Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 21 of 59

Thread: Discutii F1

  1. #1
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0

    Discutii F1

    Deschid acest topic in dorinta de-a acapara pe cati mai multi fani ai Formulei 1 la diverse discutii din lumea marelui circ.

    Pe cine vedeti la anu' in lupta pentru titlul mondial? Va mai putea Schumacher sa-si pastreze titlul? Ce echipa va creste cel mai mult?

    Eu cred ca, Kimi se va lupta cu Alonso si Montoya. Schumacher va avea cel mai slab sezon.

    Cred ca Renault se va bate de la egal la egal cu cei trei mari. Pacat de gafele lui Trulli. De urmarit si evolutia Toyotei.
    GO,GO, COULTHARD!

  2.  
  3. #2
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Un lucru am invatat de cand urmaresc F1 (si sunt cativa ani) si anume: este foarte greu de prevazut ce se va intampla! Putem doar sa ne exprimam dorinte sub forma unor pareri personale. A incerca o previziune este utopic cred.
    Oricum eu sper ca Schumi sa nu aiba cel mai slab sezon din cariera sa in 2004, asta e clar!

    Forza Ferrari!

  4. #3
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Ai dreptate, dar cum suntem romani si ne plac supozitiile si previziunile, am zis ca nu strica sa stim si parerile celor care urmaresc la noi in tara acest sport.

    Ce se mai stie de Villeneuve? Va reveni ca pilot de teste la McLaren? Sunt tot felul de zvonuri pe site-urile formulei 1.

    Oricum e jalea unde a ajuns, mi-e groaza si de Coulthard ca va fi la fel la anu'. Trebuie sa stii sa te retragi cand trebuie. Dar ce nu fac pentru banii?
    Traseul unui bun pilot se desfasoara cam asa. La inceput daca are noroc si o imagine buna ajunge la o echipa de top. Daca are valoare ramane la aceasta cat de mult se poate pentru a reusi o performanta (titlu mondial, victorii) cand vede ca nu mai face fata concurentei din propria echipa, o paraseste pt alta de mana a doua dar pentru un salar de "n" mai mare. Si de aici urmeaza dezastrul. Sunt nenumarate exemple (Mansell la McLaren in 1994, Irvine*Ferrari->Jaguar, Hill*Williams->Arrows, Villeneuve* Williams->BAR. Cred ca numai Schumache se va retrage de Ferrari cu titlul (mai bine zis titlurile) in buzunar. Dar nu stiu daca la anu' mai poate si mai simpte vreo provocare.
    GO,GO, COULTHARD!

  5. #4
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Schumi a declarat ca se va retrage cand nu va mai avea placerea pilotajului unei masini de F1! A spus-o de mai multe ori... Acum... cand se va intampla...

    Ca sa revin la subiect, "vad" un an greu ptr. Ferrari, cu Mc Laren, Williams si Renault mult mai competitive, adica mult mai periculoase... Totusi... cine stie ce-o fi... Sa fie frumos/spectaculos totusi!

    PS:- esti inscris in fan-clubul oficial DC?

    Forza Ferrari!

  6. #5
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Fan cluburile DC, sunt cam rare. De e scotian, zgarcenia i-a cuprins si pe fanii lui. Apropo de zgarcenie, cica David are un hotel in Monte Carlo. Si la cursa din 1999 si-a invitat cativa prieteni in weekendul acela (ce chefuri or fi fost!) la propriul hotel. Ma rog, dupa, luni le-a venit la baieti nota de plata. Iti dai seama? Scotianul tot zgarcoman ramane. De ce drac nu-i zgarcit pe pista sa nu fi lasat pe nimeni sa treaca de el?

    DC cred ca are cele mai putine fan cluburi, eu cel putin m-am intalnit foarte rar cu cate un fan Coulthard. La Hungaroring am vazut doua femei super care aveau steagul scotian, deci cam asta e aluatul fanilor DC.Suntem putin dar nebuni cu el. Trebuie sa fii putin deplasat sa ti cu el. Dar eu ii recunosc neputinta si ii pot lua aparea non-stop. Ghinioane, ghinioane, ghinioane! Doar sunt roman!
    GO,GO, COULTHARD!

  7. #6
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by DC
    Traseul unui bun pilot se desfasoara cam asa. La inceput daca are noroc si o imagine buna ajunge la o echipa de top. Daca are valoare ramane la aceasta cat de mult se poate pentru a reusi o performanta (titlu mondial, victorii) cand vede ca nu mai face fata concurentei din propria echipa, o paraseste pt alta de mana a doua dar pentru un salar de "n" mai mare.
    te contazici: pilot bun (mai intai) - pleca din cauza concurentei la alta echipa (mai apoi)...
    io-s fan jv - asta ca sa n-avem vorbe la proces
    de frica cui a plecat jv de la williams? de frica lui frentzen?
    unii au noroc si isi aleg un drum pe care reusesc sa ajunga la destinatie, altii nu. e vorba de alegere...

