View Full Version : Filme preferate
Gabriel
30th November 2003, 14:52
M-am gandit sa inaugurez acest nou forum cu prezentul subiect. Va invit sa scrieti care sunt filmele voastre preferate all-time.
La mine pe locul 1 se situeaza la egalitate doua filme : Pulp Fiction & The Shawshank Redemption. Apoi urmeaza Forrest Gump, Gladiator si Fight Club.
Bineinteles nu puteau lipsi cele doua Lord of the rings-uri. Abia il astept pe al treilea. Cred ca va fi ceva incredibil.
qristi
30th November 2003, 15:41
sunt multe filme bune care imi plac, o ierarhizare mi-e destul de greu sa fac, totusi o sa incerc un top 10 care ar suna cam asa:
1. Nasul I si II (partea a III-a nu se ridica totusi la nivelul primelor 2)
2. Deer Hunt
3. Forrest Gump
4. A Bronx Tale; Casino; Good Fellas
5. Fight Club
6. American Beauty
7. The Green Mile
8. Lord of The Rings
9. Devil's Advocate
10.Braveheart
...si lista ar putea continua, cu mentiunea ca in afara de Nasul care este filmul preferat, in privinta celorlalte ordinea este mai mult aleatorie.
Gabriel
30th November 2003, 15:52
ok. hai ca incerc si eu un top 10.
1.Pulp Fiction
1.The Shawshank Redemption
3.Lord Of The Rings (1 & 2...ca 3 inca nu a aparut)
4.Forrest Gump
5.The Green Mile
6.A Bronx Tale
7.Donnie Brasco
8.Gladiator
9.Fight Club
10.American Beauty
In afara de locul 1 si la mine topul este relativ.
qristi, nu ai vazut The Shawshank Redemption ? (la noi s-a tradus prin Inchisoarea ingerilor). e tot dupa Steven King ...ca si The Green Mile. Si are acelasi regizor si anume Frank Darabont.
qristi
30th November 2003, 16:04
din pacate nu am vazut The Shawshank Redemption, insa daca zici ca e asa bun o sa incerc sa fac rost de el.
vad ca avem aproximativ aceeasi lista de filme preferate. si eu as fi putut aduga Pulp fiction, Gladiator, Donnie Brasco, doar intamplarea facu sa nu mi le aduc aminte pe moment.
Gabriel
30th November 2003, 16:08
Te asigur ca The Shawshank Redemption este nu bun....ci genial. Cunoscutul site de filme www.imdb.com il claseaza pe locul 2 all-time in topul celor mai bune filme. Iar pe locul 1 este Godfather (prima parte). :p
Uite aici ! (http://us.imdb.com/title/tt0111161/)
qristi
30th November 2003, 16:20
din trilogia Nasul , prefer partea a II-a primeia, insa sa stii ca si Nasul "este nu bun...ci genial". zici ca Nasul este pe primul loc in topul alcatuit de imdb, buna alegere sa stii.atunci o sa incerc sa vad si locul 2. ;)
Vadim
30th November 2003, 16:32
Eu sunt mai de noda veche: Amadeus, Once Upon a Time in America, Zbor deasupra unui cuib de cuci. Dintre cele noi, din ultimii zece ani, poate Fight Club.
Gabriel
30th November 2003, 16:50
Uite...ca si Vadim are gusturi bune. Il credem doar cu sportul. :p
Mi-a placut si mie foarte mult...Once upon a time in America. Mai ales faza cu baietzelul cand se duce cu prajiturile alea marfa la prostituata....iar pana la urma le mananca el. Foarte frumos acel tablou. Iar filmul zugraveste excelent mahalalele inceputului de secol, de dincolo de Ocean.
Evident ca imi place si One Flew Over the Cuckoo's Nest. Este clasat pe locul 11 all-time.
In Amadeus despre ce este vorba ? E ala cu viatza Mozart ?
Uitati aici lista completa a celor mai bune 250 de filme in viziunea celor de la imdb ! (http://www.imdb.com/top_250_films)
Vadim
30th November 2003, 16:59
da, in regia lui Milos Forman.
Mihaela
30th November 2003, 22:42
Zbor deasupra unui cuib de cuci a fost mult timp cartea mea preferata si inca imi place foarte mult, poate de aceea pentru mine filmul nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor.
Filme preferate: Lord of the Rings si Remains of the day.
baubau
1st December 2003, 09:22
Un mic top al preferintelor,nu neaparat in aceasta ordine!
-Fight Club
-Seven
-Requiem for a Dream
-Usual Suspects
-Pulp Fiction
-Donnie Brasco(cred ca l-am vazut de aprox.20 de ori si tot nu m-am plictisit!)
-Platoon
-Heat
Vadim
1st December 2003, 12:58
Nimeni cu "tenovela" Matrix?
Gabriel
1st December 2003, 13:23
babau..inca unu cu gusturi bune. :D
La Requiem for a dream m-am speriat mai ceva ca la un film de groaza. L-am urmarit cu lumina aprinsa de frica ce imi era. Un film pe care ar trebui sa-l vada toti cei ce vor sa incerce drogurile.
Usual Suspect...alt film preferat de al meu. Cat de bun este Kevin Pacey pe final.
Mi-au placut mult si 7even si Heat....si Plutonul.
La filme de razboi preferatele mele sunt : Saving Private Ryan, The Thin Red Line si mai nou....Enemy at the gates.
Vadim,Matrix este o porcarie. Am incercat de doua ori sa vad prima parte..si mai mult de jumatate nu am rezistat. Matrix este pentru astia mai tineri....nu pentru noi,clasicii. :D
baubau
1st December 2003, 14:05
La Requiem for a Dream era sa ma buseasca plansul! :rolleyes: M-am abtinut era si colegul de camera cu mine! ;) Oricum am mai zis-o si pe "Da mai departe"este un film extraordinar!
Usual Suspects e un clasic iar Kevin Spacey nu mai are nevoie de comentarii
The Thin Red Line nu l-am vazut din pacate,dar il caut cu perseverenta :D !!!
Black Hawk Down si Platoon cred ca sunt filme de capatai pentru asa zisele filme de razboi....sunt fara eroi!
Enemy at the gates a inceput bine dar in afara scenelor de lupta s-a inchis intr-un banal hollywoodian(am auzit ca a fost facut de europeni)
Ceea ce vreau sa vad e Deer Hunt(Vanatorul de cerbi parca era traducerea in romana),cu Robert de Niro
P.S.Isi mai aduce cineva aminte de filmul 1984?
Dutch girl
2nd December 2003, 01:24
Pulp Fiction, Amnesia, Sleepers, Forrest Gump, Four Weddings and a funeral...
baubau
2nd December 2003, 01:28
Tocmai am vazut American History X,impresionant film....si de analizat!
Ravelly
2nd December 2003, 02:47
Din toate cate putin:
Beautiful Mind
Braveheart
Shrek
Forrest Gump
The others
Men of honor
phil
2nd December 2003, 03:38
as vrea sa va recomand unul din cele mai interesante si cutremuratoare filme pe care le-am vazut recent. se cheama "Das Experiment," un film german in regia lui Oliver Hirschbiegel, realizat in 2001. un grup de 15-20 de tineri si adulti accepta sa faca parte dintr-un experiment care isi propune sa studieze modificarile de comportament survenite in detentie. jumatate din acestia joace rolul "gardienilor" in timp ce restul sunt "detinuti." filmul surprinde foarte bine nu doar relatiile de supunere/dominare care se stabilesc intre participanti ci si alienarea si violenta indusa de putere. atentie: sunt scene care-l fac pana si pe Tarantino sa para mic copil. absolut ravasitor.
Gabriel
2nd December 2003, 11:26
Unde ai vazut acest film, phil ? Presupun ca daca il iau de pe net nu gasesc traducere la el....iar eu nu inteleg germana.
--------
Da....Sleepers un alt film extraordinar. Imi place mult de Robert De Niro cum il joaca pe Father Bobby. Mai ales faza cu meciul dintre New York Knicks si Boston Celtics. Cand minte dupa ce jurase cu mana pe biblie. A spus ceva de genul : "mda..Boston au fost mai buni. nu am putut sa-l oprim pe Robert Parrish ! " .....si el nici nu vazuse meciul.
American History X....un alt film de geniu pe care l-am vazut de vreo 3 ori. Infiorator. Mai ales fazele din inchisoare. Sau aia cu bordura. Nu mi-o pot scoate din minte.
Dutch girl
2nd December 2003, 13:20
Am uitat: Pirates of the Carribean, Lord of the Rings, Harry Potter :rolleyes:
Cristi
2nd December 2003, 14:25
Eu nu pot compara o comedie cu o drama asa ca o sa le pun pe categorii. Ordinea e aleatoare:
Actiune:
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Fight Club
Comedii:
The Big Hit
As Good as It Gets
White Men Can't Jump
Filme artistice:
Rain Man
Forrest Gump
The Colour of Money
The Green Mile
Fictiune
Dogma
Gattaca
Blade Runner
rasheedkpenny
2nd December 2003, 14:29
Nu pot sa le pun in ordinea preferintelor... :(
The Usual Suspects (Suspecti de Serviciu)... a fost iarasi bun desi nu l-am vazut cap-coada!
The Shawshank Redemption l-am vazut de mai multe ori si e bun...
Schindler's List e zguduitor... eu am fost pe la Auschwitz, si va pot spune ca e groaznic ce s-a intamplat acolo! In aceeasi nota... dar putin mai vesela: La Vita e Bella! - am ramas impresionat cand l-am vazut!
Le fabuleux destin d'Amelie Poulain, Leon, Vidocq - unele dintre cele mai bune filme frantuzesti
American Beauty - ilustreaza la perfectie o parte din "cultura" americanilor!
Lord Of The Rings - deosebit!
The Green Mile, Gladiator, Snatch, Se7en, LA Confidential, Casino ,JFK, All the President's Men, The Untouchables, Memento, Silence of The Lambs, Fight Club, American History X, Forrest Gump, The Insider, Devil's Advocate, The Great Escape...
The Matrix e ok... a deschis o noua era in film! Asta apreciez la filmul asta!
Ar mai fi ceva filme bune dar nu mi le-am adus aminte ...
Ma vad obligat sa mentione ca nu am vazut TheGodfather pana acum! :P
toma
2nd December 2003, 16:15
top 10, intr-o ordine aleatorie: natural born killers, pulp fiction, forrest gump, LOTR, remains of the day, falling down, fight club, casino, the shawshank redemption, the silence of the lambs.
din pacate n-am reusit sa vad inca the godfather, as good as it gets, a beautiful mind, schindler's list, memento, raging bull si multe altele care m-ar putea face sa-mi modific topul.
cat priveste topul imdb, gabriel, nu te sfatuiesc sa te iei prea mult dupa el. e bazat pe voturile celor mai activi useri ai sitului, nu neaparat al unor specialisti. si se vede, adica e cam aiurea sa pui Starwars: the Empire strikes back sau Raiders of the lost ark in primele 20 din toate timpurile, inaintea unor clasice ca goodfellas sau lawrence of arabia.
Gabriel
2nd December 2003, 22:39
da,toma....dar filmele au cateva zeci de mii de voturi. daca sa zicem 50 000 de oamni au dat unui film nota 8....inseamna ca acel film are mari sanse sa fie de 8. deobicei notele mele pe care le dau filmelor...corespund notelor de pe imdb. de aceea ma mai si ghidez dupa cotatiile de acolo.
uite..cel mai bun exemplu este ca noi cei care am scris aici (vreo 10 la numar) avem cam aceleasi preferintze.
phil
3rd December 2003, 01:32
Gabriele, filmul l-am vazut absolut din intamplare. o amica de la universitate care preda germana mi-a spus (asta se intampla chiar ieri) ca cineva de la clubul studentesc german arata un film, evident gratuit (cred ca astfel de actiuni se fac saptamanal), dar nu a stiut sa-mi dea mai multe amanunte. cum sunt un cinefil pasionat m-am prezentat in sala respectiva si asta a fost totul. filmul era pe DVD si fusese imprumutat de la "Blockbuster" (o retea imensa de imprumutat filme pe videocasete si DVD-uri). am avut prin urmare bafta pentru ca altfel poate nici n-as fi aflat de el. in ceea ce priveste descarcatul de pe internet, probabil ca daca-l gasesti pe un site de limba engleza ar trebui sa fie tradus. si daca tot veni vorba de sugestii: incearca sa gasesti si filmul "Beau Travail" (l-am recomandat si pe un alt thread), absolut superb, chiar daca aparent monoton, despre viata si intamplarile unor soldati din legiunea franceza aflati intr-o misiune in Africa.
gicu
3rd December 2003, 15:35
People vs. Larry Flint? mi-am reamintit de el aseara, revazindu-l :yeah:
vasile314tzurka
5th December 2003, 18:34
amadeus, la strada, 8 1/2, la dolce vita, zbor deasupra unui cuib de cuci, rubliov, calauza (mai tot tarkovsky), zorba grecul... mai ma gindesc
phil
6th December 2003, 01:28
inca un detaliu (interesant, zic eu) legat de filmul nemtesc de care va vorbeam. scenariul are la baza romanul Black Box de Mario Giordano care, la randul sau, fictionalizeaza un eveniment real. in 1971, un asemenea experiment a fost initiat de niste specialisti de la Stanford University si s-a incheiat tragic :O .
sickboy
9th December 2003, 02:06
Cred ca filmele care imi plac cel mai mult sint filmele care vrei sa le revezi cu aceasi placere tot timpu'...
