/8cecd71b97dd.jpg

http://i49.tinypic.com/k3vgk.png

http://img716.imageshack.us/img716/6681/virtuemoir1.jpg

http://i837.photobucket.com/albums/zz291/jejel/Skating/46664_121114171273323_100001242231379_145470_32209 9_n.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 18:47
http://ipb.su/uploads/ipbsu/myhaven/post-35-1309721031.jpg

http://i050.radikal.ru/1106/77/0e1f0a47ec1b.jpg

http://i.imgur.com/oQLFK.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/222889_10150182233546296_648656295_7363089_5822115 _n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/226462_10150172055719718_512909717_6526125_4256505 _n.jpg

http://imabeautygeek.com/wp-content/uploads/2011/05/Tessa-Virtue_Scott-Moir_Canada%E2%80%99s-Olympic-Gold-Medal-duo-in-ice-dancing_BEAUTYGEEKS_imabeautygeek.com_.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/251074_10150631056580072_856840071_19012600_543356 _n.jpg

http://img716.imageshack.us/img716/6681/virtuemoir1.jpg

http://i837.photobucket.com/albums/zz291/jejel/Skating/46664_121114171273323_100001242231379_145470_32209 9_n.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4118/4781775654_aa4df177cd_o.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 19:06
Tessa si Scott mai mici:)

http://img717.imageshack.us/img717/1003/20239026.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/5008/20128628.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/5972/20128732.jpg

http://img375.imageshack.us/img375/5190/20128737.jpg

http://img121.imageshack.us/img121/8798/20232308.jpg

http://img30.imageshack.us/img30/6016/20232311.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/5189/20232327.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/8906/20232328.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/757/20232330.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 19:09
http://img256.imageshack.us/img256/210/20234218.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/9444/20234221.jpg

http://img337.imageshack.us/img337/4407/20239023.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/257/20239502.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/4420/20240123.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/2268/20240128.jpg

http://img80.imageshack.us/img80/1715/20301011.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/4089/20301929.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/567/20303312.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/2844/20303318.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 19:13
http://img828.imageshack.us/img828/8242/20401703.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/5569/20403012.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/4298/20403013.jpg

http://img36.imageshack.us/img36/619/20404616.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/5809/20407006.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/5504/20407106.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/7609/20502129.jpg

http://img175.imageshack.us/img175/2482/20502130.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/4096/20503127.jpg

http://img148.imageshack.us/img148/6650/20518613.jpg

ice_girl
22nd August 2011, 19:14
http://img24.imageshack.us/img24/6263/20519435.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/9894/20519502.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6094/20606954.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/8799/20704326.jpg

http://img195.imageshack.us/img195/63/lovehx.jpg

Tracoromana
22nd August 2011, 22:12
Tessa si Scott mai mici:)

http://img24.imageshack.us/img24/5008/20128628.jpg

Sunt foarte haiosi, multumim de poze.
Perechea din stanga or fi Merril/Charlie? Iar cei din centru or fi Weaver/Poje, te pomenesti.

ice_girl
31st August 2011, 19:09
http://i051.radikal.ru/1108/f2/38af35a97de1.jpg

http://i019.radikal.ru/1108/e8/65df2f3dabde.jpg

http://s58.radikal.ru/i161/1108/15/4e81a6eb8cab.jpg

http://s59.radikal.ru/i164/1108/91/e3137d57d7f0.jpg

http://s006.radikal.ru/i213/1108/a2/f11bac71bb19.jpg

http://s011.radikal.ru/i318/1108/fc/6a6a05826095.jpg

http://s006.radikal.ru/i215/1108/6d/d55222caef9e.jpg

http://s009.radikal.ru/i308/1108/1a/0b8bf25357d5.jpg

http://i071.radikal.ru/1108/03/d0aa223120cd.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/294446_10150265907221296_648656295_8130960_3326297 _n.jpg

ice_girl
31st August 2011, 19:10
http://www.allthatskate.com/2010LA/data/gallery/1314168048.jpg

http://www.allthatskate.com/2010LA/data/gallery/1314168228.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/307716_154588531293996_100002285509215_296519_4410 451_n.jpg

ice_girl
3rd September 2011, 19:51
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/313523_155623504523832_100002285509215_298944_3954 081_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294622_155586131194236_100002285509215_298890_3272 595_n.jpg