  8. #7
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Aline, la Williams, Frank are o politica conservatoare. Scopul lui este de-a realiza o masina competitiva, astfel resursele financiare de care dispune le indreapta in aceea directie. Nu-l intereseaza asa de mult pilotii. Cred, ca gandeste astfel: Eu fac o masina pe care poate castiga si un pilot mediocru care nu vrea un salar mare. Dupa ce scoate un campion mondial acesta cere un salar mai mare (e normal) dar Frank Williams ii "face pasi" (exemple: Prost 92, Mansell 93, Hill 96, Villeneuve 97 si sunt sigur ca daca iesea campion Montoya anu' asta pleca sigur la McLaren) Toate aceste exemple sunt clare, campionul de la Williams pleaca anul urmator la alta echipa pentru un salar MULT mai mare (e normal ca vine cu numarul 1 pe o masina modesta, facandu-i o reclama serioasa).
    Villieneuve a patit la fel. Din pacate pentru el a ajuns intr-un con de umbra, varsta spunandu-si cuvantul (la fel si pentru DC). Macar al tau a iesit campion mondial.....! Eu nu voi avea placerea asta niciodata!
    GO,GO, COULTHARD!

  9. #8
    Sport Legend JJ's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Peste tot
    Age
    37
    Posts
    10,119
    Reputatie
    0
    Se pastreaza componenta echipelor McLaren si Williams si la anul? Ce stiti?

  10. #9
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Da echipele vor ramane aceleasi.
    GO,GO, COULTHARD!

  11. #10
    incepator
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    13
    Reputatie
    0
    Michael va reusi un nou titlu daca Ferrari vor scoate repede un inlocuitor pt 2003 GA. Masina aia desi a fost cea mai avansata nu a dat randamentul lui 2002. Si celelalte echipe au scos masini competitive. De Renault se va alege praful (au schimbat inginerul care a conceput revolutionarul motor). Acel inginer a fost repede luat de Ferrari. Sa zicem ca Ferrari ar putea scoate o masina mai rapida. Si McLaren sa vedem ce masina va scoate dupa 2 ani cu aceesi masina . Bari daca nu isi revine va avea probleme serioase pt ca Massa promite mult. Dar pe total tot Ferrari vor face jocurile la anul.
    Dar sezonul va fi palpitant. Hope so...

  12. #11
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    39
    Posts
    47
    Reputatie
    0
    Schumi e batran si nu mai risca, dar asta nu inseamna ca a aparut cineva care sa-l bata de departe!!!! Si cit timp va mai alerga nu se va face de bafta! Asta sigur! Ramane de vazut ce masina va avea si poate cine stie un nou titlu mondial
    Stay Cool

  13. #12
    incepator
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    13
    Reputatie
    0
    Consider ca cei ca Schumi, Ralf, Montoya,etc. (veteranii) cu greu vor mai face fata valului de tineri care par a avea un talent iesit din comun. Peste 2 ani titlul cred ca va fi disputat intre tineri, deoarece acestia vor sa dovedeasca ca au potential si vor risca peste masura, in timp ce (vorba lui BadB) batranii nu vor mai risca. Dar pana atunci, daca Ferrari scoate o masina buna, tot Schumi va lua titlul .

  14. #13
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Si s-a lansat noul model Williams pentru anul 2004, "rechinul-ciocan" cum a fost denumit de catre mas-media:
    Detalii tehnice monopost FW26

    Transmisie: Williams F1 semiautomată
    Ambreiaj: AP
    Şasiu: Williams F1
    Suspensie: Williams F1
    Direcţie: Williams F1
    FrÓne: discuri de carbon
    Lubrifianţi: Castrol
    Combustibil: Petrobras
    Roţi: OZ, 13x12 faţă, 13x13,7 spate
    Pneuri: Michelin
    Greutate: 605 kg (cu pilot şi camera video)
    Motor PS84
    Tip: V10, aspirat normal
    Unghi cilindri: 90 de grade
    Capacitate cilindrică: 2.998 cmc
    Bloc motor: aluminiu
    Management motor: BMW

    http://www.gsp.ro/images/content/art...5_176_140_.jpg

  15. #14
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    N-au nici o sansa anu' asta. Dupa timpi obtinuti la Jerez se pare ca sunt acelasi nivel cu MP-19. Dar mai sunt 3 luni pana la inceputul sezonului.Cei doi piloti se vor ciocni intre ei. Montoya pleaca sigur dupa acest sezon iar Ralf vrea sa-i dovedeasca ca-i mai bun. Asa ca Williams va sta pe tusa anu' asta. Cred mult in Raikkonen, Alonso si sa dea Domnu' ca, Coulthard sa-si incoarde si el muschi vazand cum e tratat (poate merita) iar ambitia scotiana sa iasa odata la "suprafata". Schumi scade din in ce mai mult si din pacate nimeni nu-i ia locul de rege. Totusi cred ca Raikkonen e favorit pentru castigarea campionatului.
    GO,GO, COULTHARD!