Pulp Fiction-cred ca e filmul meu preferat,dialogurile si muzica sint dementiale
Fight Club-cind am vazut prima oara filmu' ma durut capu...
12 Monkeys-de Ted Gillian,pe atit de ciudat,atit de frumos
Memento-l-am vazut de curind pe HBO,eram pe jumatate adormit si l-am vazut printr vise,intr-un fel eram ca personajul principal,nu-mi aduceam aminte de ultimele 5 minute din film...
Saving Private Ryan-cel mai realist film despre razboi,cel putin scena cind neamtul il injughie pe american dupa o bataie corp la corp,imi da si acu' fiori
Se7en-filmul cu cel mai neasteptat sfirsit IMO
Reservoir Dogs-I'm mister Orange!
Forrest Gump
Taxi Driver-You talking to ME!?
Braveheart
American BeautY
Zbor deasupra unui cuib de cuci
Trainspotting
Eyes Wide Shut
Goodfellas
Seria Alien
Natural Born Killers
La Vita e Bella!
Requiem For A Dream
Usual Suspects
American History x-filmul e slabut IMO,facut de propaganda,doar Ed Norton e adevarat
Regizorii ale caror filme le vad neaparat sint Tarantino,Scorsese,Oliver Stone,David Fincher;actorul preferat---De Niro
PS.Ca sa ma intorc la ce imi place mie cel mai mult,hocheiul,un film pe care as vrea sa-l revad de nenumarate ori dar nu il am,este 'Slap Shot' din 1977 cu Paul Newman,film despre hochei,cu multe accente comice,film care arata realitatea din hocheiul nord-american din anii '70.
Utilizator
16th December 2003, 10:41
Filme preferate: Zorba (Grecia mon amour, filmul preferat in zile grele, o lectie de viata), Calauza (ce film…dar si cartea fratilor Strugatski e excelenta), Odiseea Spatiala 2001 (Kubrick, o poezie de film), Zbor deasupra unui cuib de cuci, Trainspotting, As good as it gets (un Nicholson extra), 12 Monkeys (intr-adevar super), Hair (Forman parca, muzica si atmosfera hippie), Amadeus, Metro (parca Luc Besson, cu Isabelle Adjani si Christofer Lambert, o coloana sonora excelenta), Full Monty (excelenta comedie cu subiect serios), Samuraiul (cu un Alain Delon super, film pe nedrept, zic eu, oarecum uitat), Clanul Sicilienilor (Jean Gabin, Lino Ventura, Alain Delon, un film cu mafie care da clasa americanilor), Cei sapte samurai (nu mai sunt sigur daca e in regia lui Kuroshawa), Portocala Mecanica (exceptional, film-cult la un moment dat, desi l-am vazut tare demult si la-s mai revedea), Arizona Dream, Underground, Pisica alba-pisica neagra (toate de Kusturica, primele doua cu muzica lui Bregovic), Fight Club, American History X, Trilogia initiala Star Wars, LOTR, Casablanca (Humphrey Bogart si Ingrid Bergman),Mrs. Robinson (cu Dustin Hoffman) si nu in ultimul rand filmul concertului Woodstok si Pink Floyd la Pompei (pe care le pot trece si ca filme, desi muzica e partea forte)…si am uitat destule sunt sigur.
rasheedkpenny
16th December 2003, 11:22
Am mai citit niste mesaje si mi-am mai dat seama de unele filme care am uitat sa le trec pe lista!
Pe de alta parte, a vazut cineva filmul "Good bye, Lenin!" ???
vasile314tzurka
16th December 2003, 20:10
Filme preferate: Zorba (Grecia mon amour, filmul preferat in zile grele, o lectie de viata), Calauza (ce film…dar si cartea fratilor Strugatski e excelenta), Odiseea Spatiala 2001 (Kubrick, o poezie de film), Zbor deasupra unui cuib de cuci, Trainspotting, As good as it gets (un Nicholson extra), 12 Monkeys (intr-adevar super), Hair (Forman parca, muzica si atmosfera hippie), Amadeus, Metro (parca Luc Besson, cu Isabelle Adjani si Christofer Lambert, o coloana sonora excelenta), Full Monty (excelenta comedie cu subiect serios), Samuraiul (cu un Alain Delon super, film pe nedrept, zic eu, oarecum uitat), Clanul Sicilienilor (Jean Gabin, Lino Ventura, Alain Delon, un film cu mafie care da clasa americanilor), Cei sapte samurai (nu mai sunt sigur daca e in regia lui Kuroshawa), Portocala Mecanica (exceptional, film-cult la un moment dat, desi l-am vazut tare demult si la-s mai revedea), Arizona Dream, Underground, Pisica alba-pisica neagra (toate de Kusturica, primele doua cu muzica lui Bregovic), Fight Club, American History X, Trilogia initiala Star Wars, LOTR, Casablanca (Humphrey Bogart si Ingrid Bergman),Mrs. Robinson (cu Dustin Hoffman) si nu in ultimul rand filmul concertului Woodstok si Pink Floyd la Pompei (pe care le pot trece si ca filme, desi muzica e partea forte)…si am uitat destule sunt sigur.
mde. regasesc multe dintre ele. cei sapte samurai evident este kurosawa. de fapt cam tot kurosawa si tot tarkovsky.
07Ex
17th December 2003, 04:35
mde. regasesc multe dintre ele. cei sapte samurai evident este kurosawa. de fapt cam tot kurosawa si tot tarkovsky.
Terminator 2 - de departe un film de actiune deosebit. Ma uit si acum la efectele speciale de acum aproape 13 ani si inca mi-e greu sa-mi dau seama cum de au reusit sa le faca atat de bine cu tehnologia de atunci. Amazing!!!
Gabriel
17th December 2003, 19:06
97Sir...care este legatura dintre Terminator 2 si ceea ce a postat vasile314tzurka, pe care tu l-ai citat ?
DRAGOS
3rd January 2004, 17:07
Filmele mele favorite (nu conteaza ordinea):
1. Jaf in stil italian ("The italian job")
2. Out for a kill (cu Steven Seagle)
3. Under Siege (1 si 2 tot cu Seagle)
4. Independence Day
5. The new guy (o comedie superba)
6. Pearl Harbour
7. Politist in Beverly Hills (1,2 si 3 cu Eddie Murphy)
8. Misiune pentru presedinte (cu Chuck Norris)
9. Bruce Almighty (cu Jim Carrey)
10. Bad Boys II
11. Men in Black II
12. Rush Hour ("Ora de varf")
13. Gladiator
14. Armagheddon
15. Daddy day care ("Gradinita lu' taticu" cu Eddie Murphy)
16. Seria "Home Alone" (1,2,3,4)
17. Stuart Little 2
18. Die Hard ("Greu de ucis" cu Bruce Willis) 1,2,3
19. Kangouru Jack (tot o comedie faina)
20. American Ninja 1,2,3,4
Si asa mai departe......sunt multe filme faine!!!!
phil
5th January 2004, 23:16
imi permit sa re-postez aici un mesaj din threadul "Da mai departe." motivul este acela ca l-am scris intr-un moment nepotrivit (22 decembrie), cand majoritatea forumistilor erau deja in vacanta. de atunci, threadul a coborat foarte mult in sectiunea "Intern" si ma gandeam ca ar fi posibil ca cei interesati sa nu afle cate ceva despre un film tare interesant. multumesc pentru intelegere.
"o recomandare (calduroasa) pentru toti cei carora le-a placut/place "Stand by Me" si, mai ales, rockul anilor '70: filmul "The Virgin Suicides" scris si regizat de Sofia Coppola (da, fiica tatalui, adica Francis Ford Coppola) in 2000, dupa romanul lui Jeffrey Eugenides. un film care nu respecta canoanele holywoodiene, plin de mister si senzualitate. regizoarea urmareste cu empatie destinul unor adolescente intr-o America deja confuza si prinsa in clestele crizei economice si al unui puritanism victorian, adica intr-o o societate in care tinerii sunt obligati sa isi reprime constant energia sexuala, devenind astfel extrem de vulnerabili d.p.d.v. psihic. si daca familia, scoala,institutiile de tot felul sunt, fiecare, just another brick in the wall, muzica rock is a break in the wall. two thumbs up, cum se zice. de urmarit, de asemenea, al doilea film al Sofiei "Lost in Translation" iesit pe ecrane in toamna asta. vizionare placuta."
JJ
6th January 2004, 09:36
Aproape nimeni n-a mentionat TRAINSPOTTING?
Iata cateva din preferatele mele, pe genuri:
Thriller, psihologic:
-Usual Suspects - f. bun scenariul si intorsaturile de situatie
-Psycho - o tensiune extraordinara, un clasic
-Trainspotting - povestea reala, te simti de-a dreptul acolo
-Silence of the Lambs - Cel mai bun Thriller all times
-LA Confidential - cel mai bun film politist
-Seven
Artistice, romantice:
-Forrest Gump -un film romantic si naiv in acelasi timp, dar demential jucat de Tom Hanks
-American Beauty - de-adreptul frustant prin finalul sau
-Scent of a Woman - Iata ca Pacino poate fi si romantic
-Leaving Las Vegas
Comedii:
-Ace Ventura 2
-Cable Guy
-Nothing to Lose
-People vs. Larry Flint
Actiune pura:
-Con Air cu Nick Cage
-Seria Indiana Jones
-Seria Die Hard
-Air Force One
-Gladiator
-Jaws
SF&Fantasy:
-Lord of the Rings -seria
-Star Wars-seria
-Alien-seria
-Blade Runner
Ultras
13th January 2004, 09:03
American History X
The Green Mile
The Godfather
Once Upon A Time In America
Platoon
2001 - A Space Odyssey
The Old Man And The Sea
Primal Fear
Snach
The Boondock Saints
Cam acesta este Top 10, dar NU conteaza ordinea. Am omis The Stalker si Citizen Kane pentru ca nu le-am mai vazut de foarte mult timp, dar cu siguranta sunt in top. Alte filme care imi plac (si sunt de top):
Apocalypse Now
A Beautiful Mind
Equilibrium
Final Destination
Ice Age
Name Of The Rose
Natural Born Killers
One Flew Over The Cuckoo's Nest
Pulp Fiction
Silance Of The Lambs
U Turn
Wag The Dog
Full Metal Jacket
... si multe altele
Ultras
13th January 2004, 09:14
Am mai citit niste mesaje si mi-am mai dat seama de unele filme care am uitat sa le trec pe lista!
Pe de alta parte, a vazut cineva filmul "Good bye, Lenin!" ???
L-am vazut. Cred ca este unul dintre cele mai bune filme europene pe care le-am vazut si cu siguranta cel mai bun film german. Inainte sa il vad eram cam circumspect in ceea ce il priveste, fiind influentat negativ de filmele romanesti care trateaza subiecte post-comuniste. Merita vazut! Ca gen cred ca l-as incadra la tragi-comedie.
Gabriel
13th January 2004, 20:45
Baietzi, eu am omis ceva care mi-a placut foarte mult. Doua westernuri clasice : The Good The Bad and The Ugly si For a few dollars more.