"LA MULTI ANI", Scott:floricica:! Cat mai multe medalii alaturi de Tessa:ok:

ice_girl
7th September 2011, 17:10
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292862_213733605347934_100001338872376_497072_2444 645_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/318714_213733915347903_100001338872376_497074_7807 912_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/315090_213734132014548_100001338872376_497076_6777 802_n.jpg

Cromatic
10th September 2011, 17:34
Wow, ce furnicuta harnica a fost Oana in thread-ul asta. Mersi, Oana, esti grozava.:yes:

Vad in una din poze ca Scott a stat cam mult la soare, fata lui arata ca un bec aprins.:))

Iata un filmulet foarte recent in care cei doi sunt intervievati de PJ Kwong, o foarte cunoscuta comentatoare si jurnalista de patinaj. Spre suprinderea mea, am aflat ca V/M vor participa la Finlandia Trophy, adica Scott spune ca prima lor competitie va fi in Finlanda, iar eu nu cunosc vreun alt concurs care sa se desfasoare acolo. Cand se tine Finladia Trophy?

http://www.cbc.ca/video/#/Sports/Olympic_Sports/Figure_Skating/1247682884/ID=2123662884

Tessa si Scott au trecut printr-un test skate la ei in Canada unde si-au prezentat ambele programe, dar n-am gasit nici un videoclip pana acum.

http://www.mississauga.com/sports/article/1078999--on-the-road-to-gold

http://i54.tinypic.com/2rma0xf.jpg

ice_girl
10th September 2011, 18:51
Wow, ce furnicuta harnica a fost Oana in thread-ul asta. Mersi, Oana, esti grozava.:yes:

Iata un filmulet foarte recent in care cei doi sunt intervievati de PJ Kwong, o foarte cunoscuta comentatoare si jurnalista de patinaj. Spre suprinderea mea, am aflat ca V/M vor participa la Finlandia Trophy, adica Scott spune ca prima lor competitie va fi in Finlanda, iar eu nu cunosc vreun alt concurs care sa se desfasoare acolo. Cand se tine Finladia Trophy?

http://i54.tinypic.com/2rma0xf.jpg
Cristina, ma bucur ca ti-au placut pozele:):ok:!
Finlandia Trophy se tine in perioada 6-9 octombrie, la Vantaa, dar nu am reusit sa gasesc lista cu participanti( stiu sigur ca participa Kiira Korpi si Laura Lepisto, si normal ele fiind finlandeze:D), doar zilele si orele la care se desfasoara concursul si tariful biletelor:
http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=4&sqi=2&ved=0CDQQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.stll.fi%2F%40Bin%2F2204689%2F FT2011%2BAnnouncement.pdf&ei=aoVrTp-RF4uk4ATP9bnbBA&usg=AFQjCNFD5aRkLrdUJgJlK71UDT5ala1a2Q
EDIT: dupa ce am citit mai cu atentie documentul PDF am vazut ca maine se vor anunta listele finale cu participanti:D

Ma bucur sa aud ca Tessa si Scott vor participa la Finladia Trophy:ok:, vad ca din ce in ce mai multi patinatori de top aleg sa participe si la concursuri mai putin importante gen Finlandia si Nebelhorn Trophy ceea ce e un lucru bun pt k si acest concursuri au nevoie de mediatizare si de audienta ( eu sunt o eterna optimista dar peste cativa ani, nu prea multi :P sper ca vom avea si noi un concurs de acest gen/hello unde sa vina si patinatori cunoscuti)

ice_girl
12th September 2011, 15:20
Cateva interviuri cu Tessa si Scott:
http://www.theglobeandmail.com/sports/more-sports/virtue-and-moir-ready-to-regain-world-ice-dance-title/article2158627/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed&utm_content=2158627
http://www.mississauga.com/sports/article/1078999--on-the-road-to-gold
http://www.cbc.ca/video/#/Sports/Olympic_Sports/Figure_Skating/1247682884/ID=2123662884

ice_girl
17th September 2011, 16:36
http://s52.radikal.ru/i137/1109/cf/99c6b293d68d.jpg

http://i039.radikal.ru/1109/f3/c1f833a74234.jpg

http://i076.radikal.ru/1109/a5/1c160efa87e7.jpg

http://i060.radikal.ru/1109/66/7eab6aaa5bc7.jpg

http://justinechiu.com/wp-content/uploads/2011/09/HPC2011_015.jpg

http://justinechiu.com/wp-content/uploads/2011/09/HPC2011_018.jpg

http://justinechiu.com/wp-content/uploads/2011/09/HPC2011_016.jpg

Tracoromana
28th September 2011, 18:08
Postez programele Tessa/Scott din sezonul 2006/2007 cand ei au 17-19 ani debuteaza la seniori si deja incep sa iasa in evidenta. Mie mi se par reusite si asa cum spune comentatoarea:This team is dancing!