  16. #15
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Eu nu le-as rapi asa rapid "sansa" celor de la Williams, DC! Tin minte ca anul trecut, monopostul lor s-a prezentat foarte slab la primele 2 Gp-uri si in "intersezon". Cu toate acestea, s-a reusit o foarte buna dezvoltare, pana in punctul in care sa puna probleme celor de la Ferrari/Bridgestone. Eu unul nu le dadeam nici o sansa dupa ce vazusem inceputul sezonului si totusi... Asadar, spun ca este prematur sa judecam dpdv al performantelor. Intr-adevar, mai sunt 3 luni pana la inceputul sezonului.

    Forza Ferrari!

  17. #16
    THE VIKING Dorin's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Sweden
    Posts
    2,377
    Reputatie
    0
    Schumacher are o casa de iarna la Trysil in Norvegia pe granita cu Suedia si acolo unde se da startul in celebra cursa cu schiurile Vasaloppet.Tot pe acolo un pic mai la sud se desfasoara Raliul Suediei de obicei pe zapada. Anul acesta este multa zapada ! Schumi a fost ieri in vizita la antrenamente si castigtorul de anul trecut Peter Solberg l-a luat in masina .200 la ora pe drumuri de zapada in padure si pe linga prapastii. Sa va spun cum a fost dupa ???!!! Supershocat !!!
    E alta mincare de peste la Raly.... Dorin
    THE TRUTH IS OUT THERE

  18. #17
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Adevarat! Eu unul nu m-as incumeta spre o cariera de pilot de rally! De curse de monoposturi, turisme, m-as apropia, dar de rally nu. Totusi, in apararea pilotilor de monoposturi sau turisme pe circuit, as spune ca cei de la rally nu sunt neaparat mai rapizi sau talentati. Dar ptr asta ar trebui sa deschidem un alt subiect!

  19. #18
    THE VIKING Dorin's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Sweden
    Posts
    2,377
    Reputatie
    0
    Nu e nevoie de comparatie a virtuozitatii sau talentului. Sint doua sporturi diferite si sint convins ca si lui Solberg nu i-ar fii usor la 300 la ora in F1 !Finetea conducerii unui Fi e alta comparativ cu o masina de rally. Mesajul are doar intentia de fapt divers. Dorin
    THE TRUTH IS OUT THERE

  20. #19
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by Daphix_
    Eu nu le-as rapi asa rapid "sansa" celor de la Williams, DC! Tin minte ca anul trecut, monopostul lor s-a prezentat foarte slab la primele 2 Gp-uri si in "intersezon". Cu toate acestea, s-a reusit o foarte buna dezvoltare, pana in punctul in care sa puna probleme celor de la Ferrari/Bridgestone. Eu unul nu le dadeam nici o sansa dupa ce vazusem inceputul sezonului si totusi... Asadar, spun ca este prematur sa judecam dpdv al performantelor. Intr-adevar, mai sunt 3 luni pana la inceputul sezonului.

    Forza Ferrari!
    Da ai dreptate, Daphix, dar nu ma referam la calitatea materialului de consurs ci la relatia din pilotii aceluiasi team. Vor fi mari orgolii. Nu-l vad pa Ralf sa stea linistit vazand ca si anu' asta Juan Pablo ii ia iarasi fata. Asa ca va fi de urmarit duelul fratricid. La Ferrari "totul este sub control", dar vom avea surprize mari dupa primele curse cand vom vedea o pozitionare pe grila mai buna a brazilianului. Dar totul va intra treptat "in normal". Iar la McLaren, raikkonen va forta inca de la inceput, transand imediat lupta din cadru' echipei. Sper ca si Coulthard sa nu-si fi spus deja ultimul cuvant. La Renault, Alonso va face legea
    mai pronuntat decat sezonul trecut, Trulli va fi inca de la inceput "locotenentul".
    Despre celelalte formatii, nimic sunt curios ce va face Webber. Daca va confirma sezonul trecut sau a fost un foc de paie.
    GO,GO, COULTHARD!

  21. #20
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    " La Ferrari "totul este sub control", dar vom avea surprize mari dupa primele curse cand vom vedea o pozitionare pe grila mai buna a brazilianului. Dar totul va intra treptat "in normal"."

    dezvolta.
    Schumi? the only one!

  22. #21
    incepator
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    37
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by oaspetele
    " La Ferrari "totul este sub control", dar vom avea surprize mari dupa primele curse cand vom vedea o pozitionare pe grila mai buna a brazilianului. Dar totul va intra treptat "in normal"."

    dezvolta.
    Vreau sa spun ca exista un singur pilot de la inceputul sezonului, cel de-al doilea este NUMAI de ajutor. El nu are nici o sansa sa castige o cursa atata timp cat Schumi este in spatele lui si merge mai rau.

    Sunt curios sa vad timpii din calificari (primele curse ale sezonului). Se dovedeste ca Barri este mai rapid decat german. In cursa totul revine la normal (Barri va avea probleme cu masina, sau va sta la pit mai mult,etc.). Dar ce nu faci pt. 10 mil.$ si un volan la Ferrari ?
    GO,GO, COULTHARD!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •