PDA

View Full Version : Nu stiu ce racheta ar trebui sa iau



itenciu
24th February 2008, 22:03
Am 1.72 (am vazut ca trebe si intaltimea ca sa iei o racheta) si sunt incepatoru incepatorilor... chiar nu stiu ce racheta ar trebui sa-mi iau ca sa pot sa am un "start" cat mai bun in acest jok

Optimistul
24th February 2008, 22:14
La ski inaltimea este importanta pt. lungimea skiurilor , la tenis ar trebui sa ne spui macar varsta .

itenciu
24th February 2008, 22:17
La ski inaltimea este importanta pt. lungimea skiurilor , la tenis ar trebui sa ne spui macar varsta .

Am 14 ani :cool:

Optimistul
24th February 2008, 22:45
Un Wilson K factor team ti-as recomanda - parca e vreo 550 lei.
Daca nu vrei sa investesti prea mult poti sa cumperi o racheta la SH la max. 2 milioane dar cu o greutate 280-290 g si cu o suprafata de 100 .

itenciu
25th February 2008, 12:29
SH ar trebui sa insemne second-hand

Prome
25th February 2008, 13:37
pai ce altceva :rolleyes:

Aadryan
29th February 2008, 10:45
Salut Eu Am 21 de ani;1,83m si am inceput sa joc tenis de o luna.Am doua rachete: un HEAD(tensiunea 26), si una No Name adusa din franta(tensiunea 19). Multi mi-au spus ca HEADul este prea puternica pentru mine dar eu ma simt excelent cu ea. Cam care este tensiunea buna pt un incepator?

ionutzakis
29th February 2008, 13:57
Salut Eu Am 21 de ani;1,83m si am inceput sa joc tenis de o luna.Am doua rachete: un HEAD(tensiunea 26), si una No Name adusa din franta(tensiunea 19). Multi mi-au spus ca HEADul este prea puternica pentru mine dar eu ma simt excelent cu ea. Cam care este tensiunea buna pt un incepator?

Depinde de mai multi factori: anotimp, temperatura, teren umed sau uscat, zgura/beton, rigiditatea rachetei, suprafata rachetei, si mai ales tipul de racordaj, stil de joc si priza folosita.

Sper ca am fost suficient de clar.

ionutzakis
29th February 2008, 13:58
...adaugam si cat de des vrei sa schimbi racordajul si daca ai afectiuni la cot/incheietura/umar.

Lucian86