OD - tango
http://www.dailymotion.com/video/x588ng_tessa-virtue-scott-moir-2006-skate_sport#rel-page-1

FD
http://www.dailymotion.com/video/x5atv7_tessa-virtue-scott-moir-2006-trophe_sport#rel-page

Cromatic
29th September 2011, 15:45
Postez programele Tessa/Scott din sezonul 2006/2007 cand ei au 17-19 ani debuteaza la seniori si deja incep sa iasa in evidenta. Mie mi se par reusite si asa cum spune comentatoarea:This team is dancing!

OD - tango
http://www.dailymotion.com/video/x588ng_tessa-virtue-scott-moir-2006-skate_sport#rel-page-1

FD
http://www.dailymotion.com/video/x5atv7_tessa-virtue-scott-moir-2006-trophe_sport#rel-page

Cu programele astea doua, i-au lastat cu gura cascata la Mondiale pe cei de la British Eurosport. Pentru un cuplu atat de tanar, Tangoul este exceptional, ei au atitudine de tango in dans, iar Scott ai zice ca e de provenienta latina.

Uite, postez si eu doua CD-uri din ani diferiti cu care n-au venit la Mondiale.

VmhjY9zZNk0&feature=related

Opr-aQo5LYI&feature=results_main&playnext=1&list=PL78D75861C512FA67

Executiile tehnice nu sunt perfecte, insa in ambele cazuri exprima foarte bine tema si spiritul dansului.

Am observat ca Volosozhar/Trankov isi fac intrarea in scena a la Virtue/Moir - Tatiana e o mare fana, poate si Trankov, insa pe ea am auzit-o laudandu-i pe cei doi intr-un interviu comun cu Trankov dupa CM de la Moscova. Scott are un fel al sau de a prezenta fata cand intra pe gheata - cel putin eu nu l-am vazut la alti baieti din grupul Zueva/Shpilband, deci presupun ca asa ii vine lui sa faca. Daca o sa revezi de exemplu CD-ul lor de la Vancouver, o sa intelegi la ce ma refer.

Cromatic
1st October 2011, 23:57
Un fel de avanpremiera la noul lor FD.

http://i53.tinypic.com/2s9rk00.jpg

http://i53.tinypic.com/j8h4s9.jpg

http://i54.tinypic.com/bims7m.jpg

ice_girl
4th October 2011, 11:51
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310901_172098956203557_100002103626073_402238_1942 541838_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314019_172283599518426_100002103626073_402751_1096 010057_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/313339_172283739518412_100002103626073_402752_1854 265480_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314786_172284256185027_100002103626073_402755_3778 63066_n.jpg

ice_girl
11th October 2011, 22:34
Poze de la Finlandia Trophy:

http://yes2.1g.fi/kuvat/Skating/Season+2011-2012/Finlandia+Trophy+6.-9.10.2011/Lauantai+8.10.2011/Kooste/IMG_8574.JPG/_smaller.jpg

http://yes2.1g.fi/kuvat/Skating/Season+2011-2012/Finlandia+Trophy+6.-9.10.2011/Lauantai+8.10.2011/Kooste/IMG_8585.JPG/_smaller.jpg

http://yes2.1g.fi/kuvat/Skating/Season+2011-2012/Finlandia+Trophy+6.-9.10.2011/Lauantai+8.10.2011/Kooste/IMG_8606.JPG/_smaller.jpg

http://yes2.1g.fi/kuvat/Skating/Season+2011-2012/Finlandia+Trophy+6.-9.10.2011/Lauantai+8.10.2011/Kooste/IMG_8632.JPG/_smaller.jpg

