PDA

View Full Version : Mai are sanse FC Brasov sa promoveze?



BrasovFans
15th March 2006, 17:43
Credeti ca FC Brasov mai are sanse la promovare? Chiar merita sa promoveze Ceahlaul de pe primul loc? Voi pe cine atzi dori in A din prima serie a Diviziei B, dak ar fi sa alegetzi, pe FC Brasov sau pe Ceahlaul? :ok: :ok:

tudoor
15th March 2006, 17:50
Pai cred ca e clar pentru toti pe cine as alege :D dar sa fim seriosi promavarea nu se obtine cu vorbe si pe teren! iar acolo stegarii n-au aratat mate lucru, din pacate :( oricum mai sunt multe jocuri, nimic nu e inca pierdut! daca nu e sa fie primul loc, va trebui macar sa tragem tare la baraj. si la vara vom sarbatorii revenirea pe prima scena /hello /hello


@Dark.. baga si tuh un poll, ca aleks vad ca nu se pricepe :D

BrasovFans
15th March 2006, 17:58
ata ete! sunt incepator :P

King of Hell
15th March 2006, 18:04
Brasov are sanse la baraj..unde nush ce va fi...:D

BrasovFans
15th March 2006, 18:05
sper sa ajunga la baraj si sa promoveze!!! Forza F.C. Brasov Forever

alejandro
15th March 2006, 18:07
Mey,prezentati clasamentul si programul care-l are,sa ma pot pronunta si eu:happy

tudoor
15th March 2006, 18:08
Dap pai daca la baraj picam cu U si Petrolul...cam slabe sanse :P in schimb Valcea si ISCT ar fi perfect... :drak:
ioi.. poate ma ia gura pe din-ainte :D

BrasovFans
15th March 2006, 18:10
ar fi foarte bine dak am pica cu CSM Valcea si ISCT. Da DOAMNE sa fie asa!

tudoor
15th March 2006, 18:15
apoi na... acum fiecare isi face calculele lor, noi vrem ISCT, clUjenii probabil vor pe Valcea, aia de la Ploiesti vor Forexu... si tot asa :D om vedea noi cine rade la urma :ok:

BrasovFans
15th March 2006, 18:21
noi !!!

Darkslowstar
15th March 2006, 18:23
Am pus un poll,:).
Subscriu la ce spune Tudor, noi nu prea am jucat fotbal pana acum, si nu prea meritam sa promovam, cel putin deocamdata. E drept ca nici blatistii nu se dezmint, dar daca am fi jucat fotbal eram langa ei acum.

BrasovFans
15th March 2006, 18:26