PDA

View Full Version : tot ce stiti despre tacuri si biliard:)



teufel09
17th May 2007, 22:56
sunt un amator si as vrea sa aflu cat mai multe de la voi.....v-as ruga sa datzi si detalii pt a putea intzelege despre ce e vorba......astept cat mai multe posturi....va multumesc

birdy
1st June 2007, 15:10
Ce de interes pe subiectul asta!:happy :headbang: :headbang: :headbang:

spiydder
28th June 2007, 16:18
unde se tin concursurile de biliard,.. Stiu ca s-am mai discutat dar un tac pANA IN 200 RON, NU SE MERITA? astetp raspuns.. Daca mai este cineva pasionat de biliard care doreste sa se joace ..sa-mi dea un mesaj privat.

birdy
3rd July 2007, 14:41
Sunt concursuri mai mici sau mai mari, oficiale sau mai putin oficiale, acum depinde la ce concursuri te referi.
De exemplu concursurile mari cu sponsori adevarati si premii de zeci de milioane sunt destul de rare in Bucuresti, dar mai apar prin tara din cand in cand cate un concurs pe la Iasi, Timisoara etc.
Mai sunt etapele de la Best of the East care au loc in tari apropiate de Romania, urmatoarea etapa fiind la Burgas in Bulgaria in weekend-ul urmator cu premii de 4000 euro.
Afara mai sunt etapele circuitului Eurotour si diverse cupe sau concursuri locale in diferite orase din Europa. De obicei cand se mai deschide cate un club se organizeaza astfel de concursuri de promovare sau cand se aniverseaza vreun eveniment. Deasemenea mai apar din cand in cand sponsori mari care mai pun de cate un concurs mare , cu premii importante.