http://yes2.1g.fi/kuvat/Skating/Season+2011-2012/Finlandia+Trophy+6.-9.10.2011/Lauantai+8.10.2011/Kooste/IMG_8634.JPG/_smaller.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/299995_10150487845117538_278550292537_11499000_104 1534768_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/319676_10150487845267538_278550292537_11499003_198 5008221_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/298460_10150487845367538_278550292537_11499005_167 9791360_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/317499_10150487845452538_278550292537_11499007_160 168671_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/315633_10150487845512538_278550292537_11499008_821 632736_n.jpg

ice_girl
11th October 2011, 22:39
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/303258_10150487845912538_278550292537_11499015_752 118597_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/300900_10150487845992538_278550292537_11499017_130 5115481_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/307199_240245259357943_100001174122356_611344_9056 68977_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/296204_10150311630265869_657660868_8202867_2134784 475_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/302248_10150485566677538_278550292537_11483095_195 2501046_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/313739_10150485566797538_278550292537_11483099_140 6208199_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/316834_10150485566832538_278550292537_11483100_932 769528_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312105_10150485567297538_278550292537_11483106_214 6846041_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/297150_10150486604542538_278550292537_11489849_130 4747143_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314049_10150486604727538_278550292537_11489851_184 4820760_n.jpg

Cromatic
17th October 2011, 15:30
Aaaa, mersi pentru poze, Oana.

Sa stii ca Virtue/Moir nu sunt singurul cuplu de patinatori care s-a imbracat de la firma finlandeza Luhta, mai sunt si Totmianina/Yagudin. Poate a sa postez fotografia lor in threadul Yagudin daca nu e deja acolo.

Tot de la Finlandia, dansatorii astia incearca sa bea si apa in unison.;)

http://img-fotki.yandex.ru/get/5817/63430198.3da/0_6c5e3_2ce3722b_orig.jpg

Scott trebuie sa fie mai atent data viitoare cand concureaza, ca la FT a facut numai prostii.;)

Asta e o fotografie pe care sper ca Jessica nu o va vedea niciodata.:drak: E tot de la antrenamente si constat ca Tessa isi mai adusese o rochita.

http://sail.smugmug.com/Sports/Finlandia-Trophy-2011/Finlandia-Trophy-2011-Friday/i-6FKVKrw/0/X3/IMG1985-X3.jpg

La Finlandia Trophy a fost si Jana Khokhlova care zice ca a mers in Finlanda ca simplu turist, intamplator in aceeasi perioada in care s-a tinut concursul, si a profitat de ocazie ca sa dea o fuga sa-i revada pe "copii" si pe Marina, ca i se facuse dor de ei. Si daca tot s-a intalnit cu Marina, au vorbit si ''business'', adica Jana a imbinat placutul cu utilul. Marina i-a dat toate asigurarile ca o considera in continuare eleva ei si ca o va antrena din nou cu cea mai mare placere daca isi gaseste partener. Jana insa nu se grabeste, asteapta rezultatele de la Grand Prix-uri ca sa ia o decizie. Poate asta are legatura cu zvonurile care circula, conform carora ar fi pus ochii pe Katsalapov. Vom vedea.

ice_girl
17th October 2011, 23:57
Aici gasiti poze, articole, interviuri cu Tessa si Scott:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fspots%2Ftess a-virtue-and-scott-moir%2Fimages&h=BAQBz0E-IAQAGNWSYQLMbCeIxwY3c7JCoQAuOKyQzk-OUEw
Iar aici poze de la Finladia Trophy:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fposya.gallery.ru%2Fwatch%3Fa% 3DI1c-hsVG&h=kAQA6iIBtAQDthnpqQ_IJ0qX2A24HN_Vv1R1M6-d_QPSKBw

Cam compromitatoare ultima poza:drak:

In legatura cu Jana eu sincer nu cred ca se va antrena cu Nikita, mai ca Elena e foarte geloasa si posesiva:D si i-a pus in vedere ca nu cumva sa accepte iar el s-a conformat mai ales ca o iubeste la nebunie pe Elena si in plus ea e seful;)

ice_girl
18th October 2011, 12:15
http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217962-m750x740-uce106.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/298555_10150327835321296_648656295_8571642_2053351 366_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/316357_10150366017448838_710718837_8367208_5760827 70_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294853_10150320997991296_648656295_8532686_5819490 92_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312149_10150865979165072_856840071_21276893_711016 25_n.jpg

http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217968-m750x740-uf597b.jpg

http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217970-m750x740-uac7dd.jpg

http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217964-m750x740-u5487d.jpg

http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217965-m750x740-ubad6a.jpg

http://data17.gallery.ru/albums/gallery/133984--49217967-m750x740-u25aeb.jpg

Cromatic
14th January 2013, 23:19
Noua prietena a lui Scott Moir. O cheama Cassandra.

