PDA

View Full Version : Ameninţări incredibile ale fraţilor Becali la adresa patronului lui CFR Cluj, Arpad P



andrei_cj
15th November 2005, 00:26
Ameninţări incredibile ale fraţilor Becali la adresa patronului lui CFR Cluj, Arpad Paszkany


Arpad Paszkany a fost ameninţat astăzi la sediul LPF de către fraţii Ioan şi Victor Becali. Pentru că patronul lui CFR Cluj a plecat repede de la sediu, cei doi fraţi Becali i-au transmis ameninţările prin Iuliu Mureşan, preşedintele clubului clujean. Fraţii Becali i-au spus acestuia să-i transmită lui Paszkany că este „un ungur împuţit” şi că îi vor da „o flegmă între ochi”! De asemenea, Ioan Becali i-a spus lui Mureşan să-i transmită lui Paszkany că „o să-i rup nasul”! După ce a auzit injuriile adresate de fraţii Becali, Mureşan a spus „eu sunt ardelean, sunt medic de profesie şi astfel că nu ştiu expresii de genul «te fac de la brîu în jos, de la brîu în sus»”. De asemenea, cei doi fraţi Becali i-au transmis lui Mureşan că au un dosar în legătură cu Arpad Paszkany, în care au date că acesta a fost comunist, cît şi alte elemente negative din viaţa sa. Mureşan a reacţionat astfel: „Vă daţi seama cîte ştie Victor Becali despre Paszkany, dacă acesta avea 18 ani în 1989, şi deci nu ar fi putut face parte din PCR”. Conflictul între fraţii Becali şi conducerea clujeană a început de cei din urmă au declarat că nu vor vota cu Gică Popescu la alegerile FRF, pentru că acesta se găseşte sub influenţa fraţilor Becali.

andrei_cj
15th November 2005, 00:30
Declaraţiile lui Iuliu Mureşan după ce fraţii Becali l-au ameninţat pe Paszkany



Preşedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Mureşan, a declarat că, după şedinţa AG a LPF, fraţii Victor şi Ioan Becali, l-au ameninţat pe patronul Arpad Paszkany, deoarece acesta afirmase că-l va susţine pe Mircea Sandu la preşedinţia FRF.