Regia asigurata de Sergio Leone, coloana sonora de Ennio Morricone. Si avand doi mari actori printre protagonisti : Clint Eastwood si Lee Van Cleef.
phil
15th January 2004, 01:10
sper ca cineva responsabil de la agentia de difuzare a filmelor in Romania va fi sensibilizat de cea mai recenta pelicula a regizorului canadian Denys Arcand (a mai regizat "Jesus de Montreal" si "Le Déclin de l’Empire Américain") "Les Invasions barbares" (2003) pentru ca e absolut remarcabila. mai rar gasesti un film care sa vorbeasca cu egala lejeritate despre sensul vietii, moarte si blowjobs. Sarcasmul lui Arcand dezvaluie fata barbara a lumii occidentale, asa-zis civilizata, pusa mereu in paranteze de discursul despre barbaria celorlalti, de dincolo de frontierele Imperiului.
realmadrid.com
15th January 2004, 21:30
Dupa cum am mai zis Lord of the rings 3
Utilizator
16th January 2004, 12:33
Pentru amatori, diseara e “Nashul” la Prima.
Aseara am vazut “Faleze de nisip” al lui Dan Pitza, un film din ’83 care mi-a placut la fel ca prima oara. Din pacate cinematografia romaneasca sufera inca la ora actuala, sunt semne de mai bine, dar realizatorii sunt tributari inca faptului divers de senzatie, gen stirile ProTv, sau complexului comunist de care nu mai scapam odata. Teme universal valabile nu prea sunt abordate, aceasta fiind si o explicatie a marginalizarii filmografiei romanesti.
Apropos de filme, citeam in Capital ca anul trecut cel mai vizionat film romanesc a fost Garcea si Oltenii (peste 2 mil. de telespectatori) … Cam trist daca asociem si cu faptul ca Vacanta Mare e cel mai vizionat show TV, iar stirile ProTV de la ora 17:00 (aici sunt stirile horror) sunt cele mai urmarite.
Mihaela
16th January 2004, 23:04
Am vazut aseara pentru prima data Leon (cam tarziu stiu...) si am avut un adevarat soc, nu-mi amintesc de cand un film m-a impresionat atat. E unul din filmele acelea rare care te lovesc direct in inima si iti amintesc de lucrurile cu adevarat importante. Sunt convinsa ca pana la urma asta e ceea ce isi poate dori cel mai mult cineva in viata - sa iubeasca cu adevarat. Ce-i drept fata era cam prea tanara pentru rol, dar filmul nu mi-a lasat nici o clipa impresia ca s-ar petrece ceva nepotrivit pentru ca legatura dintre ei era una sufleteasca in primul rand.
DRAGOS
17th January 2004, 17:25
Actiune pura:
-Con Air cu Nick Cage
-Seria Indiana Jones
-Seria Die Hard
-Air Force One
-Gladiator
-Jaws
SF&Fantasy:
-Lord of the Rings -seria
-Star Wars-seria
-Alien-seria
-Blade Runner
Bine ca mi-ai amintit!!! Air Force One... excelent film. Parca in rol principal a jucat Harrison Ford.
alin28
23rd January 2004, 19:02
Nu am neaprat o ordine, dar iata cateva care mi-au placut foarte mult.
Gladiatorul
Legendele toamnei
Sheakespeare in Love
Forest Gump
Truman Show
Breavheart
Secretul lui Bahus
ultra_alba
24th January 2004, 13:00
1.nasul 2
2.avocatul diavolului
3.seven
baubau
26th January 2004, 02:19
A vazut cineva Dogville?
Un excelent film despre om si psihicul sau!
gigel_bucur
26th January 2004, 16:12
Once Upon A Time In America
Nasul
Seven
Portocala Mecanica
Noua Sapt. Jumate
Zbor Deasupra Unui Cuib De Cuci
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain
Calauza
Tacerea Mieilor
Good bye, Lenin
A Beautiful Mind
Operatiunea Monstrul
Ordinea conteaza mai putin, totusi, zece titluri e cam putin:)
DRAGOS
27th January 2004, 15:10
Care ati vazut DR. DOOLITTLE 2 cu Eddie Murphy????
O comedie bestiala!!!!
vasile314tzurka
27th January 2004, 15:12
inca nu. este pe hbo
am vazut in schimb aseara Pollok. Un film frumos.
Ultras
27th January 2004, 15:20
Ultimul film vazut care mi-a placut este Rose Red (dupa Stephen King).
ieppy
27th January 2004, 15:20
Filme preferate:
Seria Nasul
Seria Tarantino+ Four Rooms(trebuie neaparat sa vedeti filmul asta, Tim Roth joaca superb, este unul din cei mai underrated actors pe care ii stiu)
Dogma
Once Upon A Time...
Goodfellas
Seria Star Wars
Seria Indiana Jones
American Beauty
Heat
Truman Show
Man on The Moon(impresionant filmul si felul in care joaca Carrey)
Cand o sa imi mai amintesc o sa le scriu.
Ultras
27th January 2004, 15:21
Intr-adevar Four Rooms este o comedie dementiala, la propriu si la figurat
ieppy
27th January 2004, 15:24
Si mai sunt doua lucruri fascinante in film: Stii in´a treia camera e o tipa care danseaza la televizor dar nu ii vezi fata. La sfarsitul filmului apare:
Woman dancing: Salma Hayek.
Iar la a 4 camera Bruce Willis nu e mentionat deloc.
Ultras
27th January 2004, 15:38
Nu mai retin amanuntele (l-am vazut acum un an si ceva), dar trebuie remarcata distributia.
gicu
27th January 2004, 16:17
de vazut: "The life of David Gale" (2003) in regia lui Alan Parker. In distributie: Kevin Spacey, Kate Winslet, Laura Linney, etc.
vasile314tzurka
27th January 2004, 16:18
http://www.imdb.com/title/tt0113101/
in general pe imdb aflati tot ce vreti despre filme
baubau
28th January 2004, 10:13
Eu prefer critca de pe yahoo movies...parca e mai serioasa!:)
Reservoir Dogs primul film al lui Tarantino v-a placut?!
vasile314tzurka
28th January 2004, 10:16
la www.imdb.com nu e critica ci informatii. baza de darte este foarte bogata, am gasit cam toate filmele romanesti de exemplu. o folosesc strict pentru informatii.
gigel_bucur
28th January 2004, 10:17
[QUOTE=baubau]Eu prefer critca de pe yahoo movies...parca e mai serioasa!:)
eu chiar am avut "surpriza" sa gasesc la yahoo movies titluri care lipseau din baza de date de la imdb.
ieppy
28th January 2004, 13:43
Reservoir Dogs, are you kidding? It's a beep masterpiece.
phil
2nd February 2004, 16:50
inca o recomandare pentru cinefilii de pe forum: Awakenings (1990) in regia lui Penny Marshal dupa o carte de Oliver Sacks. inspirat dupa un caz real, filmul prezinta eforturile unui doctor din New York (Robin Williams) la sfarsitul anilor 60 de a ameliora starea unor pacienti catatonici, tratati cu indiferenta de personalul medical. situatia se schimba dramatic cand unuia din acestia (Robert De Niro) i se administreaza un medicament folosit in tratamentul maladiei Parkinson care efectiv il readuce in lumea reala (il "trezeste"), chiar daca doar temporar, dupa 30 de ani de absenta. demn de remarcat este faptul ca atat Williams cat si De Niro interpreteaza, magistral, partituri oarecum diferite fata de ceea ce li se ofera de obicei la Hollywood (De Niro a fost nominalizat la Oscar pentru acest rol). emotionant.
Dorin
2nd February 2004, 20:42
Am tacut multa vreme desi sint un cinefil inrait si vad cam tot ce exista in materie de film .Am simtit ca totusi ar trebui sa ma pronunt si eu dupa ce am citit de filmul lui Phil.Vezi deasupra . Dramele psihologice cu teme de psihiatrie le urmaresc cu mare atentie si ca deformatie profesionala si pot sa le vad credibilitatea cu alti ochi.The God Will Hunting , filmul de debut al lui Aflek si Damon , este foarte realist desi pare cam exagerat etc. Robin Williams e magistral . Sau Jack Nicholson in Cuibul de cuci sau In Viata Dinspre Partea Luminoasa(nu stiu titlul in engleza , regretabil...) este fantastic ! :yeah: Dorin
Gabriel
2nd February 2004, 21:09
Dorin te referi la On a Clear Day You Can See Forever ?
Dorin
3rd February 2004, 00:03
As Good As It Gets ! Asta e numele. Joaca cu Helen Hunt si este bolnav obsesiv etc. Amandoi au luat Oscar!!! :yeah: Dorin
http://images.rottentomatoes.com/images/movie/coverv/03/132903.jpg
phil
3rd February 2004, 06:37
Dorin, ma bucur sa aflu ca esti un "cinefil inrait" :). cat despre Awakenings sunt de acord ca ecranizarea fictionalizeaza putin, in sensul ca manipuleaza emotiile spectatorului (mai ales ca e vorba de un subiect de asemenea natura). din pacate, nu sunt un specialist in domeniu ca sa ma pot pronunta cu privire la credibilitatea faptelor prezentate. ceea ce am aflat insa, dintr-un documentar, este ca atat doctorul cat si cazurile respective au existat cu adevarat. abia foarte tarziu s-a reconstituit ceea ce se intamplase cu acesti pacienti. se pare ca in anii 20, in urma unei epidemii (poliomielita?) creierul acestora a fost afectat de un virus misterios insa consecintele nu au fost vizibile decat dupa un anumit timp. aparent, bolnavii pareau atinsi de Parkinson, in sensul ca isi pierdeau progresiv controlul asupra miscarilor. maladia degenara pana la stadiul in care pacientii deveneau niste legume sau niste statui. meritul lui Oliver Sacks a fost ca s-a interesat indeaproape de soarta acestor nefericiti si a inceput sa faca cercetari cu privire la natura bolii. "miracolul" s-a produs dupa ce Sacks a avut intuitia de a le administra un medicament, l-dopa, folosit pentru contrabalansarea deficientei de dopamina in cazul bolnavilor de Parkinson. evident ca regizorul fictionalizeaza modul in care pacientii revin la viata (uluirea, stupoarea si exuberanta celor care au pierdut contactul cu lumea reala in, sa zicem, 1939 si s-au trezit in 1969, in plina epoca hippie) pentru a obtine un impact maxim asupra spectatorilor. la urma urmelor, nici un regizor nu-si putea permite sa rateze o asemenea mina de aur. e foarte posibil ca un psihiatru sa sesizeze inconsistentele naratiunii insa filmul se adreseaza unui public larg si cred ca este, dincolo de aceste tuse ingrosate, emotionant. in orice caz, la final se precizeaza ca "trezirea" a fost temporara si in ciuda cercetarilor ulterioare starea bolnavilor nu a putut fi ameliorata.
Gabriel
3rd February 2004, 12:33
Da, Dorine. L-am vazut si il si am. Mare film. Dar in Romania s-a tradus "Mai bine nu se poate", nicidecum "Viata Dinspre Partea Luminoasa".
Dorin
3rd February 2004, 21:21
Traducere a titlului din varianta suedeza.....In film titlul apare scurt si in intunericul din ghena de gunoi unde este aruncat catelul! A trebuit sa verific inregistrarea mea ca sa aflu .... :yeah: Dorin
Dorin
3rd February 2004, 21:33
Phil esti mare cu asa cercetare !!! Filmul este si el extrem de reusit si posibil din punct de vedere medical. Sint pacienti cu schizofrenie catatonica(arata ca paralizati ) care se comporta asemanator si anumite medicamente ii pot pune in miscare. De obicei doze mari de medicamente antipsicotice dau distonie adica rigiditate musculara plus parkinsonism adica tremor rigiditate etc. Medicamentul Ldopa are exact efectul de a inmuia rigiditatea si hop apare minunea. Acum se tot poate scrie despre asta dar medicamentul Ldopa are efect un timp si nu impotriva schizofreniei . Azi sint alte medicamente si riscul de distonie este redus sau chiar exclus. Dar ajunge cu asta si sa vorbim de filme.