http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/604070_10151308499216318_551232670_n.jpg

Gata, am terminat cu pagina sociala deocamdata.;)

ice_girl
21st February 2013, 20:11
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mehugcJyis1qhrap4o1_1280.jpg

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/429540_471395489562864_1962632339_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/156211_521311101227169_790402946_n.jpg

http://cs407024.userapi.com/v407024178/4983/1I_Eryq49zM.jpg

http://cs407024.userapi.com/v407024178/498b/bH2zewNgc68.jpg

http://cs407024.userapi.com/v407024178/496b/wUWU7nHOXJo.jpg

http://data18.gallery.ru/albums/gallery/83698-173ec-63091409-m750x740-u7d79d.jpg

http://data18.gallery.ru/albums/gallery/83698-f2c5b-63091404-m750x740-u507d0.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550617_10152471591465160_840016820_n.jpg

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/554470_10152471746665160_1444437089_n.jpg

ice_girl
21st February 2013, 20:13
https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/9f7658792213/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o1_250.gif

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/9b01b64aca43/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o2_250.gif

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/2bd92e309902/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o3_250.gif

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/3d2c0758bb73/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o4_250.gif

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/516e84839f98/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o5_250.gif

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/2a1d2568363e/tumblr_mgx1fep1qc1qbyyg0o6_250.gif

http://25.media.tumblr.com/7103f2a446e9990c18fb524f1e2fd086/tumblr_mfqpqrK50A1qhf86vo7_r3_250.gif

http://24.media.tumblr.com/e609d03052e47ae0ce21346cdd33983f/tumblr_mfqpqrK50A1qhf86vo11_r2_250.gif

http://25.media.tumblr.com/4e07238b9554d9808f2ea31495d9ba76/tumblr_mgyh32ubyK1qc6wwzo1_500.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/553575_10151199690402121_400249438_n.jpg

ice_girl
21st February 2013, 20:24
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/379721_10151201120982121_673641221_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/304232_10151201121002121_2119543382_n.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BBGowvcCYAACQEb.jpg

http://data21.gallery.ru/albums/gallery/214859-1eb91-63516197-m750x740-u38e5c.jpg

http://data21.gallery.ru/albums/gallery/214859-4fde1-63516513-m750x740-u26647.jpg

https://ps.userapi.com/c6253/u13821161/docs/cebf3d06a681/Untitled-2.gif

https://pp.userapi.com/c421616/v421616178/3d68/YRf0-ltl394.jpg

https://pp.userapi.com/c421616/v421616263/3608/iGpolcZ5GFk.jpg

http://25.media.tumblr.com/1575230e5ff775e83168285b449b6049/tumblr_mh4i88irM51qcrozeo2_r4_250.gif

http://25.media.tumblr.com/cd10b32566615c268066a79daf419e48/tumblr_mh4i88irM51qcrozeo1_r2_250.gif

ice_girl
21st February 2013, 20:26
https://ps.userapi.com/c6060/u16000563/docs/196dd81a97ee/file.gif

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/150890_10151211256907121_1549535098_n.jpg

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/528844_10151211257042121_262931552_n.jpg

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537079_10151211256862121_1399614211_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/314765_4893248300778_349323622_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67456_4893247340754_2123682926_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/46789_4893246020721_1054040547_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/379335_4893251700863_1409579245_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/734287_4893252940894_2088963345_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/75818_4893249500808_577117594_n.jpg

ice_girl
21st February 2013, 20:30
http://www.figureskating-online.com//mediapool/50/505569/images/Bilder/2012-13_SAISON/CoR/P1080685.jpg

http://www.figureskating-online.com//mediapool/50/505569/images/Bilder/2012-13_SAISON/CoR/P1080683.jpg

