PDA

View Full Version : CM rugby 2007 sferturi: Franta-Noua Zeelanda



Balaci
1st October 2007, 18:29
Cardiff, sambata, 6 octombrie, ora 21.00
Discutii aici

georg40
1st October 2007, 19:16
Doar o minune ...cereasca ar putea sa-i ajute pe francezi. Desi sunt amator de... surprize de data aceasta nu cred in rasturnarea calculelor hartiei.

Diferenta dintre rugbiul european si cel de la antipozi este eclatanta !

delaparis
1st October 2007, 21:06
Franta daca prinde o zi exceptionala poate bate pe oricine in lume. In 1999 in semi nimeni nu dadea doi franci (pe vremuri nu era euro) pe victoria cocosilor si uite ca i-am macelarit in meciul ala.
Meciul nu e jucat deja si totul e posibil. In orice caz singurele echipe din Europa care pot pretinde sa incurce pe cele din emisfera sud sunt Anglia si Franta.
Sa speram ca dupa sferturi Europa sa aiba cel putin o echipa calificata in semi ... altfel ne facem de rusine de tot. Totusi cupa se joaca la noi :yeah:

Allez Les Bleus, Allez La France :ok:

georg40
1st October 2007, 21:10
@ delaparis: nu uita ca au trecut de atunci 8 ani ! Dintre Al Blacks 1999 si cei de azi este o crestere de 2-300 la suta ! Este exact ceea ce spun in fiecare thread si mesaj: ca rugbiul european a batut pasul pe loc sau a intarziat sa perceapala timp modernizarea jocului. Echipele insulare sunt cel mai bun exemplu.

delaparis
1st October 2007, 21:18
Perfect de acord. Doar un bemol la faptul "ca au batut pasul pe loc" ... aici victoria Angliei din editia trecuta dovedeste ca poate doar au progresat mai lent decat cei din antipozi dar au progresat si ei totusi.
In general Franta joaca bine in finalul seriilor de meciuri deoarece le trebuie timp sa rodeze jocul intre oameni care activeaza la echipe din toate campionatele ...
Ce au francezii ca arme ? Viteza de executie, elanul (daca sunt in forma si in spirit), forta in linia 2.
Ce au All Blacks ca arme ? Totul .... !!! :D