Ai vazut filmul japonez Kagemusha ? http://images.amazon.com/images/P/6301661737.01._PE_SCMZZZZZZZ_.jpg A rulat prin anii 70 si pe mine m-a impresionat deosebit desi in sala au fost cam 9 spectATORI CARE SAU DISTRAT COPIOS CIND SAMURAIUL PLINGEA DUPA MOARTEA A LOR SAI ...Cultura orientala , ce sa faci.Ca despre "cei 7 samurai" nu are rost sa comentam .Formidabil! :yeah: Dorin
phil
4th February 2004, 16:41
inca o data, Dorin, aprecierile tale ma magulesc. nu sunt specialist insa, cum ziceam, am vazut recent un documetar foarte bine facut pe tema asta. de altfel, asa am si ajuns la Awakenings. adevaratul specialist, precum se poate citi, esti tu :).
am vazut Kagemusha, insa din fericire am avut sansa de a-l viziona pe videocaseta astfel ca am ratat scene savuroase ca aceea descrisa de tine. ma intreb daca nu cumva respectivii spectatori confundau cinematografia japoneza cu aceea nord-coreeana :happy, unde mai intalneai cate o scena uluitoare in care niste tarani plangeau (de fericire, e adevarat) ca li s-a ingaduit miracolul de a atinge tabla masinii conducatorului iubit :D .
DRAGOS
6th February 2004, 19:28
Va recomand The Cube!!!
Ravelly
16th February 2004, 03:29
Am vazut in seara asta "Remains of the Day" cu un Anthony Hopkins pur si simplu genial.
Din fericire am vazut cateva din filmele pe care multi dintre voi le lauda si am ramas impresionat de "La vita e bella" , "One Flew Over The Cuckoo's Nest" si "Schindler's List".
Mi-am mai adus aminte si de "As Good As It Gets", "Pay It Forward" (ambele m-au impresionat f mult).
phil
21st February 2004, 00:34
va recomand Elizabeth: The Virgin Queen (1998), in regia lui Shekhar Kapur, un film despre primii ani ai domniei reginei Elizabeth I in a doua jumatate a secolului 16. Fiica a lui Henric VIII si a Annei Boleyn, Elizabeth s-a urcat pe tronul Angliei in 1568 (avea 25 de ani) intr-un moment extrem de neprielnic cand tara nu doar ca era sfasiata de conflictul catolico-protestant ci ajunsese in pragul falimentului economic si militar. fara sa fie creditata cu sanse prea mari de supravietuire ca monarh ea a reusit totusi sa ramana in aceasta postura 45 de ani (!!!) rastimp in care a facut din Anglia o forta de temut pe plan european si nu numai. filmul surprinde metamorfoza unei tinere fara experienta politica (atrasa mai degraba spre placerile usoare ale vietii de la curte) intr-o regina austera si puternica sub protectia unui sfetnic inteligent si loial (Sir Francis Walsingham, foarte bine interpretat de Geoffrey Rush). fascinant mi se pare celibatul Elizabethei (nu s-a casatorit niciodata si nu a avut copii): pentru ca supusii aveau nevoie de un simbol care sa-l inlocuiasca pe cel al Fecioarei Maria (diminuat in importanta datorita atitudinii protestante a reginei), Elizabeth a devenit ea insasi acest simbol aplicandu-si o masca faciala care ii conferea alura unei statui. tot ca parte a dorintei de automumificare, ea a renuntat definitiv si la amantul ei (Robert Dudley, Earl of Leicester). desi ingropata, pasiunea nu a disparut: se spune ca, multi ani mai tarziu, Elizabeth a murit cu numele acesuia pe buze.
phil
2nd March 2004, 02:38
imi face o deosebita placere sa constat ca doua din filmele pe care vi le-am recomandat aici au fost laureate aseara. Barbarian Invasions, r. Denys Arcand, a primit Oscarul pentru cel mai bun film strain /hello iar Sohia Coppola a primit un Oscar pentru scenariu original (la filmul Lost in Translation, regizat tot de ea) /hello. personal, cred ca filmul Sophiei merita mai mult dar, deh, se pare ca motto-ul dupa care au judecat membrii Academiei a fost: "Sa dam Lord-ului ce e al Lord-ului"; apropo, asta nu inseamna ca minimalizez in vreun fel meritele lui Peter Jackson). si, ca tot veni vorba de piscaturi (nevinovate) la adresa "Lordului," mi-a placut tare mult remarca tipei care a multumit pentru Oscar in numele trupei canadiene de la BI si care si-a inceput speechul cam asa: "suntem recunoascatori ca The Lord of the Rings nu a fost nominalizat si la "Best Foreign-Language Film." moment in care toate camerele s-au repezit asupra grupului pastorit de Peter Jackson iar telespectatorii au putut surprinde in direct surasul cam acrisor al acestuia :D.
realmadrid.com
2nd March 2004, 21:28
Pai ce ma vroiai sa ia 12 oscaruri:)
phil
5th March 2004, 16:30
Pai ce ma vroiai sa ia 12 oscaruri:)
Doamne fereste, mah...in general nu-mi plac mega/supraproductiile aruncate pe piata la vanatoare de Oscaruri...iar numarul de premii ale academiei nu e intotdeauna direct proportional cu valoarea reala a filmului...s-au vazut destule cazuri in care situatia a fost inversa :D. astfel de filme sunt turnate in ideea unui profit maxim (ceea ce in sine nu e rau), adica de a raspunde unei anumite asteptari din partea publicului cat mai larg. The Player-ul lui Altman dezvaluie cu maxima ironie dedesubturile acestui mecanism. de fapt, exista un adevarat mit al superproductiilor in lumea hollywoodiana iar, evident, el trebuie reimprospatat din cand in cand si astfel se ajunge la cazuri gen Ben Hur, Titanic sau LOTR.
eu prefer filmele cu bugete minuscule, realizate de obicei de case independente de productie care isi permit sa sfideze canonul si sa provoace, adica sa mearga contra curentului in ciuda tuturor riscurilor. in orice caz, ma feresc sa fac o separare neta intre cele doua categorii (= doar una din ele, in speta ce-a de-a doua, produce capodopere).
si daca tot vorbim de filme care trec neobservate in randul marelui public desi sunt chiar profunde, va recomand calduros The Dreamers, 2003, in regia lui Bernardo Bertolucci (cunoscut cinefililor datorita provocatorului Ultimul tango la Paris din 1972), cu scenariul semnat de Gilbert Adair, dupa propriul roman. precizez mai intai ca filmul a avut de infruntat furcile caudine ale cenzurii nord americane :rosu:, datorita continutului explicit (si pe alocuri chiar ofensator) al unor scene :cool:. The Dreamers este un film despre filme (Bertolucci aduce omagii unor nume sacre ale cinematografiei ca Buster Keaton, Charlie Chaplin, Marlene Dietrich sau Jean Luc Godard), despre sex/dragoste si despre revolutii/ideologii. este un film extrem de incomod de urmarit, atat datorita intertextualitatii (= referintelor directe si indirecte la alte filme) cat si a subiectelor controversate sau chiar tabu pe care le propune dar care, per total, rasplateste efortul spectatorului. in rezumat, Matthew, un tanar american, indragostit de filme si muzica rock, pleaca la Paris pentru a invata limba fanceza in anul de gratie 1968 unde se imprieteneste cu Isabelle si Theo, 2 gemeni extrem de ciudati a caror relatie sta pe marginea incestului. in compania acestora, dar si a alcoolurilor, tigarilor si cartilor, Matthew petrece 2 saptamani intense rastimp in care experimenteaza voyeurismul, sexul, dragostea dar si disputele filozofice despre revolutie (ca extensie violenta a unei ideologii), razboiul din Vietnam, Flower Power. filmul are mai multe registre: e cand foarte comic (de un umor extrem de suculent) cand foarte grav si se adreseaza mai multor categorii de spectatori. coloana sonora e superba si include o varietate de nume, de la Edith Piaf la Hendrix, The Doors, Steve Miller si Janis Joplin. vizionare placuta.
Utilizator
8th March 2004, 00:35
Tocmai am revazut "Parfum de femeie" cu Al Pacino (pentru ca a mai fost unul cu Vittorio Gasman) pe Acasa TV, o revelatie pentru mine ca acest post are in grila asa ceva...Mai mult, duminica viitoare la 20:00 tot pe Acasa avem "As good as it gets" de care pomeneste Dorin ceva mai devreme...Un alt film super, unul dintre rolurile de referinta ale lui Nicholson care se identifica efectiv cu personajul...
roxana
8th March 2004, 09:25
am vazut demult 'parfum de femeie' si mi s-a parut extraordinar. a mai fost un film interesant pana unde l-am vazut eu: 'rosii verzi prajite' l-a vazut cineva pana la sfarsit?
Utilizator
9th March 2004, 21:44
am vazut demult 'parfum de femeie' si mi s-a parut extraordinar. a mai fost un film interesant pana unde l-am vazut eu: 'rosii verzi prajite' l-a vazut cineva pana la sfarsit?
Zice ceva despre "rosiile verzi prajite": actori, regizor, ceva despre subiect...poate l-am vazut dar nu recunosc titlul
N0_NaM3
14th March 2004, 04:11
Lord of the Rings, 2Fast2Furious ,Bad Boys2 , Pirates of the Carribean
GoPens
16th March 2004, 09:39
anu trecut am fost la:
"Master & Commander"
"Pirates of the Caribbean"
"The Last Samurai"
"Matrix Reloaded"
"LOTR3"
singurul care l-am gasit acceptabil a fost "Master & Commander"
daaca nu mi-as fi luat anu' trecut "Runaway Train" pe DVD nu cred ca as fi avut un film care sa zic despre el ca mi-a placut :(
in mai vine "Troy". poate-o fi ceva in sfirsit
fly
25th March 2004, 10:26
preferate?
1.Trainspotting
2.Fight Club
3.Girl Interrupted
4.La vita e bella
5.Scandalul Larry Flint (Milos Forman e...!)
6.Requiem for a dream (maked me stop smokin' pot)
7.Twin Peaks
8.Interview with a vampire (am eu o pasiune speciala pentru filmul asta...) :drak:
Utilizator
25th March 2004, 11:20
“Requiem for a dream” e cel cu Meryll Streep si elevii?
fly
25th March 2004, 11:29
nu, e in regia tipului care a facut Pi, imi scapa numele lui acum.A! Pi! Super, super film!
Utilizator
25th March 2004, 11:43
Nu l-am vazut, restul le stiu: Trainspotting, Fight Club, La vita e bella, Scandalul Larry Flint, Twin Peaks, Interview with a vampire. Primele doua mi-au placut si mie mult, cu o mentiune speciala pentru Trainspotting (parca mottoul era “Din viata scapa cine poate”). Scandalul Larry Flynt un film bun, Twin Peaks mi-a creat dependenta la prima difuzare, mai apoi nu l-am mai putut urmari.
In regia lui Forman mi-au placut Amadeus si Hair mult mai mult decat Scandalul…
Chiar, vaz ce esti cu muzica buna :), ai vazut Hair?
GoPens
25th March 2004, 16:14
mottoul din Transpotting
"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television, choose washing machines, cars,
compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health,
low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage
repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose
leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suit on hire
purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who
the fuck you are on a Sunday morning.Choose sitting on that couch
watching mind numbing, spirit crushing game shows, stuffing fucking
junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all,
pishing your last in a miserable home, nothing more than an
embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to
replace yourself. Choose your future. Choose life. I chose not to choose
life. I chose something else. And the reasons? There are no reasons.
Who needs reasons when you've got heroin?"
Utilizator
25th March 2004, 16:30
Excelent GoPens….nu-l aveam si il uitasem…
fly
27th March 2004, 18:32
Cel mai tare monolog dintr-un film!La fel de misto e monologul lui Edward Norton in The fifth hour si pt cine stie, la Soundtrackul din Fight Club Chemical Brothers au o melodie, This is your life, care e un fel de reunire a frazelor mishto ale lui Tyler Durden.Deliver me from sweedish furniture! :D
vasile314tzurka
31st March 2004, 08:40
aseara am fost sa vad una din marile "comedii" ale latului ecran: Ultimul Samurai. Va sfatuiesc prieteneste sa va pastrati banii:)
maryuss_mau
31st March 2004, 17:03
ce parere aveti despre american history x? mi-a placut la nebunie! e cu edward norton si samuel l. jackson!
ultra_alba
1st April 2004, 01:03
Ce filme bune ati mai vazut in ultimul timp?.Ca eu personal m-am saturat de filmele astea americane de actiune sau de comediile gen Scary Movie
GoPens
1st April 2004, 08:21
aseara am fost sa vad una din marile "comedii" ale latului ecran: Ultimul Samurai. Va sfatuiesc prieteneste sa va pastrati banii
too late vasile, too late :(
http://www.onlinesport.ro/forum/showpost.php?p=58163&postcount=18
Cucu
7th April 2004, 19:57
nu stiu cati ati vazut Emperor's new club?
e unul din favoritele mele, mai ales din filmele mai necunoscute.