http://cs303700.userapi.com/v303700178/5004/-TrVpuMWS-E.jpg

http://photography.ice-dance.com/2012-13/cache/13FourC/DPractW/13FourC-DPractTh-5968-VM-RR_595.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/404916_2800036818070_1367709556_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/481480_2800037778094_2118639574_n.jpg

https://pp.userapi.com/c419722/v419722282/2ed9/81ZJLWaMpUs.jpg

https://pp.userapi.com/c419722/v419722282/2ee2/cu0PF2qSWwU.jpg

https://pp.userapi.com/c419722/v419722282/2ef4/C6DKVtU0xDc.jpg

https://ps.userapi.com/c521213/u133856791/docs/c6db2f33c1b6/tumblr_mi6ygp49111qhf86vo1_r1_500.gif

ice_girl
21st February 2013, 20:32
https://ps.userapi.com/c521213/u133856791/docs/7d96c3165409/tumblr_mi6ygp49111qhf86vo2_r1_500.gif

http://24.media.tumblr.com/1107f5371bb1540e43abbb1b5bbbc0d7/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o1_250.gif

http://24.media.tumblr.com/c83ca10f653f56ce944e34f6b278907f/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o2_250.gif

http://25.media.tumblr.com/657e543968a22bfcece4c2d857327a05/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o3_250.gif

http://25.media.tumblr.com/32b4ae3afb29948589f7e403508273d7/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o4_250.gif

http://24.media.tumblr.com/6da8167841635e3e30dd610efe6d0b0b/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o5_250.gif

http://24.media.tumblr.com/231ee65dce3db4564e88724af00078ff/tumblr_mi0u5hFK6r1qhrap4o6_250.gif

ice_girl
15th May 2013, 12:36
fV5PJQLDl9I&feature

ice_girl
6th August 2013, 16:02
Tessa si Scott la o sedinta foto in rol de mire si mireasa: http://www.todaysbride.ca/articles/tessa-and-scott-sizzling-style-on-and-off-the-ice
Oare au cumva si alte ganduri :D?

Tracoromana
10th August 2013, 22:56
Sd-ul prezentat azi de Tessa/Scott:
http://www.ustream.tv/recorded/37122231

Mai e de lucru.

mikeyy
23rd November 2013, 20:26
Sa resuscitam putin thread-ul asta :)

La TEB, Tessa si Scott au avut o intalnire cu fanii:
- prima parte: http://www.youtube.com/watch?v=6gQzlrqlHjo
- a doua parte: http://www.youtube.com/watch?v=aM-24h8WMOg

Si o poza:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/1474504_10201662215148439_2119072461_n.jpg

ice_girl
28th December 2013, 16:48
Tessa si Scott ne ureaza "Sarbatori fericite" MtkxfAtL2Jo

ytZBwSwVx18&feature

ice_girl
31st December 2013, 15:30
eL-xK1qdGbY
Am inteles ca fi un documentar despre ei in 6 parti,sper sa apara si pe youtube:yes:

ice_girl
20th January 2014, 21:50
Cateva interviuri cu Tessa si Scott:

2CGPb6fJEd0

yX9e0niG96I

8di728m4jws

fHUX1ItG9V0

eL-xK1qdGbY

florik2000
17th February 2014, 22:00
A vazut cineva reality show-ul lor? E ceva interesant?:)

Tracoromana
19th February 2014, 12:13
T/S nemultumiti de Zueva:
http://abcnews.go.com/Sports/wireStory/virtue-moir-bemoan-coachs-unavailability-22560630

Am avut aceeasi impresie.

ice_girl
10th April 2014, 21:57
hvXS8lO00MU
Interviu post olimpic cu Tessa si Scott, mie mi-au lasat impresia ca sunt impreuna :), voi ce ziceti?

ice_girl
8th May 2014, 21:49
Bv lor :ok: _l1Im6i_7Go

Cromatic
28th December 2015, 00:27
Unii spun ca Tessa si Scott vorbesc in acest videoclip ca si cum intentioneaza sa se intoarca in concursuri. Eu nu stiu ce sa spun, cei doi sunt cam prea sibilinici pentru capacitatea mea de a citi printre randuri. V/M au declarat acum cateva saptamani ca trebuie sa ia o decizie in privinta revenirii, si cat mai repede fiindca timpul zboara, asa ca, probabil, vom afla raspunsul la Nationalele Canadei unde presupun ca V/M vor veni ca spectatori. Aici invata un program de spectacol. Pe 28 decembrie, daca nu ma insel, vor patina in Japonia la Medallists on Ice.

