PDA

View Full Version : Cupa UEFA : CFR 1907 CLUJ - Anorthosis Famagusta



m8k
3rd August 2007, 15:11
Primul meci pe teren propriu pe 16 august, iar mansa a doua va avea loc la Nicosia pe 30 august.

Comentarii inainte si dupa meci!

Dark Horror
3rd August 2007, 16:10
Batem

HoratiuCFR
4th August 2007, 14:00
cu cine jucam in turul 3? :) nu e rau cum a picat echipa, daca joaca normal, ii batem, daca joaca bine ii nenorocim!

Mihai_alexandru
8th August 2007, 18:10
Atentie la Famagusta nu-s atat de slabi. Au francezi, brazilieni, greci,antrenor celebru. Nu sunt amatori, sezonul trecut l-au avut si pe Jardel, georgieni buni de-ai antrenorului. Lui Jardel i-au dat salariu 200.000. Acum cateva sezoane au eliminat pe Trabzonspor. Se pare ca sunt o echipa relativ ambitioasa, nu joaca doar de dragul de a juca.
Daca ne vom concentra va fi totusi un meci usor, dar nu trebuie sa-i tratam ca pe niste amatori.

Mihai_alexandru
8th August 2007, 23:18
http://www.youtube.com/watch?v=Pc8TD1dO3LA

Chiar par bunisori daca nu mediocri. Nu va fi deloc usor. Oricine isi poate face echipa buna. Daca sunt ciprioti nu inseamna din start ca sunt slabi. Ar fi rusinos sa ne elimine... deci sunt sigur ca echipa o sa fie f. atenta, mai ales ca Andone stie foarte bine campionatul cipriot.

radu cosma
12th August 2007, 14:19
Hai Cfr

Cluj4Poli
16th August 2007, 17:02
Allez CFR!!!!

sorin preda
16th August 2007, 20:48
cum pot face sa vad meciul CFR - Famagusta

sorin preda
16th August 2007, 21:01
Vreau Sa Vad Meciul Cu Cfr. Ce Fac???!!!!

BBB
16th August 2007, 21:04
pai...pui pe kanal D. sau daca esti din strainatate...nush, te tin eu la curent cu ce se intampla. pana acum cei 100 spectatori fac o atmosfera senzationala :happy

Parazitu'1919
16th August 2007, 21:29
si soarecii imbracati in visiniu nu joaca deloc fotbal spre bucuria 89% din po****tia Clujului

Zax
16th August 2007, 21:30
si soarecii imbracati in visiniu nu joaca deloc fotbal spre bucuria 89% din po****tia Clujului