Din cele cunoscute: The Shawshank Redemption, American History X
Mai noi: Runaway jury, Shrek, The Passion of the Christ.
Gabriel
10th April 2004, 12:44
Ce filme bune ati mai vazut in ultimul timp?
Schindler's List. Foarte bine realizat. Un film muncit. Desi nu pot spune ca-i am la inima pe evrei...m-a impresionat filmul. Mi s-a parut un factor pozitiv faptul ca a fost realizat alb-negru.
Casablanca. Abia acum cateva zile am apucat sa-l vad. Este o mica opera de arta. Un film cum nu se mai face in zilele noastre. Sfarsitul l-am urmarit de vreo 5-6 ori, la fel ca Grga Pitic din Pisica Alba Pisica Neagra. :)
dana...
14th May 2004, 21:03
cred ca daca vin eu cu filme gen Pe aripile vantului ma dati afara,nu?
mie mi-au placut foarte mult Filantropica si Furia.(asta pt ca nimeni nu vb despre filmele romanesti)
....filmele vechi ca Sunetul muzicii,My fair lady,Cum sa furi un milion,Descult prin parc...sunt si ele printre preferatele mele
maryuss_mau
15th May 2004, 10:04
cred ca daca vin eu cu filme gen Pe aripile vantului ma dati afara,nu?
mie mi-au placut foarte mult Filantropica si Furia.(asta pt ca nimeni nu vb despre filmele romanesti)
....filmele vechi ca Sunetul muzicii,My fair lady,Cum sa furi un milion,Descult prin parc...sunt si ele printre preferatele mele
Filantropica si Furia sunt printre singurele filme romanesti din ultimii ani care au meritat vazute;
daemon_ro
15th May 2004, 22:46
Mai oameni buni, mie imi plac la nebunie filmele horor, asa ca va rog sa-mi ziceti si mie unul (poate nu l-am vazut) care sa ma tina treaz vreo 5 zile..sa-mi fie frica sa ma duc la somn...
Nu m-am apucat de postat titluri cu filmele care mi-au placut, pentru ca sunt foarte multe..
SVensson
28th May 2004, 21:43
How High, The Hot Chick, Troia si Final Destination 1 si 2. Cele mai tari filme.
Catalanul
29th May 2004, 23:39
troia si ziua de maine sunt foarte faine
bapsy
30th May 2004, 11:36
maryuss_mau: "american history x" este un film foarte impresionant, intr-adevar este chiar unul dintre filmele mele preferate.
altele ar mai fi "natural born killers" (Oliver Stone si Quentin Tarantino - perechea ideala) si "black cat white cat" (cat si restul filmelor lui Emir Kusturica).
bapsy
30th May 2004, 11:52
Ce filme bune ati mai vazut in ultimul timp?
Nu l-am vazut, dar va fi urmatorul la care ma voi uita, tocmai am facut rost de el: este vorba despre un film nemtesc "Good bye Lenin", un fel de "comedie trista" (am inteles ca pentru cei care nu au trecut prin comunism este comedie, pentru ceilalti este trist...). Este nou (2003) si a primit deja o groaza de premii.
Si cum m-am saturat si eu de filmele americane ... sper ca asta va fi la inaltimea asteptarilor.
m_trinity_m
31st May 2004, 18:55
In primul rand salutari tuturor, m-am impiedicat si eu de formumul asta si surpriza... Te prinde si nu te mai lasa :D.
Eu sunt destul de disperata cand vine vorba de filme, asa ca nu va suparati prea tare daca imi postez un Top 50 :cool:.
Nu sunt in ordine, cu exceptia primului :p
1. The Lord Of The Rings Trilogy (P. Jackson)
2. The Matrix (The Wachowski brothers)
3. A Few Good Men (R. Reiner)
4. To Kill A Mockingbird (R. Mulligan)
5. Gone With The Wind (V. Fleming)
6. The Birds (A. Hitchcock)
7. Shrek (A. Adamson)
8. Aliens (J. Cameron)
9. Indiana Jones And The Raiders of the Lost Ark (S. Spielberg)
10. The Star Wars Trilogy (G. Lucas)
11. 12 Angry Men (S. Lumet)
12. Tootsie (S. Pollack)
13. What's Up, Doc? (P. Bogdanovich)
14. Saving Private Ryan (S. Spielberg)
15. American Beauty (S. Mendes)
16. Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl (G. Verbinski)
17. A Beautiful Mind (R. Howard)
18. Finding Nemo (A. Stanton)
19. One Flew Over The Cuckoo's Nest (M. Forman)
20. The Silence Of The Lambs (J. Demme)
21. The Sixth Sense (M. Shaymalan)
22. Casablanca (M. Curtiz)
23. The Gold Rush (C. Chaplin)
24. Titanic (J. Cameron)
25. Minority Report (S. Spielberg)
26. Gladiator (R. Scott)
27. Kramer Vs. Kramer (R. Benton)
28. Romeo And Juliet (F. Zeffirelli)
29. The Advenutres Of Robin Hood (M. Curtiz, W. Keighley)
30. As Good As It Gets (J. Brooks)
31. Catch Me If You Can (S. Spielberg)
32. The Fifth Element (L. Besson)
33. Forrest Gump (R. Zemeckis)
34. The Guns Of Navarone (J. Thompson)
35. My Left Foot (J. Sheridan)
36. Rain Man (B. Levinson)
37. The Sound Of Music (R. Wise)
38. Some Like It Hot (B. Wilder)
39. The Wizard Of Oz (V. Fleming)
40. The Longest Day (K. Annakin)
41. Amadeus (M. Forman)
42. Bonnie And Clyde (A. Penn)
43. Contact (R. Zemeckis)
44. Ghostbusters (I. Reitman)
45. Sense And Sensibility (A. Lee)
46. The Lion King (R. Minkoff)
47. Schindler's List (S. Spielberg)
48. "Jesus Of Nazareth" (mini, F. Zeffirelli)
49. Back To The Future (R. Zemeckis)
50. Of Mice And Men (G. Sinise)
E destul de invechit totusi, tinand cont ca am vazut de curand Rear Window de Hitchcock. Ar trebui sa il includ in Top, filmul este super. Anyway, trebuie sa ma uit candva si la The Godfather, iar saptamana asta am in plan sa vad Psycho.
Gabriel
31st May 2004, 20:38
trinity, topul tau este egal cu zero..tinand cont de faptul ca lipsesc Pulp Fiction si The Shawshank Redemption.
in rest..n-ai gusturi rele.
m_trinity_m
31st May 2004, 23:11
Egal cu zero? N-as zice, dar ma rog, fiecare cu gusturile lui. Este adevarat ca trebuie sa vad The Shawshank Redemption, a fost de curand la TV si din pacate l-am ratat. Cat despre Pulp Fiction, poate altadata, cand ies din Hitchcock-Mania ;)
Ciao!
uti2102
31st May 2004, 23:48
Ciudat ca nu zice nimeni nimic de "Citizen Kane", "Battleship Potemkin" shi alte filme ale vremii......
Gabriel
1st June 2004, 08:05
Trinity, apropos de Hitchcock...am vazut ieri "North by northwest". Ce piesa clasica. :)
"Egal cu zero" e asa o forma de a spune....care mai mult te indeamna sa vezi filmele recomandate de mine. Sa le vezi, da ?
ps : in ce oras din USA stai ? ai vazut ca Lakers e in finala ? :p
bapsy
1st June 2004, 08:58
Apropos de Shawshank Redemption (superb film), ar fi de remarcat si alte filme dupa carti ale lui Stephen King (It, The Stand, Misery, The Shining, The Green Mile s.a.).
ADelPiero
1st June 2004, 13:09
cred ca sunt singurul care nu se uita la filme :D (pe calc)
m_trinity_m
1st June 2004, 13:11
@ Gabriel
Eh, stiu ca e un fel de-a spune, don't worry. Eu am Noth by Northwest pe DVD de nu stiu cand si nu am apucat sa il vad. Dar o sa imi fac timp. Si promit ca ma uit si la filmele recomandate de tine :).
Eu stau in Washington DC, unde ne-au invadat greierii uriasi. Culmea, chiar m-am uitat ieri putin la meciul LA Lakers vs. Minnesota Timberwolves. Joaca mishto toti la Lakers, se remarca bineinteles O'Neal si Kobe Bryant. Frumoasa echipa. Prevad parca o finala cu Detroit Pistons :ok:.
Gabriel
1st June 2004, 17:57
trinity, presimt ca vom fi prieteni buni. :D
poate treci si pe la forumul de NBA. si poate ma cauti si pe YM. :D
m_trinity_m
1st June 2004, 21:57
:D Da, poate vin pe NBA, dar mai intai da-mi un PM in care ghicesti ce varsta am. :D
:evil: :evil:
Ca sa nu fii luat prin surprindere mai tarziu, nu de alta. :p E bine sa stii cu cine discuti.
Gabriel
30th June 2004, 14:35
Am revazut de curand unul dintre filmele mele preferate.
Cool Hand Luke, cu Paul Newman si George Kennedy (cei care urmareau Dallas...il stiu d'acolo.il joaca pe Carter McKay ..cel care ajunsese mare la sfarsit)
Filmul este o productie a anului 1967 si este o bijuterie...in special pentru cei ce apreciaza filmele cu puscarii si detinuti. Iar Newman face un rol memorabil.
NewDetails21
4th July 2004, 14:29
Citizen Kane,Schindler’s List,Seven,Fargo,Psicho,Waking Life,Pulp Fiction,2001: A Space Odyssey
Dar ce parere aveti despre Rainman?
sames44jc
7th August 2004, 20:51
pe primul loc este ciocu mic
euro trip
whos your daddy
50 first dates
.......
Denis
12th August 2004, 20:54
Actiune - Scarface shi I, Robot
Comedie - White Chicks
Suspans - The Day After Tomorrow
Drama - Titanic
**All Time** - Scarface, Armagedon :ok:
giovanni BV
28th August 2004, 10:27
Toate filmele romanesti realizate in perioada 1950 - 1980 , ce actori am avut !!! Daca as gasi de cumparat filme romanesti in Original ( pe DVD mi-ar place si mai mult !!!) mi-as face o colectie mare !!!
Denis
1st September 2004, 11:54
e mishto sa te uitzi cam pe la 10:30 seara la un film de GROAZA de sa faci pe tine :D, shi apoi dupa ce se termina pe la 12:30 sa te uitzi la o comedie tare, cu martin lawrance sau rowan atkinson (cei mai comici vreo data...parca mai sunt catziva dar nu pot sa ma gandesk aku) ca sa te mai calmezi umpic. Shi apoi ptzi sa te duci la culcare relaxat.
notthespoon
13th September 2004, 11:39
A fost ieri (12.09.2004) Any given sunday. Face parte dintre filmele care le consider cele mai bune din istoria cinematografiei, atat cat o cunosc eu.
Fear and loathing in las vegas
Reservoir dogs
Requiem for a dream
Ciudad de dios
astea mi-au venit acum. mai sunt vreo suta care imi plac mult.
Pe de alta parte e foarte subiectiva clasificarea asta "cel mai bun film". Ar trebui -pentru a pastra o oarecare obiectivitate- cerute si argumente pentru clasificarea asta, si o ulterioara discutie ar fi pozitiva. Cred.
Intrebare: cum se numeste filmul cu John Malkovich in care e vorba despre povestile de dragoste (si nu numai) a mai multe cupluri, Malkovich e un soi de narator in film, dar la un moment dat e prezentata si povestea lui cu o tipa... sper sa nu gresesc. Tot cu speranta asta: parca in film se vorbeste franceza la un moment dat... Sa-mi aduca aminte cineva...
corinutza_88
13th September 2004, 12:39
sunt foarte amuzante ShrekI,II!ca animatii si comedii
Troia este iar un film superb cu actori mari!