https://www.youtube.com/watch?v=h12cWPAASYw

Ma bucur sa-i vad lucrand cu Marie-France si David. Trebuie sa spun ca programele pe care le coregrafiaza Dubreuil mie mi se par foarte asemanatoare intre ele si piesele musicale folosite parca sunt toate luate de pe acelasi CD, dar, sub aspect conceptual, coregrafiile ei se apropie foarte mult de ceea ce vreau sa vad in dansul pe gheata. Cat despre David, el n-a mai creat nimic memorabil - sigur, dupa parerea mea - in ultimii ani la probele individuale, dar la proba de dans a coregrafiat foarte putin de-a lungul anilor, asa ca ma astept sa vina cu o nota de prospetime si originalitate (vezi programul Surviving Picasso al lui Hurtado/Diaz). Asta pentru situatia in care V/M s-ar intoarce in competitii. Adica presupun ca ar dori sa lucreze cu ei daca fac click.

Aici invata hip-hop, probabil ca sa-si pastreze conditia fizica.

https://www.youtube.com/watch?v=W8P7d3YvqKs

Adeline
21st February 2016, 11:44
News:

http://olympics.nbcsports.com/2016/02/20/tessa-virtue-scott-moir-comeback-figure-skating-ice-dance/

Tracoromana
21st February 2016, 22:12
Nu stiu cum sa diger informatia asta. Ei lucreaza deja cu echipa Marie-France Dubreuil & David Wilson.
Iar dupa dezamagirea de la 4CC, Weaver /Poje mai au si motivul asta de ingrijorare.

Cromatic
22nd February 2016, 00:54
Unii spun ca V/M se intorc pentru ca Weaver/Poje au dezamagit la 4CC. Eu nu cred ca are vreo legatura pentru ca Tessa si Scott au facut aluzie la revenire cu mult inainte de 4CC si, tot cu mult inainte, au inceput sa lucreze cu Dubreuil/Wilson. Cei doi se vor muta la Montreal, asa ca vor fi colegi de antrenament cu Papadakis/Cizeron.

Nu stiu daca V/M vor mai reusi sa castige competitii majore fie si pentru faptul ca dupa fiecare Olimpiada se ridica o noua generatie de patinatori, iar arbitrii vor sa-i rasplateasca si pe ei pentru talent si staruinta, cum e si firesc. Pe mine rezultatele ma intereseaza prea putin in ce-i priveste, cred ca au deja un palmares de care pot sa fie mandri. Ma bucur ca revin findca acesti tineri stiu realmente sa danseze.

In afara de mine, se mai bucura si Maxim Trankov. Aici poate fi urmarita mica conversatie de pe twitter dintre Trankov si Virtue/Moir.

https://twitter.com/xam_trankov/status/701367292437905408

Si Lambiel e incantat.

Cromatic
4th March 2016, 01:40

Asta e noul program de spectacol.

https://www.youtube.com/watch?v=ylg2zlBKIn0

Nu sunt o fana a etalarii exacerbate a emotiilor cum ar fi miscari bruste ale capului si corpului ca sa indici chinurile sufletesti prin care treci si cred ca nici ei nu se simt 100% confortabil pe acest stil. Dar sa vedem cu ce vor veni in competitii.

Un program haios in stil Broadway/Fred Astaire de la acelasi spectacol intitulat Skate Niagara.

https://www.youtube.com/watch?v=PhxhUBJyUro

In spectacol au mai patinat Kurt Browning, Javier Fernandez (normal;)), Nam Nguyen, Ashley Wagner, Moore-Towers/Marinaro, Gilles/Poirier, Kaetlyn Osmond, Jeffrey Buttle. Formidabil ce mult s-a dezvoltat patinajul lui Fernandez si incredibil in ce forma extraordinara este Kurt la 48 de ani.

ice_girl
26th July 2017, 00:08
http://www.absoluteskating.com/interviews/2017virtuemoir.html

Tracoromana
26th February 2023, 11:48
Virtue/Moir Videos
29 clipuri si 1 spectacol

https://www.youtube.com/watch?v=1BWoprZDKvo&list=PLtbQZUBZS20rNM2qQGbrjPC81WE_aNm3J&index=1