CoolRain
13th September 2004, 17:06
qristi, nu ai vazut The Shawshank Redemption ? (la noi s-a tradus prin Inchisoarea ingerilor). e tot dupa Steven King ...ca si The Green Mile. Si are acelasi regizor si anume Frank Darabont.
Man, "The Shawshank Redemption" este intr-adevar genial si cand te gandesti ca atat de putina lume a auzit de el... Top-ul meu:
1. The Shawshank Redemption
2. Cast Away
3. American Beauty
4. Nasul I
5. Al 6-lea simt
6. Saving Soldat Ryan
7. Jerry Maguaire
8. Legendele toamnei
9. American History X
10. Mulholland Drive
cocomic
13th September 2004, 18:01
Filmul meu preferat: La vita e bella... de departe. Roberto Benigni este un geniu :D
Ultimul film bun vazut: Identity(2003)...
Cea mai buna comedie din ultimul an: Eurotrip :D
Vadim
13th September 2004, 19:40
La vita e bella este un film frumos, dar in rest Benini nu mai are cu ce se lauda. Asta e filmul lui de referinta, este un film bun. A vazut cineva Good-bye Lenin?
Notthespoon, cred ca filmul ala se numeste chiar Malcovich.
cocomic
14th September 2004, 05:25
Chiar daca Roberto Benigni a devenit mult mai cunoscut pe plan international dupa 1997, cu La Vita e Bella, nu se poate deloc spune ca a fost un anonim inainte... mai mult insa, cu acest film si-a aratat nu doar talentul de actor, cat si cel de regizor si scenarist...
mentionez totusi si succesul (pentru cei care au vazut) filmului Johnny Stechino (1991), film de asemenea regizat si scris de el... nu poate fi trecut cu vederea nici rolul din A Night on Earth, in care joaca rolul taximetristului din Roma... cvasi-monologul sau in acel film este demential :ok:
chiar daca mai putin mediatizat la noi, si filmul Pinocchio a avut un succes relativ, cu aproape aceeasi protagonisti ca in La Vita e Bella...
bog_tom
16th September 2004, 12:11
Intrebare: cum se numeste filmul cu John Malkovich in care e vorba despre povestile de dragoste (si nu numai) a mai multe cupluri, Malkovich e un soi de narator in film, dar la un moment dat e prezentata si povestea lui cu o tipa... sper sa nu gresesc. Tot cu speranta asta: parca in film se vorbeste franceza la un moment dat... Sa-mi aduca aminte cineva...
cumva Un film vorbit / Un film parle / Um Filme Falado / A Talking Picture ? :)
Regia
Manoel de Oliveira
In rolurile principale
Catherine Deneuve, John Malkovich, Leonor Silveira
realmadrid.com
16th September 2004, 16:46
A vazut cineva Good-bye Lenin?
Eu l-am vazut, nu ca as fi singurul:D
Oricum mie mi-a placut cel mai mult fazele de la inceput in care prezenta sa spunem istoria URSS, nu ca restul filmului ar fi slab:D
Ii dau o nota de.....7 :yeah:
phil
24th September 2004, 21:08
A vazut cineva Good-bye Lenin?
Vadim, prezent...in august la o scoala de vara in Germania...un film interesant cu o idee geniala despre momente cruciale din istoria recenta a nemtilor. pe scurt: in chiar ajunul schimbarilor care au culminat cu reunificarea din 1990, o activista de frunte a partidului comunist din DDR intra in coma si deci nu e martora la evenimentele dramatice care se petrec in strada. in momentul trezirii, fiul recreeaza, intai la scara salonului din spital iar apoi la aceea a apartamentului, atmosfera fostei tari tocmai pentru a-si feri mama de socuri fatale. cateva scene sunt antologice. vezi momentul in care mama iese pe balcon, convinsa ca traieste inca in DDR, si prin fata ochilor ii trece statuia lui Lenin, parca plutind, atarnata de un elicopter in drumul spre topitorie :D. "a must see!" cum se spune.
Pacala
29th November 2004, 09:11
intr-o ordine aleatorie...dar cu siguranta astea ar cam fi primele 10 filme care mi-au placut cel mai mult
Zorba the greek/ Nikos Kazantzakis perfect
Underground / E.Kusturica tragi-comedie, metafore, muzica...tot
De ce treag clopotele Mitica? / L.Pintilie dupa piesa D'ale carnavalului cui nu i-a placut... nu l-a urmarit cu atentie, e plin de metafore excelente
Pacala / Geo Saizescu :D cu S.Papaiani
The Kid/ C.Chaplin
Dances with wolves
Forrest Gump
Quest for fire/ J.J. Annaud 3 tipi in epoca de piatra cauta foc , foarte simpatic, gesturile inlociesc dialogurile
Scent of a woman/ Martin Brest cu Al Pacino
The last of the Mohicans cea mai bestiala muzica de film cred
notthespoon
29th November 2004, 09:45
cumva Un film vorbit / Un film parle / Um Filme Falado / A Talking Picture ? :)
da, da, da.
ăsta e. parcă... hmmm...
da, sigur ăsta e.
şi filmul ăsta mi-a plăcut tare mult la vremea când l-am văzut (acum vreo 2 ani), l-aş include la filme preferate.
desdemona
28th December 2004, 05:49
Era un top realizat parca de BBC - Filmele anului 2004
si astea erau, in ordinea asta:
The Lord of the Rings - The Return of the King
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Finding Neverland
Lost in Translation
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Shaun of the Dead
Hero
The Incredibles
Spider-Man 2
Collateral
cu primul sunt de acord :D
phil
28th December 2004, 07:18
Era un top realizat parca de BBC - Filmele anului 2004
si astea erau, in ordinea asta:
The Lord of the Rings - The Return of the King
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Finding Neverland
Lost in Translation
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Shaun of the Dead
Hero
The Incredibles
Spider-Man 2
Collateral
cu primul sunt de acord :D
eu cu al patrulea. pentru restul, din pacate :no: :no: :no:.
Dorin
28th December 2004, 11:33
Lost in Translation este formidabil.Pentru mine filmul anului chiar daca iubesc fantezia si aventura din The Return Of The King,Butterfly effect etc. :yeah: Dorin
realmadrid.com
28th December 2004, 17:51
Meet the Fockers apare pe 18 feburarie 2005 in Romania:D
phil
28th December 2004, 19:10
Lost in Translation este formidabil.Pentru mine filmul anului chiar daca iubesc fantezia si aventura din The Return Of The King,Butterfly effect etc. :yeah: Dorin
Dorine, ai dreptate. am nedreptatit putin The Lord of the Rings. chiar daca nu ma dau in vant dupa acest film cred totusi ca are suficiente calitati si nu merita in nici un caz three thumbs down.
roxana
28th December 2004, 21:16
am revazut zilele astea "the wizard of oz" pe tcm. ced ca e unul din cele mai dragute filme. si mesajul e interesant.
bog_tom
28th December 2004, 23:16
coincidenta: si pe aici a rulat (cred ca in prima zi dupa Craciun) Vrajitorul din OZ pe CBS sau NBC. merita revazut indiferent de varsta :)
phil
29th December 2004, 00:36
coincidenta: si pe aici a rulat (cred ca in prima zi dupa Craciun) Vrajitorul din OZ pe CBS sau NBC. merita revazut indiferent de varsta :)
nu e nici o coincidenta bog_tom. The Wizard of Oz, la fel ca si A Christmas Carol sau The Sound of Music, este una din acele pelicule clasice pe care televiziunile nord-americane le redifuzeaza la orice Craciun/An Nou :ok:.
phil
30th December 2004, 05:41
Lost in Translation este formidabil
si are o coloana sonora absolut superba. CD-ul (scos in 2003) se intituleaza chiar Lost in Translation
UnTrecator
23rd March 2005, 11:30
Snatch si Lock, Stock... - filmele la care ma tavalesc pe jos de ras. Le-am vavut de zeci de ori si nu ma pot satura de ele. Cu ocazia asta am invatat si accentul cookney.
Requiem for a dream - o senzatie de rau. O sezatie de rau fizic. Filmul care imi ridica parul pe maini. E in cateogria "filme pe care nu mai vreau sa le revad dar pe care nu o sa uit niciodata"
The Shawshank... Usual Suspects - filme fara comentarii
American History X - uite asa a inceput Eduard Norton sa fie actor mare
Ice Age - best animated movie ever
Pulp Fiction si Reservoir Dogs - spui Tarantino si gata! E valabil si pentru True Romance, Natural Born Killer sau From Dusk Till...
The Cube - what a fuck...?!?!? Si au mai facut si partea a doua si 0. Am ramas tot de unde am plecat! Enervant! CANADIENILOR, VREAU EXPLICATII! Se vede ca SAW e facut tot de ei!
Devil's Advocate - cel mai bun monolog intr-un fim "God?!? Let me..." Evident alaturi de cel al lui McGregor din Trainspotting si 25th Hour Norton's fuck list.
Clockwork Orange pe care o sa-l comentez dupa ce citesc cartea.
Leon - nu-i asa?
Operatiunea Monstrul, Actorul si Salbaticii, Monty Pyton - cele mai bune ... cele mai bune... habar nu am ce. insa asa am capatat o gramada de ticuri verbale! o gramada!!!
Suta de lei - cel mai bun film romanesc! Evident, nu cred ca mai este cineva de aceeasi parere cu mine! Dar: SUTA DE LEI
http://www.imdb.com/title/tt0182659/
josephine
23rd March 2005, 12:47
ed norton:
Primal Fear (1996)
The People vs. Larry Flynt (1996)
Everyone Says I Love You (1996)
Rounders (1998)
asa a inceput Ed Norton sa fie mare
apoi au fost
American History X (1998) si Fight Club (1999) - pentru consacrare !
in rest,... filme de filme ai pus aici :P
marusia
23rd March 2005, 13:45
the cube - jean paul satre ar cere si el explicatii, daca ar vedea in ce hal i-a fost jumulita cartea-"huis clos"(cu usile inchise)
"spui clar "tarantino" dupa kill bill 1, dupa kill bill 2, gata" :)
cat despre leon-asa este, ai mare dreptate...
nu am vazut "suta de lei", dar sper sa nu fie cu sergiu nicolaescu...
a vazut cineva o comedie buna in ultimul timp ?
josephine
23rd March 2005, 13:48
da da da
hitch - beton
marusia
23rd March 2005, 14:08
am incercat sa-l vad pe calculator, dar nu am reusit.am sa ma duc la cinema cat mai curand ca am chef de o comedie buna..
eventHorizon
24th March 2005, 01:16
As incerca( si sper sa nu uit vreunul :rolleyes: ) sa enumar filmele care mi-au placut cel mai mult si probabil pe care n-am sa le uit niciodata l!! :cool:
1. The Shining :scared:
2. Twin Peaks
3. Gladiator :shock:
4. Total Recall
5. Event Horizon :great:
6. Lost In Translation :kiss:
7. The Ring :scared:
8. Hearts In Atlantis
9. Ad Good as It Gets
10.Storm of the Century
11.The Sixth Sense
....
Mai sunt filme bune care mai mi-au placut dar parca nu as intrazni sa le pun in locul vreunui film din lista de mai sus!! :rolleyes:
marusia
24th March 2005, 01:21
total recall ? :headbang:
gladiatorul a avut colona sonora nemaipomenita
mi-a placut si aceea din collateral.cum vi s-a parut filmul in general ?
desdemona
24th March 2005, 01:41
total recall ? :headbang:
Omu' vbea de filme care i-au placut de-a lungul timpului.. asa ca nu vad problema. Iar ne-ntoarcem la chestia aia legata de gusturi? :evil:
marusia
24th March 2005, 09:14
era o parere care, la fel ca si a lui, exprima un gust " ? :headbang: " nici eu nu vad problema...doar nu am dat cu parul :ciocan:?!
Zebrone
24th March 2005, 09:37
collateral nu e rau filmul, e bine sa il vezi pe cruise interpretand partitura de bad boy si nici foxx nu joaca rau.
grig_jr
24th March 2005, 09:39
destul de credibil cruise acolo
alpi: incerci un top al filmelor preferate?!
Zebrone
24th March 2005, 11:10
1. Goodfellas
2. Natural Born Killers
3. Lord of the Rings
4. Godfather
5. Black Hawk Down
6. Men of Honour
7. Heat
8. Pulp Fiction
9. Kill Bill
10. Gladiator
Ordinea e aleatorie si topul e mult mai lung :ok:
grig_jr
24th March 2005, 11:18
1. Goodfellas - how "alex" of you
2. Natural Born Killers - are you "stoned" ?!!? :D
3. Lord of the Rings - care?
4. Godfather - care?
5. Black Hawk Down - romanticule :D
6. Men of Honour - Scubba Gooding ?!!? :P
7. Heat - DA !!
8. Pulp Fiction - asa jos?
9. Kill Bill - ambele ?
10. Gladiator - at my signal unleash hell ! :evil:
oare din intamplare este pe locul intai la tine filmul care detine recrdul la de cate ori se zice "fuck" intr-un film ?!
Mihaela
24th March 2005, 11:50
Da' tu de ce nu pui un top, Grig, in loc sa comentezi ce scriu altii? :D
josephine
24th March 2005, 11:54
mihaela, dar tu de ce nu pui un top? in loc sa tot indemni pe altii sa puna?
Mihaela
24th March 2005, 12:01
1. 2046
2. Fa yeung nin wa (In the mood for love)
3. Sense and sensibility
4. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited away)
5. Leon
6. Tenku no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the sky)
7. The hours
8. Delicatessen
9. Trainspotting
10. Donnie Darko
josephine
24th March 2005, 12:14
1. Primal Fear
2. Meet Joe Black
3. Finding Neverland
4. Leon
5. Kill Bill
6. Snatch
7. Ocean's Eleven
8. 25th Hour
9. Lock Stock
10. Sweet November
:P
grig_jr
24th March 2005, 12:37
1. 2046
2. Fa yeung nin wa (In the mood for love)
3. Sense and sensibility
4. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited away) http://www.imdb.com/title/tt0245429/
5. Leon
6. Tenku no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the sky) http://www.imdb.com/title/tt0092067/
7. The hours
8. Delicatessen
9. Trainspotting
10. Donnie Darkoera vorba de top 10 filme preferate, nu "cele 10 filme pe care le-am vazut in viata mea" :D
si topul meu:
1. magarashi kavalashi
2. gin han zin chiau
3. morbe zolve foarte aproape de
4. teka mariko
5. migiuasa harashiva
6. anci gi ji i
7. huan san fran can man
8. Asunaro kimura
9. Sachiko Kombala
10. Fukeyo kobakaze
nu am pretentia sa fi vazut voi vreunul din filmele astea, dar mie astea mi-au placut CEL MAI MULT !!!!! :headbang:
Mihaela
24th March 2005, 12:40
Ce glume bune stii sa faci tu, Grig!
grig_jr
24th March 2005, 12:48
inteleg de ce ai in top desene animate si SF-uri. am prins paralela :D (get it: paralela :D)
hai sa va zic si voua cum si-a facut miki-fricky topul filmelor preferate: a deschis www.imdb.com. a dat pe TOP 250 MOVIES si a cautat CELE MAI SUS CLASATE ANIMATII JAPONEZE.
word of advice: fa thread pt desene animate si discuta acolo cu alti desenati ca tine. lasa-ne aici sa vorbim de filme
Mihaela
24th March 2005, 12:54
Hai sictir.
grig_jr
24th March 2005, 12:57
muhahahahahaaa :evil:
CoolRain
24th March 2005, 13:06
Buna, Mihaela /hello ! Ce mai faci? Ce ne mai prezinti astazi?
grig_jr
24th March 2005, 13:10
coolrain: nu fi off-topic, pune si tu un top :D
Zebrone
24th March 2005, 13:15
@grig: ti-am spus ca topul e mult mai lung si ordinea e aleatorie; la alea la care ai intrebat care iti spun ca aproape toate la fel de mult.
@miaela: ai vazut cumva filmul Weewichu? e magnific!
grig_jr
24th March 2005, 13:18
da. si eu ma screm sa fac o ordonare. lista e cat-de-cat clara,.. dar ordinea ma omoara :D
weewichu !!!!!!!!!! ce cool !!! cand bagam o revizionare ?!
Sorin Blaj
24th March 2005, 13:22
Ce spuneti de acest top:
1. HEAT (OBSESIA)
2. THE SHAWSHANK REDEMPTION (INCHISOAREA INGERILOR)
3. A BEAUTIFUL MIND (O MINTE SCIPITOARE)
4. THE SILENCE OF THE LAMBS (TACEREA MIEILOR)
5. STAR WARS (RAZBOIUL STELELOR) - TOATA SERIA
6. THE GODFATHER (NASUL) - TOATA SERIA
7. THE LORD OF THE RINGS (STAPANUL INELELOR) - TOATA SERIA
8. THE USUAL SUSPECTS (SUSPECTI DE SERVICIU)
10. BRAVEHEART (INIMA NEINFRICATA)
11. LEON (LEON)
12. A TIME TO KILL (VREMEA RAZBUNARII)
grig_jr
24th March 2005, 13:27
beautifull mind mai jos (mult mai jos)
Lord of the rings si Godfather in fata Star Wars
leon mai sus :D
(pt gusturile mele)
misto filme,.... heat si shawnshank sunt BELEA !
sa intelegem ca esti starwars freak?
Zebrone
24th March 2005, 13:36
mai sa nu uitam THE GREEN MILE
in rest mai putin star wars, care nu imi plac, restul fimelor sunt super :D
Sorin Blaj
24th March 2005, 13:42
Sigur ca nu, dar in opinia nea seria Star Wars sunt cele mai bune filme SF.
Cu exceptia primelor este foarte greu sa faci o ierarhie. Mai ales ca sunt si alte filme bune care pot intra in top (SCHINDLER'S LIST de exemplu).
CoolRain
24th March 2005, 13:50
1. The Shawshank Redemption
2. Cast Away
3. Saving Private Ryan
4. The Godfather (I)
5. American Beauty
6. La vita e bella
7. American History X
8. The Sixth Sense
9. Mulholland Drive
10. Braveheart
Primele 3 sunt batute in cuie, urmatoarele... hmmmmm...
Later edit: as mai mentiona A Bridge Too Far, Quo Vadis (versiunea poloneza), Fight Club, Cool Hand Luke, Psycho, Citizen Kane, Rebel Without a Cause, Tora! Tora! Tora!, Filantropica, Die Hard, HEAT, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Apocalypse Now, ufff... hai ca m-a luat valul :D
grig_jr
24th March 2005, 13:57
Mulholland Drive - iti place Lynch!??! nu pari genu la care sa-i placa Lynch. freacky guy tipu
Zebrone
24th March 2005, 14:01
@Sorin: clar ca topurile astea sunt orientative
btw, a vazut cineva Michael Collins cu Liam Neeson si Julia Roberts,impresionant, este povestea infiintarii IRA,excelent film pe bune
grig_jr
24th March 2005, 14:08
hai ca m-am scremut si incerc si eu un top. imi e foarte greu si am incercat sa ma ghidez dupa un criteriu. acesta ar fi : filme pe care le-as revedea la orice ora,... si acestea ar fi:
1. Fight Club
2. Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring
3. Pulp Fiction
4. Snatch
5. Training Day
6. Good Will Hunting
7. Se7en
8. Finding Neverland
9. Leon
10. Sleepers
au fost aproape: Angel Heart, kill bill vol 1, usual suspects, fallen
CoolRain
24th March 2005, 14:09
Mulholland Drive - iti place Lynch!??! nu pari genu la care sa-i placa Lynch. freacky guy tipu
Mi-a placut filmul ala, in rest nu m-am omorat dupa Lynch... Si poti sa-l inlocuiesti cu altele din "Later edit" :D
grig_jr
24th March 2005, 14:12
de ce apare Brad Pitt in 3 din filmele din topul meu ?!?!, denzel in doua, si 2 filme de tarantino. intamplare? cred ca nu ! :D
ce bou sunt,... autoanaliza la post... :D .... na sorry dar chiar am avut o revelatie :D
CoolRain
24th March 2005, 14:14
Banuiala mea la faza cu Brad este ca esti un mic romantic :D Vezi ca l-ai uitat pe Joe Black :P
grig_jr
24th March 2005, 14:17
l-am uitat cu un scop: nu m-a dat pe spate filmul (in afara de Claire) si nu as vrea sa il revad
nu stiu daca "mic romantic" ar fi o explicatie plauzibila daca tzinem cont ca filmele despre care era vorba sunt Fight Club, Se7en si Sleepers
Utilizator
24th March 2005, 14:18
Armata celor 12 maimute nu ti-a placut?
grig_jr
24th March 2005, 14:31
ba da :D
Utilizator
24th March 2005, 14:34
pai baga-l la clasament ca Brad e titular acolo in atac cu batranul Bruce :)
grig_jr
24th March 2005, 14:51
well,.... mi-a placut,.. dar nu prea are loc in topul meu. asta e,.... un pic prea-prea pt mine,... gilliam l-a facut. chiar nu m-a dat pe spate nimic de la el (fear & loathing in las vegas, monty python,... brazil - fricky-fricky) trebuie sa fi putin dus sa VREI sa revezi filmele astea.
12 monkeys este un film de vazut si gata. pt mine.
Utilizator
24th March 2005, 14:53
multam frumos de compliment :), mie mi-a placut, Brasil la fel (mai are si muzica beton), de restul nu ma pronunt ca nu stiu.
Zebrone
24th March 2005, 15:11
a vazut cineva Citizen X? e povestea lui "hannibal lecter al rusiei" cu Donald Sutherland, excelent filmul.
eventHorizon
24th March 2005, 15:19
A zis cineva David Lynch?! :) Daca ati observat, in majoritatea filmelor lui (si mai ales in Lost Higway) sunt prezente perdelele rosii!!! :thinkso: Nu sunt expert in semnificatia culorilor, dar parca simpla prezenta a culorii rosii parca confera si mai mult mister filmelor si induc o oarecare neliniste privitorului cu atat mai mult cu cat actiunea intotdeauna se petrece noaptea!! Mai are multe chestii dintr-astea prin filmele lui pe care, daca stai sa le analizezi bine ,descoperi ca toate au un rol bine definit si nimic nu e pus la voia intamplarii!!
Ce-i drept, multzi nu-i inteleg filmele tocmai din cauza asta, dar poate e mai bine sa inteleaga doar cei care, ca si in viatza de zi cu zi, chiar cauta raspunsurile la o enigma!! Cu toate astea, Lynch e tare... :great:
P.S. Parerea mea :D :D
Utilizator
24th March 2005, 15:25
Imi place Lynch, dar asta nu ma impiedica sa spun ca a facut o varza din Dune.
uti2102
24th March 2005, 20:23
a vazut cineva Citizen X? e povestea lui "hannibal lecter al rusiei" cu Donald Sutherland, excelent filmul.
Cu acel criminal care a fost prins dupa multzi ani, cu toate ca un politzist l-a "ginit", dar n-a putut sa-i faca nimic pentru ca era membru de partid ?!
Zebrone
24th March 2005, 21:38
nu neaparat ca era membru de partid cat ca politaiu' avea un sef bou si obtuz care ii tot punea bete in roate
uti2102
24th March 2005, 22:24
Sheful era Donald ?! Mda, mishto filmu'. :D
Zebrone
25th March 2005, 08:44
Donald il ajuta cumva, da era ala gras si urat care il tot f... pe la spate :D
Da oricum misto film :ok:
bebe76
29th March 2005, 17:43
Am auzit ca e foarte bun "Bourn Identity"(sau cam asa ceva) . L-a vazut cineva ?
Dar "Phoenix flight" ?
Zebrone
30th March 2005, 12:26
bourne e identity si partea a doua supremacy; cu matt damon,sunt ok ca si al doilea film, desi oarecum putin credibil
Mihai
30th March 2005, 12:35
Mie nu mi-a placut Bourne Identity, l-am vazut intr-o seara in care eram destul de obosit si nu l-am urmarit foarte atent, dar nici nu mi s-a parut ca merita vazut a doua oara atent ca sa ma lamuresc.
Zebrone
30th March 2005, 13:16
pai nu am spus ca sunt nebunie ci ok, filme de actiune binisor facute
Sorin Blaj
31st March 2005, 15:18
Si primul si al doilea Bourne, sunt filme de actiune, de vazut. In 2007 este prevazuta premiera celui de-al treilea Bourne (The Bourne Ultimatum), care va incheia seria.
bebe76
31st March 2005, 15:20
OK . Mersi ! Nu stiam despre ce e vorba .
Cat despre filme de actiune binisor facute , mie mi-a placut Foolproof .
Sorin Blaj
31st March 2005, 15:31
Cu placere.
Zebrone
1st April 2005, 08:53
Bai fratilor uitati-va la 25 th hour, e belea; l-am tinut pe hard juma de an si e impecabil filmul; spike lee si ed norton!
grig_jr
1st April 2005, 09:17
:headbang: l-ai tzinut ca prostu pe hdd atata :D
diseara vin cu 50 GB de filme. daca nu le copi PE TOATE te sparg !
Zebrone
1st April 2005, 12:00
pai am vreo 20 de gigi liberi, deci poti sa ma spargi :D
lasa ca selectam, stai linistit, ca trailerele nu le vreau :D
bog_tom
2nd April 2005, 09:34
Mie nu mi-a placut Bourne Identity, l-am vazut intr-o seara in care eram destul de obosit si nu l-am urmarit foarte atent, dar nici nu mi s-a parut ca merita vazut a doua oara atent ca sa ma lamuresc.
eu cred ca l-am in vreo 25 de reprize .... tot somnu' bata-l norocu' :D
PS. iti dai seama ce impresie "buna" am despre ac. film ....
radcom
4th April 2005, 09:54
1 Sweet November :ok:
2 La vita e bella :ok:
3 Inchisoarea ingerilor :ok:
Toate sunt filme de nota +10. :ok: :ok: :ok:
Sasuke Uchiha
22nd April 2005, 22:42
filme preferate:
pianistul
gladiatorul(pt excelenta interpretare a lui j.phoenix)
lista lui shindler
Casablanca -- tocmai l-am revazut pe TCM... are un nu-stiu-ce fermecator... nu povestea de dragoste, ci atitudinea Rezistentei din WWII, jocul actorilor, repicile... :ok:
realmadrid.com
15th May 2005, 16:27
Filme preferate...
1. Star Wars
2. LOTR
3. Corbul, cel cu Brandon Lee
4. Unde se avanta vulturii...sau ceva de genul asta...
5. In general, toate filmele despre WWII
tristania
16th May 2005, 13:46
barbierul din siberia, fantoma de la opera
eventHorizon
17th May 2005, 23:25
A Walk To Remember -super film :ok: , cel mai bun din genul sau, sigur a intrat in topul meu al filmelor favorite DEFINITIV SI IREVOCABIL :)
DaRk_Star
18th May 2005, 20:15
forrest gump e un super film...nu cred ca este cel mai bun din toate timpurile dar este cu siguranta cel mai frumos...
apoi ar fi patriotul,omul bicentenar si viata e frumoasa...
ar mai fi si mizerabilii,varianta de prin '98,cu liam nesson,claire daines, geoffrey rush si uma thurman...
irriducibile_01
24th May 2005, 23:54
cel mai iubit dintre pamanteni
morometzii
noi albinosul
DanielAndrei
5th November 2005, 23:09
1. the last castle
2. forever young
3. the shawshank redemption
DanielAndrei
6th November 2005, 17:22
1. the last castle
2. forever young
...
3. the five people you meet in heaven
4. the shawshank redemption
deci o mica schimbare in clasament :d
Rechinul Ucigas
10th November 2005, 01:26
gladiatorul
men on fire
the girl next dor
meet the fockers
hitch
Constantine
8th February 2006, 13:29
Constantine
Raul are multe fete... e in fiecare... pretutindeni.
Tess
8th February 2006, 23:37
...adaug si io pe lista `the shawshank redemption`...l`am vazut cam tarziu, ce`i drept...inspre final este foarte foarte previzibil...dar mi`a devenit preferat si ramane un film de top :ok:
Irimus
9th February 2006, 00:06
1.The Butterfly Effect(Zbor de fluture)
2.Lord Of The Rings-The Fellowship of the Ring
3.Terminator 2
4.Sleepy Hollow(Legenda Calaretului fara cap)
5.I, Robot
relansat
9th February 2006, 02:18
TWO FOR THE MONEY super filmu` :happy
SERENDIPITY >> cand esti cu pretena :P
Baskerville
13th February 2006, 20:44
1.Seven
2.The Shawshank redemption
3.Mystic River
Anonim
17th February 2006, 23:37
Eu am doua filme preferate :
1. Armageddon
2. How High - mai vechi , insa cel mai tare film cu negrii :)
nancy_callahan
18th February 2006, 12:23
shawshank redemption e de mult pe lista. :P
adaug si Memento
narcis20002000
21st February 2006, 18:15
Barbati de onoare cu T. Cruise, J. Nicholson
Lidia
21st February 2006, 20:13
asta e podiumul meu :)
1. The Name Of The Rose
2. 1984
3. One Flew Over The Cuckoo's Nest
la toate trei merita sa citesti si cartea...
dragos_popa17
23rd February 2006, 10:07
E greu sa ma hotarasc. Chiar si la un top 3. Cel mai bine daca as pune pe categorii.
Drama: Crash, Shawshank Redemption
Actiune: Kingdom of Heaven (desi nu stiu daca intra exact aici)
Thriller: Fight Club, The Sixth Sense
Comedie: American Pie 1-3, How To Lose A Guy In Ten Days, Not another teen movie, Old School (imi plac mult comediile :D )
SF: Spiderman 1,2 :)
Horror: The Grudge :scared:
Sport: Any Given Sunday, The Replacemants
Serial: Lost, Friends :yeah:
Angi
23rd February 2006, 14:58
Hi...
For now:
1. The Phone Booth (Colin Farrell),
2. A Perfect Murder (Michael Douglas, Gwyneth Paltrow)
3. A Beautiful Mind (Russell Crowe)
/OLE/
adriana18p
31st March 2006, 23:32
filme preferate:
1.fight club
2.piratii din caraibe
3.stapanul inelelor(toate,in special prima,a fost cea mai marfa)
4.seven
5.star wars:toate
6.armaghedon
7.legendele toamnei
8.ocean1s 11 si 12(abia astept partea a 3-a)
9.chicago
10.insula
One-Man Show
31st March 2006, 23:45
1.Training Day
2.Remember The Titans
3.How High + restu' de teen comedies :D
relansat
1st April 2006, 07:49
Gata mey adriana, m`ai convins ... ma bag si eu la un Ocean`s eleven & twelve ... de cate ori am vrut sa ma uit .... :D
adriana18p
1st April 2006, 12:51
ma bucur ca te-am facut sa te uiti la ocean`s 11 si 12
abia astept sa imi spui parerea ta despre ele :):)
Lidia
1st April 2006, 12:54
relansat: asa pregateste-te ca la anul o sa apara Ocean's Thirteen... :ok:
relansat
1st April 2006, 14:35
Vai de capu` meu ... o sa raman rau in urma :D
adriana18p
1st April 2006, 14:38
da asa e,filmarile incep in iulie din cate tin eu minte si se pare cajulia roberts si zeta-zones nu o sa joace
relansat
1st April 2006, 17:45
Acum am terminat de vazut filmu` (ocean`s eleven) ... doamne ce nebunie de film, ce distributie ...
ma crucesc ... super tare, Clooney mai tare ca niciodat`, Brad impecabil, pretatia Juliei nu mi s`a parut
ashe de extraordinara ... se putea gasi o actrita mai buna :D
Mare figura chinezu` Yen :drak: ... mai pe seara cred ca o sa pun si twelve`ul :ok:
adriana18p
1st April 2006, 19:36
e frumos filmul!!:)
insa mie mi-a placut mai mult ocean`12!! julia roberts a jucat binisor,oricum in partea a 2-a,doar in cateva scene o sa apara!!o sa vezi tu de ce e mai marfa 12-le
am uitat sa mai spun un film care mi-a placut fff mult,nu pot sa imi inchipui cum am putu sa il uit: interviu cu un vampir!!
relansat
1st April 2006, 23:42
Ala e mai vechi, il vazui si eu pe Pro TV acu` ceva timp :D
gicu
16th September 2006, 21:20
are cineva Fram ursul polar, facut de Elizabeta Bostan?
Efficiency
17th September 2006, 02:40
Tocmai a fost pe ProTv filmul High Crimes cu Ashley Judd si Morgan Freeman. E a doua oara cand il vad si parca a fost si mai bun acum!
r0bby
18th September 2006, 15:50
cele mai tari filme pe care le-am vazut sunt King Arthur.Gladiatorul,Lord of the rings(toate partile),War of the worlds si in alta categorie Fast and Fourios 3:Tokio Drifts,Ocean's Eleven,Pulp Fiction,Iterviu cu un vampir si comediile cu Martin Lawrence(Big mama's house 1 si 2)
clawd
28th September 2006, 17:45
Din aceeasi categorie cu Oceans [11,13]:
The Italian Job (http://www.imdb.com/title/tt0317740/)... si coming (pretty, but not that) soon: The Brazilian Job (http://www.imdb.com/title/tt0427396/).
Universal
1st October 2006, 07:09
Un film excelent: The Black Dahlia, dar si Das Boot sau Lammbock si Elementarteilchen- absolut de recomandat :)
Lavinia
11th October 2006, 23:07
hmmzzz..
1.man on fire
2.the notebook
3.life as a house
4.the eternal sunshine of the spotless mind
5.the butterfly effect
6.mindhunters
7.gossip
8.Danny the dog
9.a beautifull mind
10.44 minutes
11.white chicks
12.Solaris
13.unbreakable
14.equilibrium
15.sawI
Lavinia
11th October 2006, 23:17
aaa...mai sunt 3:finding neverland,chypher si blow
Lavinia
12th October 2006, 00:03
si va rec sg film frantuzesc p kre l-am vazut(in afara d taxi...) si kre mi'a si plaqt mult d tot:suburbia 13
grande
24th October 2006, 18:09
Caut si nu gasesc varianta in franceza a unui film mai vechi cu Adriano Celentano ,se numeste Il besmetico domato !
Poate cineva sa ma ajute ?
ContraTodos
24th October 2006, 20:47
man on fire,tranning day,44 minutes,collateral,21 grams,the eternal sunshine of the spotless mind,the butterfly effect,step up,mindhunters,gossip,prozac nation,the man who cried,house of wax,the wedding crashers,remember the titans,life or something like it,taking lives,the wicker man si life as a house,p kre l-am vazut la recomandarea cuiva d p forum...lallaaa mai exact..asa k merci..mishto filmu,f buna interpretarea lui H. Christensen
Lavinia
24th October 2006, 22:37
ma bucur k ti'a plaqt life as a house...Hayden a fost si nominalizat la Grammy ptr cel mai bun actor secundar..din pakte nu a si castigat..oriqm este un film super c vb dspr valorile familiei...e pot spune o lectie d viata...si apropo d remember the titans..mi'am adus aminte d un alt film q DW kre mi'a plaqt-John Q...
irinaidu
29th October 2006, 19:18
la hayden m-as uita si cum se plimba dintr-o parte in alta a strazii!!!!
nu-mi recomanda si mie un film potrivit pt halloween???
Lavinia
29th October 2006, 21:28
pt halloween?..mie una mi'a plaqt halloween resurection..da' cred k pt faptu' k e q busta rhymes..k nu e cn stye c filmu...cat despre hayden..qm ar spune o cunostinta de'a mea-e bun rau!...si nu ma refer la talentul sau actoricesc:D
pinki
29th October 2006, 22:31
hayden? :o: ah, ce actor bun :D (si nu ma refer neaparat la talent)
Kainsashiki
30th October 2006, 00:55
bey fetetele :D da actrite ceva joaca in filmu asta? :D
pinki
30th October 2006, 12:02
eh, si tu acuma! crezi ca mai vedem ceva in tot filmul in afara de hayden? :P
r0bby
30th October 2006, 20:27
Nightmare on elm street....votat cel mai infricasator film facut vreodata..vi-l recomand!
Lavinia
30th October 2006, 22:37
bey fetetele :D da actrite ceva joaca in filmu asta? :D
dap.."este" si femei....maj sunt mai p la a 2-a tineretze..da mai e una..iub lu hayden din film...e dragutza...oriqm filmu e super mishto
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.